En de verkiezingen hebben weer invloed op israel/iran/gazaquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Dit kan ook nog wel eens invloed hebben op de verkiezingen.
Ik heb precies hetzelfde gevoel bij Bangla Desh. Het is daar elk jaar wel flink raak en wat een misere is er daar. Allemaal ondergelopen stukken. Waarom zou je daar in godsnaam willen wonen?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:38 schreef Zorro het volgende:
Ik snap ook niet dat mensen daar gaan wonen. Als je er geboren bent en niks anders kan, ja dan. Maar er GAAN wonen?
Het is niet net als hier in Limburg, waar de Maas wel eens kan overstromen, dit is iets wat jaarlijks terugkeert. En toch daar willen wonen. Ik snap het echt niet.
Neequote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:24 schreef Vincent_student het volgende:
Maar laten we het vooral on-topic houden.
Milton zal rond 1 uur vannacht lokale tijd aankomen in Florida, dat is hier vanavond om 7 uur.
Ja dat zijn de uitwassen van de orkaan. De rechterkant is de zwaarste kant omdat die orkaan die kant op draait, dus diegenen die aan de rechterkant van het oog getroffen worden hebben het zwaarder dan de rest. Dit zijn de 'flarden' (flinke onweerscomplexen) die losraken van het oog en als voorbodes alvast de nodige ellende gaan brengen idd.quote:
Ok, ik had het uit het plaatje. Daar staat: estimated landfall, maar misschien is dat al achterhaald.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:31 schreef Frutsel het volgende:
landfall is now expected after 2 a.m. Eastern Time Thursday
Dat is dus morgenochtend rond 8 uur in NL
Ze krijgen heus wel wind en regen maar van totaal andere proportiequote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Gebeurt er dan helemaal niets in het zuiden ter hoogte van Miami?
FF printscreen, 16:17 NL tijd.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:42 schreef Elan het volgende:
Die gekkies die nog even bij het water gaan staan voor hun Insta
Misschien moeten ze HAARP uitzetten. Dan zwakt de orkaan af.quote:
Tsja, zulke mensen luisteren waarschijnlijk ook naar Alex Jones. Die wap zegt ook dat het de schuld is van Kamala Harrisquote:
Oftewel, vanaf een uur of 6 morgenochtend is de shit wel echt aan. Toch maar even de wekker denk ikquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee
landfall is now expected after 2 a.m. Eastern Time Thursday
Dat is dus morgenochtend rond 8 uur in NL
[..]
Ja, het lijkt me ook werkelijk verschrikkelijk. Ook als je wel in staat bent om te evacueren: wat neem je mee, wat niet? Wetende dat er een reeële kans is dat alles wat je achter laat kapot of simpelweg verdwenen is als je terug komt...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Vreselijk, al die mensen die niet weg kunnen of hun dieren kwijtraken (paarden worden losgelaten met het telefoonnummer op hun vacht geschreven). Alle mensen die verward zijn of medicijnen nodig hebben. Verwoeste eigendommen, hoe moet dat straks. Het houdt me bezig. Je huis zal maar vergaan. Ontheemde dieren.
Gebeurd wel watquote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Gebeurt er dan helemaal niets in het zuiden ter hoogte van Miami?
WKN is er voor jouquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Sommigen hier vonden het vreemd dat mensen die 'graag' volgen/kijken.
Ik volg die niet 'graag', maar ik ben gefascineerd door de kracht van de aarde en natuur, vaak uit zich dat in rampen (vulkanen, aarbevingen, orkanen), maar lang niet altijd (leeuwen, orcas).
Waarom gebruiken dergelijke kloothommels ook een hoofdletter in bijna elk woord van hun zinnen? Probéér in elk geval over te komen alsof je een beetje intelligentie hebt...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, zulke mensen luisteren waarschijnlijk ook naar Alex Jones. Die wap zegt ook dat het de schuld is van Kamala Harris
[ x ]
IF I DONT SCREAM YOU WONT HEAR ME WAKE UP NUKE THAT SHIT!! SOROS WEF HARRIS KELDER DEMMINKquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom gebruiken dergelijke kloothommels ook een hoofdletter in bijna elk woord van hun zinnen? Probéér in elk geval over te komen alsof je een beetje intelligentie hebt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |