SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax | Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Als iedereen jou schopt en aan je shirt gaat hangen als een luiaard zou je het spelletje ook niet meer zo leuk vinden.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:29 schreef Heeinz het volgende:
Misschien moet Brobbey stoppen met alleen maar te treuren en sjokken en gewoon gaan voetballen
Dan zou ik een andere sport gaan zoekenquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:34 schreef Wertha het volgende:
[..]
Als iedereen jou schopt en aan je shirt gaat hangen als een luiaard zou je het spelletje ook niet meer zo leuk vinden.
hoe moet hij de rol als spits bij Ajax invullen volgens jou?quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan zou ik een andere sport gaan zoeken
Net als Kanu een paar sleepbewegingen eruit gooien en je poten daarbij brekenquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hoe moet hij de rol als spits bij Ajax invullen volgens jou?
Het zou wel grappig zijn als hij een keer een goal maakt bijvoorbeeldquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hoe moet hij de rol als spits bij Ajax invullen volgens jou?
zou wel leuk zijn idd en aan de afwerking moet wel gewerkt worden, krijgt van de flanken wel te weinig ballen denk ik. Em dat sleuren heeft een doel waaruit ook de 1-0 ontstaat trouwens.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als hij een keer een goal maakt bijvoorbeeld
Ik zeg ook niet dat hij niet moet sleurenquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn idd en aan de afwerking moet wel gewerkt worden, krijgt van de flanken wel te weinig ballen denk ik. Em dat sleuren heeft een doel waaruit ook de 1-0 ontstaat trouwens.
Heeft ie een peuk in zijn bek en een broodje kroket in zijn hand?quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:18 schreef Heeinz het volgende:
Van den Boomen doet me nu een beetje denken aan Theo Janssen toen die op 6 stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om die user die toen zei dat hij in potentie beter is dan Haaland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |