SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haha zijn plan is mislukt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
8 uur alweer. En greys, hoi
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
De ontmoeting met je leidinggevende is je niet in je koude kleren gaan zittenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wil mijn buurman graag voor eeuwig laten slapen.quote:
Neem die van mij dan meteen meequote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wil mijn buurman graag voor eeuwig laten slapen.
Joewelquote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
daar ging het toch niet over
heb er nog wel een paar op de nominatiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wil mijn buurman graag voor eeuwig laten slapen.
Smile, it's free therapy.![]()
Die van dat boren en timmeren de afgelopen dagen?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neem die van mij dan meteen meeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
En dat terwijl ik maar een minuutje heb gepraatquote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De ontmoeting met je leidinggevende is je niet in je koude kleren gaan zittenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neem die van mij dan meteen meeJa hey ik heb hier mijn handen al vol aan.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb er nog wel een paar op de nominatie
Het heeft een Huge impact gehad. Maar dat komt wel weer goed. Morgen ben je weer de oudequote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dat terwijl ik maar een minuutje heb gepraat
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die van dat boren en timmeren de afgelopen dagen?
Begrijpelijk als je mini handjes hebtquote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ja hey ik heb hier mijn handen al vol aan.
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: