SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Schmink is voor kindersquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:02 schreef kwiwi het volgende:
Werd vroeger altijd uitgelachen als ik zei dat ik m'n sporttas nog moest maken (sporttas moest inpakken), of schmink (makeup) had gekocht
quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alle.
Ik vind ze vaak kinderachtig of zo'n glanzende structuur hebben waar ik de ick van krijg.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dames die in de lift staan en vertellen dat ze zijn afgewerkt....... (in Brabant)
Gelukkig droeg ze die sws al niet veelquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]ja hier was het vaak 'ben afgewerkt en net aangereden, totzooooo!'
quote:
quote:
Anders was ze ook vast niet je type, denk ikquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig droeg ze die sws al niet veel
Ach allemaal dezelfde stijl en smaak is ook saai.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Anders was ze ook vast niet je type, denk ik
Ik krijg beetje het beeld dat ik, vooral vroeger maar nu nog wel beetje, echt het tegenovergestelde van je type/smaak benDat vind ik best grappig
quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Net een taske koffie getrokken
Moet er niet aan denkenquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach allemaal dezelfde stijl en smaak is ook saai.
neem ook maar een watertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAAAAAAAAAR
Baby darling doll face honey
Maar ik heb luxe losse thee in een theezeefjequote:Op maandag 7 oktober 2024 17:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thee drinken voor een examen/tentamen is niet verstandig want van thee zakje
quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:22 schreef Crack_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAAAAAAAAAR
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dan zak je nietquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik heb luxe losse thee in een theezeefje
quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:22 schreef Crack_ het volgende:
Your beauty never ever scared me.
Dozenvent of ventinquote:
is werkquote:
Nee klopt een groot deel blijft drijvenquote:
mogen vrouwen en niet-geslachtigen van jou geen pakketjes bezorgen?!quote:
Oh.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
twee-jarige master aan de WUR, succes
Nee alles valt onder vent of ventinquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mogen vrouwen en niet-geslachtigen van jou geen pakketjes bezorgen?!
Mijn broer heeft daar zijn promotie-onderzoek gedaan. Komt wel heel dichtbij zoquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
twee-jarige master aan de WUR, succes
Ik heb daar een minor gedaanquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn broer heeft daar zijn promotie-onderzoek gedaan. Komt wel heel dichtbij zo
Nee, eigenlijk niet. Alleen Samson tolereer ik.quote:
ohquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee alles valt onder vent of ventin
tofquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn broer heeft daar zijn promotie-onderzoek gedaan. Komt wel heel dichtbij zo
Lijkt me ook niks voor jou, mensen lopen daar rond op blote voetenquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben nog nooit in Wageningen geweest
Lolquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook niks voor jou, mensen lopen daar rond op blote voeten
das hun vaste ritueel?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien na het tot zich nemen van bepaalde substanties?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
das hun vaste ritueel?
is dat voor of na de slachting van een prairihondje ter offering van de god van de waag?
Hippies offeren toch niequote:Op maandag 7 oktober 2024 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
das hun vaste ritueel?
is dat voor of na de slachting van een prairihondje ter offering van de god van de waag?
neequote:Op maandag 7 oktober 2024 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
das hun vaste ritueel?
drankjes van de WURquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:41 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien na het tot zich nemen van bepaalde substanties?
oquote:
Niet fucken met prairiehondjesquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
das hun vaste ritueel?
quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet fucken met prairiehondjes
[ afbeelding ]
Sow, rustaaaghquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet fucken met prairiehondjes
[ afbeelding ]
Stuur ik wel gewoon beren op je afquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sow, rustaaagh
laat die agressie maar in Murica
Heb je nog toffe dieren gespot in het wild?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stuur ik wel gewoon beren op je af
[ afbeelding ]
Die Amerikaanse agressie is blijkbaar erg besmettelijk.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iewl hippiesquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik post net filmpjes van een prairiehond en beren, zijn dat geen toffe dierenquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je nog toffe dieren gespot in het wild?
Ow vindt je deze leuker? Ik heb bruine beren besteld.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Hij ook, volgens mij. Ik ben er alleen maar geweest toen hij zijn proefschrift moest verdedigen en dus zijn doctoraal titel kreeg...quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
[..]
tofIk vond het een hele fijne school
Jawel.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik post net filmpjes van een prairiehond en beren, zijn dat geen toffe dieren
Straks koopt die een pick-up truck en cowboy bootsquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die Amerikaanse agressie is blijkbaar erg besmettelijk.
Je bent 3 weken daar geweest en meteen zo
Dat is toch dichtbij?!quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, is nog 9 km ofzoDe familie komt ervandaan.
Heb jij dit gemaakt?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon klap boemquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:51 schreef CherryLips het volgende:
https://112ede.nl/lijnbus-en-personenauto-met-elkaar-in-botsing
Weer zo'n raar ongeluk. Auto is achter op de bus geknald op de busbaan. Hoe dan.
Het is een hele sociale schoolquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Hij ook, volgens mij. Ik ben er alleen maar geweest toen hij zijn proefschrift moest verdedigen en dus zijn doctoraal titel kreeg...
vast en zeker dat de autobestuur(d/st)er erg oplettend wasquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:51 schreef CherryLips het volgende:
https://112ede.nl/lijnbus-en-personenauto-met-elkaar-in-botsing
Weer zo'n raar ongeluk. Auto is achter op de bus geknald op de busbaan. Hoe dan.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks koopt die een pick-up truck en cowboy boots
Moet zeggen dat die Ford Expedition best een prima wagentje is en je vrij snel niet meer doorhebt dat die zo groot isquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks koopt die een pick-up truck en cowboy boots
quote:
jeeeej, wat spannend?!quote:
Al zal dat wel anders zijn op de Nederlandse wegenquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet zeggen dat die Ford Expedition best een prima wagentje is en je vrij snel niet meer doorhebt dat die zo groot is
In Wageningen zelf kun je ook mooi wandelen langs de moestuinen en Wageningen-Hoog, en de Blauwe Kamer en langs de Rijnquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is toch dichtbij?!![]()
Ik vond het altijd een onwijs fijne plek om te zijnben tijd met het OV gegaan, dus kwam ook nog wel in Ede
En als ik met de auto ging, ging ik vaak boodschappn doen in Bennekom of wandelen in Lunteren
![]()
[..]
Heb jij dit gemaakt?
Ik kan fluisteren met berenquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jeeeej, wat spannend?!
Of stond je verder weg dan lijkt op dat filmpje
Of was je met iemand
of kon je die beer zn gedrag lezen of vertel
Gok dat parkeren daarmee een uitdaging gaat zijn jaquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al zal dat wel anders zijn op de Nederlandse wegen
3 vakken nodigquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat parkeren daarmee een uitdaging gaat zijn ja
quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Wageningen zelf kun je ook mooi wandelen langs de moestuinen en Wageningen-Hoog, en de Blauwe Kamer en langs de RijnHad er graag willen wonen maar er stond toen weinig te koop dat me naar de zin was
![]()
![]()
En in Lunteren heb je het middelpunt van Nederland, en in Wekerom het Wekeromse Zand en de Goudsberg. En zo'n toren-ding staat er midden in het bos
En hier dan de hei.
Ja op zich is het hier wel mooiMaar ik mis wel iets van water of een strandje.
Wat apart maar ik vind het wel heel mooi van binnen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:05 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)-rijn-14-h/43642059/
oh, dat ken ik dan weer allemaal niet wat je nu noemtquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Wageningen zelf kun je ook mooi wandelen langs de moestuinen en Wageningen-Hoog, en de Blauwe Kamer en langs de RijnHad er graag willen wonen maar er stond toen weinig te koop dat me naar de zin was
![]()
![]()
En in Lunteren heb je het middelpunt van Nederland, en in Wekerom het Wekeromse Zand en de Goudsberg. En zo'n toren-ding staat er midden in het bos
En hier dan de hei.
Ja op zich is het hier wel mooiMaar ik mis wel iets van water of een strandje.
Ooooh in een auto, ja dat kan ook natuurlijk. Lijkt me alsnog wel spannend, én super tofquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan fluisteren met beren
Maar nee dit was van een kleien 10 meter afstand, veilig vanuit de auto, ze stonden opeens in de berm
Wel wat boven m'n budget maar tnxquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:05 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)-rijn-14-h/43642059/
Wel de Rijn.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, dat ken ik dan weer allemaal niet wat je nu noemtHet is daar heel mooi
en dat snap ik wel, nergens een watertje in de buurt?
Wist dit überhaupt nietquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat die clip in Nederland is opgenomen.
Gewoon even de andere auto's van de parking afduwenquote:
quote:Ford Expedition Max afmetingen:
L 564 x B 203 x H 194 cm
Jeetjequote:Op maandag 7 oktober 2024 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even de andere auto's van de parking afduwen
[..]
de achterkant is leuk idd... de voorkant....... mwa nee niet zoquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)thorst-185/43753662/
Best leuk zo aan het water.
Echt het enige leuke aan dit huis is de vlonder aan het waterquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)thorst-185/43753662/
Best leuk zo aan het water.
Neequote:
En hopen dat het niet gaat meuren in de zomer.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt het enige leuke aan dit huis is de vlonder aan het water
Lekker allemaal muggen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En hopen dat het niet gaat meuren in de zomer.
waarom moet dat allemaal zo duur zijn tegenwoordigquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)rckpark-28/43608647/
Alleen maakt zo'n inpandig balkon alles zo donker binnen.
Eet je wel fruit?quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben al het vermogen om te ademen door m'n neus verloren
gaat dit over je bumble matches?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:08 schreef Crack_ het volgende:
Faaaaaaaaawakaaa
ik vind met mijn zoekactie 617 resultaten. In het origineel staat 1542, ik zou écht niet weten hoe ze daar aan komt en kan het ook niet herleiden
quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:16 schreef Recce het volgende:
De VS krijgen misschien weer een soort Katrina orkaanramp over een paar dagen. Deze keer is Tampa, Florida aan de beurt.
Schuld van de democratenquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:16 schreef Recce het volgende:
De VS krijgen misschien weer een soort Katrina orkaanramp over een paar dagen. Deze keer is Tampa, Florida aan de beurt.
Is toch allemaal oplichterij.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:17 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee! Mijn bumble-aanbieding is weg. Nouja, dan niet
Meestal zijn de voorspellingen wat betreft koers van de orkaan behoorlijk nauwkeurig, dus dat kan eigenlijk niet. Het kan nog wel dat-ie weer zwakker wordt, maar op dit moment zijn de windsnelheden juist heel veel hoger dan verwacht. Het Yucatán-schiereiland van Mexico gaat ook flink wat ellende meemaken.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat shit, hopelijk draait de misschien nog om?
ja, geen idee, ik weet niet hoe bumble werktquote:
wieeeeso?quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Meestal zijn de voorspellingen wat betreft koers van de orkaan behoorlijk nauwkeurig, dus dat kan eigenlijk niet. Het kan nog wel dat-ie weer zwakker wordt, maar op dit moment zijn de windsnelheden juist heel veel hoger dan verwacht. Het Yucatán-schiereiland van Mexico gaat ook flink wat ellende meemaken.
[ afbeelding ]
Dat zie je altijdquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, geen idee, ik weet niet hoe bumble werkt
vanmiddag was je nog aant vertellen dat je kon betalen om te zien hoe veel matches je had
Ja, is het ook. Er gaan heel wat levens op hun kop gezet worden.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]vind dat altijd zo heftig he, ja is het ook
Ben je ook al blind? Was me helemaal niet opgevallen tijdens de meet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zie je altijd. Je kunt betalen om te zien wie die mensen zijn en die mensen aan de hand daarvan liken
ipv 'blind' swipen zeg maar
kan me niks bij die impact voorstellen omdat het zo absurd groot isquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Er gaan heel wat levens op hun kop gezet worden.
Ik ken wat mensen die "eenvoudige" overstromingen meegemaakt hebben en dat is al traumatisch genoeg voor mensen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan me niks bij die impact voorstellen omdat het zo absurd groot is
Heb iedereen afgetast *winkwinkquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je ook al blind? Was me helemaal niet opgevallen tijdens de meet.
Nog een reden dat ik niet in Amerika wil wonen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Meestal zijn de voorspellingen wat betreft koers van de orkaan behoorlijk nauwkeurig, dus dat kan eigenlijk niet. Het kan nog wel dat-ie weer zwakker wordt, maar op dit moment zijn de windsnelheden juist heel veel hoger dan verwacht. Het Yucatán-schiereiland van Mexico gaat ook flink wat ellende meemaken.
[ afbeelding ]
Na Katrina keek ik live vanuit zo'n nieuwshelikopter die langs de kust vloog. Echt alles was gereduceerd tot wrakhout daar en dat echt een half uur vliegen lang.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan me niks bij die impact voorstellen omdat het zo absurd groot is
heb jij een Electric Light Orchestra?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:25 schreef Nattekat het volgende:
0 nieuwe suggesties, mijn ELO is weer terug bij af
Ik was gisteren op Reddit aantal stukken aan het lezen van mensen waarbij er nu nog nauwelijks hulp gearriveerd is.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Na Katrina keek ik live vanuit zo'n nieuwshelikopter die langs de kust vloog. Echt alles was gereduceerd tot wrakhout daar en dat echt een half uur vliegen lang.
Ohh, dat je dat kunt bekijken. Ik voel me dan zo kut en kan er toch niet veel aan doenquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Na Katrina keek ik live vanuit zo'n nieuwshelikopter die langs de kust vloog. Echt alles was gereduceerd tot wrakhout daar en dat echt een half uur vliegen lang.
Werkt dat zo? Ik dacht dat je hoe dan ook alles in de buurt te zien krijgt maar in andere volgorde die past bij je ELO-score oid?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:25 schreef Nattekat het volgende:
0 nieuwe suggesties, mijn ELO is weer terug bij af
quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken wat mensen die "eenvoudige" overstromingen meegemaakt hebben en dat is al traumatisch genoeg voor mensen.
Ik weet precies niets over het systeem wat erachter zit. Er zit een soort voorkeurssysteem achter als je actief bent en dates gehad hebt, maar verder weet ik ook niet hoe dat precies in z'n werk gaat.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:28 schreef Crack_ het volgende:
Werkt dat zo? Ik dacht dat je hoe dan ook alles in de buurt te zien krijgt maar in andere volgorde die past bij je ELO-score oid?
Bot die de kaartje voor je wegkaapt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil tickets voor museumnacht en heb ticketalert aan voor ticketswap. Zijn vandaag 5 verkopers oid voorbij gekomen, ik zie die tickets uberhaupt niet.....![]()
whyyyyyyyyy
Moet je nagaan, Katrina was in 2005!quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was gisteren op Reddit aantal stukken aan het lezen van mensen waarbij er nu nog nauwelijks hulp gearriveerd is.
Is dat echt?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bot die de kaartje voor je wegkaapt.
ohquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet precies niets over het systeem wat erachter zit. Er zit een soort voorkeurssysteem achter als je actief bent en dates gehad hebt, maar verder weet ik ook niet hoe dat precies in z'n werk gaat.
Te kieskeurig zijn is ook slechtquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet precies niets over het systeem wat erachter zit. Er zit een soort voorkeurssysteem achter als je actief bent en dates gehad hebt, maar verder weet ik ook niet hoe dat precies in z'n werk gaat.
Dat heb ikquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Te kieskeurig zijn is ook slecht
quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
haha faktuur voor biljetjes.
Maar even gevraagd of dat niet op credit card kan want NU heb ik geen 24400 NOK
quote:[Dit had ik eerder vandaag gepost in het fok! Forum, en werd verwezen naar tweakers]
Nee, dat ging over orkaan Helene. Ook niet best.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging niet over Katrina volgens mij
geheel terecht, botjes gebruiken hoort nietquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[Dit had ik eerder vandaag gepost in het fok! Forum, en werd verwezen naar tweakers]
oh oeps, gelukkig is die van mij al tijdje met pensioen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
geheel terecht, botjes gebruiken hoort niet
ow t was geen mod met een slotje maar een user zie ik
als dat de enige manier is waarop ik aan een ticket kan komen, so be itquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
geheel terecht, botjes gebruiken hoort niet
das idd ook een opmerking op GoT, alleen voor eigen gebruik.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als dat de enige manier is waarop ik aan een ticket kan komen, so be it
Kan wel zelf braaf en netjes gaan doen maar als de groep mensen die dat niet doet groter is, heb je daar niet zo veel aan
Vast wel. Geen idee hoe het tegenwoordig werkt.quote:
ah, ja absoluutquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
das idd ook een opmerking op GoT, alleen voor eigen gebruik.
denk niet dat dat wat gaat toevoegen. Heb de telefoon letterlijk hele dag voor me liggen, automatisch slot er af gehaald en app staat open. Alert aan. Zodra er een ticket online komt krijg ik een melding maar het is METEEN weg. Ik zie het ticket uberhaupt niet beschikbaar staanquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel. Geen idee hoe het tegenwoordig werkt.
Op een Android telefoon kun je bv. FilterBox gebruiken; en dan zo configureren dat als er een notificatie is die meteen de app opent. Dan ben je vrij snel normaal gesproken.
Dan nietquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah, ja absoluut
[..]
denk niet dat dat wat gaat toevoegen. Heb de telefoon letterlijk hele dag voor me liggen, automatisch slot er af gehaald en app staat open. Alert aan. Zodra er een ticket online komt krijg ik een melding maar het is METEEN weg. Ik zie het ticket uberhaupt niet beschikbaar staan
Heeft Heleentje vorige week toch al gedaan?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:16 schreef Recce het volgende:
zit er misschien een vertraging in het krijgen van een melding en het al beschikbaar zijn van een ticket?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah, ja absoluut
[..]
denk niet dat dat wat gaat toevoegen. Heb de telefoon letterlijk hele dag voor me liggen, automatisch slot er af gehaald en app staat open. Alert aan. Zodra er een ticket online komt krijg ik een melding maar het is METEEN weg. Ik zie het ticket uberhaupt niet beschikbaar staan
Dat land is ietsjes groter dan dat kleine hoekje onderin hequote:Op maandag 7 oktober 2024 19:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog een reden dat ik niet in Amerika wil wonen.
Ik zou bijna zeggen dat dat moet?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:42 schreef mschol het volgende:
[..]
zit er misschien een vertraging in het krijgen van een melding en het al beschikbaar zijn van een ticket?
Dat was het voorgerecht.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft Heleentje vorige week toch al gedaan?
synchronisatie instellingen... telefoon doet een sync om de 60sec(bijvoorbeeld) hij komt er echter net bij 62sec op en krijg jij dus pas 58sec later de melding nadat het er op staatquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat dat moet?of moet aan mijn telefoon/besturingssysteem whatever liggen
En dat was al de zwaarste sinds Katrinaquote:
Max verstappen kan zijn auto nog op de weg houden bij 320 km pu, waarom mogen wij dan maar 100 op de snelwegquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:46 schreef Recce het volgende:
De orkaan heeft nu windsnelheden van 280 km/uur. Wij hebben al weercodes bij 80 km/uur.
omdat "wij" dan wegwaaienquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max verstappen kan zijn auto nog op de weg houden bij 320 km pu, waarom mogen wij dan maar 100 op de snelweg
Moest lachen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max verstappen kan zijn auto nog op de weg houden bij 320 km pu, waarom mogen wij dan maar 100 op de snelweg
We mogen nu misschien weer 130 gaan rijden op 4 snelwegen ergens in uithoeken van het landquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hij begon met belachelijke vergelijkquote:
Snelheidscrisis dus ook dit gaan we regelen met een noodwet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We mogen nu misschien weer 130 gaan rijden op 4 snelwegen ergens in uithoeken van het land
Hmm, eens kijken of ik daar iets over kan vindenquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
synchronisatie instellingen... telefoon doet een sync om de 60sec(bijvoorbeeld) hij komt er echter net bij 62sec op en krijg jij dus pas 58sec later de melding nadat het er op staat
Ik zit elke keer aan the weather channel gekluisterd daar als ik aan de zuid-oost kust ben tijdens een orkaan. Je wordt helemaal meegezogen in de spanning en sensatie, alsof het een film is terwijl het echt staat te gebeuren.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:16 schreef Recce het volgende:
Je kan zo bij de PVV aan de slag.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wat is er belachelijk aan de vergelijking?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hij begon met belachelijke vergelijk
Ja, ze maken er altijd wel een hele show van, met reporters die bijna wegwaaien etc.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit elke keer aan the weather channel gekluisterd daar als ik aan de zuid-oost kust ben tijdens een orkaan. Je wordt helemaal meegezogen in de spanning en sensatie, alsof het een film is terwijl het echt staat te gebeuren.
En dan moeten de mensen zelf inschatten hoe het ervoor staat, dat vind ik altijd zo apart. Doe gewoon een beetje objectief verslag. Maar ja, Amerikanen en ergens geen show van maken..quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ze maken er altijd wel een hele show van, met reporters die bijna wegwaaien etc.
omdat het elders erger is mag je geen code geel hebben voor een windje?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is er belachelijk aan de vergelijking?
Je moet tegenwoordig beetje je best doen om betrouwbaar nieuws te vinden.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan moeten de mensen zelf inschatten hoe het ervoor staat, dat vind ik altijd zo apart. Doe gewoon een beetje objectief verslag. Maar ja, Amerikanen en ergens geen show van maken..
Ik bedoelde het de andere kant op. Bij 80 km/uur waait het al hard genoeg voor schade en gevaarlijke situaties. Dan is 280 km/uur onvoorstelbaar.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat het elders erger is mag je geen code geel hebben voor een windje?
Mwah, ze herhalen toch altijd wel steeds wat de National Hurricane Center zegt? Ze lezen dan steeds die waarschuwingen voor.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan moeten de mensen zelf inschatten hoe het ervoor staat, dat vind ik altijd zo apart. Doe gewoon een beetje objectief verslag. Maar ja, Amerikanen en ergens geen show van maken..
💨 !quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat het elders erger is mag je geen code geel hebben voor een windje?
hmm... zo kwam het bij mij niet over.... maar oke... ja dat is wel waarquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde het de andere kant op. Bij 80 km/uur waait het al hard genoeg voor schade en gevaarlijke situaties. Dan is 280 km/uur onvoorstelbaar.
Vind die verslaggevers die aan de rand van een ondergelopen straat gaan staan zodat het net lijkt alsof ze midden in het water staan altijd wel bijzonder. Zag het vorige week ook op The Weather Channel, en toen liep er precies een hond achter die verslaggever langs waardoor je zag dat er in die straat nauwelijks water stond toen de cameraman even een stapje achteruit deedquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onze huizen zijn daar ook niet op gebouwd, die in Amerika in zekere zin wel. Om een huis sterk genoeg te maken voor zo'n orkaan kost gigantisch veel geld en materiaal, dan is het goedkoper om eens in de zoveel jaar een nieuw huis op te bouwen .quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde het de andere kant op. Bij 80 km/uur waait het al hard genoeg voor schade en gevaarlijke situaties. Dan is 280 km/uur onvoorstelbaar.
Looolquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind die verslaggevers die aan de rand van een ondergelopen straat gaan staan zodat het net lijkt alsof ze midden in het water staan altijd wel bijzonder. Zag het vorige week ook op The Weather Channel, en toen liep er precies een hond achter die verslaggever langs waardoor je zag dat er in die straat nauwelijks water stond toen de cameraman even een stapje achteruit deed![]()
Die mobile homes gaan bij elk zuchtje wind al om.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onze huizen zijn daar ook niet op gebouwd, die in Amerika in zekere zin wel. Om een huis sterk genoeg te maken voor zo'n orkaan kost gigantisch veel geld en materiaal, dan is het goedkoper om eens in de zoveel jaar een nieuw huis op te bouwen .
quote:people in rural mobile home areas are refusing to leave everywhere i look on facebook
This is gonna be a catastrophe
Nou denk dat dat best meevalt als je gewoon eenmalig een huisje van 20-30 cm dik beton neer laat zettenquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:13 schreef Recce het volgende:
Om een huis sterk genoeg te maken voor zo'n orkaan kost gigantisch veel geld en materiaal,
De caravans op wielen wel ja, maar die houten hutjes kunnen nog wel wat hebben als ze een beetje een stevig frame hebben. Nadeel is vooral dat ze zelden een geheide fundering hebben zoals wij dat hier hebbenquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Die mobile homes gaan bij elk zuchtje wind al om.
[..]
is dat niet elke keer zo als er weer eens wat langskomt?quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Die mobile homes gaan bij elk zuchtje wind al om.
[..]
Moet nu weer afkicken van het spek, op vakantie bijna dagelijks opquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet nu weer afkicken van het spek, op vakantie bijna dagelijks op
laat @bitterbal het maar niet horenquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan?quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
laat @:bitterbal het maar niet horen
Die is allang blij dat ik niet ben opgegeten door een beerquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
laat @:bitterbal het maar niet horen
English Breakfast?quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
erm okeequote:
truequote:Op maandag 7 oktober 2024 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is allang blij dat ik niet ben opgegeten door een beer
Of gewoon Autoplay uitzetten?quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:48 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
wat hhahahah, hij gaat over van dit naar.. The Smiths
![]()
Het persoonlijke gedeelt van youtube vind ik zo bagger, beste is om het in private te bekijken (thanks voor de tip, degene die dat doorgaf)
Kan maar is niet hetzelfdequote:
Ook maar even aangezet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:52 schreef Crack_ het volgende:
Vind de 'smart shuffle' van spotify ook erg leuk![]()
Continental Breakfastquote:
The Smiths altijd goedquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:48 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
wat hhahahah, hij gaat over van dit naar.. The Smiths
![]()
Het persoonlijke gedeelt van youtube vind ik zo bagger, beste is om het in private te bekijken (thanks voor de tip, degene die dat doorgaf)
Trad Morrisey toen op??quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dan moet ik altijd meteen terugdenken aan Pinkpop 2006
Dan kan het alleen maar meevallen, toch??quote:
Hij geeft regelmatig leuke aanbevelingenquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook maar even aangezet.
Luister nu naar mijn radiofavorieten mix ofzo
Dat is wel zo, kan altijdquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dan moet ik altijd meteen terugdenken aan Pinkpop 2006
die lijken me ook super leuk om live te zien, dat was toch wel één van mijn puberbandjesquote:
Nickelback was wel echt slechtquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij geeft regelmatig leuke aanbevelingen
[..]
Dat is wel zo, kan altijdalleen de overgang was beetje intens
[..]![]()
oehhhh, jaloers
[..]
die lijken me ook super leuk om live te zien, dat was toch wel één van mijn puberbandjes
oh hahahaha echt?quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nickelback was wel echt slecht
Hoogtepunt was dat hij t-shirts het publiek in ging schieten.quote:
Ja, doe ie toch ook al bij de Discover Weekly?quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij geeft regelmatig leuke aanbevelingen
[..]
Dat is wel zo, kan altijdalleen de overgang was beetje intens
[..]![]()
oehhhh, jaloers
[..]
die lijken me ook super leuk om live te zien, dat was toch wel één van mijn puberbandjes
Oke, wat kijk je waardoor je hier aan denkt?quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
John van den Heuvel is best een aardige man. En iemand die niet van verveling dood zal gaan
logisch rijtje van 3 ook inderdaadquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
Ben een beetje door de foto's aan het scrollen, kwam nog deze tegen van een tankstation met een eehm, 'bijzonder' assortiment
[ afbeelding ]
Oh, dat hoeft niet af te doen aan het optredenquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoogtepunt was dat hij t-shirts het publiek in ging schieten.
Eerste dag heb ik daar toen gewerkt dus daar heb ik niet zoveel van meegekregen. Dagen daarna was gewoon vrij rondrennen daar.
Oh weet niet, of zijn dat allemaal nieuwe dingen? Dat bekijk ik eigenlijk nooitquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, doe ie toch ook al bij de Discover Weekly?
alles wat je nodig hebt voor een amerikaanse trouwerijquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
Ben een beetje door de foto's aan het scrollen, kwam nog deze tegen van een tankstation met een eehm, 'bijzonder' assortiment
[ afbeelding ]
Ligt er heel erg aan wat voor werk je doet op festivals. Op Pinkpop en Lowlands heb ik meestal ticketing gedaan. Dan was je na dag 1 vaak ook gewoon klaar. Ook wel eens mensen gehad die bij bepaalde stages werkte of voor bepaalde sponsoren, dan zijn de uren en werkzaamheden vaak wat uitdagender.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat hoeft niet af te doen aan het optredenAl zou het voor een band als Nickelback niet echt nodig moeten zijn
Chillll, is dat ook gezellig om daar te werken?
[..]
Oh weet niet, of zijn dat allemaal nieuwe dingen? Dat bekijk ik eigenlijk nooit
[..]
alles wat je nodig hebt voor een amerikaanse trouwerij
Hoeveel kaartjes moet je hebben?quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:25 schreef Crack_ het volgende:
Oke, ik ga alvast voorstellen om wat anders te bedenken in plaats van museumnacht. Ik ben die pagina aan het f5'en en krijg tegelijkertijd een melding binnen dat iemand zn tickets te koop heeft gezet.
Nooit gezien
Wat is dat? Kaartjes controleren oid? Dat lijkt me ook nog het meest chill, denk ik. Of afval oprapen lijkt me ook wel chill, als je daarbij vrij mag rond lopenquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er heel erg aan wat voor werk je doet op festivals. Op Pinkpop en Lowlands heb ik meestal ticketing gedaan. Dan was je na dag 1 vaak ook gewoon klaar. Ook wel eens mensen gehad die bij bepaalde stages werkte of voor bepaalde sponsoren, dan zijn de uren en werkzaamheden vaak wat uitdagender.
'dasnie hun nummer'quote:
2quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel kaartjes moet je hebben?
Nou ja hij was vanochtend bij ons live aanwezigquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Oke, wat kijk je waardoor je hier aan denkt?
ah oke dat is idd ook een manier om aan iets te denkenquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja hij was vanochtend bij ons live aanwezig
Glow is zo stervensdruk dat dat echt niet leuk is...quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:26 schreef Crack_ het volgende:
Oke dan is het volgende leuke iets waar ik heen wil misschieeeeen Glow en misschieeeeeeen Lumineuze nachten
Kaartjes controleren inderdaad. Dan is iedereen nog vrolijk ook. Zou het nog wel eens doen; als ik met wat leuke mensen samen zou gaan.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is dat? Kaartjes controleren oid? Dat lijkt me ook nog het meest chill, denk ik. Of afval oprapen lijkt me ook wel chill, als je daarbij vrij mag rond lopen
Al denk ik niet dat ik het ooit zou doen. Zou jij het nog keer doen?
[..]
'dasnie hun nummer'
[..]
2
Eerst water, de rest komt laterquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:31 schreef Crack_ het volgende:
er was geen gratis drinkwater.
Hierna is de wet in België aangepast dat gratis drinkwater beschikbaar MOET zijn bij dit soort evenementen
ik ga overdagquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Glow is zo stervensdruk dat dat echt niet leuk is...
Doordeweeks als de weersvoorspelling slecht is gaat het nog wel.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Glow is zo stervensdruk dat dat echt niet leuk is...
Dan staan de kunstwerken volgens mij uit....quote:
Trusten Bossie. Wat een onwetendheid soms op FOK!quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan staan de kunstwerken volgens mij uit....
En is voor jezelf ook chillquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kaartjes controleren inderdaad. Dan is iedereen nog vrolijk ook. Zou het nog wel eens doen; als ik met wat leuke mensen samen zou gaan.
was een grapje schattekequote:Op maandag 7 oktober 2024 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan staan de kunstwerken volgens mij uit....
quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En is voor jezelf ook chilllijkt me niks om nog te moeten werken op de laatste dag oid
[..]
was een grapje schatteke
Moet zeggen dat ik er al heel lang niet ben geweest. Vroegah vroegah toen ik nog in Brabant woonde was dat wel echt amazing jaquote:
In 2010 vond ik het al redelijk druk, maar nog net te behappen. Daarna jaren niet meer geweest.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik er al heel lang niet ben geweest. Vroegah vroegah toen ik nog in Brabant woonde was dat wel echt amazing javolgens mij was dat maar van super korte duur, misschien 1 a 2 jaar? voordat het zo super druk werd
Basedquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Even kijken is leuk om te doen, als je toch in de buurt woontquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In 2010 vond ik het al redelijk druk, maar nog net te behappen. Daarna jaren niet meer geweest.
Maar:
Ik ben de laatste jaren wel wezen kijken, omdat ik op de route woonde, maar het eerste jaar was echt te druk en was ik blij dat ik snel thuis was. Vorig jaar alleen maar in de paterskerk geweest omdat ik daar naast woonde.
Zo goedkoop, je mag er gewoon gratis heen what the helliequote:Op maandag 7 oktober 2024 21:52 schreef Modus het volgende:
Ik ben 1x naar Glow geweest. Wat een goedkope oppervlakkige teringbende was dat
oh dan wacht ik nog evenquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:57 schreef Crack_ het volgende:
Modus gaat voor ons een showtje maken jongens
Glow is ook uitgestraald naar buurtgemeentesquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Even kijken is leuk om te doen, als je toch in de buurt woontKan me voorstellen dat het ook per locatie verschilt of de drukte een beetje behapbaar is
Vorig jaar heb ik die straaldingens gezien, bij mn ouders thuis in Knegsel
[..]
Zo goedkoop, je mag er gewoon gratis heen what the hellie
weet niet hoe lang dat nog duurt hoorquote:
iedereen lichtquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Glow is ook uitgestraald naar buurtgemeentes
Strijp is niet eens een wijkquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet niet hoe lang dat nog duurt hoor
[..]
iedereen licht![]()
Trouwens, ik wist niet dat Strijp S en Strijp twee verschillende wijken zijn
Trustequote:Op maandag 7 oktober 2024 22:10 schreef Ama het volgende:
Longen doen echt zo irritant dus ik ga een poging doen tot slapen. 🙄
quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Strijp is niet eens een wijkmaar een stadsdeel waar Strijp S onder valt
quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:crack_
Ik ben voor mijn werk een keer (bijna) in de onbebouwde kom van Knegsel geweest. Ik had post voor een adres op de Knegselseweg in Veldhoven, maar dat lag echt in een vrij onzichtbare bocht waardoor ik er voorbij was. Toen ik op de huizen andere nummers zag, wist ik dat ik fout zat en draaide om en vond toen het huis wel..
Hou je adem inquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:10 schreef Ama het volgende:
Longen doen echt zo irritant dus ik ga een poging doen tot slapen. 🙄
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |