SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Citizen.Erased op 06-10-2024 15:20:49 (Gaapcaaf) ]
Omdat een wedstrijdje spelen terwijl je lichaam toch echt heel duidelijk heeft aangegeven dat er iets niet helemaal goed is niet in dank wordt afgenomen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom ben je zo moe?![]()
Ik ben ook wel moe maar dat is voornamelijk fysiek
Ja doe!quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:17 schreef Nattekat het volgende:
Was heel dicht bij de gaapcaaf in ere herstellen
Waar staat die? Dan zet ik onze mascotte terug.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:17 schreef Nattekat het volgende:
Was heel dicht bij de gaapcaaf in ere herstellen
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja die is er nog
Die heeft geen problemen om zijn ontspanning te vinden.
ahhquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat een wedstrijdje spelen terwijl je lichaam toch echt heel duidelijk heeft aangegeven dat er iets niet helemaal goed is niet in dank wordt afgenomen.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar staat die? Dan zet ik onze mascotte terug.
OoH wAt OnZetTend LeuK VieS KinDquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zo maar een agenda halen bij de action @:cherrylips, die zijn ook leuk
hahahahah doe je me nu naquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
OoH wAt OnZetTend LeuK VieS KinD
wil je mijn verjaardag weten?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:18 schreef Crack_ het volgende:
mag maar heb niks met verjaardagen en ga dat niet opschrijven of onthoudenquote:
oh laat dan maar zittenquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mag maar heb niks met verjaardagen en ga dat niet opschrijven of onthouden
quote:
Paar topics terug.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar staat die? Dan zet ik onze mascotte terug.
Ik had ze gezien, maar vond die van de Hema leuker.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:18 schreef Crack_ het volgende:
Ja leuk, die zijn er nietquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ze gezien, maar vond die van de Hema leuker.
Misschien kun je het weer wel gaan presenteren binnenkort.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:23 schreef bitterbal het volgende:
Ben naar het thaise nieuws aan het kijken
En?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:23 schreef bitterbal het volgende:
Ben naar het thaise nieuws aan het kijken
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kun je het weer wel gaan presenteren binnenkort.
echt?!quote:
watquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:25 schreef Karzai het volgende:
we schaffen alle verjaardagen vanaf vandaag af, age is just a number geen kadootjes of een kusje op wang en ook geen slingers aan de wand , die stinkende bloemen mag je ook houden want ik ben vandaag verkouden
Signed @:crack_
Ik weet een veel leuker idee.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:25 schreef Karzai het volgende:
we schaffen alle verjaardagen vanaf vandaag af, age is just a number geen kadootjes of een kusje op wang en ook geen slingers aan de , die stinkende bloemen mag je ook houden want ik ben vandaag verkouden
probeer eens?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet een veel leuker idee.
We sturen voortaan foto's van onze lullen naar iedere vrouw die jarig is.
Dan Ben ik al 134quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet een veel leuker idee.
We sturen voortaan foto's van onze lullen naar iedere vrouw die jarig is.
Groot nieuws denk ikquote:
Dit klopt wat beter met mijn beeld van Thais nieuws, daar zit altijd een of andere moraal bij, let maar eens op.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Groot nieuws denk ik
ander groot nieuws is een busongeluk waarbij dacht ik 20 leerlingen en 3 leraren zijn omgekomen toen de bus na een aanrijding in brand vloog en de nooduitgang niet werkte. De chauffeur deed eerst een poging om te blussen maar had geen nut en toen is hij gevlucht. HIj heeft zich de volgende dag gemeld op het politie bureau
erg sneu
lekker goedkoopquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:25 schreef Karzai het volgende:
we schaffen alle verjaardagen vanaf vandaag af, age is just a number geen kadootjes of een kusje op wang en ook geen slingers aan de wand , die stinkende bloemen mag je ook houden want ik ben vandaag verkouden
Die snap ik niet?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klopt wat beter met mijn beeld van Thais nieuws, daar zit altijd een of andere moraal bij, let maar eens op.
wil je ook wat bijdragen aan de haat en negativiteit?quote:
ja heb nog geen positief nieuws gezien.quote:
Nou ja dat detail van dat wegrennen bijvoorbeeld, of als iemand in het verkeerd verongelukt zeggen ze er meteen bij of die gedronken had of drugs gebruikt.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:25 schreef Karzai het volgende:
ah zo.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dat detail van dat wegrennen bijvoorbeeld, of als iemand in het verkeerd verongelukt zeggen ze er meteen bij of die gedronken had of drugs gebruikt.
alsof dat uitmaaktquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb nog geen positief nieuws gezien.
wel op het eiland. Dat ze eindelijk een deel van het afval naar het vaste land kunnen vervoeren en niet alles hier hoeven te verbranden
ja maakt wel uit aangezien het eiland beperkte capaciteit heeft en de vuilnisberg dus afneemtquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:32 schreef mschol het volgende:
[..]
alsof dat uitmaakt
probleem verplaatsen enzo
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sure, hoor het wel als je ergens inhoudelijk op durft in te gaan
meer capaciteit bouwenquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maakt wel uit aangezien het eiland beperkte capaciteit heeft en de vuilnisberg dus afneemt
ow god had je geen schoenen met stalen neuzen aan toen Krek op je tenen stond?quote:
Als we allemaal wat minder rommeltjes kopen dan gooien we ook niet zoveel weg.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maakt wel uit aangezien het eiland beperkte capaciteit heeft en de vuilnisberg dus afneemt
En dan is Crack_ nog niet eens zo heel erg zwaar.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow god had je geen schoenen met stalen neuzen aan toen Krek op je tenen stond?
heb je dat getest dan?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan is Crack_ nog niet eens zo heel erg zwaar.
lolquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan is Crack_ nog niet eens zo heel erg zwaar.
ze moesten een touwtje aan me binden anders vloog ik wegquote:
Ja is in thailand nog een ding. Je kreeg voorheen ook bij elke scheet een plastic zakje. En sommige zaken geven papieren rietjesquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we allemaal wat minder rommeltjes kopen dan gooien we ook niet zoveel weg.
Je bent zelf het proefballonnetje?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol
[..]
ze moesten een touwtje aan me binden anders vloog ik weg
Is echt goed weer nu.quote:
Kreeg jij echt wel mi-ni-maal 3000 plastic zakken per dag.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is in thailand nog een ding. Je kreeg voorheen ook bij elke scheet een plastic zakje. En sommige zaken geven papieren rietjes
Ik weet niet wat dit isquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent zelf het proefballonnetje?
nog?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog niets eens begonnen met slijmen.
nou ja ging ik een pakje sigaretten kopen. deden ze het in een plastic tasjequote:Op zondag 6 oktober 2024 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg jij echt wel mi-ni-maal 3000 plastic zakken per dag.
een testpuutjequote:
das om te zorgen dat je pakje niet uit je handen valtquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ging ik een pakje sigaretten kopen. deden ze het in een plastic tasje
Mwah, snotneusje. Ik had 't warm.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:39 schreef Karzai het volgende:
prima wandelweer, kom je je lekker met snotneusje thuis voor een warm kopje thee en een gevulde koek
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof iedereen mij zou mogen testen, daar ben ik het niet mee eensquote:
ik vond het best frisquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, snotneusje. Ik had 't warm.
ja t puutje gevuld met helium is een ballonnetjequote:Op zondag 6 oktober 2024 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof iedereen mij zou mogen testen, daar ben ik het niet mee eensmaar gewoon als balonnetje boven de menigte hangen lijkt me wel chill
In Thailand laat het merk sigaretten toch zien wat voor een sociale status dat je hebt?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb net ook een rondje gewandeld, met moeders deze keer.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:39 schreef Karzai het volgende:
prima wandelweer, kom je lekker met snotneusje thuis voor een warm kopje thee en een gevulde koek
niets moetquote:
doe mij maar een echte zak patatquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:42 schreef bitterbal het volgende:
kijk heb patat gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh dat weet ik nietquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Thailand laat het merk sigaretten toch zien wat voor een sociale status dat je hebt?
Oke vrouw Meilandquote:
Let eens op de borstzakjes, als het goed is stoppen ze pakjes sigaretten in hun borstzak met het logo naar voren?quote:
Ik ga aan de wijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik zie eigenlijk nog maar weinig thai roken om eerlijk te zijnquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Let eens op de borstzakjes, als het goed is stoppen ze pakjes sigaretten in hun borstzak met het logo naar voren?
Kan zijn dat roken daar ook alleen nog maar voor de tokkies is.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie eigenlijk nog maar weinig thai roken om eerlijk te zijn
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga aan de wijngewoon iets zangerigs wijnen wijnen wijnen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
wat is een puutjequote:Op zondag 6 oktober 2024 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja t puutje gevuld met helium is een ballonnetje
quote:Wat is Puutje? Puutje is een nieuwe interactieve stadswandeling in Groningen verpakt in een toffe Gronings groene tas.
Ik haat US nietquote:
Ohjaquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon iets zangerigs wijnen wijnen wijnen toch?
een gronings zakje/tasjequote:
Gewoon wat helium in je nieuwe interactieve stadswandeling in Groningen verpakt in een toffe Gronings groene tas doenquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is een puutje
[..]
[..]
Ik haat US nietdaarvoor is ie iets te nietszeggend
![]()
Zo ziet het er wel uit jaquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhhh
Is dit een soort kwarktaart ofzo? Daar heb ik wel zin in
maar blijkbaar wel een proefballonnetjequote:Op zondag 6 oktober 2024 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oooh, dus dat klopt wel
Maar ik ben geen gronings zakje
Oehh lekkerquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:48 schreef Crack_ het volgende:
Heb besloten dat ik vanavond courgettesoep ga maken, daar heb ik wel zin in. En dan lekker douchen en vroeg naar bed @:luctor.et.emergo
Lekkerquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:48 schreef Crack_ het volgende:
Heb besloten dat ik vanavond courgettesoep ga maken, daar heb ik wel zin in. En dan lekker douchen en vroeg naar bed @:luctor.et.emergo
Echnie, dat maakte IJs ervanquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar blijkbaar wel een proefballonnetje
Jaaquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:49 schreef essnhills het volgende:
En ik las dat je naar bed ging met @:luctor.et.emergo
waar lees je dat?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:49 schreef essnhills het volgende:
En ik las dat je naar bed ging met @:luctor.et.emergo
hoe laat is dat?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker
Ik ga gelijk na Expeditie Robinson naar bed vanavond.
Van 20 tot 21:30.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar lees je dat?
[..]
hoe laat is dat?
Dat eten geven werpt wel zijn vruchten af.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:51 schreef bitterbal het volgende:
ja moet echt een hek plaatsen want de hond krabbelt nu tegen de deur voor aandacht
Keer flink laten schrikken zodat ze optiefen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:51 schreef bitterbal het volgende:
ja moet echt een hek plaatsen want de hond krabbelt nu tegen de deur voor aandacht
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echnie, dat maakte IJs ervanweet ook niet wat dat is tho
[..]
een testpuutje dusquote:Een proefballonnetje is de politieke term voor het bekendmaken van een ideetje van een politicus, om te kijken wat de reacties van het publiek, de media of de politiek zullen zijn. Wikipedia
zijn mijn grootste vrienden nuquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat eten geven werpt wel zijn vruchten af.
nu rechtop, vorige half actiefquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Wat voor zithouding heeft jullie fiets? Recht op, half actief of actief?
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echnie, dat maakte IJs ervanweet ook niet wat dat is tho
[..]
Jaaen is een kleintje dus veel smaak
hoop ik
Ja gezellig, ben ik er ookquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:53 schreef Karzai het volgende:
nee ik ga zeker niet vroeg naar bed vandaag anders ben ik morgen weer om 5 uur wakker
Nee als in dat ik dacht dat dat er stondquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar lees je dat?
[..]
hoe laat is dat?
rechtopquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
quote:
En? wat vind je fijner, waarom? waarvoor gebruik je je fiets? etcquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee als in dat ik dacht dat dat er stond
Beetje van alles?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn de opties, maarja, weet ik veel
geen van de drie. ik lig merendeel voorover op het stuurquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
al?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]IJs is nog ziek, denk ik
[..]
En? wat vind je fijner, waarom? waarvoor gebruik je je fiets? etc
[..]dat luctor en ik al stiekem een relatie zouden hebben, hihihi
Ja en dat ook.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen van de drie. ik lig merendeel voorover op het stuur
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welkom, ben je team haat of team liefde?
Er is ook een team negeer en dat kunnen jullie beter doen. Elkaar negerenquote:
Voor de brommert licht sportiefquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
wat?quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen van de drie. ik lig merendeel voorover op het stuur
nvmquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
al?
Staat er een relatie op de planning?
nou dan zit ik wel op actiefquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik negeer US 90% van de tijd dat hij mij probeert uit te lokkenquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Er is ook een team negeer en dat kunnen jullie beter doen. Elkaar negeren
persoonlijk zit ik liever half actief, fijner, zeker als ik langere stukken fietsquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]IJs is nog ziek, denk ik
[..]
En? wat vind je fijner, waarom? waarvoor gebruik je je fiets? etc
Ik zit rechtop.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ook een wazig tafeltje volquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:42 schreef bitterbal het volgende:
kijk heb patat gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk ik ook, volgens mij is de ene fiets die ik nu heb rechtop en ander half actief maar bij die rechtop ga ik veel meer met mn bovenlichaam bewegen. En dat kost onnodig energiequote:Op zondag 6 oktober 2024 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
persoonlijk zit ik liever half actief, fijner, zeker als ik langere stukken fiets
Wat een onzin, er mag best wat tegenover knettergekte staan.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Er is ook een team negeer en dat kunnen jullie beter doen. Elkaar negeren
Die jeb ik live gezienquote:
inhoudsloze opmerkingen!!!!quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin, er mag best wat tegenover knettergekte staan.
Optie D. Tegen de zijkant van een autoquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Adopteer hem gewoonquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:51 schreef bitterbal het volgende:
die rechtop kan je wel proberen naar meer actief te krijgen met een ander zadel en het zadel verder van je stuur afzettenquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk ik ook, volgens mij is de ene fiets die ik nu heb rechtop en ander half actief maar bij die rechtop ga ik veel meer met mn bovenlichaam bewegen. En dat kost onnodig energie
gewoon teveel rotzooiquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja ik heb niet genoeg opberg ruimte nog. :p
Hmm, denk niet dat ik die ga kiezen tbh. Sorryquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Optie D. Tegen de zijkant van een auto
Jawel, ga ze ook niet weg doen maar wil hoe dan ook een nieuwequote:Op zondag 6 oktober 2024 16:10 schreef mschol het volgende:
[..]
die rechtop kan je wel proberen naar meer actief te krijgen met een ander zadel en het zadel verder van je stuur afzetten
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga aan de wijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:14 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ja hoor. Die fiets komt pas in december 2024 uit
geen 2023 modelletje?quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:14 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ja hoor. Die fiets komt pas in december 2024 uit
nee is het een hard of een zacht bed, en zijn er nog verdere speciale kenmerken waarom dit bed jou zo bevaltquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:10 schreef bitterbal het volgende:
had ik jullie al verteld hoe blij ik ben met mijn bed hier
of toch welquote:
vreeeeeeeeeeeemd.... raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of toch wel![]()
https://www.cortinabikes.com/nl/model/tide/configurator
tide, zwart, framemaat 46 cm, 7 versnellingen
Dan staat er bovenin 'december 2024' maar als ik klik op 'waar te koop' dan zie ik hem beschikbaar
Hmmmmmmmmm
ik zou gek worden van geen versnellingenquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:18 schreef Crack_ het volgende:
Maakt 7 of 3 versnellingen wat uit? Ik gebruk nooit versnellingen maar misschien ben ik dom dat ik dat niet doe?
nouja jij hebt jonge benen, ik zet hem altijd op 4 of 5quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:18 schreef Crack_ het volgende:
Maakt 7 of 3 versnellingen wat uit? Ik gebruk nooit versnellingen maar misschien ben ik dom dat ik dat niet doe?
als je ze hebt is het verstandig om in versnelling 1 'op te trekken' beter voor je ketting enzoquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:18 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:19 schreef Nizno het volgende:
Ik heb hem zelf altijd in de zwaarste versnelling staan.
als ik eenmaal opgang ben, dan staat hij in zn zwaarst, maar bij stoplichten ofzo schakel ik terugquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:19 schreef Nizno het volgende:
Ik heb hem zelf altijd in de zwaarste versnelling staan.
Oke, dan doe ik wel zevenquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou gek worden van geen versnellingen
ik heb er nu 7 en vind dat eigenlijk te weinig
Ik ben ondervoed hoor *eye rollquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja jij hebt jonge benen, ik zet hem altijd op 4 of 5
ohquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je ze hebt is het verstandig om in versnelling 1 'op te trekken' beter voor je ketting enzo
ja ik ben geen geschikte persoon voor versnellingen.quote:
misschien was het een koffer ooit bij koelblauwquote:
Het bed is niet te hard en te zacht. Denk dat het een boxspring is. Hij heeft ook een zacht hoofdbord zodat je daar comfi nog tegen aan kan zitten.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee is het een hard of een zacht bed, en zijn er nog verdere speciale kenmerken waarom dit bed jou zo bevalt
graag een review schrijven en 5 sterren geven om deze ervaring met toekomstige klanten te delen
dan doe je echt wat verkeerdquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
Versnellingen kunnen alleen maar kapot gaan
quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien was het een koffer ooit bij koelblauw
ahhh, nou link doet het niet dus werkt perfect!quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:23 schreef mschol het volgende:
[..]
een merk net als koelkast en dyson volgens mij?
Ik wel maar ik woon aan de rand van de stadquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:24 schreef Nizno het volgende:
ow trouwens... ik woon niet in een stad he.... vanaf dat ik op de fiets stap tot op plek van bestemming heb ik de ruimte om me heen en zit ik niet tussen druk autoverkeer
dan heb jij mogelijk meer nut met versnellingenquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ahhh, nou link doet het niet dus werkt perfect!
[..]
Ik wel maar ik woon aan de rand van de stad![]()
misschien nog dubbel-dubbel omdat ik vlakbij zee woon en vindt richting zee fietsen heerlie? Dat is wind en veel schommelingen in hoogtesquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heb jij mogelijk meer nut met versnellingen
Wat zou er verbeterd kunnen worden dat het 5 sterren wordt?quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het bed is niet te hard en te zacht. Denk dat het een boxspring is. Hij heeft ook een zacht hoofdbord zodat je daar comfi nog tegen aan kan zitten.
ik geef het een 3 van de 5 sterren
7 it is!quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien nog dubbel-dubbel omdat ik vlakbij zee woon en vindt richting zee fietsen heerlie? Dat is wind en veel schommelingen in hoogtes
ja toch wat zachter. ik hou van zachte beddenquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:27 schreef Xilia het volgende:
[..]
Wat zou er verbeterd kunnen worden dat het 5 sterren wordt?
Ja nu nog welquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch wat zachter. ik hou van zachte bedden
dus dan is hij wel net te hard... klopt je eerste review niet?quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch wat zachter. ik hou van zachte bedden
als je een nieuwe fiets hebt en deze normaal laat onderhouden is het alleen handig als je letterlijk stad en land af fietst, dagelijksquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind 26 euro per jaar echt héél goedkoop voor zoiets
mijn familie woont niet in de buurt, fiets mag niet mee met het ov (op 2 trams waar ik niks aan heb), fiets past ook niet in mn autoquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:30 schreef Nizno het volgende:
ik pak mn mobiel en bel mn pa dat mn fiets op plek X Y Z of waar ook staat en pak zelf het OV naar huis
ja want je fiets kan never nooit onverwachts kapot gaan?quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
als je een nieuwe fiets hebt en deze normaal laat onderhouden is het alleen handig als je letterlijk stad en land af fietst, dagelijks
ja das voordeel dat ik heb dus ik hoef die 26 euro niet te gebruiken, koop ik een pakkie peuken vanquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn familie woont niet in de buurt, fiets mag niet mee met het ov (op 2 trams waar ik niks aan heb), fiets past ook niet in mn autoDus dat is bij mij beetje lastig als ik dan ergens gestrand sta
in de afgelopen 20 jaren is dat bij mij 1x voorgekomenquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja want je fiets kan never nooit onverwachts kapot gaan?
quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja das voordeel dat ik heb dus ik hoef die 26 euro niet te gebruiken, koop ik een pakkie peuken van
o nee niet meer
quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
in de afgelopen 20 jaren is dat bij mij 1x voorgekomen
veel geld uitgeven om na 3 maand, 6 maand, en 1 jaar een controle te laten doenquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet overigens niet wat 'normaal' onderhouden ismisschien gaat het daar al mis?
quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
veel geld uitgeven om na 3 maand, 6 maand, en 1 jaar een controle te laten doen
ja het klopt wel want het had veel erger kunnen zijn en ik lig opzich wel lekker. maar als ik had mogen kiezen had ik zachter gekozenquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus dan is hij wel net te hard... klopt je eerste review niet?
niet naar waarheid invullen dan krijg j eook geen kortingskode voor een nieuwe aankoop
eens per jaar onderhoudsbeurt, afhankelijk van of je een kettingkast hebt of niet vaker onderhoud daar aan plegen (smeren, ontvetten ed)quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet overigens niet wat 'normaal' onderhouden ismisschien gaat het daar al mis?
nopequote:Op zondag 6 oktober 2024 16:35 schreef bitterbal het volgende:
ja het klopt wel want het had veel erger kunnen zijn en ik lig opzich wel lekker. maar als ik had mogen kiezen had ik zachter gekozen
Nou dat zou kunnen, je rug is niet blij met een zacht bed als je ouder wordtquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Denk je dat dat gaat veranderen?
doe je dat bij een auto ook, geen onderhoud laten plegen en hopen dattie blijft rijden ?quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
veel geld uitgeven om na 3 maand, 6 maand, en 1 jaar een controle te laten doen
quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja want je fiets kan never nooit onverwachts kapot gaan?
quote:
ik check zelf wel hoe alles er voor staatquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:36 schreef mschol het volgende:
[..]
doe je dat bij een auto ook, geen onderhoud laten plegen en hopen dattie blijft rijden ?
ahhquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]
eens per jaar onderhoudsbeurt, afhankelijk van of je een kettingkast hebt of niet vaker onderhoud daar aan plegen (smeren, ontvetten ed)
als ik kijk wat voor onderhoud sommige mensen laten doen en wat ik doe en hoeveel geld ik kwijt ben en wat dat oplevert vs wat het gebrek aan onderhoudsbeurten bij de rest oplevertquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:36 schreef mschol het volgende:
[..]
doe je dat bij een auto ook, geen onderhoud laten plegen en hopen dattie blijft rijden ?
![]()
dus dan heb je ook geen APK?quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik check zelf wel hoe alles er voor staat
ow en nee mn auto wordt ook geen onderhoud aan gedaan
nopequote:
ook geen auto trouwensquote:
quote:
als je een dure fiets hebt en ervoor dagelijks gebruik van afhankelijk bent om op je werk te komen raad ik een onderhoudsbeurt wel aanquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh
[..]
als ik kijk wat voor onderhoud sommige mensen laten doen en wat ik doe en hoeveel geld ik kwijt ben en wat dat oplevert vs wat het gebrek aan onderhoudsbeurten bij de rest oplevert
dan is mijn conclusie: die onderheudsbeurten zoals in het boekje zijn sterk overdreven en kost voornamelijk veel overbodig geld. Dus nee, niet doen.
je neemt een fiets dus heb je geen auto meer nodig. en als je echt iets moet waarbij je een auto nodig hebt is een huurauto ook snel geregeldquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als mijn auto op is dan ga ik hem denk ik ook niet vervangen
of beter gezegd; als ik slim ben doe ik dat niet want de kosten staan niet in verhouding met wat het oplevert maar ja, kan het in principe wel betalen en scheelt soms wat geld
levert wel veel frustraties op
ik ga 2x per jaar en ik zeg 'kijk maar wat er moet gebeuren'quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:40 schreef kwiwi het volgende:
Ik breng m'n auto elke keer netjes naar de garage als ie aangeeft dat dat weer nodig is. Sowieso tijdens de garantieperiode. Maar zou ook niet graag op een gegeven moment geen remschijven meer over hebben zonder het in de gaten te hebben
HdP toch?quote:
ik was niet van plan om van den haag naar utrecht te fietsenquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
als je een dure fiets hebt en ervoor dagelijks gebruik van afhankelijk bent om op je werk te komen raad ik een onderhoudsbeurt wel aan
voor een oud barrel zoals @:datismijnmening heeft om even op de universteit te komen niet, dat is lood om oud ijzer
watquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
je neemt een fiets dus heb je geen auto meer nodig. en als je echt iets moet waarbij je een auto nodig hebt is een huurauto ook snel geregeld
quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik was niet van plan om van den haag naar utrecht te fietsen
quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope
als het aantal sterren er van afhankelijk is was het te hard en is het dus een foutieve review, wij verwijderen u van de reviewsite
ow hoeveelste is Bottas geworden?quote:
daarvoor neem je het OVquote:
maar het ligt zo comfiquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:36 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nou dat zou kunnen, je rug is niet blij met een zacht bed als je ouder wordt
dat ga ik doen als mn auto het begeeft, nu is auto voordeliger dan ovquote:
fietsen toch?quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet nog naar de kruidvat, die sluit om 17.00
SNEL RENNEN
fietsen duurt langer dan te voetquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
fietsen toch?
ik moet nog even naar de praxis, die sluit om 18:00
Jaquote:
Half actief. En mijn andere actief.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
en? vind je het fijn?quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Half actief. En mijn andere actief.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
al?
Staat er een relatie op de planning?
Die moeten eerst het gras leggenquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Butlers in Thailand zijn niet zo duur
is poepquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:05 schreef Nizno het volgende:
sjow dan
ik denk doe even de tv aan en val in paris tours... volgens mij rijden die niet de hele tijd op asfalt als ik die modderkoppies zo zie
is in theorie mogelijk... zeker bij parijs met de Seine waarin de olympische zwemwedstrijden ook uitgesteld werd vanwege uitwerpselenquote:
tis een harde sport, janken niet zo snel zoals die voetballers, maar vind het saai om te kijkenquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:05 schreef Nizno het volgende:
sjow dan
ik denk doe even de tv aan en val in paris tours... volgens mij rijden die niet de hele tijd op asfalt als ik die modderkoppies zo zie
Terwijl ze bij het WK-gravel smetteloos bleven.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:05 schreef Nizno het volgende:
sjow dan
Ja halveren is 44 dan. Dyscalculiezmequote:Op zondag 6 oktober 2024 17:09 schreef UitStraling het volgende:
Om kwart over drie ’s nachts kregen Lex Vos en zijn vrouw een afschuwelijk telefoontje. Het ging niet goed met hun zoon, die een hersenbloeding had gehad en in het UMCG in Groningen lag. De twee haastten zich vanuit Noord-Holland naar Groningen naar hun stervende zoon. Daar reed Vos om kwart over vijf ’s nachts, 9 kilometer te hard. Er volgde een boete van 88 euro.
De officier van justitie liet de rouwende ouders weten de boete te halveren, ze zouden nog 39 euro moeten betalen. Vos vindt het nogal gevoelloos. „Wie beslist zoiets? Je moet de boete betalen of niet, maar korting vind ik heel gek. Het gaat ons ook helemaal niet om het geld, het gaat om het principe. Ik vond de hele afhandeling niet echt vriendelijk, het kwam allemaal nogal koud over.” Hij heeft wel betaald. „We hebben geen zin in gedoe, we willen ook gewoon kunnen rouwen.
Lekkere autist dat officiertje van Justitie.
geen idee, niet gezien.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl ze bij het WK-gravel smetteloos bleven.
tja de overheid is er dan niet om ons te dienen maar alleen om geld aan ons te verdienenquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:09 schreef UitStraling het volgende:
Om kwart over drie ’s nachts kregen Lex Vos en zijn vrouw een afschuwelijk telefoontje. Het ging niet goed met hun zoon, die een hersenbloeding had gehad en in het UMCG in Groningen lag. De twee haastten zich vanuit Noord-Holland naar Groningen naar hun stervende zoon. Daar reed Vos om kwart over vijf ’s nachts, 9 kilometer te hard. Er volgde een boete van 88 euro.
De officier van justitie liet de rouwende ouders weten de boete te halveren, ze zouden nog 39 euro moeten betalen. Vos vindt het nogal gevoelloos. „Wie beslist zoiets? Je moet de boete betalen of niet, maar korting vind ik heel gek. Het gaat ons ook helemaal niet om het geld, het gaat om het principe. Ik vond de hele afhandeling niet echt vriendelijk, het kwam allemaal nogal koud over.” Hij heeft wel betaald. „We hebben geen zin in gedoe, we willen ook gewoon kunnen rouwen.
Lekkere autist dat officiertje van Justitie.
een OvJ met dyscalculie lijkt me niet het meest handigquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja halveren is 44 dan. Dyscalculiezme
vraag me af hoe dit zou werkenquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja de overheid is er dan niet om ons te dienen maar alleen om geld aan ons te verdienen
Proficiat, u krijgt korting vanwege uw dode zoon, leuker kunnen we het echt niet maken.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In die 88 zit waarschijnlijk ook die administratiekosten van 9 euro. En in die helft van 39 niet meer.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee 88-9 = 79quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In die 88 zit waarschijnlijk ook die administratiekosten van 9 euro. En in die helft van 39 niet meer.
je vindt dat het recht gebaseerd moet zijn op emoties? goed idee, echt topquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proficiat, u krijgt korting vanwege uw dode zoon, leuker kunnen we het echt niet maken.
Afgerond naar beneden. Dat mag bij de belastingdienst ook.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee 88-9 = 79
79/2 = 39,50
klopt nog niet
Zo ken ik er nog wel meer, kun je wel gestopt zijn met roken maar eigenlijk vind ik dat je de open dicht-operatie of de levensverlengende chemo over een poosje zelf mag bekostigen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:14 schreef Nizno het volgende:
Eerlijk gezegd weet je dat als je te hard gaat (zelfs met goede reden) dat je een boete kan krijgen, die accepteer je blijkbaar want je rijdt ondanks die wetenschap nog steeds te hard.
De afweging snel in het ziekenhuis te zijn is je belangrijker dan de afweging ik wil geen boete.
Dan wordt de boete al meer dan gehalveerd en dan nog piepen via de media.
De media heeft niet zelf de vader opgezocht...
Het is wel US he. en geen bron. Kan ook nog gewoon uit zijn dikke duim komenquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:14 schreef Nizno het volgende:
Eerlijk gezegd weet je dat als je te hard gaat (zelfs met goede reden) dat je een boete kan krijgen, die accepteer je blijkbaar want je rijdt ondanks die wetenschap nog steeds te hard.
De afweging snel in het ziekenhuis te zijn is je belangrijker dan de afweging ik wil geen boete.
Dan wordt de boete al meer dan gehalveerd en dan nog piepen via de media.
De media heeft niet zelf de vader opgezocht...
https://dvhn.nl/groningen(...)%80%99-29237824.htmlquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel US he. en geen bron. Kan ook nog gewoon uit zijn dikke duim komen
Nee dat is totaal onpraktisch en willekeurig maar wetten zijn een slechts een samenraapsel van emoties en gevoelens in de samenleving afgesproken op papier dus een beetje menselijkheid mag best af en toe, zo vaak komen dit soort situaties niet voor.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je vindt dat het recht gebaseerd moet zijn op emoties? goed idee, echt top
als dit beleid wordt, dan geldt dat inderdaad voor iedereenquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel meer, kun je wel gestopt zijn met roken maar eigenlijk vind ik dat je de open dicht-operatie of de levensverlengende chemo over een poosje zelf mag bekostigen.
das ook bijna twee keer te snelheidslimietquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:18 schreef Karzai het volgende:
naja je moet je wel aan de verkeersregels houden natuurlijk, maar die boetes zijn astronomisch hoog geworden voor automoblisten
nu in amsterdam als je 50 rijd 250 euro
Alsof ze hier langer dan drie regels (kunnen) lezen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:18 schreef Ama het volgende:
Heeft alleen wel maar het halve artikel gepost.
Top, dus je eigen idee slaat nergens op. Fijn dat we het daarover eens zijnquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat is totaal onpraktisch en willekeurig maar wetten zijn een slechts een samenraapsel van emoties en gevoelens in de samenleving afgesproken op papier dus een beetje menselijkheid mag best af en toe, zo vaak komen dit soort situaties niet voor.
probeer jij het eensquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ze hier langer dan drie regels (kunnen) lezen.
Ah okee. Nou ja, kon wezenquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:18 schreef Ama het volgende:
[..]
https://dvhn.nl/groningen(...)%80%99-29237824.html
Ja zo kijkt men ook niet maar toch zou ik graag een beetje medemenselijkheid in onze wetgeving willen hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als dit beleid wordt, dan geldt dat inderdaad voor iedereen
wat jij zegt is 'er zijn verkeersregels maar als je zielig bent hoef je je daar niet aan te houden', make it make sense
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |