SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:01 schreef Haags het volgende:
Een like van mijn grote vriend @:nattekat
Dat maakt mijn dag goed.
Sterkte morgen en veel beterschap.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben een slokdarm ziekte ontdekt. Dus morgen een ingreep. Hopelijk kan normaal eten zonder pijnen braken
Leuk voor Gergiquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb zin om net als die kat op m'n bed te gaan liggen nu, beentjes omhoog
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben een slokdarm ziekte ontdekt. Dus morgen een ingreep. Hopelijk kan normaal eten zonder pijnen braken
moej niej doen, lekker gaan genieten ondanks de tegenslagquote:
ik eet straks kip met rijst en roerbakgroentenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf niet te zeggen dat ik aan een oliebol zit.
Fijn! Waren er veel mogelijkheden? Ben daar helemaal niet in thuisquote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:04 schreef CherryLips het volgende:
Was trouwens naar het audiologisch centrum, lang gesprek gehad over wat ik wilde en wat er mogelijk was en hoe dat dan allemaal in zijn werk ging. Soort recept gekregen voor een hoortoestel en net bij Specsavers een afspraak gemaakt. Er zit beweging in.
heel dapper dat je hier voor durft uit te komenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf niet te zeggen dat ik aan een oliebol zit.
Oliebollen Anonymous is nu een feit.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel dapper dat je hier voor durft uit te komen
Goed voor je buikspierenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb zin om net als die kat op m'n bed te gaan liggen nu, beentjes omhoog
zijn beignets ook welkom?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oliebollen Anonymous is nu een feit.
Ik kon zo'n dingetje nemen dat ze achter je oog aan je schedel bevestigen zeg maarquote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fijn! Waren er veel mogelijkheden? Ben daar helemaal niet in thuis
Is dat zo'n cochlear implant, dat ding achter je oog? Brr.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kon zo'n dingetje nemen dat ze achter je oog aan je schedel bevestigen zeg maarMaar dat vind ik nog even spannend. Dus ik ga voor twee van die in-ear dingen, wel met een draadje over m'n oorschelp. Krijg er eentje voor 75% vergoed, het andere oor was nog 'te goed' maar ze gingen proberen daar nog een verklaring voor naar de verzekeraar te sturen ook ivm werk.
Denk dat ze al snel weer blij is dat je het ook uit kunt zetten.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat zo'n cochlear implant, dat ding achter je oog? Brr.
Maar in-ear, al is het gewoon om uit te proberen of het bevalt (maar dat zal wel), is ook prima voor nu lijkt me
Ben benieuwd. Denk dat er een wereld voor je open gaat
Oh, dat kan ook jaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze al snel weer blij is dat je het ook uit kunt zetten.
Dat zei ze ookquote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat zo'n cochlear implant, dat ding achter je oog? Brr.
Maar in-ear, al is het gewoon om uit te proberen of het bevalt (maar dat zal wel), is ook prima voor nu lijkt me
Ben benieuwd. Denk dat er een wereld voor je open gaat
https://www.imdb.com/title/tt31869282/?ref_=ttep_ov_iquote:I mean call it what it is. The show looks great and I was quite invested to go look for the next episode but it doesn't seem to exist. It seems to have been made as an advertisement for a poorly animated series as no one would look at it twice otherwise. Terrible let down. Unless you feel like watching what is essentially a long ad for something that doesn't exist, don't bother.
Misschien starten met een rondje in het bos lopen, dat je weer vogeltjes hoort enzoquote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zei ze ookHet is bij mij natuurlijk geleidelijk aan gegaan maar het gehoorverlies was wel ernstig en ze vond het knap dat ik me al die tijd ermee had weten te redden.
Ik krijg een gewenningsperiode als het goed is, dus ik ga niet meteen met dat ding op 100% in de trein zitten
Hopelijk komen ze in November gelijk met black friday en cyber whatever day deals.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Waar blijven de nieuwe kindles gvd.
Neuhquote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien starten met een rondje in het bos lopen, dat je weer vogeltjes hoort enzo![]()
Vraag me af of je dat ding dan ook steeds zachter moet zetten in het begin omdat mensen gewend zijn om harder tegen je te praten
Wat zeg je?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien starten met een rondje in het bos lopen, dat je weer vogeltjes hoort enzo![]()
Vraag me af of je dat ding dan ook steeds zachter moet zetten in het begin omdat mensen gewend zijn om harder tegen je te praten
We hebben net de Prime Days gehad dus dacht dat ze dan wel verkrijgbaar zouden zijn, maar ze hebben nu alleen de Oasis nog.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze in November gelijk met black friday en cyber whatever day deals.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dat je je lolzwembroek aan hebt.
Same. Ben ooit zonder er erg in te hebben in hun quicksand gestaptquote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Zat van de week naar een kobo te kijken, maar ik zit te diep in het Amazon-ecosysteem
Ik ookquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik eet straks kip met rijst en roerbakgroenten
en als toetje dame blanche
wat voor toetje heb jij?!?!quote:
Ooh waar ben je Buda?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Gr gr uit warme streken
Ehm geenquote:
Leuk maat. Komt helemaal goed!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Ben voornemens om m'n vader een home automation ding voor kerst te geven. Hij heeft twee linker handen als het op software aan komt, dus dat wordt nog leuk
Die stuff is echt megagodly. Geniet er maar even lekker van.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis. Pffffffffffff ben kapot joh.
Bami met saté vandaag.
Sad.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:14 schreef Crack_ het volgende:
@:luctor.et.emergo, er lijkt maar één episode met echte mensen, dat is deze:[..]
My Vampire System | Ep-1| Aliens Killed My Mother, But She Left Me This Mysterious Book! | Pocket FM
https://www.imdb.com/title/tt31869282/?ref_=ttep_ov_i
Zaten maar 3 stukjes vlees in. Hele berg kale saus zitten wegscheppen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die stuff is echt megagodly. Geniet er maar even lekker van.
Helaas?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij de laatste presentatie over home security werden 6 Abus fingerprint hangsloten t.w.v. ¤ 50 verloot onder de aanwezigen. Helaas was dat niet van tevoren bekend gemaakt dus bijna iedereen ging met zo'n slotje naar huis. Ik ook
Anders was de opkomst wel aanzienlijk hoger geweest. Misschien.quote:
Maar had jij niet zo'n supercool slotjequote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders was de opkomst wel aanzienlijk hoger geweest. Misschien.
Misschien niet neequote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar had jij niet zo'n supercool slotje
Wij worden gewoon verplicht om mee te doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben de hele week presentaties gehad in het kader van security en bewustzijn en alles. Nuttig, nodig, interessant. Gemiddeld 30 aanmeldingen, gemiddeld 7 man in de zaal
Ja nee andere dingen te doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij worden gewoon verplicht om mee te doen.
Mag wat kosten...quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben de hele week presentaties gehad in het kader van security en bewustzijn en alles. Nuttig, nodig, interessant. Gemiddeld 30 aanmeldingen, gemiddeld 7 man in de zaal
saaiquote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:30 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ehm geen![]()
Thuis eet ik vrijwel nooit toetjes
We moeten helemaal niks.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
We moeten weer naar de 40uur jongens
https://www.nu.nl/economi(...)te-dempen.html#nujij
Mij niet bellen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Laat de dames eerst maar eens meer uren gaan werken.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij de laatste presentatie over home security werden 6 Abus fingerprint hangsloten t.w.v. ¤ 50 verloot onder de aanwezigen. Helaas was dat niet van tevoren bekend gemaakt dus bijna iedereen ging met zo'n slotje naar huis. Ik ook
fijn, batterij leeg, product gegijzeldquote:Goed om te weten: als de batterij wordt vervangen, kan het product niet worden ontgrendeld.
Kan dus niet gestolen worden.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
fijn, batterij leeg, product gegijzeld![]()
That's mequote:
en nu ga je een fiets kopen?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
mijne ook niet altijd hoor.... maar ja ach ik moest toch naar de supermarkt want hetgene neef wilde eten had zus niet in huis dus ik dacht laat ik aardig zijn en zn favo toetje mee nemenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:16 schreef Xilia het volgende:
[..]
That's me![]()
Mijn buik verdraagt ook niet zo goed zuivelgedoetjes.
Goed excuusquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijne ook niet altijd hoor.... maar ja ach ik moest toch naar de supermarkt want hetgene neef wilde eten had zus niet in huis dus ik dacht laat ik aardig zijn en zn favo toetje mee nemen
Weer? Hoezo weer? Nooit anders geweest.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij dappere fulltime werkers moeten dan richting de 45.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer? Hoezo weer? Nooit anders geweest.
20 uur per week minder werken dan nu.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
uiteraardquote:
helaaschquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste paar happen Hertog Koffie Royaal. Het ijs-seizoen is ook voorbij.
Zie er ook niks meer van want het is al donker door @Haagsquote:
Same Herequote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
20 uur per week minder werken dan nu.
haags zit met zn dikke reet voor jouw raam?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie er ook niks meer van want het is al donker door @:haags
Zo lijkt het af en toe wel jaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
haags zit met zn dikke reet voor jouw raam?
Hier is 42-45u standaard/fulltime. Die paar uur extra merk je eigenlijk niet echt vind ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij dappere fulltime werkers moeten dan richting de 45.
morgen een volle dag werken... zal wennen zijn... vaak vrijdag lekker een halve dagquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben deze week nu 3 dagen naar kantoor geweest. Morgen thuiswerken zal al voelen als half weekend denk ik
Meeste kantoorpersoneel is 2 uur per dag echt met werk bezig dus om 10:00 klaarquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben deze week nu 3 dagen naar kantoor geweest. Morgen thuiswerken zal al voelen als half weekend denk ik
Wie weet. Het reizen is wel een substantieel deel van de inspanning inderdaad jaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meeste kantoorpersoneel is 2 uur per dag echt met werk bezig dus om 10:00 klaar
Ah, lekker, minder uren.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo vroeg beginnen we niet Los.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meeste kantoorpersoneel is 2 uur per dag echt met werk bezig dus om 10:00 klaar
oh ja eerst om 9:15 een Thai latte halen, even een yoga oefening en 10:30 op kantoorquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo vroeg beginnen we niet Los.
Even de hippe baard trimmen en de man bun in een knotjequote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
oh ja eerst om 9:15 een Thai latte halen, even een yoga oefening en 10:30 op kantoor
Gisteren hier 3 van gekocht in de aanbieding bij dirkquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste paar happen Hertog Koffie Royaal. Het ijs-seizoen is ook voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |