SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Nog vlot gezien dan.quote:
9:09quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:08 schreef TaMieke het volgende:
Blijkbaar kan de jeugd geen klok meer lezen.... Ik heb daar een mening over
Vertel eens?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Snel naar de pot met goud.
zag idd elders een keer zo'n reactie... Wat is dat voor een dingquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dankje. Zo jong ben ik niet meer.
Maar bedoelde vooral analoge klok.
hoezo niet ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:08 schreef TaMieke het volgende:
that's the questionquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom quote ik de verkeerde post?
Een klok met wijzers kunnen ze niet meer lezen. Omdat alles digitaal is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hoezo niet ?
jeugd die ik ken kan dat wel namelijk
Vakantie, je bent te relaxtquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom quote ik de verkeerde post?
Nu kan ik ook alleen maar douche egels lezenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:08 schreef Koen66 het volgende:
kreeg ergens reclame van Kruidvat "3 Odorex douchegels 5.00"
ik dacht wtf zijn douche-egels
man3
Trap er niet inquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de klok van mijn magnetron is het pas 8:45
dat eerste is raar want dat wordt nog steeds onderwezen op schoolquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een klok met wijzers kunnen ze niet meer lezen. Omdat alles digitaal is.
En dan heb je ook nog van die wappies die geen 24-uurs klok kunnen lezen.
Ik ook. Over de ouders.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:08 schreef TaMieke het volgende:
Een douche-egel lijkt me zo'n harde scrub-spons. 😅quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:08 schreef Koen66 het volgende:
kreeg ergens reclame van Kruidvat "3 Odorex douchegels 5.00"
ik dacht wtf zijn douche-egels
man3
Ik heb daar ook een mening over.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een klok met wijzers kunnen ze niet meer lezen. Omdat alles digitaal is.
Watquote:En dan heb je ook nog van die wappies die geen 24-uurs klok kunnen lezen.
Ja maar daarna wordt het blijkbaar niet meer gebruikt en dan vergeten ze het weer ofzo. Omdat niemand meer een gewone klok in huis heeft???quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat eerste is raar want dat wordt nog steeds onderwezen op school
dat 2de is raar omdat wij AM/PM helemaal niet gebruiken in nederland
in Amerika snappen ze 15:00 sowieso nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een mening over.
[..]
Wat
Ja maar daar vind ik het logisch, want het is daar niet gebruikelijk om 24-uurs formaat te gebruiken behalve in het leger e.d.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in Amerika snappen ze 15:00 sowieso niet
in japan schijnen ze de dag door te tellen na 23:59 als dat zo uitkomt heb ik ooit gelezenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar daar vind ik het logisch, want het is daar niet gebruikelijk om 24-uurs formaat te gebruiken behalve in het leger e.d.
Maar hier gebruiken we juist am en pm niet.
Amerikanen snappen sowieso dingen niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in Amerika snappen ze 15:00 sowieso niet
Dat zijn altijd leuke berichtjes jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn dag is weer goed.
Bericht van klant gekregen: "je bent geweldig"
Dit ja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:17 schreef kwiwi het volgende:
Maar goed, eigenlijk vind ik dat al die dingen gewoon basisvaardigheden zijn. Analoog, 24-uurs en am/pm.
Eigenlijk uitprinten en aan de muur hangen. Of in mapje stoppen voor wanneer ik mijn beoordelingsgesprek heb binnenkort.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn dag is weer goed.
Bericht van klant gekregen: "je bent geweldig"
Altijd uitprinten en inlijsten.quote:
Een voet is grofweg 30 cm, toch, zo ongeveer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja.
Zelfde als ruwweg een idee hebben van hoe de freedom units omrekenen naar metrisch, dus dat je in ieder geval weet dat wanneer ze het over een paar feet hebben, dat het geen millimeterwerk is, zeg maar.
Ik deed dat als consultant altijd, want kreeg best veel van zulke berichten en mijn baas had verder geen idee wat ik precies deed.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk uitprinten en aan de muur hangen. Of in mapje stoppen voor wanneer ik mijn beoordelingsgesprek heb binnenkort.
Een foot is ongeveer een mensenvoet, dus dan weet je in ieder geval dat het centimeters zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een voet is grofweg 30 cm, toch, zo ongeveer.
Eigenlijk weet ik alleen dat 1 inch = 2,54 cm en 1 mile = 1,609 km.
Feet en yard, geen idee.
Ik zie sommige mensen uit mijn team al aankomen met een plakboek met feedback die ze ooit gekregen hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik deed dat als consultant altijd, want kreeg best veel van zulke berichten en mijn baas had verder geen idee wat ik precies deed.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een voet is grofweg 30 cm, toch, zo ongeveer.
Eigenlijk weet ik alleen dat 1 inch = 2,54 cm en 1 mile = 1,609 km.
Feet en yard, geen idee.
Dit weiger ik uit principequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja.
Zelfde als ruwweg een idee hebben van hoe de freedom units omrekenen naar metrisch, dus dat je in ieder geval weet dat wanneer ze het over een paar feet hebben, dat het geen millimeterwerk is, zeg maar.
Ja ok als jullie geen HRIS hebben waar je het als attachment kunt bijvoegen..quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie sommige mensen uit mijn team al aankomen met een plakboek met feedback die ze ooit gekregen hebben.
Eens met dikgedrukte, maar vaak loont het om niet zo stug te zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit weiger ik uit principe
Dit dient louter op de andere manier te gebeuren, gezien metrisch superieur is.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit weiger ik uit principe
Dit dient louter op de andere manier te gebeuren, gezien metrisch superieur is.
Hier hebben we helemaal niets.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok als jullie geen HRIS hebben waar je het als attachment kunt bijvoegen..
Ik weet alleen wat basispunten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb wel errors bij Fahrenheit trouwens. Ja, 100F is heet en 40F is fris, maar hoe het daartussen correspondeert met Celsius loopt m'n hoofd op vast.
Ja dat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet alleen wat basispunten.
0C = 32F
Comfortabele temperatuur buiten is 70-80F
Te heet buiten is 90-100F
Airco in huis op 68F
Een mile is 1,6quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:36 schreef Nattekat het volgende:
Helaas ben ik zo'n type die zelfs zonder het te proberen weet dat een mijl 1,5km is, een voet 1/3 meter en een inch 1/12e van dat
Afgelopen vakantie heb ik het tussen de 24 en 101 gehadquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
0C = 32F
Airco in huis op 68F
Lekker vanallesquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afgelopen vakantie heb ik het tussen de 24 en 101 gehad
Klinkt divers.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afgelopen vakantie heb ik het tussen de 24 en 101 gehad
Zeker in een stad is dat echt killingquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker vanalles![]()
Had eens 118 in new york. Dat is de categorie: te heet om de auto überhaupt uit te komen, wegwezen hier.
118-30=88quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker vanalles![]()
Had eens 118 in new york. Dat is de categorie: te heet om de auto überhaupt uit te komen, wegwezen hier.
Ja vooral waar die stoom van de metro ook nog uit de grond komt. Blegh. Had in Miami ook wel zulke temperaturen maar dan ben je aan zee, is nog te doen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker in een stad is dat echt killing
Zulke temperaturen heb ik ook in Death Valley en de woestijnen er omheen gehad, maar daar vind ik het wel fijn, is ook van die gortdroge hitte dus je zweet je niet gelijk de pleurisquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker vanalles![]()
In Yellowstone, daar was het overdag gewoon een aangename 75+, lekker korte broekenweer. Maar zodra de zon onderging ging de temperatuur net zo hard omlaag dat je 's avonds helemaal ingepakt met lange broek, trui en winterjas naar buiten moestquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt divers.
Waar was het zo koud? Woestijn ofzo?
Ja droge hitte heb ik ook echt totaal geen problemen mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke temperaturen heb ik ook in Death Valley en de woestijnen er omheen gehad, maar daar vind ik het wel fijn, is ook van die gortdroge hitte dus je zweet je niet gelijk de pleuris
Dat is ongeveer +30, dus zo'n 75 kmquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe dan 46mph omrekenen uit je hoofd dan
Nicequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:50 schreef Nattekat het volgende:
30 = vrieskou
69 = kamertemperatuur
90 = viesheet
New York was toen 101 en toen heb ik dat maar even opgezocht want ik dacht dat ik doodgingquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
0C = 32F
Airco in huis op 68F
1 mile =quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:00 schreef Nattekat het volgende:
74km trouwens, die 1.6 is ook niet goed.
Result: 46 mile/hour = 74,029824 kilometer/hour 🤔quote:
Als je dan toch gaat mierenneuken, 46 mile is 74.029824 kmquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:00 schreef Nattekat het volgende:
Ja, dat is beter.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:00 schreef Nattekat het volgende:
1.609342 dacht ikquote:
Wel een mindere foutmarge dan bij 1.5 en dát was nou net het punt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:00 schreef Nattekat het volgende:
Oh dat zou een chaos opleveren.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
het is eigenlijk een wonder dat ze tijd wel gewoon in uren en minuten doen.
"Hey buddy, wanna go for a beer?"quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh dat zou een chaos opleveren.
1,5 is makkelijker hoofdrekenen, dat was mijn puntquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een mindere foutmarge dan bij 1.5 en dát was nou net het punt.
Ik vind dat we weer in hiërogliefen moeten schrijven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
het is eigenlijk een wonder dat ze tijd wel gewoon in uren en minuten doen.
Zoals ik het eigenlijk ook een wonder vind dat Finnen en Vietnamezen wel gewoon ons alfabet gebruiken. Dat lijkt ook meer toeval dan wijsheid
hier zijn het nog mooie witte wolkjesquote:
Gefeliciteerd, je bus is ontploft.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1,5 is makkelijker hoofdrekenen, dat was mijn punt
Wist niet dat ik een bus had. Zondequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bus is ontploft.![]()
Keanu.
Ik bedenk me altijd dat andere mensen het nog vervelender vinden als ik ze op bel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet bellen, daar ben ik niet zo'n fan van. Hoe is dat bij jullie?
Dit is een makkelijk gesprek om afspraak te maken, dat is opzich prima
Ik ben altijd blij dat ze m'n gezicht niet kunnen zien.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook nooit zin om te bellen. Ik stel het dan ook vaak uit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:35 schreef Crack_ het volgende:
dat vind ik bij teams vergaderingen altijd al zo ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij dat ze m'n gezicht niet kunnen zien.
Dit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zijn altijd wel mensen die perse willen videobellenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ken deze mensen niet en dat wil ik graag zo houden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn altijd wel mensen die perse willen videobellen
Huphup, aansluiten dat scherm.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ergens mee bezig waarbij ik eigenlijk meer schermen nodig heb. Nu heb ik nog wel een derde scherm hier staan wat ik nog zou kunnen aansluiten, maar daar dan weer geen zin in.
Meh, ik mail lieverquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:35 schreef Crack_ het volgende:
Dit. Ik moest contact opnemen met een belastingsamenwerking over een betaling. En die hebben geen mail. Dus die kon ik alleen bellen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh, ik mail liever![]()
introvertjes wij. ALlemaal
Oh, dat maakt het niet ook vervelender voor jou?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik bedenk me altijd dat andere mensen het nog vervelender vinden als ik ze op bel.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh grappig, ik vind het gebrek daaraan juist het vervelendequote:
Same, al heb ik nu de tacktiek aangenomen om mn werkdag te beginnen met de vervelende dingen zodat dat gedaan is. Dat werkt welquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zin om te bellen. Ik stel het dan ook vaak uit.
videobellen vind ik ook okéquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh, ik mail liever![]()
introvertjes wij. ALlemaal
Dat is wel slim om te doen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat maakt het niet ook vervelender voor jou?
[..]
[..]
Oh grappig, ik vind het gebrek daaraan juist het vervelende
[..]
Same, al heb ik nu de tacktiek aangenomen om mn werkdag te beginnen met de vervelende dingen zodat dat gedaan is. Dat werkt wel
[..]
videobellen vind ik ook oké
triple screensquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ergens mee bezig waarbij ik eigenlijk meer schermen nodig heb. Nu heb ik nog wel een derde scherm hier staan wat ik nog zou kunnen aansluiten, maar daar dan weer geen zin in.
Met beeld erbij moet ik nadenken hoe ik m'n hoofd hou, met alleen geluid hoef ik dáár in ieder geval geen moeite in te steken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat maakt het niet ook vervelender voor jou?
[..]
[..]
Oh grappig, ik vind het gebrek daaraan juist het vervelende
[..]
Same, al heb ik nu de tacktiek aangenomen om mn werkdag te beginnen met de vervelende dingen zodat dat gedaan is. Dat werkt wel
[..]
videobellen vind ik ook oké
aww, dat is goed klote, ik dacht dat je zei dat je wat beter voelde voor de trip toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kan sinds gistermiddag niks binnen houden.
Voedselvergiftiging?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kan sinds gistermiddag niks binnen houden.
Ja en kotsen deed ik niet maar sinds ik gisteren die curryworst heb gehad voel ik mij zo slecht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
aww, dat is goed klote, ik dacht dat je zei dat je wat beter voelde voor de trip toch?
Solo voelt zich prima.quote:
curryworst is the root of all evilquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en kotsen deed ik niet maar sinds ik gisteren die curryworst heb gehad voel ik mij zo slecht.
[..]
Solo voelt zich prima.
Toen ik nog geen milliliter water langer dan 5 minuten binnen kon houden was er ook een ander die in hetzelfde water had gezwommen die helemaal nergens last van had. Soms heb je mazzel.quote:
Ja, daarom.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en kotsen deed ik niet maar sinds ik gisteren die curryworst heb gehad voel ik mij zo slecht.
[..]
Solo voelt zich prima.
Wow, zo vroeg! En dat voor een avondmensquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel slim om te doen.
Maar meestal op thuiswerkdagen dan begin ik voor achten. Dan zijn er nog weinig mensen telefonisch bereikbaar, dus dat gaat dan niet.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met beeld erbij moet ik nadenken hoe ik m'n hoofd hou, met alleen geluid hoef ik dáár in ieder geval geen moeite in te steken.
Scheelt weer een maskertje.
Moet jij ook gewoon doen; ik zie regelmatig mensen in de Spree kotsen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
Dat is niet mweh hoor hoewel ik liefst meeging maar hij moet gewoon lekker de stad verkennen. Gewoon mweh voor mijn maag
Tijd voor de rode latex jas blingblingblingquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:42 schreef Crack_ het volgende:
Zal ik morgen een glitterpakje aan doen, ik ga morgen een glitterpakje aan doen
zegquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
curryworst is the root of all evil
Als ik duitsland ben geniet ik wel van een oer duitse doner kebabquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Solo voelt zich prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja heeft echt flink geregend. dacht nog even van kan vandaag naar het strand maar die gedachte was snel wegquote:
gewoon gaan, nat wordt je toch welquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heeft echt flink geregend. dacht nog even van kan vandaag naar het strand maar die gedachte was snel weg
Dan maar weer smurfen thuis?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heeft echt flink geregend. dacht nog even van kan vandaag naar het strand maar die gedachte was snel weg
Dan kun je gewoon deze film gaan kijkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou was die klasgenoot en ander persoon wezen eten. Hebben we daar nog lang gezeten en gepraat. Nu kom ik net thuisquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon deze film gaan kijken
[ afbeelding ]
Vond het best een leuke filmquote:
Ah, je hebt al vriendjes gemaakt op school?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou was die klasgenoot en ander persoon wezen eten. Hebben we daar nog lang gezeten en gepraat. Nu kom ik net thuis
ja 1 :pquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je hebt al vriendjes gemaakt op school?
ja we zitten allemaal al naast elkaar in een uquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je straks ook steeds naast hem of haar in de bankjes zitten?
En moeten jullie allemaal ka ka ka zeggen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we zitten allemaal al naast elkaar in een u
Wat een ellende allemaal op deze wereld.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:09 schreef Crack_ het volgende:
Ohhh, he verdomme een afspraak wordt nu voor de derde keer verzet. Ik wil dat die afspraak geweest isen hij zou dinsdag zijn, was al helemaal ready. Jammerrrrrr
was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een ellende allemaal op deze wereld.
En als je nou zelf niet kan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:09 schreef Crack_ het volgende:
Ohhh, he verdomme een afspraak wordt nu voor de derde keer verzet. Ik wil dat die afspraak geweest isen hij zou dinsdag zijn, was al helemaal ready. Jammerrrrrr
Nou ja ze behandeld wat , en dat schrijf ze op het bord. MEestal een vraag en die stelt ze dan en dan moeten wij in thai antwoordenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
En moeten jullie allemaal ka ka ka zeggen?
Allemaal tegelijkertijd?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ze behandeld wat , en dat schrijf ze op het bord. MEestal een vraag en die stelt ze dan en dan moeten wij in thai antwoorden
Zo, dat klinkt wel praktisch.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:14 schreef Crack_ het volgende:
Maar dat is alleen bij onverwachte dingen, want ik plan mn afspraken meestal zo in dat ik dan ook beschikbaar ben
ja jij wel, maar ik bedoel die andere partij. Verzetten ze dan in overleg of is het gewoon van "Okee het wordt een andere keer namelijk Xdag om Y uur en dan heb je maar te kunnen"?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:14 schreef Crack_ het volgende:
Maar dat is alleen bij onverwachte dingen, want ik plan mn afspraken meestal zo in dat ik dan ook beschikbaar ben
Lekker ouwe dibbes.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Italiaanse bollen met kaas, salami en jalapeños![]()
![]()
LUNCHGENOT allen![]()
Is het een goede lerares?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ze behandeld wat , en dat schrijf ze op het bord. MEestal een vraag en die stelt ze dan en dan moeten wij in thai antwoorden
Nou kan me voorstellen dat je daar geen zooi op de bankjes mag gooienquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. zon klas is het niet. als niet wil leren is dat je eigen probleem
ja dat weet ik niet zo goed. is natuurlijk lang geleden dat ik zoiets heb gedaan. Ze is wel erg aardig en geduldig. En ook leuk om naar te luisterenquote:
we hebben geen bankjes maar gewoon stoelen :pquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kan me voorstellen dat je daar geen zooi op de bankjes mag gooien
Nu word ik onzeker, doe ik het niet goed?! Is praktisch het nieuwe onpraktisch?quote:
Kan in overlegquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jij wel, maar ik bedoel die andere partij. Verzetten ze dan in overleg of is het gewoon van "Okee het wordt een andere keer namelijk Xdag om Y uur en dan heb je maar te kunnen"?
Oh ze zagen je aankomenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben geen bankjes maar gewoon stoelen :p
Niet onzeker worden! Je doet het hartstikke goed.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu word ik onzeker, doe ik het niet goed?! Is praktisch het nieuwe onpraktisch?
Hoop dat het meevalt allemaalquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net de ingreep gehad. Nu aan het bijkomen
Beterschap!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hahaha, dat is volgens mij echt zo'n opmerking dat men juist zenuwachtig gaat wordenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet onzeker worden! Je doet het hartstikke goed.
Beterschap en hopelijk gaat het voorspoedigquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Oh dat is wel fijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:33 schreef Crack_ het volgende:
Die donuts van de action zijn trouwens helemaal niet vies!@:Dr_Flash, het zijn ook echt geen donuts maar meer cakejes zoals gangmakers ed
Midden-oosten = o.a. Libanon, Gaza, de Westelijke Jordaanoever, Israël en Syrië.quote:Giro555 komt in actie voor alle slachtoffers van het conflict in het Midden-Oosten
Nee, dan ben je tegenwoordig een antisemiet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Midden-oosten = o.a. Libanon, Gaza, de Westelijke Jordaanoever, Israël en Syrië.
Het stuit me een beetje op de borst dat sommige groepen het alleen over Israël/Gaza hebben, alsof alleen daar erge shit op de wereld zou gebeuren. Ik ben gewoon tegen geweld, of kan dat niet?
Is alles goed gegaan? Sterkte met het herstel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sterktequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dan ben je tegenwoordig een antisemiet.
Ik weet niet waar die supermarkt hier zit en ik voel me ook niet echt goed genoeg om heen te lopen.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die supermarkt hier zit en ik voel me ook niet echt goed genoeg om heen te lopen.
Bel de receptie met 'got milk?'quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die supermarkt hier zit en ik voel me ook niet echt goed genoeg om heen te lopen.
Ik had eens een collega die met zijn vriendin ook in Deventer was gaan samenwonen. Maar toen kwam er een kleine en dat trokken ze allebei slecht en eigenlijk trokken ze elkaar ook slecht en toen vroeg hij (alsof het de normaalste zaak van de wereld was) "Jij hebt een logeerkamer toch? Ja kan ik dan bij jou slapen? Want in het stayokay hostel kan ik maar maximaal twee weken blijven!"quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:48 schreef Crack_ het volgende:
Hahahahah, vriendin vraagt of ze bij mij kan slapen want 'als je dat niet fijn vindt dan regel ik een hotel'
Mijn vrienden en ik zijn misschien wat extreem in 'kan dingen vragen maar je bent mij niks verplicht en verantwoordelijkheid ligt bij mezelf'
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had eens een collega die met zijn vriendin ook in Deventer was gaan samenwonen. Maar toen kwam er een kleine en dat trokken ze allebei slecht en eigenlijk trokken ze elkaar ook slecht en toen vroeg hij (alsof het de normaalste zaak van de wereld was) "Jij hebt een logeerkamer toch? Ja kan ik dan bij jou slapen? Want in het stayokay hostel kan ik maar maximaal twee weken blijven!"![]()
Lol, "joe, blijf maar een maandje".quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had eens een collega die met zijn vriendin ook in Deventer was gaan samenwonen. Maar toen kwam er een kleine en dat trokken ze allebei slecht en eigenlijk trokken ze elkaar ook slecht en toen vroeg hij (alsof het de normaalste zaak van de wereld was) "Jij hebt een logeerkamer toch? Ja kan ik dan bij jou slapen? Want in het stayokay hostel kan ik maar maximaal twee weken blijven!"![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is goed. Heb je lekkere biljetjes bij je? Of bier? Anders kun je eerst weer terug he, dat weet jequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:02 schreef Fogel het volgende:
Oh Fles, ik ben onderweg naar je nu, leg je de sleutel onder de mat?
Mwah, ik vind vragen of je bij een collega kan logeren voor langere tijd wel next level hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:02 schreef Crack_ het volgende:
Er zijn mensen die dat geen probleem vinden, daarom vragen staat vrij. Afwijzen uiteraard ook, als diegene dat niet oké vindt dan doei![]()
Ik zou het persoonlijk ook niet doen, maar ik vind er zelf niet zo veel mis mee om dit te vragen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ik vind vragen of je bij een collega kan logeren voor langere tijd wel next level hoor.
Het was ook niet alsof ik dat aan zag komen nee. Nou zegt dat ook weer niet zo veel maar okee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ik vind vragen of je bij een collega kan logeren voor langere tijd wel next level hoor.
Ja ik ook, tenzij je meer vrienden bent op het werk. Maar dan nog.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet iets wat je aan collega's vraagt, die staan wat mij betreft gewoon wat verder weg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk ook niet doen, maar ik vind er zelf niet zo veel mis mee om dit te vragen?
Mits er ruimte is voor ieder antwoord
En in dit geval heeft Fles hem ook gewoon ruimte gegeven dus goed dat die man het had gevraagd
Bij mij ook maar dat is persoonlijk en hoeft niet voor iedereen zo te zijn. Ik zou de vraag zelf ook wel typisch vinden maar niet meer dan dat, want het is een vraag en die kun je afwijzen en dan is het klaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet iets wat je aan collega's vraagt, die staan wat mij betreft gewoon wat verder weg.
En je weet ook nooit of iemand dan geen nee durft te zeggen en het daarom maar toelaat. Je kent die persoon immers persoonlijk niet zo goed.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet iets wat je aan collega's vraagt, die staan wat mij betreft gewoon wat verder weg.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
NEGENTIEN graden woensdag en donderdag jongens en meisjes
shaslicks
bier
houtskool
zonnebrand
vrije dagen opnemen
rubberbootje ditdat alles
Dat ligt niet aan de vraagsteller, vind ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En je weet ook nooit of iemand dan geen nee durft te zeggen en het daarom maar toelaat. Je kent die persoon immers persoonlijk niet zo goed.
Maar er zijn ook gewoon mensen die dat wel OK vinden hequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij mij ook maar dat is persoonlijk en hoeft niet voor iedereen zo te zijn. Ik zou de vraag zelf ook wel typisch vinden maar niet meer dan dat, want het is een vraag en die kun je afwijzen en dan is het klaar.
Nee maar wel iets waar je, vind ik, rekening mee dient te houden. Je mag je best ook even in de ander verplaatsen als je zoiets vraagt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de vraagsteller, vind ik
Ja en nee, want het is wel een collega, dus je hebt er regelmatig professioneel mee te maken. Dat te veel mixen met een privésetting is eigenlijk gewoon smeken om gezeik op langere termijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij mij ook maar dat is persoonlijk en hoeft niet voor iedereen zo te zijn. Ik zou de vraag zelf ook wel typisch vinden maar niet meer dan dat, want het is een vraag en die kun je afwijzen en dan is het klaar.
Dit ja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar wel iets waar je, vind ik, rekening mee dient te houden. Je mag je best ook even in de ander verplaatsen als je zoiets vraagt.
Precies dit dusquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar er zijn ook gewoon mensen die dat wel OK vinden he![]()
Die vangen zelfs totaal onbekenden op waar ze niet eens mee kunnen praten. Voor wie weet hoe lang. Daar moet je toch een speciaal soort persoon voor zijn
Die bieden dat zelf vaak aan dan ook, als ze over de situatie horen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar er zijn ook gewoon mensen die dat wel OK vinden he![]()
Die vangen zelfs totaal onbekenden op waar ze niet eens mee kunnen praten. Voor wie weet hoe lang. Daar moet je toch een speciaal soort persoon voor zijn
Gewoon veel gewoon in m'n gewone post.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewoon als in gebruikelijk? nee dat is het sowieso niet
Zo ben ik vaak wel eigenlijk. Maar bij dit soort dingen kon ik gewoon niet anders dan nee zeggen. Wil niet zeggen dat ik dat niet moeilijk vond of zoquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:08 schreef kwiwi het volgende:
iemand dan geen nee durft te zeggen en het daarom maar toelaat.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar wel iets waar je, vind ik, rekening mee dient te houden. Je mag je best ook even in de ander verplaatsen als je zoiets vraagt.
conclusie; is voor iedereen anders, daarom vragen (of nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja en nee, want het is wel een collega, dus je hebt er regelmatig professioneel mee te maken. Dat te veel mixen met een privésetting is eigenlijk gewoon smeken om gezeik op langere termijn.
Met je 1-bits kleuren UIquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon veel gewoon in m'n gewone post.
Bij zo'n vraag iemand de optie geven om "makkelijk" nee te zeggen. Een "weet je een plek waar ik langer dan twee weken kan logeren?" geeft iemand die het wil aanbieden mogelijkheid zat, maar iemand die dat niet wil kan het zonder gedoe ontwijken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
conclusie; is voor iedereen anders, daarom vragen (of niet)
De in mijn optiek beste optie is die persoon over je thuissituatie vertellen tijdens de koffiepauze, en zien hoe er op wordt gereageerd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
conclusie; is voor iedereen anders, daarom vragen (of niet)
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij zo'n vraag iemand de optie geven om "makkelijk" nee te zeggen. Een "weet je een plek waar ik langer dan twee weken kan logeren?" geeft iemand die het wil aanbieden mogelijkheid zat, maar iemand die dat niet wil kan het zonder gedoe ontwijken.
Eens, dat zou de beste manier zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De in mijn optiek beste optie is die persoon over je thuissituatie vertellen tijdens de koffiepauze, en zien hoe er op wordt gereageerd.
Ik koop wel wat in onderwegquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is goed. Heb je lekkere biljetjes bij je? Of bier? Anders kun je eerst weer terug he, dat weet je
Ja kan me voorstellen dat dat moeilijk was.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo ben ik vaak wel eigenlijk. Maar bij dit soort dingen kon ik gewoon niet anders dan nee zeggen. Wil niet zeggen dat ik dat niet moeilijk vond of zo
Heb het ook eens bij een sollicitatiegesprek gehad. Dat ik zelf halverwege het gesprek ben weggelopen van "Joh sorry, ik had geen idee dat dit de bedoeling was, maar dit ga ik in geen honderd jaar doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja kan me voorstellen dat dat moeilijk was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Tussen Trondheim-Oslo-Stockholm-Amsterdam en zijn woonplek zijn genoeg speciale dingen te koopquote:
Ja, zeker.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind trouwens wat die vriendin van mij nu doet ook chill, iets vragen maar zelf al met een alternatief komen. Dan voelt de vraag ook meteen minder zwaar
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb het ook eens bij een sollicitatiegesprek gehad. Dat ik zelf halverwege het gesprek ben weggelopen van "Joh sorry, ik had geen idee dat dit de bedoeling was, maar dit ga ik in geen honderd jaar doen"
Werd me niet bepaald in dank afgenomen want zonde van hun tijd ditdat en waarom kom je dan bla bla.Oh outbound, dat is zo'n verschrikkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me altijd af wie dat 'vrijwillig' doet.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb het ook eens bij een sollicitatiegesprek gehad. Dat ik zelf halverwege het gesprek ben weggelopen van "Joh sorry, ik had geen idee dat dit de bedoeling was, maar dit ga ik in geen honderd jaar doen"
Werd me niet bepaald in dank afgenomen want zonde van hun tijd ditdat en waarom kom je dan bla bla.Ik snap dat ze dat niet fijn vinden, maar dat vond jij ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer voor beide partijen
Baby darling doll face honey
Vooruitquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tussen Trondheim-Oslo-Stockholm-Amsterdam en zijn woonplek zijn genoeg speciale dingen te koop
Moeten hele nare mensen zijn denk ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh outbound, dat is zo'n verschrikkingVraag me altijd af wie dat 'vrijwillig' doet.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeten hele nare mensen zijn denk ik.
preciesquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zeker.Dat valt al meer in de "joh, ik heb al een optie, maar ALS zus of zo zou kunnen, zou het helemaal chill zijn"-categorie.
Hoe laat ben je hier?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tussen Trondheim-Oslo-Stockholm-Amsterdam en zijn woonplek zijn genoeg speciale dingen te koop
We tolereren Hepie & Hepie ook dus dat zal ook wel weer goed komenquote:
Oh ja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet het logeerbed nog opgemaakt worden?
Hier bestaat het nog wel, maar zijn altijd buitenlanders aan het accent te horen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:22 schreef Crack_ het volgende:
Zou dat nog veel bestaan, outbound callcenters? Je hebt hier wel van die illegale, die zijn echt irritant. Maar zoals vroeger dat je random gebeld kon worden om mee te doen aan een prijsvraag of loterij of weet ik veel, dat mag niet meer toch?
Echte mensenmensen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh outbound, dat is zo'n verschrikkingVraag me altijd af wie dat 'vrijwillig' doet.
Oh genoeg. Geef je maar eens op voor een goed doel en beëindig dat na een tijdje. Dan begint de kermis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:22 schreef Crack_ het volgende:
Zou dat nog veel bestaan, outbound callcenters? Je hebt hier wel van die illegale, die zijn echt irritant. Maar zoals vroeger dat je random gebeld kon worden om mee te doen aan een prijsvraag of loterij of weet ik veel, dat mag niet meer toch?
Jammerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier bestaat het nog wel, maar zijn altijd buitenlanders aan het accent te horen.
Ahh ja, al heb ik daar zelf weinig nare ervaringen mee. Als ik aangeef 'nee geen interesse' dan wordt daar naar geluisterd (ik denk aan ziggo).quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh genoeg. Geef je maar eens op voor een goed doel en beëindig dat na een tijdje. Dan begint de kermis.
Ja ik kijk naar jullie Hartstichting, Natuurmonumenten e.v.a.
Nou dat was bij Natuurmonumenten niet zo. Die heb ik echt moeten reporten als spam voordat het stopte.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Als ik aangeef 'nee geen interesse' dan wordt daar naar geluisterd
Maak vast twee bordjes met een houten stok die je in de lucht kunt steken. "Goeie vraag!" en "Zoeken we op!"quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Meh wat een gezeurie weer, ik moet aanwezig zijn tijdens open dag op een zaterdag. Is al lang geleden in overleg gegaan en prima, heb meteen aangegeven 'ik weet inhoudelijk helemaal niks van deze opleiding of dit vakgebied'.
Kans van 95% dat ik er alleen ga staan. Kom maar op met die vragen waarop ik het antwoord niet weet
Dat is meer omdat ik mijn wekker op thuiswerkdagen op hetzelfde tijdstip heb/laat staan als op kantoordagen. Maar op thuiswerkdagen natuurlijk geen reistijd (van drie kwartier), dus kan begin ik altijd een stuk vroeger. Dat heeft ook wel als voordeel dat ik dan eerder kan stoppen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wow, zo vroeg! En dat voor een avondmens
Ik verdeel het onder de armenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zet me ook altijd in voor goede doelen.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat was bij Natuurmonumenten niet zo. Die heb ik echt moeten reporten als spam voordat het stopte.
'goeie vraag' en 'geen idee' bedoel je?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maak vast twee bordjes met een houten stok die je in de lucht kunt steken. "Goeie vraag!" en "Zoeken we op!"
ahhhquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is meer omdat ik mijn wekker op thuiswerkdagen op hetzelfde tijdstip heb/laat staan als op kantoordagen. Maar op thuiswerkdagen natuurlijk geen reistijd (van drie kwartier), dus kan begin ik altijd een stuk vroeger. Dat heeft ook wel als voordeel dat ik dan eerder kan stoppen.
Ja ik snap het ook niet. Want hoe meer mensen hun nummer als spam gaan rappoteren, hoe minder ze nog gaan bereikenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
kan ook echt niet volgen waarom ze dat doen, alsof er iemand is die dan denkt 'ohja, dit is leuk, ik ga weer doneren!'
Dat maakt denk ik niet uit, want de nummers die je als spam genoteerd/aangemerkt hebben die heb je ooit al gesproken en die willen sowieso niet. Toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet. Want hoe meer mensen hun nummer als spam gaan rappoteren, hoe minder ze nog gaan bereiken
Vrijwillig niet, maar verdient wel vaak goed. Heb het ooit een paar weken gedaan, en toen mocht ik vertrekken omdat ik te aardig was en mensen niet van alles wilde aansmerenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar als genoeg mensen dat doen, kom je dan niet in een soort nationaal register als spammer?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat maakt denk ik niet uit, want de nummers die je als spam genoteerd/aangemerkt hebben die heb je ooit al gesproken en die willen sowieso niet. Toch?
Ja dan verdient het ook niet zo goed misschienquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrijwillig niet, maar verdient wel vaak goed. Heb het ooit een paar weken gedaan, en toen mocht ik vertrekken omdat ik te aardig was en mensen niet van alles wilde aansmeren![]()
Geen idee meer hoeveel het was, maar het was geloof ik 5 euro per uur meer dan bij de AH. En je kreeg wel een bonus, maar ik dus niet zo vaak omdat ik mensen die ja zeiden er ook weer vanaf probeerde te pratenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan verdient het ook niet zo goed misschien
Of was er geen bonus per verkocht product?
Ugh, hou op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je je ooit bij de KVK ingeschreven hebt dan weet je dat het nog bestaat.
blijft bij mij lekker stil hoor inmiddels (heeft wel even geduurd tbh)quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je je ooit bij de KVK ingeschreven hebt dan weet je dat het nog bestaat.
Sorry, zal niet meer bellen.quote:
Mja, eenmaal in zo'n bestand heb je gewoon pech.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sorry, zal niet meer bellen.
Las wel dat ze nu de regels aan gaan passen bij KVK, maar voor bestaande ondernemers heeft dat toch geen enig nut want die nummers zijn al 10x uitgelekt.
opbellen naar dove mensen klinkt als een slecht business planquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Schoonenberg heeft klantenwerving ook uitbesteed aan een vrij volhardend bedrijf geloof ik.
De grap die je wist dat zou komenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
opbellen naar dove mensen klinkt als een slecht business plan
Geen idee of zoiets bestaatquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar als genoeg mensen dat doen, kom je dan niet in een soort nationaal register als spammer?
en die illegalies bellen steeds met een ander nummerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sorry, zal niet meer bellen.
Las wel dat ze nu de regels aan gaan passen bij KVK, maar voor bestaande ondernemers heeft dat toch geen enig nut want die nummers zijn al 10x uitgelekt.
Ik heb je nummer niet eensquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik neem mn privételefoon niet op als ik niet weet wie er belt![]()
Anders wel?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik neem mn privételefoon niet op als ik niet weet wie er belt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |