Hoe gaat het nu met de walnoot?quote:Op zondag 20 juni 2021 14:06 schreef Claudia_x het volgende:
() Met de walnoot gaat het uitstekend trouwens.
https://www.tekenjetuin.n(...)ruid%20groeit%20snel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:05 schreef PzKpfw het volgende:
Lees net dat ik al te laat ben met snoeien van mijn kattenkruid, dat had ik blijkbaar al in het najaar (sep/okt) moeten doen.Dacht mooi dat ik hem van het voorjaar samen met de andere planten wel kon aanpakken.
Ok dat klinkt beter, thanks. Op al die snoeikalenders staat sep/okt namelijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:05 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.tekenjetuin.n(...)ruid%20groeit%20snel.
Goed om te weten idd, ik ga straks alles ff helemaal terugsnoeien!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ok dat klinkt beter, thanks. Op al die snoeikalenders staat sep/okt namelijk.
Herkenbaar.. ik heb wel nog wat siergrassen die ingegraven moeten worden en ik wil o.a. m'n nepeta verplaatsen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:29 schreef Irrem het volgende:
Pffff, moeilijke van deze warmere dagen is dat ik me moet inhouden om in de tuin te gaan beginnen....
Wij hebben ook heerlijk staan snuiven in de tuin gisteren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:22 schreef Seven. het volgende:
Gisteren kon ik de lente ruiken. Zelfs m'n zoontje van 4 zei het!
Ja, ik moet mijn Acanthus verplaatsen, een beetje een doorn in mijn oog op de plek waar hij nu staat.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Herkenbaar.. ik heb wel nog wat siergrassen die ingegraven moeten worden en ik wil o.a. m'n nepeta verplaatsen.
Wel verleidelijk inderdaad met dat weer van gisteren. Maar in maart kan het natuurlijk altijd nog behoorlijk gaan vriezen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wij hebben ook heerlijk staan snuiven in de tuin gisteren.![]()
En ook hier enorm moeten inhouden om niet te snoeien/rommelen in de tuin.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:44 schreef Lonaa het volgende:
Alle mini-beestjes zijn ook nog niet wakker.
Ik snoei trouwens wel gewoon deze tijd van het jaar, alleen ik gooi het snoeiafval op een grote hoop achter de trampoline (mooi beschut plekje). De duizendknoop heb ik tot vorige week laten staan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Beetje jammer van tuin en verhuizen.
Nieuwe border en er komen al groene sprieten door het verrottende bladerdek.
En wat een verrassing: in één dag plots krokussen in het gras in bloei.
Ik zag gisteren een gele vlinder opstijgen uit een hoopje tuinafvalquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:44 schreef Lonaa het volgende:
Alle mini-beestjes zijn ook nog niet wakker.
Wat goed! Geen idee of het goed is dat ze al wakker zijn maar fijn dat ze bij jou bestaan in elk geval.quote:
In de krokussenquote:Op zondag 23 februari 2025 15:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat goed! Geen idee of het goed is dat ze al wakker zijn maar fijn dat ze bij jou bestaan in elk geval.
Ik heb nog niets gezien van vliegend spul vandaag. Wel overal madeliefjes, twee van mijn helleborussun staan in bloei en er zijn heel veel bollen opgekomen gelukkig.
Als hij te groot werd dan zat er niet veel anders op dan ‘m zo drastisch aan te pakken. Volgens mij bloeien alleen Annabelle en pluimhortensia op nieuw hout en de andere op oud hout.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:56 schreef Crack_ het volgende:
Hoiii, ik heb mijn hortensia gesnoeid (kon het niet laten met het mooie weer) maar geen idee of ik het goed heb gedaan?
![]()
[ afbeelding ]
Weet ook niet of deze op oud of jong hout groeit? En nee, heb niet zoveel ervaring met tuinieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |