SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:56 schreef LTVDK het volgende:
Wachten op de vlucht naar huis, het zit er al weer opMaar wel een mooie tijd gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En fijne vlucht straks
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Wachten op de vlucht naar huis, het zit er al weer opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wachten op de vlucht naar huis, het zit er al weer opOh mooi op tijd. De eerste 10 beren worden maandag geleverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:Op zondag 6 oktober 2024 03:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh mooi op tijd. De eerste 10 beren worden maandag geleverd
Arme budaquote:Op zondag 6 oktober 2024 03:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze worden uitgezet in gemeente Dordrdcht
Ja die wou waarschijnlijk zijn paddestoelen niet delenquote:Op zondag 6 oktober 2024 03:47 schreef bitterbal het volgende:
Beer doodt paddenstoelenplukker in Slowakije
Een bruine beer heeft in Slowakije een 55-jarige man gedood, schrijven landelijke media. Het slachtoffer plukte samen met iemand paddenstoelen in de omgeving van het Tatragebergte toen hij werd aangevallen door de beer.
https://nos.nl/artikel/25(...)plukker-in-slowakije
quote:Op zondag 6 oktober 2024 03:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dan moet ik even bellen met de leverancier
Had die ook gewoon kunnen zeggen hequote:Op zondag 6 oktober 2024 03:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die wou waarschijnlijk zijn paddestoelen niet delen
Nee daar ben ik toch nietquote:Op zondag 6 oktober 2024 04:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal ik er drie in Rotterdam laten bezorgen?
ja pcies want dit zijn geen tijden natuurlijkquote:Op zondag 6 oktober 2024 05:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
even een ontbijtje en dan weer terug je bed in?
Ik heb al de badkamer schoongemaakt. Honden hebben vandaag niet geplast dus das positiefquote:Op zondag 6 oktober 2024 05:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja pcies want dit zijn geen tijden natuurlijk
ah mooi, hoe laat is het daar?quote:Op zondag 6 oktober 2024 05:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb al de badkamer schoongemaakt. Honden hebben vandaag niet geplast dus das positief
1037 nu.quote:
ja je moet je een beetje thuis voelen en het naar je hand zetten daarquote:Op zondag 6 oktober 2024 05:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1037 nu.
Vandaag een dag met veel regen dus ben muziekjes aan het luisteren en mijn boodschappenlijstje op de thaise bol.com aan het bijwerken. Wil graag wat extra kastruimte bv En wat dingetjes voor in huis.
Ja ook maar kijken naar een bureau en goede bureaustoel aangezien ik nu niet echt comfi zitquote:Op zondag 6 oktober 2024 05:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja je moet je een beetje thuis voelen en het naar je hand zetten daar
vergeet de ledlampjes nietquote:Op zondag 6 oktober 2024 05:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ook maar kijken naar een bureau en goede bureaustoel aangezien ik nu niet echt comfi zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |