SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door Crack_ op 09-10-2024 09:52:22 ]Baby darling doll face honey
Plaatje mag niet te groot van de plaatjespolitie.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:49 schreef kwiwi het volgende:
Kan dat herfstplaatje niet in normale grootte? Doet pijn aan m'n ogen die inconsistentie.
Trauma's van misaligned ppt's komen direct weer naar boven
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:49 schreef kwiwi het volgende:
Kan dat herfstplaatje niet in normale grootte? Doet pijn aan m'n ogen die inconsistentie.
Trauma's van misaligned ppt's komen direct weer naar boven
Hoezo plaatjespolitie.. ik ben de enige politie in het Foqueville korpsquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Plaatje mag niet te groot van de plaatjespolitie.
"I AM the plaatjespolitie"quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo plaatjespolitie.. ik ben de enige politie in het Foqueville korps
ik zie nu zo'n kogelvrijvest voor me met daarop 'plaatjespolitie'quote:
In perfect uitgelijnde tekst uiteraard.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie nu zo'n kogelvrijvest voor me met daarop 'plaatjespolitie'
Jij gebruikt dezelfde bronquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik kijk naar het fonetisch alfabet, klopt de pet van @Nattekat wel redelijk, qua klinkeruitspraak komt de eerste e uit scčne net wat meer in de buurt
Gewoon de ash dus of hoe heet dat mormelquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij gebruikt dezelfde bron
Enige verschil is dat die e in het Thai iets meer naar de a neigt, beetje als in het Engelse map.
prima, daar kom ik toch nooitquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
ik pleit voor minder regels in fogueville
Deze: ɛ:quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon de ash dus of hoe heet dat mormel
O nee die is meer van 'bad'
Nee, dat zou ik ook als ash interpreteren, deze is net weer even anders.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon de ash dus of hoe heet dat mormel
O nee die is meer van 'bad'
dat lust ik nu ook welquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Het is nationale krokettendag geloof ik.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:03 schreef CherryLips het volgende:
mag niet. je zit in een andere natie..quote:
Ja moet iets met rijst eten denk ikquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag niet. je zit in een andere natie..
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Moet m'n boodschappenlijstje niet te lang maken want moet er vier verdiepingen mee omhoog en heb geen conditie.
Mooie workoutquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Moet m'n boodschappenlijstje niet te lang maken want moet er vier verdiepingen mee omhoog en heb geen conditie.
wat ehm, is datquote:
Wilde een plaatje opzoeken voor de OP maar beter om dat niet te doen, om onszelf te beschermenquote:
ķf juist wel, krijg je conditie van!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Raak je er niet aan gewend? Toen ik op de 4e zonder lift woonde was ik best snel gewend aan die trappen omhoog lopen. Anderen waren steeds buiten adem, dan merkte je je dat je conditie beter werd.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Het is hier ook drie keer struikelen maar ben toch vooral lui.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:29 schreef Ama het volgende:
Ik woon maar vijf minuten van de supermarkt dus neem nooit heel veel mee in 1x.
Ik ga eigenlijk altijd op de fiets omdat ik geen zin heb in dat gesjouw op de terugweg.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is hier ook drie keer struikelen maar ben toch vooral lui.
Same, maar neem juist wel genoeg mee omdat ik dan minder geld uitgeef uiteindelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:29 schreef Ama het volgende:
Ik woon maar vijf minuten van de supermarkt dus neem nooit heel veel mee in 1x.
ik ga altijd lopend omdat mn fiets pakken meer tijd kostquote:
Same. In de tijd die het me kost om m'n fiets te pakken, ben ik al zo ongeveer halverwege de supermarkt.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga altijd lopend omdat mn fiets pakken meer tijd kostpaar jaar geleden pakte ik voor alles de auto, echt alles. Kan me nu niet meer voorstellen dat ik dat deed of waarom
Is dit een verrassing?quote:
4 maar?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Nou wel iets minder een verrassing dan het feit dat ik ook een t-shirt heb liggen maar ik dacht eigenlijk dat ik niks had van Nirvana behalve een poster aan de muur.quote:
Beterschap!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:37 schreef mschol het volgende:
ontbijt op, kop thee met honing en weer terug in bed
Oh ik pak ook zeker soms de autoquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same. In de tijd die het me kost om m'n fiets te pakken, ben ik al zo ongeveer halverwege de supermarkt.
Wel met de aanvulling dat we/kerel één keer in de week met de auto gaan voor voorraad/weekboodschappen. Nu vind ik het op zich geen punt om met een megapack pleerollen (om maar wat te noemen) te lopen, maar het is wel wat onhandig vasthouden.
Boven?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog steeds andere fietstassen op m'n fiets zetten. Maar heb daar nu ook niks aan want de fiets staat boven.
Ik doe/deed ook regelmatig uit werk boodschappen inderdaad.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ik pak ook zeker soms de automaar dan probeer ik dat te combineren met iets anders wat ik ga doen, of na werk ergens boodschappen doen oid.
[..]
Boven?![]()
Ik heb al een tijd andere fietstassen, de oudjes van mn ouders. Maar die zijn veel kleiner dan mn huidige omdat ze hoekjes afkappen
[ afbeelding ]
Op deze manier
En daarom heb ik ze er nog niet opzitten maar de oude scheuren uit
dat soort fietstassen heb ik ook, opzich prima in te delen maar die van mij vind ik niet breed genoeg, dus bij volgende tassen let ik ook op de breedtequote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ik pak ook zeker soms de automaar dan probeer ik dat te combineren met iets anders wat ik ga doen, of na werk ergens boodschappen doen oid.
[..]
Boven?![]()
Ik heb al een tijd andere fietstassen, de oudjes van mn ouders. Maar die zijn veel kleiner dan mn huidige omdat ze hoekjes afkappen
[ afbeelding ]
Op deze manier
Ik woon boven winkels, dus heb beneden geen berging, dus de fietsen neem je met de lift mee naar boven. Dan staan ze daar in een soort gemeenschappelijke ruimte.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Boven?![]()
[ afbeelding ]
Op deze manier
4quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie hadden toch twee liften?
dat klinkt waardeloosquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon boven winkels, dus heb beneden geen berging, dus de fietsen neem je met de lift mee naar boven. Dan staan ze daar in een soort gemeenschappelijke ruimte.
Daar is over na gedachtquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon boven winkels, dus heb beneden geen berging, dus de fietsen neem je met de lift mee naar boven. Dan staan ze daar in een soort gemeenschappelijke ruimte.
Heel handig juist. In m'n vorige appartement moest je eerst soort van de kelder in, zit je berging ergens achterin, daar de fiets er met allemaal gehannes in een rare hoek eruit zien te krijgen, dan heb je nog ergens een tussendeur met een dranger (of hoe heet dat) dus moet je daar je fiets doorheen zien te werken (en je mocht er ook niet even een steen voor leggen om hem open te houden want ze waren bang voor zwervers als iemand de deur open liet). En dan die fiets via een gootje weer een korte trap op en dan via net zo'n onhandige voordeur met dranger weer naar buiten.quote:
ik kan mn fiets voor de flat kwijt of in mn bergingquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel handig juist. In m'n vorige appartement moest je eerst soort van de kelder in, zit je berging ergens achterin, daar de fiets er met allemaal gehannes in een rare hoek eruit zien te krijgen, dan heb je nog ergens een tussendeur met een dranger (of hoe heet dat) dus moet je daar je fiets doorheen zien te werken (en je mocht er ook niet even een steen voor leggen om hem open te houden want ze waren bang voor zwervers als iemand de deur open liet). En dan die fiets via een gootje weer een korte trap op en dan via net zo'n onhandige voordeur met dranger weer naar buiten.
Ik was bont en blauw.
"Wat is die plee toch lang aan het zingen, zit bal er weer op?"quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:50 schreef bitterbal het volgende:
dit gaat op de whishlist
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:50 schreef bitterbal het volgende:
dit gaat op de whishlist
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ja dat kan hier niet he.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan mn fiets voor de flat kwijt of in mn berging
die laatste is even naar midden van de flat wandelen(buiten wel enigsinds overdekt), mijn "gang" ingaan en dan mn berging openen en fietspakken
allemaal gelijkvloers
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Wat is die plee toch lang aan het zingen, zit bal er weer op?"
ze hadden ook gewoon 1 ruimte over kunnen laten als gemeenschappelijke berging ipv alles volstouwen met winkelsquote:
Jezus watquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hadden ook gewoon 1 ruimte over kunnen laten als gemeenschappelijke berging ipv alles volstouwen met winkels
Ja, da's exact hoe dat werkt.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hadden ook gewoon 1 ruimte over kunnen laten als gemeenschappelijke berging ipv alles volstouwen met winkels
Zijn ook best smal ja, dat vind ik zelf dan wel weer chill want met parkeren hier in de stad zijn grote brede fietstassen niet zo praktischquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dat soort fietstassen heb ik ook, opzich prima in te delen maar die van mij vind ik niet breed genoeg, dus bij volgende tassen let ik ook op de breedte
Ohhh, jij hebt een fietsenhok op hoogtequote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vind het beter klinken dan hoe het hier werkt tbhquote:
als je meer wil betalen kan dat welquote:
dit dusquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel handig juist. In m'n vorige appartement moest je eerst soort van de kelder in, zit je berging ergens achterin, daar de fiets er met allemaal gehannes in een rare hoek eruit zien te krijgen, dan heb je nog ergens een tussendeur met een dranger (of hoe heet dat) dus moet je daar je fiets doorheen zien te werken (en je mocht er ook niet even een steen voor leggen om hem open te houden want ze waren bang voor zwervers als iemand de deur open liet). En dan die fiets via een gootje weer een korte trap op en dan via net zo'n onhandige voordeur met dranger weer naar buiten.
Ik was bont en blauw.
Even de Kruidvat eruit trappen en als persoonlijke berging huren.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je meer wil betalen kan dat wel
dan heb je wel een grote bergingquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even de Kruidvat eruit trappen en als persoonlijke berging huren.
Ik had de fiets ook even beneden of buiten neer kunnen zetten natuurlijk, maar het staat nu al vol beneden en buiten vind ik ook niet zo fijn. Ik fiets toch amper.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een goede oplossing, per verdieping een berging. Ook wat meer zicht op welke huizen welke ruimte gebruiken enzo.
Alleen die lift is nu wat onhandig, maar lijkt me dat ze die ook zsm weer in bedrijf willen hebben. Betaal je toch ook voor via VVE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |