SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ik wil nog steeds een keer naar Legoland, Denemarken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:40 schreef Ama het volgende: Voel wel beetje nerdy dat ik zo uitkijk om naar de LEGO winkel te gaan in Berlijn.
!
Dat is leukquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik wil nog steeds een keer naar Legoland, Denemarken.
Als ik in de buurt ben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik wil nog steeds een keer naar Legoland, Denemarken.
ja same bij dit soort activiteiten, maar soms gaat het dan halverwege nog oké. Maar denk dat dit combinatie van vanalles was. Achteraf was wel klein momentje dat het wat rustiger was maar dat was heel kort ivm laatste opties met ovquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die andere tafel hielp ook gewoon niet, kippenhok.
haha ja was echt een soort grotquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In zo'n krap hol, goede akoestiek ook
Oh, klein groepje. Dat is wel leukquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoeveel zijn er nog over voor de vreterij inmiddels? Stuk of 6?
Oh was het Grote Terugkrabbelen al begonnen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
oh das een kleine meetquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ga je dan mee?quote:
die in Kijkduin? geen idee. daar ben ik niet bijquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo weinig?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je dan mee?
Ik ben daar ook nooit in de buurt.
Dit is met wat terugkrabbelaars ingecalculeerd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh was het Grote Terugkrabbelen al begonnen?
Zou sowieso geen gigantische groep zijn dit keer.quote:
Lol.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is met wat terugkrabbelaars ingecalculeerd.
Vooralsnog 9, of ik heb een paar afzeggingen gemist.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier ga ik eigenlijk ook nog vanuitquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m volledig gemist geloof ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou sowieso geen gigantische groep zijn dit keer.
Whehehehequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier ga ik eigenlijk ook nog vanuit
Ja maar ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel een stuk duurder.
Wie? Misschien heroverweeg ik dan om te komen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Kom gewoon.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie? Misschien heroverweeg ik dan om te komen.
Het wordt geen Kijkduin meer wegens dingen, maar 'elders in Den Haag'.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die in Kijkduin? geen idee. daar ben ik niet bij
Misschien ik ook, of een drankjequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben er. Kan ik eens boven een andere tafel hangen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh dus nu nog tien incl staakapen. Okeequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit soort reacties schrikt direct af.quote:
Eigenlijk bedoel je bij een andere tafel je eten proberen te slijten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er. Kan ik eens boven een andere tafel hangen.
dingen klinkt wel spannendquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt geen Kijkduin meer wegens dingen, maar 'elders in Den Haag'.
Moet je nagaan hoe ik in het echt ben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit soort reacties schrikt direct af.
Ik ga geen kibbeling meer bestellen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoel je bij een andere tafel je eten proberen te slijten?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga geen kibbeling meer bestellen.
En ook geen rode bieten-macaron.
Kom na afloop naar mij, dan heb ik gewoon mijn eigen hulpstukken bestek bij de hand.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er. Kan ik eens boven een andere tafel hangen.
Nooit gedacht dat jij met mes en vork at.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom na afloop naar mij, dan heb ik gewoon mijn eigen hulpstukken bestek bij de hand.
Gek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij met mes en vork at.
Ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is ook lastig zien voor je met die blinddoek om.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Nooit gedacht dat jij met mes en vork at.
quote:
Hoeft niet persoonlijk te zijn (maar kán welquote:
Maar lees net dat het er 9 zijn. Ik wist alleen Cherry en IJs zeker.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:06 schreef Crack_ het volgende:
Oke, Cherry, Ama, IJs, Flash
Dudor + Lilak?
Dat is al zes
4EBE, die komt naast mij zitten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:06 schreef Crack_ het volgende:
Dudor + Lilak?
Dat is al zes
Kijk detective Crack_ eens gaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:06 schreef Crack_ het volgende:
Dudor + Lilak?
Dat is al zes
Ja, maar ik heb er nu dus 6. Geen idee wie die overige zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar lees net dat het er 9 zijn. Ik wist alleen Cherry en IJs zeker.
Leeft die nog?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
4EBE, die komt naast mij zitten.
Meer van een leven dan wij.quote:
Jij komt alleen als het feestje niet door gaat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien ik ook, of een drankje
Mits feestje niet doorgaaten als men dat zou willen
WE WILLEN NAMEN.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Dan weet ik één iemand waarvan ik gok dat die op de 'verwacht dat die gaat afzeggen' lijst staat
@Nattekat die zijn FOK! vrienden keihard laat zitten als hij een date heeft en/of een relatie heeft op dat moment?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Dan weet ik één iemand waarvan ik gok dat die op de 'verwacht dat die gaat afzeggen' lijst staat
Dit is voor jou heel makkelijk? Kijk in je inbox wie er uitgenodigd is en doe 1 + 1 = 2quote:
Ohjaquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is voor jou heel makkelijk? Kijk in je inbox wie er uitgenodigd is en doe 1 + 1 = 2
Hahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij komt alleen als het feestje niet door gaat?
quote:
Wat is er mis met kibbeling?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga geen kibbeling meer bestellen.
En ook geen rode bieten-macaron.
HAHAAAAAHAHHAHAHAAHquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:Nattekat die zijn FOK! vrienden keihard laat zitten als hij een date heeft en/of een relatie heeft op dat moment?
Maar we gaan niet meer naar Cubanita?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kant-en-klaar klonten waren niet te eten bij Cubanita in elk geval.
9 mensen kan ik niet handelen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:12 schreef CherryLips het volgende:
We waren met 11
Er zijn tot dinsdag 8 oktober 14.11 uur 2 afmelders.
Ook toevallig, was het gisteren om deze tijd ookquote:
Ik ben geen afhaker, tssquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:Nattekat die zijn FOK! vrienden keihard laat zitten als hij een date heeft en/of een relatie heeft op dat moment?
Wow.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook toevallig, was het gisteren om deze tijd ook
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
9 mensen kan ik niet handelen.
* afmeldt
Ik heb weinig vertrouwen in andere vergelijkbare concepten wat betreft kibbeling, maar jij kunt het gerust bestellen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar we gaan niet meer naar Cubanita?
IK zal ook wel vast zeggen dat ik ook niet kom als ik op dat moment een date of relatie heb.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weinig vertrouwen in andere vergelijkbare concepten wat betreft kibbeling, maar jij kunt het gerust bestellen.
Oh fijn, bedanktquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weinig vertrouwen in andere vergelijkbare concepten wat betreft kibbeling, maar jij kunt het gerust bestellen.
Oh dan moet ik ook maar afzeggen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK zal ook wel vast zeggen dat ik ook niet kom als ik op dat moment een date of relatie heb.
Beter gewoon meteen bastogneparfait ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jullie gaan naar simones?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, wij hebben er al zodanig lang één dat we de wederhelft moeten ontvluchten.quote:
Mensenschuw en slim. Ik ben het allebei.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Afgemeld voor het eventuele aanmeldenSlim
Is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, wij hebben er al zodanig lang één dat we de wederhelft moeten ontvluchten.
Of je neemt Solo mee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:15 schreef Ama het volgende:
Nee grapje ik kom jullie wel irriteren hoor. Nee ook grapje. Ik hou me in.
Oke heb je ook toevallig museumnachtkaartjes voor mij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensenschuw en slim. Ik ben het allebei.
zou wel voorzichtig zijn met graven als je een zwembad in de tuin wilquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, het pand met de goeie buren staat weer op funda.
[ afbeelding ]
Zou ik voor moeten bellen en dat wil ik niet want ik ben mensenschuw.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:17 schreef Crack_ het volgende:
Oke heb je ook toevallig museumnachtkaartjes voor mij?
Ik geloof ook dat als je serieus wil graven, je eerst archeologen op bezoek krijgt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou wel voorzichtig zijn met graven als je een zwembad in de tuin wil
die kans is ook wel aanwezig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat als je serieus wil graven, je eerst archeologen op bezoek krijgt.
Ligt het er niet aan voor hoe lang het graf gekocht is?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die kans is ook wel aanwezig.
Ik weet ook niet na hoeveel jaar je officieel een graf mag oproeren. ik dacht 20?
Gehuurd dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt het er niet aan voor hoe lang het graf gekocht is?
Gaat hier volgens mij per 10 jaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet na hoeveel jaar je officieel een graf mag oproeren. ik dacht 20?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ik voor moeten bellen en dat wil ik niet want ik ben mensenschuw.
Kan je niet appen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ik voor moeten bellen en dat wil ik niet want ik ben mensenschuw.
Ook, ik weet dat je die termijn kan verlengen, maar ik weet niet hoe dat gaat als je de hele kerkhof aan een particulier verkooptquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, maar de begraafplaats zijn letterlijk de buren, die grond hoort niet bij het perceel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar de begraafplaats zijn letterlijk de buren, die grond hoort niet bij het perceel.
Kssshhhttt met je praktische oplossingen.quote:
Ik heb geen vrienden, dus ik app niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kssshhhttt met je praktische oplossingen.Hoeveel app jij eigenlijk als mensenschuwer?
Nee hoor, 'ons' familiegraf was een eenmalige aankoop. Hij is alleen vol ondertussen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook bij koop moet je steeds verlengen
Soms heb je wel echt hele mooie begraafplaatsen. Hier is er ook eentje, ziet eruit als een park. Dat zou als uitzicht vanuit de tuin niet misstaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar de begraafplaats zijn letterlijk de buren, die grond hoort niet bij het perceel.
https://www.funda.nl/deta(...)sstraat-67/89114640/
prijs valt wel best mee, maar mag ook wel met een energielabel gquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)sstraat-67/89114640/
Huh, hou je die dan met een eenmalige aankoop voor eeuwig? Ik begreep altijd dat je dan alsnog elke x jaar moet verlengen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hoor, 'ons' familiegraf was een eenmalige aankoop. Hij is alleen vol ondertussen.
Verschilt per begraafplaats. Bij de natuurbegraafplaats hier kan ik ook een eeuwig plekje kopen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, hou je die dan met een eenmalige aankoop voor eeuwig? Ik begreep altijd dat je dan alsnog elke x jaar moet verlengen.
Hou je alle funda advertenties voor de lol bij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De vorige keer dat 'ie op Funda stond, hadden ze het er over dat die graven niet verliepen, maar dat er nog maar een beperkt aantal bij zou komen. Zou me niet verbazen als die er inmiddels liggen trouwens.
Ja, en da's "as is", er daadwerkelijk een woning van maken gaat nog minimaal dat kosten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
prijs valt wel best mee, maar mag ook wel met een energielabel g
Deze valt binnen m'n zoekopdracht.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou je alle funda advertenties voor de lol bij?
O wacht, dat zijn grafrechten. Jezus, denk je er ook vanaf te zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, hou je die dan met een eenmalige aankoop voor eeuwig? Ik begreep altijd dat je dan alsnog elke x jaar moet verlengen.
cremeren moet weer leuk wordenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht, dat zijn grafrechten. Jezus, denk je er ook vanaf te zijn.
En of je op een particuliere of openbare plek ligt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Per religie ook.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt per begraafplaats. Bij de natuurbegraafplaats hier kan ik ook een eeuwig plekje kopen.
Wat een super tof huisquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:44 schreef gianni61 het volgende:
ik vind dit nog steeds wel een leuk huisje.
zeker omdat de gymzaal gewoon nog intact is
https://www.funda.nl/deta(...)lstraat-13/43603042/
weg blijven bij de frikandelbroodjes en de energydrankquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:47 schreef Ama het volgende:
Ik ben in de Jumbo terwijl de scholen hier net uit zijn. Help.
Mooie omgeving wel daar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een super tof huisZou dat echt zo kopen als het op een goede locatie lag
Ieder weekend apenkooien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:50 schreef kwiwi het volgende:
Even serieus, je eigen gymzaal.. heb allemaal sportieve vrienden, denk dat die zouden intrekken
Dus jij bent er sowieso bij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK zal ook wel vast zeggen dat ik ook niet kom als ik op dat moment een date of relatie heb.
zou jij je dan omscholen tot Zwumba instructrice?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:50 schreef kwiwi het volgende:
Even serieus, je eigen gymzaal.. heb allemaal sportieve vrienden, denk dat die zouden intrekken
Heh, cool ding!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:44 schreef gianni61 het volgende:
Als je energierekening je nog niet hoog genoeg isquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:44 schreef gianni61 het volgende:
Nee, zumbaquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou jij je dan omscholen tot Zwumba instructrice?
Dat was mijn punt een beetjequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus jij bent er sowieso bij.
nou nee schooltrauma"s komen weer bovenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:44 schreef gianni61 het volgende:
Heb je die oude vriendin trouwens nog eens gezien, waar je toen nog eens mee had afgesproken na al die jaren?quote:
Er zijn er nogal wat die aan dit signalement voldoenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je die oude vriendin trouwens nog eens gezien, waar je toen nog eens mee had afgesproken na al die jaren?
Ohquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn er nogal wat die aan dit signalement voldoen
Vechten om de frikandelbroodjesquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:47 schreef Ama het volgende:
Ik ben in de Jumbo terwijl de scholen hier net uit zijn. Help.
Gewoon doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou best wel naar bed willen.
Ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik bedoelde die oude vlam. Of is daar ook een hele reeks van?
ik ook, maar ik mag nog niet naar huisquote:
Ik heb nog wel wat werk liggen dat je mag doen. Dan ga ik naar bed.quote:
Learn & Stayquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:39 schreef bitterbal het volgende:
ik had nog geen foto van de school geplaatst
[ afbeelding ]
Moet die nog gebouwd worden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:39 schreef bitterbal het volgende:
ik had nog geen foto van de school geplaatst
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet die nog gebouwd worden?
Nee, hier is echt te weinig ruimte voor pro palestina protestenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:42 schreef bitterbal het volgende:
verwacht je een uni zoals die in amsterdam ofzo?
Nooitquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog te vroeg om in bed te gaan liggen?
is ook niet veel te slopenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, hier is echt te weinig ruimte voor pro palestina protesten
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet die nog gebouwd worden?
Spelletje?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:56 schreef mschol het volgende:
misschien zo eens poging wagen wat ritjes te rijden
Thais*quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze idd allemaal thai willen leren
quote:
quote:Thai2
Thai (geen afbreking)
/tɑj/
zelfstandig naamwoord • het
dubbelgangers
1
een met het Laotiaans verwante taal, gesproken in Thailand
hachi, a dogs tale?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien gaat @:mschol wel streamen.
Ja naja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien gaat @:mschol wel streamen.
Nou ama is nogal selectief wijsneus. vooral als het gaat over iets wat ik heb gezegdquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Vraag me af of hier mensen zijn die dat níét zijn?!
Nimmer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Don't mind if i doquote:
Nou ja beetje modern gebouwtje had ik wel verwachtquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:42 schreef bitterbal het volgende:
verwacht je een uni zoals die in amsterdam ofzo?
RIP aan de weegschaalquote:
Dit is modorn. Het is geen houtquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja beetje modern gebouwtje had ik wel verwacht
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:03 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:05 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
dat die zak nog dicht kan.. en kan wachten tot betere tijden
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:05 schreef gianni61 het volgende:
Verdomme, Keep_walking is weer geband. heel mn entertainment van de dag weer weg
Whehehe, da's vlot.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:05 schreef gianni61 het volgende:
Verdomme, Keep_walking is weer geband. heel mn entertainment van de dag weer weg
Geldt andersom redelijk zoquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ama is nogal selectief wijsneus. vooral als het gaat over iets wat ik heb gezegd
quote:
laagdrempelig entertainment hoor..quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:05 schreef gianni61 het volgende:
Werkt dat zo tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:06 schreef Crack_ het volgende:
'hoe voller je batterij is, hoe sneller je de melding krijgt'
whut
Ja precies, ik ben een wijsneus bij iedereen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ama is nogal selectief wijsneus. vooral als het gaat over iets wat ik heb gezegd
Welke melding?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:06 schreef Crack_ het volgende:
'hoe voller je batterij is, hoe sneller je de melding krijgt'
whut
ik ben soms makkelijk tevreden te stellenquote:
ticketswap, krijg melding als een kaartje beschikbaar is. Heb tig meldingen gehad, nooit een kaartje gezienquote:
Hij staat hier al een weekquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:04 schreef mschol het volgende:
de 15de komt de oliebollenkraam hier te staan bij het winkelcentrum
Op dit forum moet je je niveau een beetje aanpassen toch.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben soms makkelijk tevreden te stellen
Linkje?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:05 schreef gianni61 het volgende:
Sommige losers mensen maken daar volgens mij een scriptje voor en zijn dan nog sneller.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ticketswap, krijg melding als een kaartje beschikbaar is. Heb tig meldingen gehad, nooit een kaartje gezien
elders staat hij al, schijnbaar hadden ze ergens werkzaamheden waardoor de plaatsing vertraagd was (of ze konden de kar niet weghalen of zijzelf moesten ergens anders bijblijven, dunno)quote:
Dat moet wel, krijg zelfs meldingen dat er tickets beschikbaar zijn terwijl ik die pagina aan het f5en ben. Zelfs dan zag ik niks voorbij komen. Echt kansloosquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige losers mensen maken daar volgens mij een scriptje voor en zijn dan nog sneller.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb m niet gezien verder dus roep maar wat
Godverdomme.quote:
Ik zag dat hij nu ook in de R&P SC zat dus ik hield m'n adem al bijna in.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:09 schreef Ama het volgende:
[..]
R&P / Mijn worsteling met drugsverslaving
*ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm
ik zie dat de lettertjes wat klein zijn om te lezen dat k het fout typ
Samenvatting gelezen, klinkt niet leuk.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Samenvatting gelezen, klinkt niet leuk.
Dit is imo al genoeg om 'm niet aan te zettenquote:
Mweh.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is imo al genoeg om 'm niet aan te zetten
romantische sportfilm
the whale? is oscar bekroont en best lovende reviews, op prime kennelijk..quote:
zou al heel wat zijn als ik ooit zo ver kom dat ik een thaise zin kan schrijven met maar 1 schrijffoutquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:12 schreef mschol het volgende:
[..]
beter een cursus typen volgen
als je dit bij de thai gaat doen snappen ze er geen reet van
Oh hmm.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
the whale? is oscar bekroont en best lovende reviews, op prime kennelijk..
moet em zelf nog een keertje kijken
en R&P / Sociaal-maatschappelijke problemen bij Antillianenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:09 schreef Ama het volgende:
[..]
R&P / Mijn worsteling met drugsverslaving
Is die wel leuk dan? Inb4 ook niet gezien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die nieuwste Ghostbusters staat op Netflix.
Nee ik vond hem wel leuk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Is die wel leuk dan? Inb4 ook niet gezien.
tijd voor 3 filmsquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nietes, ik ga over zes uur al naar bed.
Lange films dan wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nietes, ik ga over zes uur al naar bed.
tenzij je natuurlijk films als oppenheimer kijkt, dan zijn het er 2..quote:
Nou dat vind ik wel een heftige film om twee keer zoiets van te kijken. Dan zou ik de tweede film toch iets luchtigers willen kijken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:20 schreef mschol het volgende:
[..]
tenzij je natuurlijk films als oppenheimer kijkt, dan zijn het er 2..
moet ik ook nog kijken tbh
Ik kan wel genieten van die films. Maar niet allemaal op 1 avond hoor.quote:
doelde meer op de duur dan de inhoud maar goed, ik zou er niet zo'n problemen mee hebbenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel een heftige film om twee keer zoiets van te kijken. Dan zou ik de tweede film toch iets luchtigers willen kijken.
Ben ik weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik was gisteren nog in de Elendil, Aragorn en Frodoquote:
Vond ik een interessante filmquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:20 schreef mschol het volgende:
[..]
tenzij je natuurlijk films als oppenheimer kijkt, dan zijn het er 2..
moet ik ook nog kijken tbh
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tof
Baby darling doll face honey
denk dat het afgeladen zal zijn.. want belgie en frankrijk hebben volgens mij ook vakantie danquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:23 schreef Haags het volgende:
Is een paar dagen Disney in de herfstvakantie te doen? En dan heb ik het niet over de kosten maar puur qua drukte?
Goed punt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:24 schreef mschol het volgende:
[..]
denk dat het afgeladen zal zijn.. want belgie en frankrijk hebben volgens mij ook vakantie dan
Oh wat een horror.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:24 schreef mschol het volgende:
[..]
denk dat het afgeladen zal zijn.. want belgie en frankrijk hebben volgens mij ook vakantie dan
Lijkt me niet het beste plan dat je ooit gehad hebtquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:23 schreef Haags het volgende:
Is een paar dagen Disney in de herfstvakantie te doen? En dan heb ik het niet over de kosten maar puur qua drukte?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik weer
Hč watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kakzooi dat ik aan schoolvakanties gebonden ben met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me niet het beste plan dat je ooit gehad hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |