Als je het nou een keer doet bij een ruime voorsprong oke, maar bij een gelijke stand snap ik er niks vanquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:32 schreef RipCity het volgende:
Lekker in 87’ste minuut weg om op tijd bij de FEBO te zijn. Goal missen ook
Die moet hij verkeerd hebben geraakt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:41 schreef Scorpie het volgende:
Die voorzet van Gaaei was wel briljant zeg.
Zoals user Wertha die om 18:39 vanuit de arena een post wist te plaatsen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:39 schreef Wertha het volgende:
Lekker voor die smerige successupporters die de club in de steek lieten.
Heeft er ook genoeg verprutst om te oefenenquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:41 schreef Scorpie het volgende:
Die voorzet van Gaaei was wel briljant zeg.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals user Wertha die om 18:39 vanuit de arena een post wist te plaatsen.
De perfecte supporter Caland dropt even een bommetje hierquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je gaat dan blijf je. Punt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Taylor is de slechtste speler in de selectie van Ajax, samen met Rensch. De vraag is vooral waarom deze twee prutsers maar opgesteld blijven worden.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:46 schreef Pedroso het volgende:
Brobbey en Weghorst lijkt me ook een prima duo. Brobbey altijd aanspeelbaar en laat anderen vnl scoren en Wout die daar dan profiteert.
Gaaei die wel snapt dat je ballen voor moet geven als je Weghorst voorin hebt lopen, Taylor die vanaf de achterlijn zelf wel scoren
Ik vind niet echt dat je daar als teletekstsupporter een mening over mag hebben.quote:
Ajax Leverkusenquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Winnen door wat goals in de blessuretijd. Ajax is terug allen!
Ziedend!quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Winnen door wat goals in de blessuretijd. Ajax is terug allen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |