SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Schmink is voor kindersquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:02 schreef kwiwi het volgende:
Werd vroeger altijd uitgelachen als ik zei dat ik m'n sporttas nog moest maken (sporttas moest inpakken), of schmink (makeup) had gekocht
quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alle.
Ik vind ze vaak kinderachtig of zo'n glanzende structuur hebben waar ik de ick van krijg.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dames die in de lift staan en vertellen dat ze zijn afgewerkt....... (in Brabant)
Gelukkig droeg ze die sws al niet veelquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]ja hier was het vaak 'ben afgewerkt en net aangereden, totzooooo!'
quote:
quote:
Anders was ze ook vast niet je type, denk ikquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig droeg ze die sws al niet veel
Ach allemaal dezelfde stijl en smaak is ook saai.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Anders was ze ook vast niet je type, denk ik
Ik krijg beetje het beeld dat ik, vooral vroeger maar nu nog wel beetje, echt het tegenovergestelde van je type/smaak benDat vind ik best grappig
quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Net een taske koffie getrokken
Moet er niet aan denkenquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach allemaal dezelfde stijl en smaak is ook saai.
neem ook maar een watertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAAAAAAAAAR
Baby darling doll face honey
Maar ik heb luxe losse thee in een theezeefjequote:Op maandag 7 oktober 2024 17:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thee drinken voor een examen/tentamen is niet verstandig want van thee zakje
quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:22 schreef Crack_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAAAAAAAAAR
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dan zak je nietquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik heb luxe losse thee in een theezeefje
quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:22 schreef Crack_ het volgende:
Your beauty never ever scared me.
Dozenvent of ventinquote:
is werkquote:
Nee klopt een groot deel blijft drijvenquote:
mogen vrouwen en niet-geslachtigen van jou geen pakketjes bezorgen?!quote:
Oh.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
twee-jarige master aan de WUR, succes
Nee alles valt onder vent of ventinquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mogen vrouwen en niet-geslachtigen van jou geen pakketjes bezorgen?!
Mijn broer heeft daar zijn promotie-onderzoek gedaan. Komt wel heel dichtbij zoquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
twee-jarige master aan de WUR, succes
Ik heb daar een minor gedaanquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn broer heeft daar zijn promotie-onderzoek gedaan. Komt wel heel dichtbij zo
Nee, eigenlijk niet. Alleen Samson tolereer ik.quote:
ohquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee alles valt onder vent of ventin
tofquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn broer heeft daar zijn promotie-onderzoek gedaan. Komt wel heel dichtbij zo
Lijkt me ook niks voor jou, mensen lopen daar rond op blote voetenquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben nog nooit in Wageningen geweest
Lolquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook niks voor jou, mensen lopen daar rond op blote voeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |