SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Nog vlot gezien dan.quote:
9:09quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:08 schreef TaMieke het volgende:
Blijkbaar kan de jeugd geen klok meer lezen.... Ik heb daar een mening over
Vertel eens?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Snel naar de pot met goud.
zag idd elders een keer zo'n reactie... Wat is dat voor een dingquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dankje. Zo jong ben ik niet meer.
Maar bedoelde vooral analoge klok.
hoezo niet ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:08 schreef TaMieke het volgende:
that's the questionquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom quote ik de verkeerde post?
Een klok met wijzers kunnen ze niet meer lezen. Omdat alles digitaal is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hoezo niet ?
jeugd die ik ken kan dat wel namelijk
Vakantie, je bent te relaxtquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom quote ik de verkeerde post?
Nu kan ik ook alleen maar douche egels lezenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:08 schreef Koen66 het volgende:
kreeg ergens reclame van Kruidvat "3 Odorex douchegels 5.00"
ik dacht wtf zijn douche-egels
man3
Trap er niet inquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de klok van mijn magnetron is het pas 8:45
dat eerste is raar want dat wordt nog steeds onderwezen op schoolquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een klok met wijzers kunnen ze niet meer lezen. Omdat alles digitaal is.
En dan heb je ook nog van die wappies die geen 24-uurs klok kunnen lezen.
Ik ook. Over de ouders.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:08 schreef TaMieke het volgende:
Een douche-egel lijkt me zo'n harde scrub-spons. 😅quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:08 schreef Koen66 het volgende:
kreeg ergens reclame van Kruidvat "3 Odorex douchegels 5.00"
ik dacht wtf zijn douche-egels
man3
Ik heb daar ook een mening over.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een klok met wijzers kunnen ze niet meer lezen. Omdat alles digitaal is.
Watquote:En dan heb je ook nog van die wappies die geen 24-uurs klok kunnen lezen.
Ja maar daarna wordt het blijkbaar niet meer gebruikt en dan vergeten ze het weer ofzo. Omdat niemand meer een gewone klok in huis heeft???quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat eerste is raar want dat wordt nog steeds onderwezen op school
dat 2de is raar omdat wij AM/PM helemaal niet gebruiken in nederland
in Amerika snappen ze 15:00 sowieso nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een mening over.
[..]
Wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |