SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
hoe is het met je knie?quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:00 schreef Crack_ het volgende:
Oehh, mijn sportbandje wordt zo al geleverd!![]()
dat is snel zeg
ik ben gelukkig wel thuis, maar zo midden op de dag bezorgen en dan verwachten dat de meeste mensen thuis zijn is gewoon raarquote:
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je over hun voorpootjes gereden?
en dan vond ze mijn suggestie van een katteverjagerachtig iets zielig voor die beestenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je over hun voorpootjes gereden?
en dan het raar vinden dat ze terug blijven komenquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Ik doe niets anders dan snacks aan ze geven en tegen ze praten en vragen hoe het met ze gaat
zwakquote:
volgens mij zijn er aardig wat mensen thuis en zo niet dan wijzig je de bezorgafspraakquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben gelukkig wel thuis, maar zo midden op de dag bezorgen en dan verwachten dat de meeste mensen thuis zijn is gewoon raar
en vandaar dat ze aan je deuren krabben en piesen om je huisjequote:Op maandag 7 oktober 2024 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Ik doe niets anders dan snacks aan ze geven en tegen ze praten en vragen hoe het met ze gaat
Dus ze moeten altijd tussen zes en negen uur 's avonds bezorgen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben gelukkig wel thuis, maar zo midden op de dag bezorgen en dan verwachten dat de meeste mensen thuis zijn is gewoon raar
Heb nergens gezegd dat ik dat raar vindquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan het raar vinden dat ze terug blijven komen
Heb je je oude beroep weer opgepakt?quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:08 schreef bitterbal het volgende:
plassen is gestoptquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
en vandaar dat ze aan je deuren krabben en piesen om je huisje
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je je oude beroep weer opgepakt?
kan wel, maar dan wordt verzending prijziger en duurt veel langerquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus ze moeten altijd tussen zes en negen uur 's avonds bezorgen.
but why?quote:De status van uw pakket is veranderd.
Reden van uitzondering: De UPS Access Point™-locatie heeft het pakket klaar staan voor retourzending naar of afhaling door UPS.
Er hoorde eigenlijk een vraagteken achterquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan wel, maar dan wordt verzending prijziger en duurt veel langer
Handeltje opzetten om ze naar Nederland te exporteren. Genoeg mensen die van die zielige honden willen redden.quote:
In het Nederlands?quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:08 schreef bitterbal het volgende:
mn glazen bol is stuk, geen idee, misschien kun je ze bellen?quote:
Ik wil graag een teckel.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Handeltje opzetten om ze naar Nederland te exporteren. Genoeg mensen die van die zielige honden willen redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |