(wel naar het goede adres gestuurd hoor, dat wel).
 (wel naar het goede adres gestuurd hoor, dat wel).

Je eigen adres staat er ook op?quote:Op maandag 16 december 2024 18:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb PostNL gedaan.
Ik heb wel iets doms gedaan bij het verzenden(wel naar het goede adres gestuurd hoor, dat wel).

Dommer nogquote:

Tja, tenzij anderen hebben gelogen over wanneer ze verzendenquote:Op maandag 16 december 2024 20:33 schreef Aure het volgende:
Maar met zo weinig mensen en het feit dat ik dus niet vandaag verzend is het allemaal niet zo moeilijk raden

Ik verzend hem ook pas vandaag.quote:Op maandag 16 december 2024 20:33 schreef Aure het volgende:
Maar met zo weinig mensen en het feit dat ik dus niet vandaag verzend is het allemaal niet zo moeilijk raden

Ik zie in mijn PostNL app dat er een pakketje aankomt, van jouquote:Op maandag 16 december 2024 12:41 schreef arvensis het volgende:
Waar versturen jullie mee, postnl of dhl?
 Er staat nog niet wanneer het wordt bezorgd
 Er staat nog niet wanneer het wordt bezorgd  

. Dan kan ik even in de gaten houden waar 'ie is, ik ben namelijk redelijk veel van huis en ze zijn hier niet altijd goed in briefjes achterlaten
 . Dan kan ik even in de gaten houden waar 'ie is, ik ben namelijk redelijk veel van huis en ze zijn hier niet altijd goed in briefjes achterlaten  . Of als je dat liever niet doet, mij willen laten weten als ie ergens anders afgeleverd is, zodat ik m wel kan ophalen daar of bij een DHL/PostNL punt
 . Of als je dat liever niet doet, mij willen laten weten als ie ergens anders afgeleverd is, zodat ik m wel kan ophalen daar of bij een DHL/PostNL punt   

Check even je dmquote:Op woensdag 18 december 2024 09:47 schreef hilliebillie het volgende:
Ik hoor graag ook wanneer het pakketje ongeveer bij me aan komt of aangekomen zou zijn. Mag inderdaad ook anoniem via lootjestrekken.
Woon namelijk nog tijdelijk in schoonmoeders huis en ben niet dagelijks bij ons nieuwe huis. (Had dat wel opgegeven omdat ik gedacht had dat we deze week ergens over hadden kunnen gaan)

quote:Op woensdag 18 december 2024 09:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie in mijn PostNL app dat er een pakketje aankomt, van jouEr staat nog niet wanneer het wordt bezorgd

Ligt al een paar dagen onder de boom.quote:Op woensdag 18 december 2024 09:22 schreef SaskiaR het volgende:
Mijn verstuurde pakketje zou al aangekomen moeten zijn

Is het al wel verstuurd of alleen aangemeld? Er staat nog geen bezorg tijd bij.quote:

Haha, what gave it away?quote:Op woensdag 18 december 2024 14:09 schreef SaskiaR het volgende:
Mijn pakketje is er!
Kwam die van jou @:vlindertje89 ?

Fijn om te horen dat het dan precies goed uit kwam met de bezorging!quote:Op woensdag 18 december 2024 21:35 schreef Aure het volgende:
@:hilliebillie mijn vriend was wat eerder thuis en heeft het pakket aan kunnen nemen

Gister verstuurd.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is het al wel verstuurd of alleen aangemeld? Er staat nog geen bezorg tijd bij.

), kreeg ik een mail met:
 ), kreeg ik een mail met:Pakket blijkt groter te zijn, dus moest ¤1 bij betalen.quote:Je hebt een pakket verstuurd met een verkeerd verzendlabel

Ik heb nog geen doos gezien.quote:

Oh I know! Ik weet niet zeker of ik het ooit gevraagd heb, maar ken jij Altın Gün? Vind ik een super toffe band!quote:Op donderdag 19 december 2024 00:57 schreef arvensis het volgende:
[..]
Gister verstuurd.
Zat ik net de rocken bij een concert can DUMAN (iykyk oldbies), kreeg ik een mail met:
[..]
Pakket blijkt groter te zijn, dus moest ¤1 bij betalen.
En ik zie nu wat je bedoelde. Ik zie mijn naam staan met jouw adres, super gek. Ik weet zeker dat ik alles correct had ingevuld.

Hier is het pakket ook binnen, er liggen mooie gouden pakjes onder de boomquote:Op donderdag 19 december 2024 13:23 schreef arvensis het volgende:
Omg @:aure wat is alles leuk ingepakt!!!!!

@:majo zeker! Leuke band!
 Aapie kan niet wachten met uitpakken dus dat wordt even een lesje in geduld
 Aapie kan niet wachten met uitpakken dus dat wordt even een lesje in geduld   

Wow dat is snel gegaan!quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:47 schreef hilliebillie het volgende:
Ik heb m’n pakket deze ochtend in ontvangst genomen.

Yeyy!quote:
 het pakket ligt in mijn trapkast te wachten!
 het pakket ligt in mijn trapkast te wachten! (of als ik nog wakker ben, om 00:00 al
 (of als ik nog wakker ben, om 00:00 al  )
 )

Lieve Vlinder,quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Lieve @:SaskiaR,
Met alle informatie over je gezin en jou
Ging Santa aan de slag, zocht zich blauw
Met al die hobby's had Santa ruim keus
Dus ze deed haar uiterste best, heus
Om voor ieder wat naar wens te kopen
En zat daarvoor op aanbiedingen te hopen
Gelukkig kwam daar nog Black Friday
Met de gewenste kortingen, yey!
Ik hoop dat jullie blij zijn alledrie
Want daar gaat het Santa natuurlijk om, zie!
Ik wens jullie veel uitpakplezier
En hopelijk daarna met de kado's nog vertier!
Liefs,
Vlinder

Toevallig was haar eigen speeltje aan een stok laatst gesneuveld dus dat kwam mooi uit!
 Toevallig was haar eigen speeltje aan een stok laatst gesneuveld dus dat kwam mooi uit! ), een legpuzzel, een bruisbal (calendula is ook heerlijk!), lekkere winterse theetjes, een paar crèmepjes en mijn favoriete chocola
 ), een legpuzzel, een bruisbal (calendula is ook heerlijk!), lekkere winterse theetjes, een paar crèmepjes en mijn favoriete chocola   

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |