SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
hoe is het met je knie?quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:00 schreef Crack_ het volgende:
Oehh, mijn sportbandje wordt zo al geleverd!![]()
dat is snel zeg
ik ben gelukkig wel thuis, maar zo midden op de dag bezorgen en dan verwachten dat de meeste mensen thuis zijn is gewoon raarquote:
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je over hun voorpootjes gereden?
en dan vond ze mijn suggestie van een katteverjagerachtig iets zielig voor die beestenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je over hun voorpootjes gereden?
en dan het raar vinden dat ze terug blijven komenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Ik doe niets anders dan snacks aan ze geven en tegen ze praten en vragen hoe het met ze gaat
zwakquote:
volgens mij zijn er aardig wat mensen thuis en zo niet dan wijzig je de bezorgafspraakquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben gelukkig wel thuis, maar zo midden op de dag bezorgen en dan verwachten dat de meeste mensen thuis zijn is gewoon raar
en vandaar dat ze aan je deuren krabben en piesen om je huisjequote:Op maandag 7 oktober 2024 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Ik doe niets anders dan snacks aan ze geven en tegen ze praten en vragen hoe het met ze gaat
Dus ze moeten altijd tussen zes en negen uur 's avonds bezorgen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben gelukkig wel thuis, maar zo midden op de dag bezorgen en dan verwachten dat de meeste mensen thuis zijn is gewoon raar
Heb nergens gezegd dat ik dat raar vindquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan het raar vinden dat ze terug blijven komen
Heb je je oude beroep weer opgepakt?quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:08 schreef bitterbal het volgende:
plassen is gestoptquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
en vandaar dat ze aan je deuren krabben en piesen om je huisje
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je je oude beroep weer opgepakt?
kan wel, maar dan wordt verzending prijziger en duurt veel langerquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus ze moeten altijd tussen zes en negen uur 's avonds bezorgen.
but why?quote:De status van uw pakket is veranderd.
Reden van uitzondering: De UPS Access Point™-locatie heeft het pakket klaar staan voor retourzending naar of afhaling door UPS.
Er hoorde eigenlijk een vraagteken achterquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan wel, maar dan wordt verzending prijziger en duurt veel langer
Handeltje opzetten om ze naar Nederland te exporteren. Genoeg mensen die van die zielige honden willen redden.quote:
In het Nederlands?quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:08 schreef bitterbal het volgende:
mn glazen bol is stuk, geen idee, misschien kun je ze bellen?quote:
Ik wil graag een teckel.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Handeltje opzetten om ze naar Nederland te exporteren. Genoeg mensen die van die zielige honden willen redden.
Dan kunnen we 's avonds de deur niet meer uitquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus ze moeten altijd tussen zes en negen uur 's avonds bezorgen.
die altijd vol zijnquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er hoorde eigenlijk een vraagteken achterwant dat kun je ook niet verwachten. Laat het dan in een kluisje bezorgen.
Zware leef.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
die altijd vol zijn
*ga naar een pakketpunt*
die alleen open zijn tussen 10:00 en 17:00 (not joking, shit punten hier)
quote:
Genoeg alternatieven beschikbaarquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er hoorde eigenlijk een vraagteken achterwant dat kun je ook niet verwachten. Laat het dan in een kluisje bezorgen.
quote:
Wat is er mis met teckels.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beter om geen gemankeerde hondjes te kopen
Wok Of Life, Foqueville centrum heeft interessequote:Op maandag 7 oktober 2024 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Handeltje opzetten om ze naar Nederland te exporteren. Genoeg mensen die van die zielige honden willen redden.
gast, je bent thuis als je pakket geleverd wordtquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
die altijd vol zijn
*ga naar een pakketpunt*
nou ja, er staat verderop *Op verzoek van Anna (achternaam), laat dit bericht u weten dat de status van de onderstaande zending gewijzigd is.*quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
mn glazen bol is stuk, geen idee, misschien kun je ze bellen?
het is best gezeik ja.. gelukkig kan ik het meestal op de zaak laten leveren en daarvan weten ze (pakketdiensten) wanneer het bezorgd kan worden, dat staat letterlijk in hun systemenquote:
nee, zeiken op pakketdiensten hoort erbijquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gast, je bent thuis als je pakket geleverd wordtpls stop
Dan bestel je op het adres van familie ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
die altijd vol zijn
*ga naar een pakketpunt*
ow of bestel op donderdag dan kun je het op zaterdag gewoon ophalenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
die altijd vol zijn
*ga naar een pakketpunt*
heb er hier een van 12:00 tot 18:00quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
die altijd vol zijn
*ga naar een pakketpunt*
hoort erbij bij zurige mensen misschienquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:15 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, zeiken op pakketdiensten hoort erbij
Maar er is nu toch helemaal niets aan de hand, je bent toch thuisquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
het is best gezeik ja.. gelukkig kan ik het meestal op de zaak laten leveren en daarvan weten ze (pakketdiensten) wanneer het bezorgd kan worden, dat staat letterlijk in hun systemen
beetje assertief ras, heb er wel eens een in mijn enkels gehad toen ik aan het hardlopen wasquote:
ik laat altijd bezorgen bij mn ouders en ga dan op hun foeteren als ze dan niet thuis zijn ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoort erbij bij zurige mensen misschien
Beetje bezitterig en beschermend ja.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje assertief ras, heb er wel eens een in mijn enkels gehad toen ik aan het hardlopen was
wij hebben hier gewoon een geldmaatquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Van de week vroeg iemand of er ergens een pinautomaat was, want die bij de AH was kapot.
Eh. Dan moet je naar een andere AH
had vorige week iets laten bezorgen via Homerr, dat was ook wel een aparte belevenis.quote:
Het zijn gewoon valse beesten. Niet te vertrouwen die teckels.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje assertief ras, heb er wel eens een in mijn enkels gehad toen ik aan het hardlopen was
opzich niet, maar wel weer midden op de dag, kan je niks omheen plannenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er is nu toch helemaal niets aan de hand, je bent toch thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet alleen bij die types hoor, alles en iedereen zeikt erop, ga maar eens bij een webshop werkenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoort erbij bij zurige mensen misschien![]()
de onvorziene omstandigheid was dat de bezorger gewoon alles bij haar gedumpt heeft zodat hij niet naar het tankstation hoefdequote:Op maandag 7 oktober 2024 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had vorige week iets laten bezorgen via Homerr, dat was ook wel een aparte belevenis.
Als pakketpunt had ik gekozen voor het tankstation in mijn dorp.
Op dag van levering kreeg ik melding dat er door onvoorziene omstandigheden een ander afhaalpunt gekozen was. toen moest ik dus een dorp verderop en iemand thuis.
Kom je daar aan bij een oud vrouwtje die dr hele gang vol heeft liggen met pakketjes
Je moet je ouders dankbaar zijn!!quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik laat altijd bezorgen bij mn ouders en ga dan op hun foeteren als ze dan niet thuis zijn ofzo
Als alles en iedereen er op zeikt, ben ik niksquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich niet, maar wel weer midden op de dag, kan je niks omheen plannen
[..]
niet alleen bij die types hoor, alles en iedereen zeikt erop, ga maar eens bij een webshop werken
sarcasm my dearquote:
Oh lol ja ik ga/ging regelmatig naar zo'n plek.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had vorige week iets laten bezorgen via Homerr, dat was ook wel een aparte belevenis.
Als pakketpunt had ik gekozen voor het tankstation in mijn dorp.
Op dag van levering kreeg ik melding dat er door onvoorziene omstandigheden een ander afhaalpunt gekozen was. toen moest ik dus een dorp verderop en iemand thuis.
Kom je daar aan bij een oud vrouwtje die dr hele gang vol heeft liggen met pakketjes
herkenbaar bij UPSquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
de onvorziene omstandigheid was dat de bezorger gewoon alles bij haar gedumpt heeft zodat hij niet naar het tankstation hoefde
Ja die staat in de sigarenboer en die is dicht om half zes en op zondag. En er is er nog eentje buiten de AH maar die deed het ook niet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij hebben hier gewoon een geldmaat![]()
![]()
![]()
![]()
ow en ik zat dat je hier bij de gamma muntgeld kan storten via geldmaat en ook muntgeld kan pinnen daar... wonderbaarlijk
Ik heb gewoon de luxe dat ik bij de winkels woon en eigenlijk zelden wat bestel.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind bezorgdiensten echt een onwijze luxe
de gewone geldmaat is 24/7 bereikbaar... gewoon ouderwets buitenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die staat in de sigarenboer en die is dicht om half zes en op zondag. En er is er nog eentje buiten de AH maar die deed het ook niet.
En die deed het niet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
de gewone geldmaat is 24/7 bereikbaar... gewoon ouderwets buiten
tjong wat een baggerlocatie woon jijquote:
Hier kan je er niet bij als de winkels dicht zijn ivm ramkraken.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
de gewone geldmaat is 24/7 bereikbaar... gewoon ouderwets buiten
ja, lijkt me niks.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh lol ja ik ga/ging regelmatig naar zo'n plek.Je moet er maar zin in hebben want bij hun was het ook altijd tijdens het avondeten.
ik probeer minder te bestellen, als ik iets echt wil hebben dan moet ik maar naar de winkel gaan ipv lui zijnquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de luxe dat ik bij de winkels woon en eigenlijk zelden wat bestel.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de luxe dat ik bij de winkels woon en eigenlijk zelden wat bestel.
had daarover eens zo'n docu gezien, levert bijzonder weinig op voor hoe veel ruimte je kwijt bent in je huis en tijd en blablaquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, lijkt me niks.
Het waren ook minimaal over de 100 pakketjes die ze daar had staan. Ik moest dan ook zelf meehelpen mn pakket te zoeken .
Ik heb nu vinted ontdekt, dus ik ben vanalles voor een paar euro online aant bestellen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik probeer minder te bestellen, als ik iets echt wil hebben dan moet ik maar naar de winkel gaan ipv lui zijn
Daaromquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja dat zijn je buren toch, die winkels
en constant vreemde mensen aan de deurquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had daarover eens zo'n docu gezien, levert bijzonder weinig op voor hoe veel ruimte je kwijt bent in je huis en tijd en blabla
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nu vinted ontdekt, dus ik ben vanalles voor een paar euro online aant bestellen.
Ja volgens mij moet je het vooral doen omdat je het leuk vind.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had daarover eens zo'n docu gezien, levert bijzonder weinig op voor hoe veel ruimte je kwijt bent in je huis en tijd en blabla
Daar raak je wel aan gewend.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en constant vreemde mensen aan de deur
ja maar dan zit je weer met de openingstijden van die winkels... vervelend moeilijk lastig..... heeeeeee mschol is iets op het spoor hoorquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daaromals ze het niet hebben, kan ik het bestellen en in de winkel ophalen. Kom ik nog even buiten.
Ja, moest een nieuwe spijkerbroek hebben. nou dan kan ik een nieuwe kopen voor 120 euro, of 1 op vinted bestellen die me incl bezorgkosten nog geen 20 euro kost.quote:
daar raak je ook allergisch vanquote:
Hier is een ophaalpunt en die mensen vinden het leuk als er iemand langs komt. Probeer dat ophaalpunt altijd te ontwijken.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat scheelt nog wel wat ja.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, moest een nieuwe spijkerbroek hebben. nou dan kan ik een nieuwe kopen voor 120 euro, of 1 op vinted bestellen die me incl bezorgkosten nog geen 20 euro kost.
ik kies ook zo'n ophaalpunt. krijg ik meteen een bakje thee... en kan ik mee eten als ik rond etenstijd kom.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is een ophaalpunt en die mensen vinden het leuk als er iemand langs komt. Probeer dat ophaalpunt altijd te ontwijken.
Oh dan ligt het 90% ergens hier voor de deur als ik thuis kom.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn probleem is dat ik bestel voor bezorging op dag x als ik thuis ben; maar als ze dan op dag y komen dan heb ik er nog niet zoveel aan.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is een ophaalpunt en die mensen vinden het leuk als er iemand langs komt. Probeer dat ophaalpunt altijd te ontwijken.
Maar je moest een nieuwe zeg jequote:Op maandag 7 oktober 2024 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, moest een nieuwe spijkerbroek hebben. nou dan kan ik een nieuwe kopen voor 120 euro, of 1 op vinted bestellen die me incl bezorgkosten nog geen 20 euro kost.
'Zaterdag.'quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dan zit je weer met de openingstijden van die winkels... vervelend moeilijk lastig..... heeeeeee mschol is iets op het spoor hoor
Zo denk ik ook vaakquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daaromals ze het niet hebben, kan ik het bestellen en in de winkel ophalen. Kom ik nog even buiten.
jaquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt mij ookquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja volgens mij moet je het vooral doen omdat je het leuk vind.
die mensen komen op tijden dat ze niet horen te komen, daar wen je niet aan. Dat is gewoon strontvervelendquote:
Hier vaak in de papierbak. (ik vind het prima)quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dan ligt het 90% ergens hier voor de deur als ik thuis kom.
das lastig... dat is je enige dag vrij van het werk dat je wat leuks kan doen want ja bible belt mag je op zondags je huis niet uit behalve naar de kerk....quote:
Oh als ik dat zo doe zou ik mijn bel eraf halen buiten de tijden dat ik open zou zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo denk ik ook vaakdie 'dan kom ik nog even buiten'
[..]
ja
[..]
lijkt mij ook
[..]
die mensen komen op tijden dat ze niet horen te komen, daar wen je niet aan. Dat is gewoon strontvervelend
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh als ik dat zo doe zou ik mijn bel eraf halen buiten de tijden dat ik open zou zijn.
Dat laatste hebben mensen schijt aan.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]Slim! Of iets met bordjes ophangen 'gesloten'.
en dan mis je de pakketbezorger die jouw bestelde ring deurbel komt bezorgenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh als ik dat zo doe zou ik mijn bel eraf halen buiten de tijden dat ik open zou zijn.
Ja maar ik ben met vijf minuten terugquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
das lastig... dat is je enige dag vrij van het werk dat je wat leuks kan doen want ja bible belt mag je op zondags je huis niet uit behalve naar de kerk....
nee... ik blijf er bij @mschol is iets op het spoor.... hij heeft een puntquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik ben met vijf minuten terug
er staat best wat op wat maar een paar keer gedragen isquote:
En als je de bel eruit haalt, kloppen ze aan want ze willen het pakketje vanavond nog.quote:
wanneer worden je pakketjes bezorgd?quote:
Ook dingen waar de prijskaartjes gewoon nog aan hangenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er staat best wat op wat maar een paar keer gedragen is
Blijf van m'n chocola en warme bedje af.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:37 schreef Crack_ het volgende:
Soms zou ik echt willen dat al onze luxe wordt afgenomen
gaan straks lekker de brievenbus in en dan is het PostNL hun probleemquote:
mn huispak mn bank en mn radio worden ook niet aangeraaktquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijf van m'n chocola en warme bedje af.
Gaat ook niet gebeuren natuurlijk, en als het wel gaat gebeuren dan hebben mensen niet zoiets van 'goh wat balen' maar 'DIT IS DE SCHULD VAN *insert random shit wat nergens op slaat*'quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijf van m'n chocola en warme bedje af.
kapitalismequote:Op maandag 7 oktober 2024 11:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren natuurlijk, en als het wel gaat gebeuren dan hebben mensen niet zoiets van 'goh wat balen' maar 'DIT IS DE SCHULD VAN *insert random shit wat nergens op slaat*'
de schuld van Bidenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren natuurlijk, en als het wel gaat gebeuren dan hebben mensen niet zoiets van 'goh wat balen' maar 'DIT IS DE SCHULD VAN *insert random shit wat nergens op slaat*'
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:37 schreef Crack_ het volgende:
Dan gaan mensen weer discussiëren dat hun luxe dingen wel echt noodzakelijk zijnquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:37 schreef Crack_ het volgende:
Dat doen we nu al volop in dit landquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan gaan mensen weer discussiëren dat hun luxe dingen wel echt noodzakelijk zijn
nee zo werkt dat nietquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gaan straks lekker de brievenbus in en dan is het PostNL hun probleem
Eisen dat pakketjes worden bezorgd op die ene minuut nauwkeurig dat het jou uitkomt.quote:
tijd voor een elektrische dekenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond m'n bedje vannacht niet eens zo warm, en ik had er nog wel het herfstdekbed opgelegd en ik ben sowieso niet zo'n koukleum.
gewoon stornerenquote:
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eisen dat pakketjes worden bezorgd op die ene minuut nauwkeurig dat het jou uitkomt.
Mij hoor je nooit zeuren, mag ik mn luxe dan houden?quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:40 schreef Crack_ het volgende:
Wordt nu toch ook volop gezeurd dat dingen kei duur worden.
Daarbij wordt door veel mensen even vergeten dat spul uit het buitenland komt en dat wij die mensen nog geen beetje luxe gunnen. Maar ohboy als hier dingen 10 cent duurder worden
had je geen bescherming gebruikt in het fort?quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:43 schreef mschol het volgende:
hmm, collega waar ik was dit weekend heeft zich ziek gemeld, iedereen daar ziek, ik ben ook niet 100%
toeval? nahhh...
idealiter zou ik het eerlijk verdeeld zien over de wereld, en dan moeten wij wat inleverenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Mij hoor je nooit zeuren, mag ik mn luxe dan houden?
ik ben dat fort niet eens binnengeweestquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je geen bescherming gebruikt in het fort?
voor het zingen het fort niet in gegaan.... hmmmmquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben dat fort niet eens binnengeweest
Allemaal gekocht?!quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:45 schreef Ama het volgende:
Tsss. Nu heb ik Pringles. @:mschol
[ link | afbeelding ]
gewoon het hele schap incl prijskaartje meegenomen? baas boven baasquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:45 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Staat dit zo in je keuken, met bordje en al?quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:45 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ongekende luxe.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:45 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja duhquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat dit zo in je keuken, met bordje en al?
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, het moet wel redelijk zijn.
.. hoe zou dit moeten werkenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Zouden vaccinaties wellicht nog oorzaken kunnen zijn van long COVID?
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:48 schreef Lospedrosa het volgende:
wel eerst leeg etenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heel fort bouwen van pringles bussen
Oh ik zit weer in de wapSCquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat covid de oorzaak is.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:48 schreef Lospedrosa het volgende:
worden mensen opgeroepen voor de zoveelste vaccinatie nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
alle openingen naar binnenkant... dan kun je in het fort pringles etenquote:
Ja vandaar dat duizenden mensen LC hebben opgelopen vķķr de pirk beschikbaar was.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:48 schreef Lospedrosa het volgende:
maar dat is gek want je krijgt éérst een vaccinatie en daarna kwam covid pas op de wereld, hier trap ik niet inquote:
poeh als je ze liggend gaat gebruiken heb je wel best veel bussen nodigquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
alle openingen naar binnenkant... dan kun je in het fort pringles eten
Zolang je maar niet de structurele integriteit van het fort in gevaar brengtquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Nee nee. Dat kan je dan later doen als je in het fort zit
ja maar anders kun je ze niet leeg eten terwijl je er in ligtquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poeh als je ze liggend gaat gebruiken heb je wel best veel bussen nodig
wel dikke muur, zeer fort waardigquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poeh als je ze liggend gaat gebruiken heb je wel best veel bussen nodig
Oke maar dan is het de schuld van Bill Gates.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dat is gek want je krijgt éérst een vaccinatie en daarna kwam covid pas op de wereld, hier trap ik niet in
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
worden mensen opgeroepen voor de zoveelste vaccinatie nu
als de eerste 5 keer niet genoeg was, waarom dan doorgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen covid net bestond had je toch allemaal van die mensen die het hadden over 'het plan' oid. Met stap 1 t/m zoveel en we zijn nu bij stap #iets en de volgende stappen zijn dit en dit!!!
Nooit iets van terecht gekomen natuurlijk, maar vraag me af wat de visie van die mensen is gewordenBaby darling doll face honey
RIVM had meer uitleg over het Marburgvirus op hun socials geplaatst. Van die tokkies die zeiden 'DAAR GAAN WE WEER' en 'PRIK PRIK PRIK' en 'UIT WELK LAB KOMT DIT'.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Oh ik zit weer in de wapSC
Toedels
Dat wel. waarschijnlijk ook goed geīsoleerdquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel dikke muur, zeer fort waardig
Wat is daar nou leuk aan.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:50 schreef Nizno het volgende:
euh, iedereen zit meteen op de kast door 1 opmerking, misschien beter om die opmerking te negeren?
kortom zo gek was mijn opmerking niet hequote:Op maandag 7 oktober 2024 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel. waarschijnlijk ook goed geīsoleerd
ik heb dit al vaker geopperd, maar het schijnt niet aan te slaanquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:50 schreef Nizno het volgende:
euh, iedereen zit meteen op de kast door 1 opmerking, misschien beter om die opmerking te negeren?
maar de isolering eet je eruitquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel. waarschijnlijk ook goed geīsoleerd
De dagen dat Fok! mij op de kast kreeg zijn wel al een tijdje voorbij hoorquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:50 schreef Nizno het volgende:
oh, oke nou opgelostquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Oke maar dan is het de schuld van Bill Gates.
die had laatst een interview waarin hij zei dat als de overheid het zo zou maken, dat hij gerust voor een 50% belasting zou zijn op welvaartquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Oke maar dan is het de schuld van Bill Gates.
bijna iedereenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
De dagen dat Fok! mij op de kast kreeg zijn wel al een tijdje voorbij hoor
wel duurderquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
kortom zo gek was mijn opmerking niet he
dekseltje terug er op, dan heb je luchtkamers, die doen het ook wel aardigquote:
Doe er dan niet aan mee?quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het vooral schijtirritant dat we het er na 4 jaar nog steeds over hebben
leg dat even uit aan de kat hierquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
Snacks > Structurele integriteit.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet de structurele integriteit van het fort in gevaar brengt
geluidsisolerend ook nogquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel duurder
[..]
dekseltje terug er op, dan heb je luchtkamers, die doen het ook wel aardig
tijdens de bedpoloquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
sterven onder een lawine van snacks
dat kllinkt hemelsquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijkquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zeg niks over wie er begonquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begon niet, dat waren hullie.
Jouw kat weet dat hoge plaatsen veiligheid en rust biedenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
leg dat even uit aan de kat hier
He died doing what he lovedquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
leg dat even uit aan de kat hier
Klik weg, hang op.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
hij weet ook dat het eigenlijk niet mag maar dat ik geen fucks heb om te gevenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
Jouw kat weet dat hoge plaatsen veiligheid en rust bieden
Bel uw bank....quote:
en te klein bent om hem van de kast af te krijgen?quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij weet ook dat het eigenlijk niet mag maar dat ik geen fucks heb om te geven
lekker rustgevendquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zo'n online portaal van mn therapeutenmeuk, daar staat helemaal niks.
Dr Losquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ja ze weten nog steeds vrij weinig van oorzaken van Long COVID. Iets triggert het afweersysteem. Dat kan COVID zelf zijn maar ook het vaccin en welke ook een stukje COVID in je lichaam Triggert. (Wie herkend ziek voelen naar de pirk niet?)
kan iemand dit vertalenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ja ze weten nog steeds vrij weinig van oorzaken van Long COVID. Iets triggert het afweersysteem. Dat kan COVID zelf zijn maar ook het vaccin en welke ook een stukje COVID in je lichaam Triggert. (Wie herkend ziek voelen naar de pirk niet?)
ze zijn later hierquote:
oh.. dat is.. nogal.. logischquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je je eventjes ziek kunt voelen na de vaccinatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
chocoladereep?quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik stel even een factuurtje op voor je.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
de grap is wel dat het luchtalarm moment over het algemeen het moment is dat ik mijn maandelijkse geldstorting krijg
Ik snap hem, duurde evenquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Wie herkent zich ziek voelen na de prik niet".
Je bent net te laat voor de Nobelprijs van dit jaar.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:01 schreef Ama het volgende:
Zo ik ben weer thuis met een heel schap Pringles.1 schap. Hihaho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik hoor dat hele ding niet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
de grap is wel dat het luchtalarm moment over het algemeen het moment is dat ik mijn maandelijkse geldstorting krijg
ik wilde zeggen beetje laat in het jaar daarvoor maar jij zit niet in dit landquote:
Ohja stam+tquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Wie herkent zich ziek voelen na de prik niet".
heb je al afgesproken met Bezsen?quote:
Het blijft Los?quote:
We moeten stoppen met het vaccineren van ouderen en kwetsbaren omdat er iemand long COVID heeft gekregen van corona nadat hij vier keer was gevaccineerd.quote:
yes, maar ben benieuwd of hij zelf oprecht niet zou weten hoe een vaccinatie zou werkenquote:
we moeten himmel nixquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
We moeten stoppen met het vaccineren van ouderen en kwetsbaren omdat er iemand long COVID heeft gekregen van corona nadat hij vier keer was gevaccineerd.
Misschien heeft ie wel LC van ik weet niet, covid.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
We moeten stoppen met het vaccineren van ouderen en kwetsbaren omdat er iemand long COVID heeft gekregen van corona nadat hij vier keer was gevaccineerd.
Jij wist niet waar Canada lag, ik verbaas me nergens meer over hier tegenwoordigquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes, maar ben benieuwd of hij zelf oprecht niet zou weten hoe een vaccinatie zou werken![]()
Valide punt op zich.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij wist niet waar Canada lag, ik verbaas me nergens meer over hier tegenwoordig![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij wist niet waar Canada lag, ik verbaas me nergens meer over hier tegenwoordig![]()
Ja, maar die vaccinaties hebben dus niets geholpen dan!quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel LC van ik weet niet, covid.
GELD TERUG NU.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar die vaccinaties hebben dus niets geholpen dan!
Houden we geld over, iedereen een bonus!quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij leeft toch nogquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar die vaccinaties hebben dus niets geholpen dan!
de vaccinatiesquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]
MAAR WIE VERGOEDT DE VACCINATIESCHADE!?!
oké mamquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:11 schreef Nizno het volgende:
waar je voor moet betalen ga je niet gratis openbaar zetten op FOK! niet via een linkje en niet via een spoiler.
Wist jij niet waar Canada ligt?quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Houden we geld over, iedereen een bonus!
[..]al zou ik om die reden ook geen harde uitspraken doen over topografie of Canada of whatever, en dat zie je hier soms wel ondanks dat men die basis kennis niet beheerst. Dat is wel typisch
Of je moet niet weten dat je iets niet weet
ftfyquote:
Je snapt dat individueel niveau niet te vergelijken is met groepen? Dit is voor zover ik weet vergelijkbaar met ingrepen die 95% van de tijd goed gaan, maar je kán bij die 5% zitten, ook al wijst niets er vooraf op dat je daar extra risico op hebt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Sorry we moeten het er toch even over hebben jongens.
We zitten hier bij stap I.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]al zou ik om die reden ook geen harde uitspraken doen over topografie of Canada of whatever, en dat zie je hier soms wel ondanks dat men die basis kennis niet beheerst. Dat is wel typisch
Of je moet niet weten dat je iets niet weet
dat is prima?quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoef je het zelf niet te sproeien? En doet het internet het al?
Jaja ik weet hoe het werkt miss “ ik leg het uit op kinderlijk niveau. “quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je snapt dat individueel niveau niet te vergelijken is met groepen? Dit is voor zover ik weet vergelijkbaar met ingrepen die 95% van de tijd goed gaan, maar je kán bij die 5% zitten, ook al wijst niets er vooraf op dat je daar extra risico op hebt.
Dat blijkt uit geen van je posts.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja ik weet hoe het werkt miss “ ik leg het uit op kinderlijk niveau. “
onbewust bekwaam is leukquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:12 schreef Recce het volgende:
[..]
We zitten hier bij stap I.
[ afbeelding ]
denhonden sproeien het welquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee ik hoef er niets aan te doen. En internet werkt weer ja
Dat hoeft ook niet. Omdat wel te weten.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat blijkt uit geen van je posts.
Mooie dooie plek waar de sproeiplek is.quote:
IJs' niveau is hoger dan jouw postsquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja ik weet hoe het werkt miss “ ik leg het uit op kinderlijk niveau. “
Hoezo kom je dan met ene John aanzetten als aanleiding van "JA MAAR VACCINS VEROORZAKEN LC".quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Omdat wel te weten.
Ik weet van statistiek, controlegroepen enz.
???quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Omdat wel te weten.
Ik weet van statistiek, controlegroepen enz.
Dat triggert jullie zo lekkerquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo kom je dan met ene John aanzetten als aanleiding van "JA MAAR VACCINS VEROORZAKEN LC".
Je moet wel even je oprit schoonvegen hoor!quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat kost zo'n huisje nou in de maand?quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja wacht totdat het droog isquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet wel even je oprit schoonvegen hoor!
hmmm met de huidige koersquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat kost zo'n huisje nou in de maand?
Oké, ik kom eraan.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm met de huidige koers
599,74 Euro
Oh, had het goedkoper ingeschat maar heb echt geen idee van de prijzen daarquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm met de huidige koers
599,74 Euro
quote:
nee?quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Het broodje ei is gezonder dan het broodje gezond, vermoed ik?
ja dit is voor thaise begrippen niet goedkoop maar het is geen goedkoop eilandquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, had het goedkoper ingeschat maar heb echt geen idee van de prijzen daar
Lol, als dit al getriggered zou zijn.quote:
Waar heb je meer zin in?quote:
dat magquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel een antwoord wat je hier kan verwachten.![]()
ahh, ach als je het kan betalenquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is voor thaise begrippen niet goedkoop maar het is geen goedkoop eiland
Dat zal een peulenschil wezen denk ik.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Internet is bij de prijs inbegrepen, water dacht ik ook. electro moet ik zelf betalen. Weet nog niet hoeveel dat is
ja en beetje comfort is ook fijnquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat mag
[..]
ahh, ach als je het kan betalen
okiquote:
weet ik nietquote:
Nou met airco reken ik toch wel op zo'n 80 euro per maandquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat zal een peulenschil wezen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |