Ftfy.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:34 schreef superniger het volgende niet:
Een iele maar nog immer kicking Sonja Barend.
Alleen de achterdeur van softdrugs.quote:
Goede vraag Sonja.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:06 schreef svann het volgende:
Hoe zou zo'n bodybuilder er over twintig, dertig jaar uitzien?
Ingestort?
Legendquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:04 schreef superniger het volgende:
Gewoon net als Overeem veel paardenvlees eten.
quote:
Die bodybuilder? Indrukwekkend wel om zo iemand in het echt te zien!quote:
Dan moet je de podiumshow even terugkijken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Die bodybuilder? Indrukwekkend wel om zo iemand in het echt te zien!
Zag een klein stukje. Leek me een sympathieke vent.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die bodybuilder? Indrukwekkend wel om zo iemand in het echt te zien!
Dat stukje zag ik. Lou Feringo.quote:
Welk fragment danquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:22 schreef superniger het volgende:
Ach Margriet van der Linde.
START DE SHOW
Voor haar Zomergasten interview/ gesprek met mensenrechtenadvocaat Liesbeth Zegveld.quote:
Ik las het. Zal eens terugkijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 01:53 schreef svann het volgende:
[..]
Voor haar Zomergasten interview/ gesprek met mensenrechtenadvocaat Liesbeth Zegveld.
Volgens de jury over het grote, het kleine, het persoonlijke en het abstracte.
Zo opgedoft als ze aantrad als burgemeester?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:56 schreef superniger het volgende:
Mevrouw Bikker moet net als haar voorganger Schouten een makeover doen.
Echt, zo slecht doen we het niet blijkbaarquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:56 schreef svann het volgende:
[..]
Echt? Of is het Wij-van-WCeend zijn tevreden?
Cijfers uit 2022.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Echt, zo slecht doen we het niet blijkbaar
Welke doelen hebben we dan niet gehaald waar ze het over hebbenquote:
Op zonnige dagen thuiswerken en je voituurtje opladen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Ik braaf 18 zonnepanelen op mijn dak legen, schakelen die dingen continue uit omdat het stroomnet het niet aankan
Niks mis mee. En het is geen boekje. Het is een ode aan één van de beste Nederlandse schrijvers. Mart Smeets maakt boekjes of Youp. Zeg maar de talentlozen.quote:
Zaterdag zou Wolkers negenennegentig geworden zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:17 schreef tong80 het volgende:
Waarom komt-ie dit jaar met het boek over Jan WolkersVolgend jaar is ie 100 jaar geleden geboren. Dat is markt technisch toch veel slimmer ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |