SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Was een vorige TO, ik heb er niets aan veranderd.quote:
Balletje kopen en met ze spelenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:35 schreef bitterbal het volgende:
1 van de honden komt nu met een blaadje in haar mond elke keer naar mij toe. En er is hier iemand van de verhuurder en zegt dat ze zo om eten vraagt. Als een soort van ruil
ja ben er nu naar aan het kijkenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Balletje kopen en met ze spelen
Jup, en daar zelf achterstaan en verder niet mee zitten (of niet te erg). Dat was mijn leerdoel voor dit jaar so lets gooooquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon stoïcijns je beschikbaarheid herhalen dan. Enige optie.
Er even elders over mopperen om het uit je systeem te krijgen en lesgoooo.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup, en daar zelf achterstaan en verder niet mee zitten (of niet te erg). Dat was mijn leerdoel voor dit jaar so lets goooo
Straks weer klagen als ze voor je deur pissen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:01 schreef bitterbal het volgende:
vandaag ging ik hier een stukje lopen en toen wandelde er eentje gezellig met mij
nu is het nog ruilenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:35 schreef bitterbal het volgende:
1 van de honden komt nu met een blaadje in haar mond elke keer naar mij toe. En er is hier iemand van de verhuurder en zegt dat ze zo om eten vraagt. Als een soort van ruil
Ja, heel fijn. Thanksquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er even elders over mopperen om het uit je systeem te krijgen en lesgoooo.
Hebben ze niet meer gedaanquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Straks weer klagen als ze voor je deur pissen.
quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was een vorige TO, ik heb er niets aan veranderd.
nav jullie klein beetje gemekker dat de plaatjes raar gesized waren maar gaan spelen met de tag en juiste matenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, credits naar @:mschol voor de uitlijning.
ik vind 600 prima hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
nav jullie klein beetje gemekker dat de plaatjes raar gesized waren maar gaan spelen met de tag en juiste maten
(zoveel mogelijk, ik wist niet wat de max breedte van forum was zonder dattie gaat resizen en ik gebruik custom css wat dat weer in de war kan gooien)
hier kickte de automatische plaatjes resizer van fok in vandaarquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind 600 prima hoor
Maar wat was er mis met 720?
als ik kijk dan was in het topic voor jou alleen de gaapcaaf groter dan 720quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hier kickte de automatische plaatjes resizer van fok in..
map, logo, bus en gaapcaaf waren geresized hierquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik kijk dan was in het topic voor jou alleen de gaapcaaf groter dan 720
maar goed geeft niet
Niks mis mee toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:20 schreef bitterbal het volgende:
morgen weer les. dagen gaan echt snel
Da's een teken dat je de goede keuze hebt gemaaktquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee meer verbazing eigenlijk. En heb mij nog helemaal niet verveeld.
hmm ja misschien is dat te vroeg om te zeggen?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's een teken dat je de goede keuze hebt gemaakt
Mwah. Als blijkt van niet kan je altijd nog terug.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja misschien is dat te vroeg om te zeggen?
kwark zonder nootjes is toch minderquote:
Goed tekenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee meer verbazing eigenlijk. En heb mij nog helemaal niet verveeld.
Geen vibe-check doen aan het begin van elk overleg.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:37 schreef Crack_ het volgende:
ik heb meetings van 20 min die ik er binnen 5 min doorheen knal
Beetje awkward maar zou niet weten waar ik het nog meer over zou moeten hebben
En awkward omdat men zoiets heeft van 'huh, dit was het?'maar denk niet dat iemand het erg vind dat het korter duurt dan gepland
Heb elke dag van holy shit K hoef niet naar huisquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed tekenVind het altijd leuk als mensen zo'n stap nemen en het dan ook bevalt
Duurt die zo lang bij jouquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen vibe-check doen aan het begin van elk overleg.
Ohquote:Unfortunately, Childish Gambino's concert has been canceled. Ticket buyers will automatically receive their money back.
wie is Kquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:58 schreef bitterbal het volgende:
Zou wel leuk zijn als K mijn contacten wat kan uitbreiden wel.
K heb trouwens al ‘geluk’ dat K Thaise vriendinnen heb want had aan de leerlingen in de klas gevraagd of zij Thaise vrienden hebben om mee te oefenen maar dat hebben ze niet. Die ene israeli die K had ontmoet die gaat naar een restaurant waar het personeel wel een beetje met hem oefent
oh ik zie dat we 2 nieuwe mensen hebben, stellen jullie je nog even voor.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen vibe-check doen aan het begin van elk overleg.
Oh dat niet persequote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:01 schreef Crack_ het volgende:
En je contacten wat uitbreiden met thaise contacten bedoel je dan voornamelijk? Gaat dat makkelijk?
Als die bak met emoties eenmaal opengaat dan ben je zo 15 minuten verder.quote:
En dan nog maar 5 minuten over voor het daadwerkelijke onderwerp, smart.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als die bak met emoties eenmaal opengaat dan ben je zo 15 minuten verder.
Ben je met een goede voorzitter precies binnen de geplande 20 minuten klaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan nog maar 5 minuten over voor het daadwerkelijke onderwerp, smart.
Bizar he wat die hebben meegemaakt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:08 schreef Ama het volgende:
Jeetje en dat te bedenken dat mijn oma dit toen allemaal heeft gelopen.
O ja dat is voor jou natuurlijk wel nog een beetje anders. Als ik verhuisde naar een ander land moest ik het er maar mee doen. Dan was het "holy shit dit is mijn nieuwe thuis", had verder niks om naar terug te gaan natuurlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb elke dag van holy shit K hoef niet naar huis
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:08 schreef Ama het volgende:
Jeetje en dat te bedenken dat mijn oma dit toen allemaal heeft gelopen.
daar zijn ze meer voor de hand en spandiensten?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat niet perse
Thaise contacten is niet zo makkelijk heb ik het idee. Westerlingen wel makkelijker. Hier staat men wel open voor contact
Maar ligt er aan waar je interesses ook liggen want als je hier bent voor de spirituele dingen zal je denk ik niet zo snel Thai leren kennen want die zitten niet in die kringen.
Oh tis geen onwil maar ze komen niet met elkaar in contact op die manier.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
daar zijn ze meer voor de hand en spandiensten?
Crispy pork? Seks?quote:
Rijst met insecten ging ze toch eten.quote:
dat is alweer 2 uur geleden tochquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rijst met insecten ging ze toch eten.
Oh, ik dacht dat ze dat later vandaag zou gaan eten. En niet toen ze het zei.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is alweer 2 uur geleden toch
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet of/of. Wat eten betreft is het bij haar en/en.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze dat later vandaag zou gaan eten. En niet toen ze het zei.
Nou even wachten op reactie van @bitterbal dan maar.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Het is niet of/of. Wat eten betreft is het bij haar en/en.
ik heb als lunch voor ik weg ging even een bak fruityoghurt dat tot gisteren houdbaar was weggelepeldquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kwark zonder nootjes is toch minder
gelukkig was de kwark al 2 dagen over datum. Living on the edge
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:41 schreef mschol het volgende:
[..]Weggegaan toen de oorlog net voorbij was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Heb zelf ook het idee dat expats wat meer open staan voor contacten dan lokale bevolking. Ook wel logisch denk ikquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat niet perse
Thaise contacten is niet zo makkelijk heb ik het idee. Westerlingen wel makkelijker. Hier staat men wel open voor contact
Maar ligt er aan waar je interesses ook liggen want als je hier bent voor de spirituele dingen zal je denk ik niet zo snel Thai leren kennen want die zitten niet in die kringen.
oh hier niet eigenlijk, heeft toch niemand zin in johquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als die bak met emoties eenmaal opengaat dan ben je zo 15 minuten verder.
ik las deze zin 4 keer en las 3x baby yoghurtquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb als lunch voor ik weg ging even een bak fruityoghurt dat tot gisteren houdbaar was weggelepeld
hoe wordt fruityoghurt baby yoghurt?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik las deze zin 4 keer en las 3x baby yoghurt
waar zijn de onderzeeinsecten?!?!?quote:
dat zijn die bruine dingenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar zijn de onderzeeinsecten?!?!?
N'aww, hartje met een wortelbloemetje.quote:
toch groentjes!quote:
Dure snack en thee.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:07 schreef bitterbal het volgende:
ontbijt 1,60
snack en thee 4,-
drankje 70 cent
diner 6,80
aangezien er geen lunch op je lijstje staat is het een verlate lunch geweest eikquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was een soort van chocolade achtige croissant. Errug lekker
Morgen dan wel ¤ 3,10 besparen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was een soort van chocolade achtige croissant. Errug lekker
ja klopt. Ben niet nog weg geweest voor lunch.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangezien er geen lunch op je lijstje staat is het een verlate lunch geweest eik
Ja gisteren zat ik ook over de 10 euro heen dus morgen niets etenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen dan wel ¤ 3,10 besparen.
Oeh ja. Dagje vasten of aan de hondenbrokjes.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gisteren zat ik ook over de 10 euro heen dus morgen niets eten
Ja heb je toch allemaal al gekochtquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:19 schreef Nizno het volgende:
ik heb vandaag ontbeten met een boterham en chocopasta. lunch was fruityoghurt. als ik thuis zou hebben gegeten was het soep voor avondeten geworden.
0 euro want was allemaal al in huis
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh ja. Dagje vasten of aan de hondenbrokjes.
loopt gratis vlees voor d'r deurquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh ja. Dagje vasten of aan de hondenbrokjes.
en ook allemaal al van gegetenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb je toch allemaal al gekocht
Oh ja, dat is normaal om daar te eten.quote:
nee om daar te vangen en te exporteren om te laten eten eldersquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat is normaal om daar te eten.
en anders met een vlindernetje insectjes en vlinders vangenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat is normaal om daar te eten.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:21 schreef mschol het volgende:
https://www.facebook.com/CatsGoViral/videos/1050130500142039/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |