SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aardappel, de derde dochter van WA en Maxima.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Doe ik niet aan. Nou ja, behalve een zakje pepernoten dan.quote:
Nou nou nou, misschien leest ze mee. Is niet zo aardig dan dat je haar zo noemt terwijl ze van jouw belastingcenten zit te internetten.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:06 schreef aeque het volgende:
Aardappel, de derde dochter van WA en Maxima.Lach met een schone bips![]()
Ik ook niet echt meer..quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Nou ja, behalve een zakje pepernoten dan.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
"Wij zijn niet geamuseerd!"quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou nou nou, misschien leest ze mee. Is niet zo aardig dan dat je haar zo noemt terwijl ze van jouw belastingcenten zit te internetten.![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou nou nou, misschien leest ze mee. Is niet zo aardig dan dat je haar zo noemt terwijl ze van jouw belastingcenten zit te internetten.
Wanneer ze te diep in het glaasje heeft gekekenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh, ik dacht dat ik de potten kon halen en er gelijk een gourmet bij kreegquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kom maar ophalen voor free hier als je dan ook een paar lelijke potten bij @:MizzezAmy dumpt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Wordt het dan niet 'Analia'?quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer ze te diep in het glaasje heeft gekeken
Ik ga even googlen of ze al 18 is![]()
Ik steek vanavond een kaarsje aan, als een mini-openhaard
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Mag ook, als je de kachel dan bij die ander dumptquote:Op zondag 6 oktober 2024 19:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik de potten kon halen en er gelijk een gourmet bij kreeg
Lach met een schone bips![]()
Ik heb ook een kaars aan staan, komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 6 oktober 2024 19:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik steek vanavond een kaarsje aan, als een mini-openhaard
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2024 19:11:55 ]![]()
Heeft hij wel gezegd idd.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik de potten kon halen en er gelijk een gourmet bij kreeg
Ik ook die maakt geluidquote:Op zondag 6 oktober 2024 19:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb ook een kaars aan staan, komt wel dichtbij zo
Komt door de houten lontMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Het koningshuis logt uit.![]()
![]()
Ik mail jullie de datumprikker wel door. Oh wacht.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, moeten ff datumpje prikken
Ik vind beelden als dit serieus misselijkmakend, alsof ze boven andere mensen staan. Maar zal wel aan mij liggen.quote:Lach met een schone bips![]()
Wist nog dat een overblijfjuf zei dat Amalia eruit ziet als een mongolenkindje toen ze net was geboren
Uw ADH vitamine Worst
Oh half Nederland zei dat.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
Wist nog dat een overblijfjuf zei dat Amalia eruit ziet als een mongolenkindje toen ze net was geboren![]()
Pics van die overblijfjuf?quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
Wist nog dat een overblijfjuf zei dat Amalia eruit ziet als een mongolenkindje toen ze net was geborenLach met een schone bips![]()
tong80 staat toch ook hoog boven de rest van ons?quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind beelden als dit serieus misselijkmakend, alsof ze boven andere mensen staan. Maar zal wel aan mij liggen.![]()
![]()
Was toen al tegen de 50, zo'n shag rokende volkse Rotterdamse die geen blad voor haar mond neemtquote:Uw ADH vitamine Worst
Die heeft dat ook verdiend, die andere belastingzuigers nietquote:Op zondag 6 oktober 2024 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
tong80 staat toch ook hoog boven de rest van ons?
Lach met een schone bips![]()
Ja?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was toen al tegen de 50, zo'n shag rokende volkse Rotterdamse die geen blad voor haar mond neemt
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: