abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:29:26 #26
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_215210568
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Oh juist ja. Ik geen enkele binding met gasten die de halve wereld overreizen en qua cultuur, gebruik en denkwijze haaks op mijne staan. En als kers op de taart even in je voortuin komen schijten.

Wat een haatdragende xenofoob.

Dit is wat Nielsje voorstaat.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:34:40 #27
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215210612
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Omdat het in het NPC handboek staat; indien andere mening dan woke -> scheld uit voor xenofoob en haatdragend.
Nogal een zwaktebod overigens.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215210633
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Voor mensen die nog jaren willen rekken en zo heel Nederland willen opzadelen met overlastgevende kansloze asielzoekers uit veilige landen is het inderdaad een goede oplossing.

Voor mensen met gezond verstand en een wil om problemen op te lossen ipv ze weg te duwen is het wel duidelijk dat een spreidingswet een links hobbyproject is wat heel veel schade aan Nederland gaat toebrengen.

Focus je op de kraan ipv de dweil groter te maken zou ik zeggen.
Overlastgevende kansloze asielzoekers worden het land uitgezet.
We hebben het over echte asielzoekers.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:21 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
hardop gelachen. De inwoners van ter apel wat minder.
Zeg jij vanuit de Randstad, terwijl ik vlakbij Ter Apel woon.
pi_215210665
Spreidingswet is inderdaad een middel voor deuglinks om nog even een aantal jaar 'vingers in de oren en tralalala' te kunnen roepen. Om er vervolgens achter te komen dat het totaal geen goed idee was, landelijk hele gemeenschappen te kampen hebben met overlast (waar waar het nu nog redelijk geconcentreerd is) en er dankzij de aanzuigende werking en nog hogere instroom een ontzettende demografische verandering teweeg is gebracht die onomkeerbaar is. Een beetje net zoals een aantal decennia geleden überhaupt kritiek op de multiculturele samenleving en asielinstroom taboe was, maar nu ook in het linker spectrum breder gedragen wordt dankzij voortschrijdend inzicht. Het is toch veel beter om dit te voorkomen dan over een aantal jaar te concluderen dat het toch niet zo een goed idee was? Alsof over 20 jaar die multiculturele samenleving opeens goed uit gaat pakken en we rond een kampvuurtje allemaal liedjes gaan zitten zingen :')
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:46:28 #30
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_215210673
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
het rapport zegt toch genoeg man, hou eens op met je gelieg en extremistische ideeen in verschillende topics te gooien :D

https://www.rtvnoord.nl/c(...)-asielzoekerscentrum

Je spuugt nu gewoon echt op de inwoners daar. Schaamteloos :')
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:51:46 #31
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_215210701
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:45 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Spreidingswet is inderdaad een middel voor deuglinks om nog even een aantal jaar 'vingers in de oren en tralalala' te kunnen roepen. Om er vervolgens achter te komen dat het totaal geen goed idee was, landelijk hele gemeenschappen te kampen hebben met overlast (waar waar het nu nog redelijk geconcentreerd is) en er dankzij de aanzuigende werking en nog hogere instroom een ontzettende demografische verandering teweeg is gebracht die onomkeerbaar is. Een beetje net zoals een aantal decennia geleden überhaupt kritiek op de multiculturele samenleving en asielinstroom taboe was, maar nu ook in het linker spectrum breder gedragen wordt dankzij voortschrijdend inzicht. Het is toch veel beter om dit te voorkomen dan over een aantal jaar te concluderen dat het toch niet zo een goed idee was? Alsof over 20 jaar die multiculturele samenleving opeens goed uit gaat pakken en we rond een kampvuurtje allemaal liedjes gaan zitten zingen :')
Herhaling van zetten idd.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_215210723
quote:

[..]
[..]
We hebben geen echte asielzoekers. Een echte asielzoeker zou tevreden zijn met het eerste veilige land waar hij terecht kan; dat is geen Nederland.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:59:23 #33
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215210745
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:55 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
We hebben geen echte asielzoekers. Een echte asielzoeker zou tevreden zijn met het eerste veilige land waar hij terecht kan; dat is geen Nederland.
Daar vergis jij je wel in hoor. Het doet toch regelmatig pijn als ik ze terug zie lopen met een iPhone 16 in de hand, in Real Madrid traingspak en een tas vol Action meuk onder de kinderwagen.

Eindelijk verlossing die arme zielen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215210761
quote:

[..]
[..]
Dat migranten door een aantal hoepeltjes van het IND springen voor een status wil niet zeggen dat het echte, legitieme vluchtelingen zijn. Het onderliggende systeem is compleet moreel failliet en niet waterdicht. Lui die door 10 veilige landen reizen horen helemaal niet erkend te worden als vluchtelingen. Dit zijn echt geen mensen die een zekere dood tegemoet zouden gaan en met kleerscheuren de grens over komen wandelen.
pi_215210796
Duitsland heeft ook al jaren een vorm van een spreidingswet, gaat echt al jaren goed daar, echt een succesverhaal bij onze oosterburen ^O^
pi_215212007
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:55 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Niet weten hoe het gaat met verspreiden :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:46 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
het rapport zegt toch genoeg man, hou eens op met je gelieg en extremistische ideeen in verschillende topics te gooien :D

https://www.rtvnoord.nl/c(...)-asielzoekerscentrum

Je spuugt nu gewoon echt op de inwoners daar. Schaamteloos :')
Jammer joh dat jij honderden kilometers er vandaan woont en er dus niets van weet.
pi_215212035
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 17:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Jammer joh dat jij honderden kilometers er vandaan woont en er dus niets van weet.
Verspreiden doen we uit pure solidariteit; er staat nergens zwart op wit dat wij asielzoekers hoeven op te nemen. Wat wel zwart op wit staat zijn de zogenaamde Dublin-akkoorden: dat asielzoekers in het eerste veilige land waar ze langs komen asiel dienen aan te vragen. :)
  roze dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:33:50 #38
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215212051
quote:

[..]
[..]
Ik woon in Emmen en durf best te zeggen dat Ter Apel het zat is.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:34:41 #39
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_215212058
quote:

En jij woont er vlakbij dus weet overal het fijne van? :')

Wil je beweren dat de inwoners van Ter Apel zich aanstellen? Dat het allemaal wel meevalt?
Eigenlijk liegen de mensen daar dus?
  roze dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:34:53 #40
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215212060
Niet alleen Ter Apel trouwens.
pi_215212068
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 17:34 schreef Ama het volgende:
Niet alleen Ter Apel trouwens.
De verkiezingsuitslag was toch duidelijk. Een groot deel heeft de gene opzij gezet en heeft PVV gestemd.

Nederland is er klaar mee.
pi_215212080
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 17:33 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik woon in Emmen en durf best te zeggen dat Ter Apel het zat is.
Ter Apel is de huidige situatie zat. De veilige landers en de overvolle situaties.
Niet de asielzoekers.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 17:34 schreef Mubassie het volgende:

[..]
En jij woont er vlakbij dus weet overal het fijne van? :')

Wil je beweren dat de inwoners van Ter Apel zich aanstellen? Dat het allemaal wel meevalt?
Eigenlijk liegen de mensen daar dus?
Ik woon er idd vlakbij.

Nee, ik zeg dat de resultaten worden opgeblazen door de racisten die alles aangrijpen wat anti-buitenlanders is.
Er wordt heel duidelijk aangegeven dat het maar om een heel klein deel gaat van de inwoners die er echt op tegen is.

Het probleem voor de mensen daar zit hem in de veilige landers en dat het zo overvol is omdat de rest van NL de handen niet wil uitsteken. Daar voelen mensen zich ook door in de steek gelaten.
Dat is wat steekt. Niet dat er een AZC is en niet tegen de normale asielzoekers die er genoeg zijn.
  roze dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:37:48 #43
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215212086
Ik vind het triest dat hier op het station van Emmen altijd maar beveiliging aanwezig moet zijn omdat ze niet normaal kunnen doen. En die staan er niet omdat ik een keer een slechte dag heb.
pi_215212097
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 17:35 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
De verkiezingsuitslag was toch duidelijk. Een groot deel heeft de gene opzij gezet en heeft PVV gestemd.

Nederland is er klaar mee.
De verkiezingsuitslag sloeg helemaal nergens op.
Net als het huidige kabinet dat toch zo omvalt.

Binnenkort gaan we wel zien dat racisme het antwoord niet is.

Nederland is er klaar mee? Het grappige is dat 99% van de PVV stemmers helemaal geen contact heeft met buitenlanders en er dus niets van weet. Van die figuren zoals jij die alles roepen en ondertussen ver in het Westen rondhangen.
  roze dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:39:00 #45
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215212104
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 17:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ter Apel is de huidige situatie zat. De veilige landers en de overvolle situaties.
Niet de asielzoekers.
[..]
Ik woon er idd vlakbij.

Nee, ik zeg dat de resultaten worden opgeblazen door de racisten die alles aangrijpen wat anti-buitenlanders is.
Er wordt heel duidelijk aangegeven dat het maar om een heel klein deel gaat van de inwoners die er echt op tegen is.

Het probleem voor de mensen daar zit hem in de veilige landers en dat het zo overvol is omdat de rest van NL de handen niet wil uitsteken. Daar voelen mensen zich ook door in de steek gelaten.
Dat is wat steekt. Niet dat er een AZC is en niet tegen de normale asielzoekers die er genoeg zijn.
Het gaat ook over de situatie die de laatste jaren is ontstaan en dat zijn ze echt wel zat hoor.
  roze dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:39:26 #46
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215212110
Maar laten we vooral doen alsof er geen overlast is.
pi_215212114
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 17:37 schreef Ama het volgende:
Ik vind het triest dat hier op het station van Emmen altijd maar beveiliging aanwezig moet zijn omdat ze niet normaal kunnen doen. En die staan er niet omdat ik een keer een slechte dag heb.
En waar staan die voor?

Ja,voor lijn 73 (aparte bus nu, maar goed).
Maar staan die er voor de 99% van asielzoekers? Nee.....
Voor die enkele veilige lander die zich misdraagt.
  roze dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:40:14 #48
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215212117
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 17:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En waar staan die voor?

Ja,voor lijn 73 (aparte bus nu, maar goed).
Maar staan die er voor de 99% van asielzoekers? Nee.....
Voor die enkele veilige lander die zich misdraagt.
Buslijn 73 mogen ze al een hele tijd niet meer mee. Daar staan ze ook niet eens.
pi_215212128
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 17:39 schreef Ama het volgende:

[..]
Het gaat ook over de situatie die de laatste jaren is ontstaan en dat zijn ze echt wel zat hoor.
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 17:39 schreef Ama het volgende:
Maar laten we vooral doen alsof er geen overlast is.
Lezen is blijkbaar lastig, want ik geef aan dat er overlast is en waar het probleem zit.

Het probleem zit hem in het slecht opvangen van mensen. Door de rest van NL.
Rest van NL laat het Noorden weer eens stikken.

En het probleem zit hem in veilige landers. De gelukszoekers. Niet in asielzoekers.
  roze dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:41:22 #50
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215212137
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 17:40 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Lezen is blijkbaar lastig, want ik geef aan dat er overlast is en waar het probleem zit.

Het probleem zit hem in het slecht opvangen van mensen. Door de rest van NL.
Rest van NL laat het Noorden weer eens stikken.

En het probleem zit hem in veilige landers. De gelukszoekers. Niet in asielzoekers.
Prima noemen we ze veilige landers. Nog steeds te veel aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')