SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door Crack_ op 09-10-2024 09:52:22 ]Baby darling doll face honey
Plaatje mag niet te groot van de plaatjespolitie.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:49 schreef kwiwi het volgende:
Kan dat herfstplaatje niet in normale grootte? Doet pijn aan m'n ogen die inconsistentie.
Trauma's van misaligned ppt's komen direct weer naar boven
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:49 schreef kwiwi het volgende:
Kan dat herfstplaatje niet in normale grootte? Doet pijn aan m'n ogen die inconsistentie.
Trauma's van misaligned ppt's komen direct weer naar boven
Hoezo plaatjespolitie.. ik ben de enige politie in het Foqueville korpsquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Plaatje mag niet te groot van de plaatjespolitie.
"I AM the plaatjespolitie"quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo plaatjespolitie.. ik ben de enige politie in het Foqueville korps
ik zie nu zo'n kogelvrijvest voor me met daarop 'plaatjespolitie'quote:
In perfect uitgelijnde tekst uiteraard.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie nu zo'n kogelvrijvest voor me met daarop 'plaatjespolitie'
Jij gebruikt dezelfde bronquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik kijk naar het fonetisch alfabet, klopt de pet van @Nattekat wel redelijk, qua klinkeruitspraak komt de eerste e uit scčne net wat meer in de buurt
Gewoon de ash dus of hoe heet dat mormelquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij gebruikt dezelfde bron
Enige verschil is dat die e in het Thai iets meer naar de a neigt, beetje als in het Engelse map.
prima, daar kom ik toch nooitquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
ik pleit voor minder regels in fogueville
Deze: ɛ:quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon de ash dus of hoe heet dat mormel
O nee die is meer van 'bad'
Nee, dat zou ik ook als ash interpreteren, deze is net weer even anders.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon de ash dus of hoe heet dat mormel
O nee die is meer van 'bad'
dat lust ik nu ook welquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Het is nationale krokettendag geloof ik.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:03 schreef CherryLips het volgende:
mag niet. je zit in een andere natie..quote:
Ja moet iets met rijst eten denk ikquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag niet. je zit in een andere natie..
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |