SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:56 schreef LTVDK het volgende:
Wachten op de vlucht naar huis, het zit er al weer opMaar wel een mooie tijd gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En fijne vlucht straks
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Wachten op de vlucht naar huis, het zit er al weer opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wachten op de vlucht naar huis, het zit er al weer opOh mooi op tijd. De eerste 10 beren worden maandag geleverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:Op zondag 6 oktober 2024 03:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh mooi op tijd. De eerste 10 beren worden maandag geleverd
Arme budaquote:Op zondag 6 oktober 2024 03:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze worden uitgezet in gemeente Dordrdcht
Ja die wou waarschijnlijk zijn paddestoelen niet delenquote:Op zondag 6 oktober 2024 03:47 schreef bitterbal het volgende:
Beer doodt paddenstoelenplukker in Slowakije
Een bruine beer heeft in Slowakije een 55-jarige man gedood, schrijven landelijke media. Het slachtoffer plukte samen met iemand paddenstoelen in de omgeving van het Tatragebergte toen hij werd aangevallen door de beer.
https://nos.nl/artikel/25(...)plukker-in-slowakije
quote:Op zondag 6 oktober 2024 03:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dan moet ik even bellen met de leverancier
Had die ook gewoon kunnen zeggen hequote:Op zondag 6 oktober 2024 03:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die wou waarschijnlijk zijn paddestoelen niet delen
Nee daar ben ik toch nietquote:Op zondag 6 oktober 2024 04:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal ik er drie in Rotterdam laten bezorgen?
ja pcies want dit zijn geen tijden natuurlijkquote:Op zondag 6 oktober 2024 05:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
even een ontbijtje en dan weer terug je bed in?
Ik heb al de badkamer schoongemaakt. Honden hebben vandaag niet geplast dus das positiefquote:Op zondag 6 oktober 2024 05:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja pcies want dit zijn geen tijden natuurlijk
ah mooi, hoe laat is het daar?quote:Op zondag 6 oktober 2024 05:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb al de badkamer schoongemaakt. Honden hebben vandaag niet geplast dus das positief
1037 nu.quote:
ja je moet je een beetje thuis voelen en het naar je hand zetten daarquote:Op zondag 6 oktober 2024 05:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1037 nu.
Vandaag een dag met veel regen dus ben muziekjes aan het luisteren en mijn boodschappenlijstje op de thaise bol.com aan het bijwerken. Wil graag wat extra kastruimte bv En wat dingetjes voor in huis.
Ja ook maar kijken naar een bureau en goede bureaustoel aangezien ik nu niet echt comfi zitquote:Op zondag 6 oktober 2024 05:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja je moet je een beetje thuis voelen en het naar je hand zetten daar
vergeet de ledlampjes nietquote:Op zondag 6 oktober 2024 05:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ook maar kijken naar een bureau en goede bureaustoel aangezien ik nu niet echt comfi zit
Hoi hoiquote:
O lekker, heb ze ook nog liggen.quote:
ik heb van die cheap ones van de supermarkt, ook best lekker, 4 voor 1,65quote:Op zondag 6 oktober 2024 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi
[..]
O lekker, heb ze ook nog liggen.
Maar ga zo eerst maar eten en dan later op de dag een in de oven doen. Heb ze van de warme bakker die zijn zo lekker
O dat is niet duur. Die van de versafdeling van AH zijn ook nog wel redelijkquote:Op zondag 6 oktober 2024 05:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik van die cheap ones van de supermarkt, ook best lekker, 4 voor 1,50 geloof ik
Eet smakelijk, ziet er niet verkeerd uitquote:
niet zo lekker als van de echte bakker natuurlijk, maja die is vandaag dicht en is ook een stuk duurderquote:Op zondag 6 oktober 2024 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eet smakelijk, ziet er niet verkeerd uit
Ja zijn wel duurder, maar dan eet ik toch liever een keer in de maand een lekkere dan iedere week een die ik niet zo lekker vind.quote:Op zondag 6 oktober 2024 06:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet zo lekker als van de echte bakker natuurlijk, maja die is vandaag dicht en is ook een stuk duurder
ja ik eet dit natuurlijk niet elke week, maar handig om in huis te hebben als honger hebtquote:Op zondag 6 oktober 2024 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn wel duurder, maar dan eet ik toch liever een keer in de maand een lekkere dan iedere week een die ik niet zo lekker vind.
Zeker een een hapje voor de lekkere trekquote:Op zondag 6 oktober 2024 06:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik eet dit natuurlijk niet elke week, maar handig om in huis te hebben als honger hebt
quote:
We waren allebei vergeten dat ik jarig wasquote:Op zondag 6 oktober 2024 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi hoe was je verjaardag? Heb je leuk cadeautje van Gergi gekregen?
quote:Op zondag 6 oktober 2024 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We waren allebei vergeten dat ik jarig wasRealiseerde het me pas toen ik berichtjes kreeg
quote:Op zondag 6 oktober 2024 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We waren allebei vergeten dat ik jarig wasRealiseerde het me pas toen ik berichtjes kreeg
Nou ja zegquote:Op zondag 6 oktober 2024 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een romanticus is het toch ook.quote:Op zondag 6 oktober 2024 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben net zoquote:Op zondag 6 oktober 2024 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat een romanticus is het toch ook.
hoe dan?quote:Op zondag 6 oktober 2024 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snap ik. Ik spring mee.quote:Op zondag 6 oktober 2024 08:50 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C_VFKirMB-k/
Als ik daar in zat sprong ik eruit.
Jullie hebben elkaar, meer hebben jullie niet nodig.quote:
Ga je ook naar het strand toe?quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
internet doet het weer en krijg vandaag nieuw gras
nee vandaag veel regen dus denk het nietquote:Op zondag 6 oktober 2024 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je ook naar het strand toe?
Wel lekker gegeten?quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Gedroomd dat ik in Thailand was met een groepsreis. Maar ik had niets voorbereid en wist de naam van het hotel niet dus liep maar wat te dwalen toen ik de groep kwijt was.
Gewoon naar bitterbal vragen de volgende keer. Dat is inmiddels een begrip in Thailand.quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Gedroomd dat ik in Thailand was met een groepsreis. Maar ik had niets voorbereid en wist de naam van het hotel niet dus liep maar wat te dwalen toen ik de groep kwijt was.
Zetten ze je wel ineens vreemde drankjes voor omdat ze daar om bekend staat op de eilanden.quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon naar bitterbal vragen de volgende keer. Dat is inmiddels een begrip in Thailand.
Ging je daar niet heen voor het mooie weer?quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vandaag veel regen dus denk het niet
toen maar Ballie gebeld en daar blijven slapen?quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:23 schreef CherryLips het volgende:
nou voornamelijk warme weer en dat is het. Al had ik vandaag wel een jasje aan op scooterquote:Op zondag 6 oktober 2024 09:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ging je daar niet heen voor het mooie weer?
geen respect voor de zondagsrustquote:
Misschien kun je die ook inhuren later.quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:49 schreef bitterbal het volgende:
Zijn burmezen, de gastarbeiders in thailand
Lekker glaasje bird's nest.quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zetten ze je wel ineens vreemde drankjes voor omdat ze daar om bekend staat op de eilanden.
Who knows :pquote:Op zondag 6 oktober 2024 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kun je die ook inhuren later.
Ik was zo'n supermarktje in gegaan en daar had ik allemaal rare chips enzo gekocht. En iets van melk.quote:
Nee want die was heel ergens anders, op een eiland.quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen maar Ballie gebeld en daar blijven slapen?
sushi chipsquote:Op zondag 6 oktober 2024 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was zo'n supermarktje in gegaan en daar had ik allemaal rare chips enzo gekocht. En iets van melk.
Staan ze daar in een dikke trui.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:00 schreef bitterbal het volgende:
ze zagen mij net zitten. vonden ze maar vreemd leek
[ afbeelding ]
Kennis van ons, woont met haar kind in Azië, is 1 jaar teruggeweest maar raakte helemaal in de war want moest alles zelf doen, daar villa met inwonende hulp, nannys poolmensen enzo.quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kun je die ook inhuren later.
wel allemaal netjes op de veiligheidsslippersquote:
Gelukkig staan ze achter traliesquote:Op zondag 6 oktober 2024 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
nou ja het is grasquote:Op zondag 6 oktober 2024 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel allemaal netjes op de veiligheidsslippers
Is de luchtvochtigheid nu 70% ook of dat niet?quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tis niet zo warm vandaag. maar ook tegen de zon zie je locals lange kleding dragen
volgens mijn telefoon 78%quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Is de luchtvochtigheid nu 70% ook of dat niet?
en een hark, schep en een pikhouweel.quote:
ja gewoon goed mikkenquote:Op zondag 6 oktober 2024 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en een hark, schep en een pikhouweel.
yes ergste in 30 jaar blijkbaar. Vandaag is het water in de rivier in bangkok ook te hoog. ze hebben ook veel plekken zandzakkenquote:Op zondag 6 oktober 2024 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chiang Mai en Chiang Rai flinke overstromingen lees ik.
Tering hey. Zweten zonder ook maar te bewegenquote:Op zondag 6 oktober 2024 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mijn telefoon 78%
ik had vandaag ook een jasje aan op de scootert
Las iets over een blinde olifant die geholpen werd door de andere fanten.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes ergste in 30 jaar blijkbaar. Vandaag is het water in de rivier in bangkok ook te hoog. ze hebben ook veel plekken zandzakken
ja had de eerste dagen hier dat ik constant aan het zweten was maar dat is weg gelukkig.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Tering hey. Zweten zonder ook maar te bewegen
Ja maar 1 is er ook tenminste 1 omgekomenquote:Op zondag 6 oktober 2024 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las iets over een blinde olifant die geholpen werd door de andere fanten.
ruim die rotzooi eens opquote:Op zondag 6 oktober 2024 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag ze binnen voor een kopje thee.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
i'm goodquote:Op zondag 6 oktober 2024 10:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vraag ze binnen voor een kopje thee.
Oei je moet snel beslissen zie ik.quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:16 schreef mschol het volgende:
https://www.lego.com/nl-nl/product/eldorado-fortress-10320
*twijfel twijfel*
Gewoon "In tas" en dan zeggen dat je niet wist dat je moest betalenquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:16 schreef mschol het volgende:
https://www.lego.com/nl-nl/product/eldorado-fortress-10320
*twijfel twijfel*
quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon "In tas" en dan zeggen dat je niet wist dat je moest betalen
Weet jij toevallig hoog een bureau gemiddeld moet zijn om een beetje lekker te zitten? Ik zie er die 74 cm hoog is maar dat lijkt mij zo laagquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:27 schreef mschol het volgende:
verder heb ik geen last van FOMO ofzo hoor
Hangt van je zithoogte afquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet jij toevallig hoog een bureau gemiddeld moet zijn om een beetje lekker te zitten? Ik zie er die 74 cm hoog is maar dat lijkt mij zo laag
De juiste zithoogte is ook vast te stellen. In principe moet je knie een hoek van 90 graden maken en je bovenbenen horizontaal.quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou ja je kan er ook een van 30 cm hoog nemen en dat je je stoel heel laag
geen idee.. wat lekker werkt i guessquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet jij toevallig hoog een bureau gemiddeld moet zijn om een beetje lekker te zitten? Ik zie er die 74 cm hoog is maar dat lijkt mij zo laag
quote:Wisselvallig met vrijwel elke dag regen. Donderdag is er kans op (zeer) zware windstoten en veel regen. De eerste dagen is het vrij zacht, vanaf vrijdag daalt de temperatuur naar enkele graden beneden het langjarig gemiddelde.
nou ja als fles op 76 kan zitten en die is ook niet klein zou het wel goed moeten zijn voor mijquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:47 schreef Modus het volgende:
[..]
De juiste zithoogte is ook vast te stellen. In principe moet je knie een hoek van 90 graden maken en je bovenbenen horizontaal.
Ik zou toch echt even verder zoeken naar 1 die in hoogte verstelbaar is, liefst met zo'n slingertje.quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:47 schreef bitterbal het volgende:
gaat om deze
https://www.lazada.co.th/(...)22-s20776662787.html?
hmm zal ik wel naar kijkenquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zou toch echt even verder zoeken naar 1 die in hoogte verstelbaar is, liefst met zo'n slingertje.
of elektriesquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zou toch echt even verder zoeken naar 1 die in hoogte verstelbaar is, liefst met zo'n slingertje.
ja dat is wel zoquote:
ja maar ik verwacht hier niet te gaan staanquote:Op zondag 6 oktober 2024 12:06 schreef mschol het volgende:
gewoon een sta zit bureau, kan je afwisselen
Dingen zijn daar vast soms goedkoper dan hier maar da's wel heel weinig geld, daar zou ik wat skeptisch over zijn in eerste instantie.quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:03 schreef bitterbal het volgende:
al zijn die nog geen 100 euro zie ik
https://www.lazada.co.th/(...)t.215.665eb322tWg9ip
reviews zijn wel goedquote:Op zondag 6 oktober 2024 12:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Dingen zijn daar vast soms goedkoper dan hier maar da's wel heel weinig geld, daar zou ik wat skeptisch over zijn in eerste instantie.
En, nog wat Frongken gevonden? Daar niet hequote:
Nee helaasquote:Op zondag 6 oktober 2024 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En, nog wat Frongken gevonden? Daar niet he
Ziet er ook uit als de AliExpress van Thailand. Zou daar zelf geen bureau kopen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Reviews op een site die ook vol staat met nepnikes. Tja.
Jaaaa oké. Ja Thai kopen alles daar.quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Reviews op een site die ook vol staat met nepnikes. Tja.
Dat verbaast niemandquote:Op zondag 6 oktober 2024 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaaaa oké. Ja Thai kopen alles daar.
Dagelijks 14 uur aan Fok!ken natuurlijk net als jijquote:Op zondag 6 oktober 2024 12:39 schreef Nizno het volgende:
maar wat ga je doen met dat bureau? dagelijks 8 werkuren aan werken? of is het gewoon even aan zitten net als je ook aan een eettafel zou zitten met een laptop ofzo?
Ja zelfde als thuis. Zat K altijd achter mijn bureau. Series te kijken of fokken.quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:39 schreef Nizno het volgende:
maar wat ga je doen met dat bureau? dagelijks 8 werkuren aan werken? of is het gewoon even aan zitten net als je ook aan een eettafel zou zitten met een laptop ofzo?
oke dan zit je toch niet ergonomisch in werkhouding... hoef je geen verstelbare te hebben. tussen de 70 en 80 is primaquote:Op zondag 6 oktober 2024 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zelfde als thuis. Zat K altijd achter mijn bureau. Series te kijken of fokken.
Nee dan is de stoel belangrijker denk ikquote:Op zondag 6 oktober 2024 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan zit je toch niet ergonomisch in werkhouding... hoef je geen verstelbare te hebben. tussen de 70 en 80 is prima
Bwah, ik zou iig de mogelijkheid willen hebben om wèl goed te zitten als ik dat zou willen. Dat je soms wat meer onderuit zakt enzo allemaal prima, maar je moet ook weer terug kunnen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan zit je toch niet ergonomisch in werkhouding... hoef je geen verstelbare te hebben. tussen de 70 en 80 is prima
als ze restaurant gaat runnen, hele dagen administratie bijwerkenquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Bwah, ik zou iig de mogelijkheid willen hebben om wèl goed te zitten als ik dat zou willen. Dat je soms wat meer onderuit zakt enzo allemaal prima, maar je moet ook weer terug kunnen.
En ms krijgt ballie wel werk waarbij ze een deel bureauwerk moet doen
Denk dat je dan daar eerst officieel moet wonen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze restaurant gaat runnen, hele dagen administratie bijwerken
Hmmm denk K niet maar zit graag achter de pc. Het tafeltje wat K nu heb zit slecht en altijd op de bank zitten ben K ook niet gewend;pquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Bwah, ik zou iig de mogelijkheid willen hebben om wèl goed te zitten als ik dat zou willen. Dat je soms wat meer onderuit zakt enzo allemaal prima, maar je moet ook weer terug kunnen.
En ms krijgt ballie wel werk waarbij ze een deel bureauwerk moet doen
Wel zorgen dat je bovenbenen genoeg ruimte hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dan is de stoel belangrijker denk ik
Hmm nee je moet een business visa aanvragenquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat je dan daar eerst officieel moet wonen.
Ja daaromquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:18 schreef Xilia het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je bovenbenen genoeg ruimte hebben.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:22 schreef UitStraling het volgende:
Over tien jaar is er op elk tropisch eiland ter wereld een Balls snackparadijs.
Moet lachenquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:25 schreef UitStraling het volgende:
Hi John, wanna grab a sandwich with hailsleg at Balls?
Yeah sure thing Kate, I think I'll take the prostitutepaste.
Dit moeten Barbie en Ken zijn toch?quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:25 schreef UitStraling het volgende:
Hi John, wanna grab a sandwich with hailsleg at Balls?
Yeah sure thing Kate, I think I'll take the prostitutepaste.
Wil je niet je leven veranderen?quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zelfde als thuis. Zat K altijd achter mijn bureau. Series te kijken of fokken.
Zijn er nog veel Russen?quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:29 schreef bitterbal het volgende:
Denk niet dat ik het eerder zo rustig heb gezien op het eiland
Dit klopt wel heel erg perfectquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit moeten Barbie en Ken zijn toch?
Alleen de temperatuur van het leven.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je niet je leven veranderen?
welke set heb je ook al weer??quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:42 schreef Ama het volgende:
Argh het lukt me niet om de laatste twee bloemetjes klaar te krijgen van mijn LEGO set.
Dat is de speciale @kwiwi flavour melkbroodbqlletjes smaakquote:Op zondag 6 oktober 2024 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was zo'n supermarktje in gegaan en daar had ik allemaal rare chips enzo gekocht. En iets van melk.
Das mijn vrije tijd verdrijfquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je niet je leven veranderen?
Toevluchtsoord voor criminelen dusquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes. Ja die gaan niet weg. En israelis
Ik steek echt 1000 kaarsjes aan dat je een leuke Joodse kerel tegenkomtquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes. Ja die gaan niet weg. En israelis
Plum Blossomquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
welke set heb je ook al weer??
Kinderen met een grote neus en grote oren.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik steek echt 1000 kaarsjes aan dat je een leuke Joodse kerel tegenkomt
Ja is die ook en ik heb hem ook bijna klaarquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee,die ziet er op zich wel leuk uit
Gezelliequote:Op zondag 6 oktober 2024 13:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Gister met mijn bff uitgeweest
En Ballie heeft al flappiesquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kinderen met een grote neus en grote oren.
Lukt dat weer goed?quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Gister met mijn bff uitgeweest
quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja hoor zittend cocktails drinken kan ik wel
Zag dat er zelfs een set te koop van het Belfort in Bruggequote:
damnquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:41 schreef Xilia het volgende:
[..]
Zag dat er zelfs een set te koop van het Belfort in Brugge![]()
[ afbeelding ]
Na die zal niet te koop zijn maar die is gemaakt door iemand of meerdere personen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:41 schreef Xilia het volgende:
[..]
Zag dat er zelfs een set te koop van het Belfort in Brugge![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
damn
Zou leuk zijn als je die muurtjes helemaal zelf in elkaar moet 'metselen'
In 13 dagen gebouwdquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Na die zal niet te koop zijn maar die is gemaakt door iemand of meerdere personen.Wel gaaf! Ik ben ook wel erg benieuwd wat ze in Berlijn in de winkel hebben staan qua kunstwerken van LEGO.
Damnquote:
Ook wel knap om zoiets te ontwerpen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
Wat vet als je zoiets mag ontwerpen en in elkaar mag zetten zeg
quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik steek echt 1000 kaarsjes aan dat je een leuke Joodse kerel tegenkomt
altijd zoquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:54 schreef Xilia het volgende:
Ik zie mijn eerdere post niet dus nog maar eens:
Er was een mini versie te koop voor 169 euro, maar valt wel tegen als je de grote hebt gezien
Buiten is het best lekker als de zon schijnt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil naar buiten maar heb t binnen al erg koud, dat motiveert niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Het is hier bewolktquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buiten is het best lekker als de zon schijnt.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:56 schreef Xilia het volgende:
Oja en dit deed me aan @:bitterbal denken, maar dan straks bij @:kwiwi
Dat zijn heel wat vosjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Zo schattigquote:
Oh wel leuk dat er ook een set van te koop is.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:54 schreef Xilia het volgende:
Ik zie mijn eerdere post niet dus nog maar eens:
Er was een mini versie te koop voor 169 euro, maar valt wel tegen als je de grote hebt gezien
WhutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zo cute![]()
Wasquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh wel leuk dat er ook een set van te koop is.
Eerste overwinning na 3 wedstrijden. Dus dat is wel fijn. 😅quote:
Wij zijn nog ongeslagenquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerste overwinning na 3 wedstrijden. Dus dat is wel fijn. 😅
Nee ken ik niet, zou wel proberenquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand wel eens de mayo van 'mayoneur' geprobeerd? Hebben interessante smaken
https://www.ah.nl/bonus/groep/664419?week=40
Heb jezelf ook gewonnen?? Of is die 1 jouw schuldquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerste overwinning na 3 wedstrijden. Dus dat is wel fijn. 😅
Zo cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Klinkt bijzonder.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand wel eens de mayo van 'mayoneur' geprobeerd? Hebben interessante smaken
https://www.ah.nl/bonus/groep/664419?week=40
leuke bikiniquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:10 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Lana del Rey’s insta![]()
![]()
Ik heb wel mijn enkel verloren, dus ik ben wel verantwoordelijk voor dat ene puntje tegen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb jezelf ook gewonnen?? Of is die 1 jouw schuld
Goede tieten.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:10 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Lekker wijf wel.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:10 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ah Jammer de bammerquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn enkel verloren, dus ik ben wel verantwoordelijk voor dat ene puntje tegen.
En daarmee ook weer mijn doelstelling (winnen van al mijn enkelspelen) van ieder jaar niet gehaald.
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker wijf wel.
Oh ik bedoel, mooie vrouw.
Heb je ook daarboven gekeken?quote:
Is ze op huwelijksreis??quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb je ook daarboven gekeken?
Ihren gezicht intressiert mich nichtquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die krokodil?quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja, maar die duikbril vind ik niksquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok dat zijn er wel heel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar cute
![]()
Warmte begint wel merkbaar te verdwijnen uit de muren. Zodra de zon weg is, koelt het rap afquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik loop hier nog lekker in mijn t shirt vandaag.
Zonnige dag weer.
Dan begint hier de airco te brommen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Warmte begint wel merkbaar te verdwijnen uit de muren. Zodra de zon weg is, koelt het rap af
Doodmoe wakker worden was wel een goede tactiek om in ontspanningsmodus te gerakenquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Kom niet lekker in de ontspanningsmodus vandaag
Waarom ben je zo moe?quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doodmoe wakker worden was wel een goede tactiek om in ontspanningsmodus te geraken
Je kunt hier mindful de was komen vouwen. Ben je daarna helemaal zen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Kom niet lekker in de ontspanningsmodus vandaag
Dat is een vrouwenklusje.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt hier mindful de was komen vouwen. Ben je daarna helemaal zen.
is de hond er nog?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt hier mindful de was komen vouwen. Ben je daarna helemaal zen.
Ja die is er nogquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is de hond er nog?
al denk ik dat het toch iets te laat op de dag en wat te ver weg is
Zijn vooral oude mannen die erover klagen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Morgen is het een jaar geleden dat een roedel zwakzinnige haatbaarden meisjes gingen verkrachten en aan stukken snijden in Israël, het zal in Nederland wel weer uitlopen op een feestje van hysterisch antisemitisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |