Gewoon lekker weg vzren is blijkbaar te moeilijkquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:05 schreef MissButterflyy het volgende:
Die man die in zijn bootje in de haven blijft is levensmoe.
En de hevige orkanen blijven de komende jaren/decennia gewoon nog komen. Lijkt me verstandiger om te vertrekken daar.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:50 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd over wat voor naslag dit gaat opleveren voor Florida. Eerst helene, nu de tornados her en der en zo meteen nog Milton.
In Florida zitten toch best wat grote steden en toeristen trekkers, Miami, fort Myers, Orlando, allerlei themaparken, en zo voorts.
Na Katrina is new Orleans in zwaar verval geraakt en die hebben eigenlijk nooit heel goed meer kunnen opbouwen. Nou is dat ook een kleiner gebied, maar goed, ravage is ravage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Haha dat domme wijf woont naast de zeequote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:kricketfelt
Arme hont.
Kan dit account niet vinden. Account al door de blender?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:kricketfelt
Arme hont.
En volgende week komt er mogelijk nog één dacht ik? @Frutselquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:50 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd over wat voor naslag dit gaat opleveren voor Florida. Eerst helene, nu de tornados her en der en zo meteen nog Milton.
Huh, damn. Echt nog geen twee minuten geleden wat van die filmpjes zitten kijken en nu is 'ie weg inderdaadquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Kan dit account niet vinden. Account al door de blender?
Schijnbaar hebben verschillende lokale bestuurders mensen gevraagd om hun namen en social security numbers op hun armen te zetten met watervaste stift als ze niet evacueren, zodat ze in ieder geval geidentificeerd kunnen worden.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:32 schreef heywoodu het volgende:
Als je nú nog op het strand loopt in de omgeving van Tampa en Ft Myers enzo....bind jezelf dan gewoon vast aan een betonnen paal, zodat het tenminste makkelijk is om je lijk te vinden over een week en het niet ineens tegen een reddingswerker aan komt drijven.
Bij mij doet ie het nog? Ik zit nu filmpjes van de vorige orkaan te kijkenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, damn. Echt nog geen twee minuten geleden wat van die filmpjes zitten kijken en nu is 'ie weg inderdaad
Fok! zet er een : tussen. Die moet je ff verwijderenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Kan dit account niet vinden. Account al door de blender?
Oh ja, dat is hetquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Fok! zet er een : tussen. Die moet je ff verwijderen
Redt ie het of redt ie het niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Net als de vorige keer weer naar een schuurtje op het strand kijken.
2 uur terug werd er daar al iemand op de grond gesmeten door een golf. Is wel in de Keys helemaal in het zuiden, daar komt niet het zwaarste weer.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:59 schreef RipCity het volgende:
D'r telefoon werkt zo niet meer met al dat water wat er overheen gaat
Dan sta je daar met je zwembandjes te juichenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:57 schreef RipCity het volgende:
Mensen rechtsboven willen weer alles voor de Gram
Het grootste gevaar is hoogwater en overstromingen, dan kun je beter niet in een schuilkelder gaan zitten.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Die schuilkelders waar in meerdere berichten over is geschreven moeten toch enorm zijn. Waar mensen die niet weg kunnen in worden opgevangen.
Steve is meer een fokkerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:07 schreef Dutch_view het volgende:
Beetje jammer dat aardappelhoofd Steve niet op locatie is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |