Ligt aan jouquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:10 schreef heywoodu het volgende:
Stream van Ryan Hall begint het zwaar te krijgen
New Orleans is echt altijd al armoe troef geweest, dan is het moeilijker te herstellen van zo'n orkaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:50 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd over wat voor naslag dit gaat opleveren voor Florida. Eerst helene, nu de tornados her en der en zo meteen nog Milton.
In Florida zitten toch best wat grote steden en toeristen trekkers, Miami, fort Myers, Orlando, allerlei themaparken, en zo voorts.
Na Katrina is new Orleans in zwaar verval geraakt en die hebben eigenlijk nooit heel goed meer kunnen opbouwen. Nou is dat ook een kleiner gebied, maar goed, ravage is ravage.
Wat is er mis met door zout water rijdenquote:
Welke sherriff's office?quote:
En dat zorgt er meteen voor dat een deel van de hulpdiensten niet beschikbaar is voor degene die er nog waren achtergebleven en nu in de problemen zitten.quote:
Is natuurlijk een tactische zet van Biden & Harris om zo'n tornado precies daar toe te laten slaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat zorgt er meteen voor dat een deel van de hulpdiensten niet beschikbaar is voor degene die er nog waren achtergebleven en nu in de problemen zitten.
Vreemd dat die niet afgebroken is. Of was daar geen tijd meer voor?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:04 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Die staat morgen sowieso niet meer
Wel vreemd want het is vanuit de overheid geregeld.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het grootste gevaar is hoogwater en overstromingen, dan kun je beter niet in een schuilkelder gaan zitten.
Hoe snel denk je dat ze hele hijskranen af kunnen breken?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vreemd dat die niet afgebroken is. Of was daar geen tijd meer voor?
Enkele tientallen kilometers landinwaarts ja, niet in de kustgebieden voor zover ik heb gezien.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wel vreemd want het is vanuit de overheid geregeld.
Geen idee? Weet jij het?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe snel denk je dat ze hele hijskranen af kunnen breken?
Ik weet dat opzetten normaal 3-4 dagen duurt. En dat is onder perfecte omstandigheden.quote:
Straten beginnen vol te lopen op sommige cams.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:57 schreef RipCity het volgende:
Mensen rechtsboven willen weer alles voor de Gram
in de kaarten staat er eentje voor New Orleansquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En volgende week komt er mogelijk nog één dacht ik? @:Frutsel
Wat een treurnisquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:51 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Straten beginnen vol te lopen op sommige cams.
De komende uren. Landfall is niet echt een los moment wat je echt 'ziet'.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:55 schreef Maver24 het volgende:
Hoelaat komt het aan land. Wil over een uurtje of 2 slapen. Wil wel even landfall zien
Blij dat mijn kerel er net weg is!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
in de kaarten staat er eentje voor New Orleans![]()
rond 20-25e
Uurtje of 2quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:55 schreef Maver24 het volgende:
Hoelaat komt het aan land. Wil over een uurtje of 2 slapen. Wil wel even landfall zien
Dat witte huisje is over 2 uur opvanghuis voor krokodillen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Nog ff een printscreen, 23:58 NL tijd.
[ afbeelding ]
Van deze stream: [youtube]https://www.youtube.com/live/Yu9hC5MokCA?si=GnG9VA5TomCrlizI[/youtube]
Net een stel bij de boei die nog even hun leven waagde, voor hun Lord Trump met een banner.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Nog ff een printscreen, 23:58 NL tijd.
[ afbeelding ]
Van deze stream: [youtube]https://www.youtube.com/live/Yu9hC5MokCA?si=GnG9VA5TomCrlizI[/youtube]
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De komende uren. Landfall is niet echt een los moment wat je echt 'ziet'.
Is dat Nadine, die nu aan de oostkant van Florida aan het ontstaan is?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GFS komt met deze jongen op de proppen...
Het is vooral niet raar omdat mensen dom zijn, maar ja, daar nu gaan staan is gewoon dom. Zéker met kinderen. Denk gewoon na.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:07 schreef Verbodsbord het volgende:
Die mensen staan in Key West, daar zou het niet meer moeten zijn dan 'slechts' een tropische storm. Heel veel erger dan het daar nu is zou het niet moeten worden, dus opzich niet heel raar dat mensen de actie dan een beetje opzoeken toch?
Ook nog kans op stormvloed met een kans van een meter hoog. Misschien niet het meest dreigende, maar om het op te zoeken vind ik ook niet echt slimquote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is vooral niet raar omdat mensen dom zijn, maar ja, daar nu gaan staan is gewoon dom. Zéker met kinderen. Denk gewoon na.
Key West in het zuiden van het zuiden. Daar is het niet zo ergquote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:07 schreef Verbodsbord het volgende:
Die mensen staan in Key West, daar zou het niet meer moeten zijn dan 'slechts' een tropische storm. Heel veel erger dan het daar nu is zou het niet moeten worden, dus opzich niet heel raar dat mensen de actie dan een beetje opzoeken toch?
"Mijn leven en dat van de kinderen voor de likes."quote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:14 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ook nog kans op stormvloed met een kans van een meter hoog. Misschien niet het meest dreigende, maar om het op te zoeken vind ik ook niet echt slim
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |