SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ik wil nog steeds een keer naar Legoland, Denemarken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:40 schreef Ama het volgende: Voel wel beetje nerdy dat ik zo uitkijk om naar de LEGO winkel te gaan in Berlijn.
!
Dat is leukquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik wil nog steeds een keer naar Legoland, Denemarken.
Als ik in de buurt ben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik wil nog steeds een keer naar Legoland, Denemarken.
ja same bij dit soort activiteiten, maar soms gaat het dan halverwege nog oké. Maar denk dat dit combinatie van vanalles was. Achteraf was wel klein momentje dat het wat rustiger was maar dat was heel kort ivm laatste opties met ovquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die andere tafel hielp ook gewoon niet, kippenhok.
haha ja was echt een soort grotquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In zo'n krap hol, goede akoestiek ook
Oh, klein groepje. Dat is wel leukquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoeveel zijn er nog over voor de vreterij inmiddels? Stuk of 6?
Oh was het Grote Terugkrabbelen al begonnen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
oh das een kleine meetquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ga je dan mee?quote:
die in Kijkduin? geen idee. daar ben ik niet bijquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo weinig?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je dan mee?
Ik ben daar ook nooit in de buurt.
Dit is met wat terugkrabbelaars ingecalculeerd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh was het Grote Terugkrabbelen al begonnen?
Zou sowieso geen gigantische groep zijn dit keer.quote:
Lol.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is met wat terugkrabbelaars ingecalculeerd.
Vooralsnog 9, of ik heb een paar afzeggingen gemist.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier ga ik eigenlijk ook nog vanuitquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is met wat terugkrabbelaars ingecalculeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |