SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Geen vaatwasser zeker?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:32 schreef mschol het volgende: [..]
soms 3al probeer ik ze wel te sturen hoor dat ze niet voor elk beetje drinken een nieuw glas pakken of elk beetje eten een nieuw bord,maar als ze wegzijn mag ik de boel wel weer ruimen
![]()
Hmm.. normaal stellen we hoge kwaliteitseisen aan de TT, maar voor deze keer zullen we het door de vingers zien.quote:
Zelf doe ik dat ook niet hoor, maar het zou wel opruimen als ik het eens zou doen denk ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:32 schreef Crack_ het volgende:
ja daagdat kost me te veel tijd en gedoetjes
Dankjewel Kwiwiquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm.. normaal stellen we hoge kwaliteitseisen aan de TT, maar voor deze keer zullen we het door de vingers zien.
Mijne is vrij saai, alles altijd opgeruimd en schoonquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:36 schreef Puala het volgende:
Ik zou op zich na al deze verhalen over huishoudens wel gewoon binnen willen kijken
Die voer ik altijd aan de wasmachine.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]oh dat doe ik niet
Doe je dit ook met sokken?
Chaos. Absolute chaos.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:36 schreef Puala het volgende:
Ik zou op zich na al deze verhalen over huishoudens wel gewoon binnen willen kijken
jawel maar omdat ik in mn eentje woon heb ik geen enorme hoeveelheden borden en glazen, i.t.t. bij hen dat uit een gezin van 4 bestaat, en ik weiger een bord af te wassen als er alleen maar een tosti op heeft gelegenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen vaatwasser zeker?Ik loop hier ook de hele dag borden op te ruimen die ik overal vind, maar met vaatwasser stoor ik me daar niet zo aan.
Ja en toch, welke stijl dan? wat voor vloer, kleur op de muur enzoquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne is vrij saai, alles altijd opgeruimd en schoon
Hehehehequote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelf doe ik dat ook niet hoor, maar het zou wel opruimen als ik het eens zou doen denk ik.
Sowieso heb ik al m'n "goede" pennen in een etui zitten. Zo ben ik dan ook wel weer.
Oh wat lief van je, heb gehoord dat dat zn lievelingseten is!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die voer ik altijd aan de wasmachine.
opgeruimd als iemand komt kijken? bijna, schoon? vast niet perfect maar wel stofzuiger en snelle dweil.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Landhuis stijl. Beetje donkerder hardhouten parket met het reliëf/de structuur van het hout er nog in, witte gladde muren, meubels soort nordic style (cozy en warm maar geen poespas).quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en toch, welke stijl dan? wat voor vloer, kleur op de muur enzo
Ik zit nu niet thuis, maar dit is op zich een redelijk normaal beeld.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Dit is zeker niet t moment voor pic's or it didn't happen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, min het niet opgeblazen zwembadje dan, dat was even een "deze maat bad met IJs for scale".
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hier ook weer nu alles op de auto zit!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit nu niet thuis, maar dit is op zich een redelijk normaal beeld.Ziet dr uit alsof dr in geleefd wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, min het niet opgeblazen zwembadje dan, dat was even een "deze maat bad met IJs for scale".![]()
Witte tijgers zijn mooi.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoi @:essnhills [ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Landhuis stijl. Beetje donkerder hardhouten parket met het reliëf/de structuur van het hout er nog in, witte gladde muren, meubels soort nordic style (cozy en warm maar geen poespas).
[..]
Ik zit nu niet thuis, maar dit is op zich een redelijk normaal beeld.Ik dacht al, ok je zit normaal op de grond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, min het niet opgeblazen zwembadje dan, dat was even een "deze maat bad met IJs for scale".![]()
[..]
Ik zit nu niet thuis, maar dit is op zich een redelijk normaal beeld.schoenen, overal schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, min het niet opgeblazen zwembadje dan, dat was even een "deze maat bad met IJs for scale".
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ziet dr uit alsof dr in geleefd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |