Heeft er ook genoeg verprutst om te oefenenquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:41 schreef Scorpie het volgende:
Die voorzet van Gaaei was wel briljant zeg.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals user Wertha die om 18:39 vanuit de arena een post wist te plaatsen.
De perfecte supporter Caland dropt even een bommetje hierquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je gaat dan blijf je. Punt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Taylor is de slechtste speler in de selectie van Ajax, samen met Rensch. De vraag is vooral waarom deze twee prutsers maar opgesteld blijven worden.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:46 schreef Pedroso het volgende:
Brobbey en Weghorst lijkt me ook een prima duo. Brobbey altijd aanspeelbaar en laat anderen vnl scoren en Wout die daar dan profiteert.
Gaaei die wel snapt dat je ballen voor moet geven als je Weghorst voorin hebt lopen, Taylor die vanaf de achterlijn zelf wel scoren
Ik vind niet echt dat je daar als teletekstsupporter een mening over mag hebben.quote:
Ajax Leverkusenquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Winnen door wat goals in de blessuretijd. Ajax is terug allen!
Ziedend!quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Winnen door wat goals in de blessuretijd. Ajax is terug allen!
Wij mazzelden gisteren ook 3x in de blessuretijd, laat gaan johquote:
prima toch. Zal ook gewoon beter moeten.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:51 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey zal zich kut voelen nu beide concurrenten wel scoren
Toch speelde hij niet slecht, hij moet alleen een keer gaan scoren. Ook dat gaat wel komen, al zal hij nooit echt een topscorer gaan worden vrees ik.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:51 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey zal zich kut voelen nu beide concurrenten wel scoren
vorig seizoen 30 wedstrijden 18 goals em 8 assists. Kan het dus wel.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toch speelde hij niet slecht, hij moet alleen een keer gaan scoren. Ook dat gaat wel komen, al zal hij nooit echt een topscorer gaan worden vrees ik.
En hoeveel opgelegde kansen gemist?quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vorig seizoen 30 wedstrijden 18 goals em 8 assists. Kan het dus wel.
Teveel voor mijn gevoel. Heb ik al aangegeven. Jij hebt vast een lijstje daarvan?quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoeveel opgelegde kansen gemist?
Helaas niet.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Teveel voor mijn gevoel. Heb ik al aangegeven. Jij hebt vast een lijstje daarvan?
Zo kijkt @Caland inderdaad na een succesvol volbrachte taak bij de dagbesteding.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:07 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:caland
ongetwijfeld.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas niet.
Maar geeft niet. Brobbey kan best van waarde zijn en wat leren dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |