SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Citizen.Erased op 06-10-2024 15:20:49 (Gaapcaaf) ]
Omdat een wedstrijdje spelen terwijl je lichaam toch echt heel duidelijk heeft aangegeven dat er iets niet helemaal goed is niet in dank wordt afgenomen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom ben je zo moe?![]()
Ik ben ook wel moe maar dat is voornamelijk fysiek
Ja doe!quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:17 schreef Nattekat het volgende:
Was heel dicht bij de gaapcaaf in ere herstellen
Waar staat die? Dan zet ik onze mascotte terug.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:17 schreef Nattekat het volgende:
Was heel dicht bij de gaapcaaf in ere herstellen
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja die is er nog
Die heeft geen problemen om zijn ontspanning te vinden.
ahhquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat een wedstrijdje spelen terwijl je lichaam toch echt heel duidelijk heeft aangegeven dat er iets niet helemaal goed is niet in dank wordt afgenomen.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar staat die? Dan zet ik onze mascotte terug.
OoH wAt OnZetTend LeuK VieS KinDquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zo maar een agenda halen bij de action @:cherrylips, die zijn ook leuk
hahahahah doe je me nu naquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
OoH wAt OnZetTend LeuK VieS KinD
wil je mijn verjaardag weten?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:18 schreef Crack_ het volgende:
mag maar heb niks met verjaardagen en ga dat niet opschrijven of onthoudenquote:
oh laat dan maar zittenquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mag maar heb niks met verjaardagen en ga dat niet opschrijven of onthouden
quote:
Paar topics terug.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar staat die? Dan zet ik onze mascotte terug.
Ik had ze gezien, maar vond die van de Hema leuker.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:18 schreef Crack_ het volgende:
Ja leuk, die zijn er nietquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ze gezien, maar vond die van de Hema leuker.
Misschien kun je het weer wel gaan presenteren binnenkort.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:23 schreef bitterbal het volgende:
Ben naar het thaise nieuws aan het kijken
En?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:23 schreef bitterbal het volgende:
Ben naar het thaise nieuws aan het kijken
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kun je het weer wel gaan presenteren binnenkort.
echt?!quote:
watquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:25 schreef Karzai het volgende:
we schaffen alle verjaardagen vanaf vandaag af, age is just a number geen kadootjes of een kusje op wang en ook geen slingers aan de wand , die stinkende bloemen mag je ook houden want ik ben vandaag verkouden
Signed @:crack_
Ik weet een veel leuker idee.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:25 schreef Karzai het volgende:
we schaffen alle verjaardagen vanaf vandaag af, age is just a number geen kadootjes of een kusje op wang en ook geen slingers aan de , die stinkende bloemen mag je ook houden want ik ben vandaag verkouden
probeer eens?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet een veel leuker idee.
We sturen voortaan foto's van onze lullen naar iedere vrouw die jarig is.
Dan Ben ik al 134quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet een veel leuker idee.
We sturen voortaan foto's van onze lullen naar iedere vrouw die jarig is.
Groot nieuws denk ikquote:
Dit klopt wat beter met mijn beeld van Thais nieuws, daar zit altijd een of andere moraal bij, let maar eens op.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Groot nieuws denk ik
ander groot nieuws is een busongeluk waarbij dacht ik 20 leerlingen en 3 leraren zijn omgekomen toen de bus na een aanrijding in brand vloog en de nooduitgang niet werkte. De chauffeur deed eerst een poging om te blussen maar had geen nut en toen is hij gevlucht. HIj heeft zich de volgende dag gemeld op het politie bureau
erg sneu
lekker goedkoopquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:25 schreef Karzai het volgende:
we schaffen alle verjaardagen vanaf vandaag af, age is just a number geen kadootjes of een kusje op wang en ook geen slingers aan de wand , die stinkende bloemen mag je ook houden want ik ben vandaag verkouden
Die snap ik niet?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klopt wat beter met mijn beeld van Thais nieuws, daar zit altijd een of andere moraal bij, let maar eens op.
wil je ook wat bijdragen aan de haat en negativiteit?quote:
ja heb nog geen positief nieuws gezien.quote:
Nou ja dat detail van dat wegrennen bijvoorbeeld, of als iemand in het verkeerd verongelukt zeggen ze er meteen bij of die gedronken had of drugs gebruikt.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:25 schreef Karzai het volgende:
ah zo.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dat detail van dat wegrennen bijvoorbeeld, of als iemand in het verkeerd verongelukt zeggen ze er meteen bij of die gedronken had of drugs gebruikt.
alsof dat uitmaaktquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb nog geen positief nieuws gezien.
wel op het eiland. Dat ze eindelijk een deel van het afval naar het vaste land kunnen vervoeren en niet alles hier hoeven te verbranden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |