Dat het een betere speler is.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op basis van wat dan? Die speelt amper.
Ik vind het best een boeiend potje eerlijk gezegd.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:24 schreef fetX het volgende:
Maar goed, boeiend ook verder. Dit potje interesseert niemand. Laat hem ook lekker voorbij gaan.
Veel plezier vrienden
Ach, het is de Nations League maar.quote:
Ik ga ook kijken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het best een boeiend potje eerlijk gezegd.
Het is toch ook niet zijn debuut?quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, het is de Nations League maar.
Ik vind het ook een veel te vroeg debuut hoor, maar het is geen kwalificatieduel.
Gezellig!quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken.
We kunnen prima zonder @:fetx en @:de_kraam die al afhaken als er twee Ajacieden mee doen
Ik heb zo’n beetje alles wat afgelopen vrijdag is gebeurd verdrongenquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is toch ook niet zijn debuut?
Hato heeft zijn debuut een klein jaar geleden al gemaakt. Gibraltar uit.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zo’n beetje alles wat afgelopen vrijdag is gebeurd verdrongen
De Nations League is wat mij betreft wel wat belangrijker dan een kwalificatieduel tegen Estland of Luxemburg. Gouden vondst van de UEFA.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, het is de Nations League maar.
Ik vind het ook een veel te vroeg debuut hoor, maar het is geen kwalificatieduel.
Brobbeyquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:21 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga dit NIET kijken. Laat maar weten of Brubbie goed was.
Ik heb mijn clubbril afgestoft en ik ga alles wat van Ajax komt ongenadig hard afzeiken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gezellig!Ik kijk zonder clubbril.
Tenzij Timber een foutje maakt, dan klim ik meteen in de pen.
Ik kijk hier naar uit!quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb mijn clubbril afgestoft en ik ga alles wat van Ajax komt ongenadig hard afzeiken.
Hato, Brobbey en Gravenberch mogen oppassen. Ik ga bij ieder fout passje een aantal Ajax-users taggen en zeggen dat zij dit een geweldig talent vinden.
Zelfs Timber ga ik keihard afzeiken, want technisch gezien komt ie uit de jeugdopleiding van Ajax. Geen enkele nuance.
#NEVERFITquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:33 schreef Caland het volgende:
Als Brobbey er na 70 minuten afgehaald wordt ga ik user @:maxi-mus taggen
Dat gaat weer lagge worden
Mesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |