SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 2% gewijzigd door Nizno op 07-10-2024 12:32:34 ]
Het begon zo goed.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:25 schreef JJH het volgende:
Italiaanse bol met filet, ei en ui.
Allemaal niet in huis.
Zag het mobiel niet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:24 schreef Crack_ het volgende:
Zou dat herfstplaatje in de OP aub nog iets groter kunnen?
ja hequote:Op maandag 7 oktober 2024 12:24 schreef kwiwi het volgende:
Ziet er weer mooi uit met het nieuwe gras bal
quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:25 schreef JJH het volgende:
Italiaanse bol met filet, ei en ui.
Allemaal niet in huis.
Oh, dacht dat die gisteren terug was geplaatst? Snel weer wegquote:
ja iemand wilde een herstplaatje van formaat A3quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh, dacht dat die gisteren terug was geplaatst? Snel weer weg
Dat wordt het Thais equivalent van KASSA! inschakelen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou met airco reken ik toch wel op zo'n 80 euro per maand
Hier zijn al die plaatjes zo immens groot als men geen max grootte aangeeft, echt 3x mn laptopschermquote:
wacht ik nog wel even meequote:Op maandag 7 oktober 2024 12:26 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat wordt het Thais equivalent van KASSA! inschakelen.
Vergeet je niet het schrift met ruitjespapier, de geodriehoek en een passer?quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:26 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zo maar een schrift en pen halen voor de eerste les morgen en eten.
Weten ze hoe dat moet? Anders heb ik hier een beschrijvingquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja iemand wilde een herstplaatje van formaat A3
Uitprinten en behangen. Gelijk sfeer in huis.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier zijn al die plaatjes zo immens groot als men geen max grootte aangeeft, echt 3x mn laptopscherm
Kei gezellieee
iemand is vast erg blij dit te lezenquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weten ze hoe dat moet? Anders heb ik hier een beschrijving
Het formaat wijzigen van een afbeelding, tekstvak of ander object
Publisher voor Microsoft 365 Publisher 2021 Publisher 2019 Publisher 2016 Meer...
Nadat u een object, zoals een afbeelding of een tekstvak hebt geselecteerd, kunt u het formaat van het object op verschillende manieren wijzigen.
Het formaat wijzigen door te slepen:
Selecteer het object, beweeg de muisaanwijzer over een van de grepen en sleep met de muis terwijl u de muisknop ingedrukt houdt.
Slepen terwijl het middelpunt op dezelfde plek blijft:
Selecteer het object.
Houd Ctrl ingedrukt.
Beweeg de muisaanwijzer over een van de grepen en sleep met de muis terwijl u de muisknop ingedrukt houdt.
Laat de muisknop los voordat u Ctrl loslaat.
Slepen terwijl de verhoudingen van het object gelijk blijven:
Selecteer het object.
Houd Shift ingedrukt.
Beweeg de muisaanwijzer over een van de hoekgrepen en sleep met de muis terwijl u de muisknop ingedrukt houdt.
Laat de muisknop los voordat u Shift loslaat.
Slepen terwijl de verhoudingen gelijk blijven en het middelpunt op dezelfde plek blijft:
Houd Ctrl+Shift ingedrukt.
Beweeg de muisaanwijzer over een van de grepen en sleep met de muis terwijl u de muisknop ingedrukt houdt.
Laat de muisknop los voordat u Ctrl+Shift loslaat.
Opmerking: Als u de instellingen wilt negeren om uit te lijnen op markeringen op de liniaal, hulplijnen en objecten, houdt u Alt ingedrukt terwijl u met de muis sleept.
Handmatig een specifieke hoogte en breedte instellen voor een object:
Klik met de rechtermuisknop op het object:
Klik in het snelmenu op <Objecttype>opmaken.
Klik in het dialoogvenster op het tabblad Grootte.
Geef onder Grootte wijzigen en draaien de gewenste hoogte en breedte voor het object op.
Handmatig een specifieke verhouding instellen voor een object:
Klik met de rechtermuisknop op het object.
Voer onder Schaal het percentage van de oorspronkelijke hoogte of breedte in dat u wilt toepassen op het object.
Opmerking: Als u de verhoudingen wilt wijzigen, maar de oorspronkelijke hoogte-breedteverhouding wilt behouden, schakelt u het selectievakje Hoogte-breedteverhouding vergrendelen in. Als dit selectievakje is ingeschakeld, wordt de breedte automatisch aangepast wanneer u de hoogte wijzigt en omgekeerd, zodat de hoogte-breedteverhouding altijd gelijk blijft.
Ik zeg hier gewoonquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weten ze hoe dat moet? Anders heb ik hier een beschrijving
Het formaat wijzigen van een afbeelding, tekstvak of ander object
Publisher voor Microsoft 365 Publisher 2021 Publisher 2019 Publisher 2016 Meer...
Nadat u een object, zoals een afbeelding of een tekstvak hebt geselecteerd, kunt u het formaat van het object op verschillende manieren wijzigen.
Het formaat wijzigen door te slepen:
Selecteer het object, beweeg de muisaanwijzer over een van de grepen en sleep met de muis terwijl u de muisknop ingedrukt houdt.
Slepen terwijl het middelpunt op dezelfde plek blijft:
Selecteer het object.
Houd Ctrl ingedrukt.
Laat de muisknop los voordat u Ctrl loslaat.
Slepen terwijl de verhoudingen van het object gelijk blijven:
Selecteer het object.
Houd Shift ingedrukt.
Beweeg de muisaanwijzer over een van de hoekgrepen en sleep met de muis terwijl u de muisknop ingedrukt houdt.
Laat de muisknop los voordat u Shift loslaat.
Slepen terwijl de verhoudingen gelijk blijven en het middelpunt op dezelfde plek blijft:
Houd Ctrl+Shift ingedrukt.
Laat de muisknop los voordat u Ctrl+Shift loslaat.
Opmerking: Als u de instellingen wilt negeren om uit te lijnen op markeringen op de liniaal, hulplijnen en objecten, houdt u Alt ingedrukt terwijl u met de muis sleept.
Handmatig een specifieke hoogte en breedte instellen voor een object:
Klik met de rechtermuisknop op het object:
Geef onder Grootte wijzigen en draaien de gewenste hoogte en breedte voor het object op.
Handmatig een specifieke verhouding instellen voor een object:
Klik met de rechtermuisknop op het object.
Voer onder Schaal het percentage van de oorspronkelijke hoogte of breedte in dat u wilt toepassen op het object.
Opmerking: Als u de verhoudingen wilt wijzigen, maar de oorspronkelijke hoogte-breedteverhouding wilt behouden, schakelt u het selectievakje Hoogte-breedteverhouding vergrendelen in. Als dit selectievakje is ingeschakeld, wordt de breedte automatisch aangepast wanneer u de hoogte wijzigt en omgekeerd, zodat de hoogte-breedteverhouding altijd gelijk blijft.
1 | [img=400]plaatje[/img] |
voelt dan denk ik net alsof je écht in een bos bentquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Uitprinten en behangen. Gelijk sfeer in huis.
quote:
Dat is heel fijn en wordt erg gewaardeerdquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zeg hier gewoon
[ code verwijderd ]
Ik zet hem altijd op 450quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zeg hier gewoon
[ code verwijderd ]
achter aan de schutting hangen en dan ronglopen in je eigen bosquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voelt dan denk ik net alsof je écht in een bos bent
Ik denk er ook niet altijd aan hoor, maar over het algemeen is het zo'n kleine moeite om even te doen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voelt dan denk ik net alsof je écht in een bos bent
[..]
[..]
Dat is heel fijn en wordt erg gewaardeerd![]()
![]()
![]()
![]()
Maar durf het bijna niet meer te vragen want vorige keer werd dat al snel als een probleem gezien![]()
tenzij je zegt dat je dat er niet op wilt... bij Bakker Bart bijvquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:30 schreef Ama het volgende:
Op een broodje gezond zit toch ei als je hem ergens koopt?
Dat was niet de vraag.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
tenzij je zegt dat je dat er niet op wilt... bij Bakker Bart bijv
hoe is de OP nu?quote:
Vond dat altijd zo fijn, het nieuwe schooljaar. Nieuwe schriften, pennen, potloden, agendaquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Vergeet je niet het schrift met ruitjespapier, de geodriehoek en een passer?
Oh ik dacht in de wc ofzo, even tot rust komenquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
achter aan de schutting hangen en dan ronglopen in je eigen bos
vaak wel, hier komt er ook een half gekookt eitje opquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:30 schreef Ama het volgende:
Op een broodje gezond zit toch ei als je hem ergens koopt?
quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk er ook niet altijd aan hoor, maar over het algemeen is het zo'n kleine moeite om even te doen.
FANTASTISCHquote:
scheiten in het Bosquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht in de wc ofzo, even tot rust komen
Mooie foto.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt fantastisch.
Ik lieg trouwens, ook regelmatig op 600. Geloof dat dat de standaardbreedte van het forum is.
Of was 't 800? Even spieken.
[ afbeelding ]
quote:
origineelquote:
Nee die heb ik gisteren van Google gehaald. 👍🏼quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooie foto.
Heb je die zelf gemaakt?
quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:35 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Ik twijfel nu wel of er ook normaal tomaat op zit als je zoiets koopt. (:r)
ja das bij een driehoek moeilijkerquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel handig dat 'ie echt vierkant is trouwens, mooi even kijken wat die standaardbreedte is.
Maar is het een gelijkbenige driehoek of nietquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik zet hem altijd op 350, is dat te klein voor mensen![]()
nee een manklopendequote:Op maandag 7 oktober 2024 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar is het een gelijkbenige driehoek of niet
...met een derde been?quote:
350 is wel heel klein.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:37 schreef Crack_ het volgende:
Op mobiel groot zat.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:37 schreef Crack_ het volgende:
een driehoek met drie benen??quote:
Nee maar zit nu mobiel.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn monstera (@:cherrylips, @:ama) in 350, is dat te klein?
Test test
Groot zat hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Test test
prima maatjequote:Op maandag 7 oktober 2024 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Test test
Jupquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah, ja daar worden ze automatisch aangepast toch?
[..]
quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Verschilt ook een beetje per foto, als je nu een beestje op je monstera zou willen laten zien, zou het wat klein zijn, zeg maar.
Je post live vanuit de glijbaan?quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi plaatje he?
Hoe breed komt ie erop?
5quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi plaatje he?
Hoe breed komt ie erop?
Jij ziet een mooi stukje grijs?quote:
deze stuurde zn vrouw vanaf de glijbaan terwijl hij ons vermaaktquote:
Even snel doorposten naar de volgende pagina.quote:
Ik vond Bam vroeger echt leuk, nu gewoon een tokkie. Al een hele tijd thoquote:
oh dat is een lang topic bij mij, want laptopquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even snel doorposten naar de volgende pagina.
Ja het gaat vaak niet al te best maar hier doet hij het wel leuk en leuke flashback filmpjes van Viva La Bam.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond Bam vroeger echt leuk, nu gewoon een tokkie. Al een hele tijd tho
[..]
oh dat is een lang topic bij mij, want laptop
20 jaar geleden vond ik 'm nog vermakelijk ja.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond Bam vroeger echt leuk, nu gewoon een tokkie. Al een hele tijd tho
[..]
oh dat is een lang topic bij mij, want laptop
Oh dat is wel leuk, en slim om stukjes te laten zien uit een 'goed' tijdperkquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het gaat vaak niet al te best maar hier doet hij het wel leuk en leuke flashback filmpjes van Viva La Bam.
Was soms randje tokkie maar dat ging wel zeg maarquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
20 jaar geleden vond ik 'm nog vermakelijk ja.
En herkenbaar, ik laat 'm meestal ook gewoon doorlopen met de autorefresh.
eenmalig?quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:51 schreef Crack_ het volgende:
Ga ik voor ¤ 2,50 bekijken wie mij allemaal liked op Bumble?
Vind het vooral een voordeel dat je je like-lijst dan kan legen![]()
Hebben boswachters geen uniform meer?quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Moet morgen het bos in m'n onderbroek snoeien.
ja ik had krek even gevraagd hoe dit er uit zag en kreeg GEWELDIG als reactie dus ik dacht daar mag ze langer van genietenquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Nu zijn alle plaatjes in de OP klein
Nu wil ik ook naar een zwembadquote:
Ballenbakquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:03 schreef Ama het volgende:
Ik wil wel van een glijbaan maar ik hoef niet per se te zwemmen.
Sowieso zit ik liever ergens waar Los niet is.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel iets warmers dan waar Los is. Ziet er koud uit 🥶
Ja.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben boswachters geen uniform meer?
maar waterglijbanen zijn de beste glijbanen!quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:03 schreef Ama het volgende:
Ik wil wel van een glijbaan maar ik hoef niet per se te zwemmen.
voorzichtig eten met al die splintersquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:09 schreef bitterbal het volgende:
Ben een beetje inspiratieloos qua eten. Ga maar ramen eten
Wat voor les heb je morgen? Ga je Thais leren?quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:09 schreef bitterbal het volgende:
oh jee, de sleur begint er al in te komenquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:09 schreef bitterbal het volgende:
Ik denk daar toch onder over nu.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar waterglijbanen zijn de beste glijbanen!
Jaquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat voor les heb je morgen? Ga je Thais leren?
Ze kennen al zitquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Kun je de honden dan commando's leren?
aan welke deed jij mee? sobertober of stoppen met roken?quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Vanmorgen ben ik afgehaakt bij mijn stoptober.
Wat bedoel je? Kosten zijn eenmalig voor 24 uur inzicht in je likesquote:
Waar was je mee gestopt?quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Vanmorgen ben ik afgehaakt bij mijn stoptober.
Ik deed aan mij niet ergeren aan andere verkeersdeelneemers.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
aan welke deed jij mee? sobertober of stoppen met roken?
ah oke... ja nee ik wist het kostenplan daar niet of het een abonnement was of eenmalige betaling en voor hoe lang...quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Kosten zijn eenmalig voor 24 uur inzicht in je likes
😂😂quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ergeren aan andere weggebruikers. 😅
quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik deed aan mij niet ergeren aan andere verkeersdeelneemers.
heb opzich voldoende geld op mn bank dat ik 2x 2,50 zou kunnen uitgevenquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke... ja nee ik wist het kostenplan daar niet of het een abonnement was of eenmalige betaling en voor hoe lang...
tja als jij een voordeel ziet in die 24u kun je het doen. als je dat geld ook kunt gebruiken voor een broodje gezond is de keuze eten of likesinzicht
Whahaha.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ergeren aan andere weggebruikers. 😅
ohhh, dat is nog lang!quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toch een week volgehouden.
Mij ook niet goed, maar dat is best stom van onszelfquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Whahaha.
Hahaha
haha
ha
Dat lukt mij geen dag.
Gaat mij laatste dagen ook wel goed af. Maar kom ook bijna nergens.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik blijf me altijd afvragen waar iemand toch in godsnaam mee bezig isquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:20 schreef Crack_ het volgende:
Mij ook niet goed, maar dat is best stom van onszelf
heb behoefte aan sociale contacten en persoonlijke gezelligheidquote:
je hoefde een week niet op de snelweg?quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he, die was een week zijn rijbewijs kwijtquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hoefde een week niet op de snelweg?
yes, ben ik eens op tijdquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik blijf me altijd afvragen waar iemand toch in godsnaam mee bezig is
quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Echt he, die was een week zijn rijbewijs kwijt
Altijd op maandag en donderdag. Maar donderdag niet geërgerd aan iemand.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hoefde een week niet op de snelweg?
wauwquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd op maandag en donderdag. Maar donderdag niet geërgerd aan iemand.
ja ja, het was al duidelijk hoorquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb behoefte aan sociale contacten en persoonlijke gezelligheidhoeft niet met iedereen
quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Echt he, die was een week zijn rijbewijs kwijt
heb dat met bijna niemand hier (of daarbuiten) hoor, zou het niet persoonlijk opvattenquote:
Called it.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik deed aan mij niet ergeren aan andere verkeersdeelneemers.
Nu al uitgekeken op de crispy pork?quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:09 schreef bitterbal het volgende:
Ik denk dat Bal een beetje ziek is.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu al uitgekeken op de crispy pork?
Oei dan ga ik wel even een repatriëringsvluchtje regelen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat Bal een beetje ziek is.
gaat t beter met je been?quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oei dan ga ik wel even een repatriëringsvluchtje regelen.
zullen we beginnen met een fruitmand?quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oei dan ga ik wel even een repatriëringsvluchtje regelen.
Nee, gewoon meteen terughalen want anders betalen we extraquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
zullen we beginnen met een fruitmand?
ze heeft net gras!!quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon meteen terughalen want anders betalen we extra
720 is de maximale breedtequote:
Grasmandje dan ipv fruitmandje?quote:
Hoezo heb jij hier nou weer verstand vanquote:
Hij heeft ook de header voor het Joost topic gemaakt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo heb jij hier nou weer verstand van
Ik word betaald om met plaatjes te werken, ik hoor zulk soort dingen te wetenquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo heb jij hier nou weer verstand van
Want Joost is anders geaardquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft ook de header voor het Joost topic gemaakt.
Ja.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Want Joost is anders geaard
Joost is anders geaard
Lekker zichzelf dat is zeker wat waard
Maar Joost is anders geaard
Dank, dank. Dan zal 800 de header zijn ofzo?quote:
Uhuh..quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik word betaald om met plaatjes te werken, ik hoor zulk soort dingen te weten
lijkt me toch minder lekker, zo'n grasmandjequote:
Ik weet niet wat snacks etenquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me toch minder lekker, zo'n grasmandje
Jaquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik eind oktober nog een dagje weg gaan?
Die is 830quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank, dank. Dan zal 800 de header zijn ofzo?
ftfyquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet wat snacks etengrazen
Jaquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
verzoekplaatjes? DJ Kazaamdavitsjie?quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik word betaald om met plaatjes te werken, ik hoor zulk soort dingen te weten
quote:
7nogwat, 8nogwat, ik vind 'm close enough.quote:
Uhmmquote:
Ja anders zou ik hier nu niet zitten op dit goddeloze tijdstipquote:
Is dit om weer een beetje uit de vakantiestemming te komen?quote:
Eigenlijk wil ik nog wel een pretpark bezoeken dit jaar.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhmm
Wil je rust, wil je culturele dingesen, ver weg, in NL, met of zonder bootreis..
hoe voel je je?quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja anders zou ik hier nu niet zitten op dit goddeloze tijdstip
Al ben ik vandaag nog wel vrij
Toverland!quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik nog wel een pretpark bezoeken dit jaar.
Ja dat is het probleem voor morgen, nu vooral bezig met mijn ogen proberen open te houdenquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit om weer een beetje uit de vakantiestemming te komen?
Morgen weer met echte plaatjes bezig?
Drievliet?quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bobbejaanland? De Efteling? Koningin Julianatoren? Hellendoorn? Sprookjeswonderland?quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
balliaanse taal, beste taalquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:50 schreef bitterbal het volgende:
zo ik weer zit weer op de bank. Heb mijn schoolchriftje gekocht plus 2 pennen en zo'n tpex roller of heo je dat ook noemt
quote:kussen bevalt goed maar heb volle prijs betaald terwijl kussen in aanbieding bleek te zijn. Had kussen besteld toen deze nog niet in aanbieding was en opgehaald afgerekend toen kussen in aanbieding bleek te zijn. Zag pas na 3 dagen toevallig dat kussen in aanbieding as en had bon al weggegooid dus kan verschil niet meer claimen. Hema: bij online bestellingen graag iets regelen waardoor klant bedrag betaald die past bij de prijs van dat moment.
Wel goed geslapen vannacht?quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem voor morgen, nu vooral bezig met mijn ogen proberen open te houden
Goed verhaal, doen we niks meequote:
Ze is al langzaam aan het veranderen naar Thaisquote:
maar zit ook een stukje zweeds bij nog! Tenminste, las gisteren schocoladequote:Op maandag 7 oktober 2024 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze is al langzaam aan het veranderen naar Thais
daar i ze toch veel te groot voor?quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja dan kunnen jullie het helemaal niet meer lezenquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar zit ook een stukje zweeds bij nog! Tenminste, las gisteren schocolade
Volgens mij is chocolade in zweden sjokola
Dus als je iets besteld in de aanbieding maar pas ophaalt en betaalt na de aanbieding gewoon de volle prijs afrekenen toch?quote:
Verzin ik dit nou?quote:
dat iddquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus als je iets besteld in de aanbieding maar pas ophaalt en betaalt na de aanbieding gewoon de volle prijs afrekenen toch?
Hmmquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar i ze toch veel te groot voor?
Mja redelijk, wel om 4 uur er al weer uit omdat ik niet meer kon slapenquote:
Ja de klad komt er inquote:
Doen!quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb het niet exact opgemeten, maar in mijn herinnering is ze wel langer dan de gemiddelde Thaiquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Ik weet niet hoe groot ballie is
1,5e wijquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Ik weet niet hoe groot ballie is
ohhh schrok alquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee haha, dat is zweeds voor chocola
quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:55 schreef Crack_ het volgende:
Had ooit een klant die vroeg waar ze 'god tomorrow' kon vindenvroeg ze in het engels, snapte er echt niks van
Mijn gezicht was één groot vraagteken.
Ze bedoelde de badkamerkastjes die 'godmorgon' heten en ze had de website automatisch laten vertalen door google, die maakte daar 'god tomorrow' van![]()
Had ooit een klant die vroeg waar ze 'god tomorrow' kon vindenvroeg ze in het engels, snapte er echt niks van
Ze bedoelde de badkamerkastjes die 'godmorgon' heten en ze had de website automatisch laten vertalen door google, die maakte daar 'god tomorrow' van![]()
Ohquote:
yes 172quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het niet exact opgemeten, maar in mijn herinnering is ze wel langer dan de gemiddelde Thai
De gemiddelde Thai is 1 meter 24 ofzo, niet heel lastig om daar met kop en schouders bovenuit te stekenquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het niet exact opgemeten, maar in mijn herinnering is ze wel langer dan de gemiddelde Thai
hahahaha, ja zou wel een erg verbastering zijnquote:
heb jij ook wel eens echte zwedenaren gehad die die producten op zn zweeds uitspreken, hoe het hoort.. maar dat is nogal anders dan hoe wij dutchies die zweedse namen uitspreken en dan denk je soms echt 'PARDON?!'quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:57 schreef essnhills het volgende:
Mijn moeder heeft ook automatisch vertalen aanstaan op haar tablet.
Zaten we een keer het menu van de lokale afhaal Chinees te bekijken
Vijand Yong Hai
quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:57 schreef essnhills het volgende:
Vijand Yong Hai
ja grote kans dat we dat niet herkennenquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha, ja zou wel een erg verbastering zijn
[..]
heb jij ook wel eens echte zwedenaren gehad die die producten op zn zweeds uitspreken, hoe het hoort.. maar dat is nogal anders dan hoe wij dutchies die zweedse namen uitspreken en dan denk je soms echt 'PARDON?!'
quote:
Zou zelfs 4ebe nog lukken danquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De gemiddelde Thai is 1 meter 24 ofzo, niet heel lastig om daar met kop en schouders bovenuit te steken
en dan die klanten die zeiden 'KEN JE DAT NIET?!'quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja grote kans dat we dat niet herkennen
Oh snap ik wel.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Oke eerlijk, het kan onwijs vermoeiend zijn maar heb ook zķ gelachen om al die rare fratsen van klanten. Dat komt niet heel aardig over maar soms waren die wensen/eisen zo absurdkon dan mn lach niet inhouden hoor
Oh ja, nog nooit geweest.quote:
Ook altijd leuk als google iets als 'chicken tenders' vertaalt naar 'kip offertes'quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:57 schreef essnhills het volgende:
Vijand Yong Hai
'dus, hoe gaan we dit oplossen?quote:
Lolquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook altijd leuk als google iets als 'chicken tenders' vertaalt naar 'kip offertes'![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook altijd leuk als google iets als 'chicken tenders' vertaalt naar 'kip offertes'![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'dus, hoe gaan we dit oplossen?'
'..? je komt terug wanneer het product op voorraad is?'
'nee'
'ja'
'nee'
'oke dan kan ik je niet helpen, daaaag'
'WHAT THE FUCK1!?!?!?1/'![]()
Is lang geleden dat ik er ben geweest maar in mn herinnering was het echt fantastisch!quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, nog nooit geweest.Die moet ik nog wel eens bezoeken inderdaad.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nee geen halve maatregelenquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
zullen we beginnen met een fruitmand?
Als je niet zo lekker in je vel zit is het best vervelend. Maar dat zijn dan veel dingenquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]Zou hier ook slecht tegen kunnen hoor.
kans is wel best groot dat je er friet bij krijgtquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is lang geleden dat ik er ben geweest maar in mn herinnering was het echt fantastisch!
[..]![]()
Mijn paps zei in londen een keer 'hier kun je friet met kip eten'
het was fried chicken![]()
![]()
Ik mail standaard mijn rooster naar mijn gmail.... gmail dacht leuk te zijn en ging dat vertalen naar Haanquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hahahaha ik zou ook gewoon zo reageren.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:06 schreef Crack_ het volgende:
Keer zo'n vrouw gehad die paar meter verderop begon te schreeuwen 'HALLOOOO?!'
Veel van mijn collega's die draaiden zich dan om, zeiden 'HALLLO!!![]()
![]()
' en draaide zich weer weg
![]()
![]()
Laten we het hopen!quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bed opdekken is straks dud0r zijn probleem
Nouja, hanen hebben ook vaak stipt schemaquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik mail standaard mijn rooster naar mijn gmail.... gmail dacht leuk te zijn en ging dat vertalen naar Haan
nieuwe kopen dus?quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:09 schreef Ama het volgende:
Ohja wasmachine is hier ook bijna afgelopen. RIP
als je dat besteldquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kans is wel best groot dat je er friet bij krijgt
quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Hahahaha ik zou ook gewoon zo reageren.
ftfyquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Laten we het hopen!
Want anders wil je vanavond naar bed en kom je bij een onopgemaakt bed terecht. Moet je het dan ineens nog laten doen. De horror.
dit weekend al 3x gedaan, het is wel weer mooi geweest voor een weekquote:
Jaquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:12 schreef bitterbal het volgende:
jullie hebben het maar luxe met een wasmachine in huis
Jij slaat je kleren nu schoon op een steen in de regen?quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:12 schreef bitterbal het volgende:
als arme sloeber kan jij dat niet betalen?quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:12 schreef bitterbal het volgende:
heb jij niet nodig. Bij jou zijn slaven gewoon nog betaalbaar.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn er hier drie. En hij had bijna een week stilgestaan.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit weekend al 3x gedaan, het is wel weer mooi geweest voor een week
je zegt dat hij bijna afgelopen is....quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb hem net een paar maanden. Mag ik toch niet hopen.
jaquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij slaat je kleren nu schoon op een steen in de regen?
Ja..quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zegt dat hij bijna afgelopen is....
nee joh ze huurt een wasvrouw inquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij slaat je kleren nu schoon op een steen in de regen?
jij hebt ook wel wat meer huisgenoten die dingen vies maken..quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn er hier drie. En hij had bijna een week stilgestaan.
Okequote:
Heb hem vandaag al 3x aangehadquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit weekend al 3x gedaan, het is wel weer mooi geweest voor een week
Én een droger.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:12 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net voor 300 baht gegeten. Best duurquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
als arme sloeber kan jij dat niet betalen?
wat is dat op haar hoofdquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Die klederdracht in Thailand is toch anders dan ik had verwacht.
[ afbeelding ]
Kleren gaan gewoon op het droogrek hoor, alleen beddengoed, handdoeken en ondergoed gaan in de drogerquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jullie hebben vast een droger dus dat is valsspelen.
hoeveel is dat in euro's?quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb net voor 300 baht gegeten. Best duur
Lekker man bahtjes, daar heb je een prima dolle duikavond voor @Kukelecucktsju10quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb net voor 300 baht gegeten. Best duur
Een aardappelschil?quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt ook wel wat meer huisgenoten die dingen vies maken..
Ik wilde net vragen. Is dat de Efteling. En toen zag ik de link.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Die klederdracht in Thailand is toch anders dan ik had verwacht.
[ afbeelding ]
en vooral de vraag... wat had je er voor.... als het een driegangen maaltijd was is dat niet duur... als het alleen een ijsje was was het duurquote:
ziet er goed uitquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
8, 18
voor ramen en 1 ice tea. Geen foto
Dit was bv mijn ontbijt voor 60 baht ( 1, 64 euro)
[ afbeelding ]
Een kom ramenquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
en vooral de vraag... wat had je er voor.... als het een driegangen maaltijd was is dat niet duur... als het alleen een ijsje was was het duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |