SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had Vullen met lullen klaarstaanquote:![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Maar scheelt, nu hoef ik iig niet te praten
Ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet niet meer zeker wie deze heeft gemaakt. Homijn zelf of ToT of iemand anders?(maar fraaie bewerking hoor)
Nee, het was toch echt ondergetekende.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Aan de 1337-skillz te zien moet het @:tot wel geweest zijnMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Welquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar scheelt, nu hoef ik iig niet te praten![]()
Waarvoor huldequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik(maar fraaie bewerking hoor)
[..]
Nee, het was toch echt ondergetekende.![]()
Is ook lastig als je mond gevuld is met lul.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar scheelt, nu hoef ik iig niet te praten
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik heb nog helemaal de september-winnaar niet gefeliciteerdSchande
@JustinK, alsnog gefeliciteerd.
Bij deze een haiku:
JustinK wint weer
Dodetopicspel, hoera
Koning maakt het waarMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Is ook lastig als je mond gevuld is met lul.
Ik bedoelde natuurlijk het topic vullen met gepraat, niet met cijfers of smilies
Maar gelukkig kan ik nu gewoon mn smiley liefde belijden
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk het topic vullen met gepraat, niet met cijfers of smilies
Maar gelukkig kan ik nu gewoon mn smiley liefde belijden![]()
![]()
Moeten we daarom op een oor liggen?quote:
Oh, ik ook wel eens een tong, brrrrquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb wel eens een banaan in mijn oor gehad, maar niets andersCause there is always a wrong to your right 🎶
Gadverquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik ook wel eens een tong, brrrr![]()
Ah toch. Maar die 2 punten komt niet van jou? Die heeft iemand anders dan een keer gepost.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik(maar fraaie bewerking hoor)
[..]
Nee, het was toch echt ondergetekende.![]()
Van je UI?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik ook wel eens een tong, brrrr![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb wel eens een banaan in mijn oor gehad, maar niets andersWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Oh, dan zou je mij niet horen klagenquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dan zou je mij niet horen klagen!
![]()
Nee, niet die "2" en "en", wel het originele plaatje van 1 punt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ah toch. Maar die 2 punten komt niet van jou? Die heeft iemand anders dan een keer gepost.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ehhh.....?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dweilie is verdwaald en roept om hulp, maar ik wil niet overeind komen![]()
![]()
Ja die met 1 punt heb ik ook opgeslagen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, niet die "2" en "en", wel het originele plaatje van 1 punt.![]()
![]()
Ach, dan ben je toch maar mooi gekomenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dweilie is verdwaald en roept om hulp, maar ik wil niet overeind komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, dan ben je toch maar mooi gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meerdere keren zelfs!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2024 15:00:25 ]![]()
Sorry, het is weer slechte-grappen-zaterdagquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, dan ben je toch maar mooi gekomenBadum tssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ik kan dan wel zeggen dat ik meerdere keren kan komenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sorry, het is weer slechte-grappen-zaterdag![]()
![]()
Is het daarom dat je dweilie aan het werk hebt gezet?quote:
Wow. Doe maar rustig hoor.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is het daarom dat je dweilie aan het werk hebt gezet?![]()
![]()
Oh, is dat ook een slechte grap?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik kan dan wel zeggen dat ik meerdere keren kan komen
Ik schaal hem in op 2 / 10quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, is dat ook een slechte grap?![]()
Is dat 2 keer in 10 minuten?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik schaal hem in op 2 / 10
Mijn favoriete bolk-plaatjequote:
Van Bert?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb wel eens een banaan in mijn oor gehad, maar niets andersUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Akkoordquote:
Begin je nu alweer terug te krabbelen ja?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik deze druk aankan
Vooruit, je mag er ook een half uur over doen
Ik neem wel gewoon ook mijn waterpistool mee, succes gegarandeerdquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Begin je nu alweer terug te krabbelen ja?
Vooruit, je mag er ook een half uur over doen![]()
Mooi op tijdquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:13 schreef maily het volgende:
[..]
Hier ook.
En mijn bed al afgehaald@:Lovely
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oh, dat is weer iets nieuws, ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik neem wel gewoon ook mijn waterpistool mee, succes gegarandeerd
De SuperSoaker 3688quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat is weer iets nieuws, ik ben benieuwd!![]()
![]()
Dank jequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
@:maily speciaal voor jou een korter filmpje![]()
![]()
![]()
Het gras is afgedaan.
Ik herhaal: HET GRAS IS AFGEDAAN.![]()
Snel de stofslet in de was doen!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:12 schreef maily het volgende:
[..]
Dank je![]()
Het gras is afgedaan.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:12 schreef maily het volgende:
[..]
Dank je![]()
Het gras is afgedaan.
![]()
Goed bezig geweest!!Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:12 schreef maily het volgende:
[..]
Dank je![]()
Het gras is afgedaan.
Ik herhaal: HET GRAS IS AFGEDAAN.
Home en end knoppen doen het weer had FN en Num Lock ingedrukt
Ik heb het nog gezegd: je kunt dingen ook schriftelijk afdoen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:12 schreef maily het volgende:
[..]
Dank je![]()
Het gras is afgedaan.
Ik herhaal: HET GRAS IS AFGEDAAN.
Goed dat daarvoor is gekozen.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:16 schreef Lovely het volgende:
Home en end knoppen doen het weer had FN en Num Lock ingedrukt![]()
![]()
Lees je mee @Kissingbird ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:17 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb het nog gezegd: je kunt dingen ook schriftelijk afdoen.
Goed dat daarvoor is gekozen.![]()
Ik ga de muren afdoen!
4 plantjes voor buiten en 4 plantjes voor binnen.
En 2 houten paddenstoeltjes, want daar had ik er nog niet genoeg van
Trotste mama van Ambar
Het officiėle liefje van @Monitor O+![]()
Sowieso: gras kan heel opstandig zijn. Je moet het gewoon kort houden.
En als iemand zich afvraagt: retailtherapie werkt dat?
Ja hoor
Trotste mama van Ambar
Dopaminequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
En als iemand zich afvraagt: retailtherapie werkt dat?
Ja hoor![]()
![]()
Denkt een boterbloem dan ook 34 keer per dag aan boter?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:31 schreef Lovely het volgende:
Fruitvlieg denkt 34 keer per dag aan fruit
Er zijn mensen die de muren schoonmaken. Ik maak geen grapjequote:Trotste mama van Ambar
Wie weetquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:36 schreef Homijn het volgende:
[..]
Denkt een boterbloem dan ook 34 keer per dag aan boter?
Waar zou een dagpauwoog aan denken? Aan dagen, pauwen of ogen?
Jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:40 schreef Homijn het volgende:
Waar zou een dagpauwoog aan denken? Aan dagen, pauwen of ogen?![]()
U bent van harte welkom in het huis van ieniminimuis.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Huisje schoon![]()
Zelf schoon![]()
En nu verveel ik me
Ik heb een tal van activiteiten voor u in de aanbieding.Trotste mama van Ambar
Welke activiteiten biedt u zoal aan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
U bent van harte welkom in het huis van ieniminimuis.
Ik heb een tal van activiteiten voor u in de aanbieding.![]()
Film of serie kijken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Huisje schoon![]()
Zelf schoon![]()
En nu verveel ik me
Of keiharde bolken?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
U kunt uitgebreid opruimen en schoonmakenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Welke activiteiten biedt u zoal aan?
Verven
Vloertje leggen
Gordijnen ophangen
Planten verpotten
Bloembollen planten
Fietsketting aanspannen
Naar Ikea om grotere spullen te halenTrotste mama van Ambar
En je mag zelf nog een wasmachine aanzetten als je er zin in hebtTrotste mama van Ambar
Pergola ding achtig iets bouwen op het balkonTrotste mama van Ambar
Ik ga mezelf even nuttig maken op het balkon nu en nog best aangenaam is buitenTrotste mama van Ambar
Er komt een maat langs over een kwartierquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Film of serie kijken.
Of keiharde bolken?![]()
![]()
Een rolmaat?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er komt een maat langs over een kwartierTrotste mama van Ambar
Klussenbedrijf AardappelSchotel helpt je zo uit de puree.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Gezellig bier drinkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er komt een maat langs over een kwartier
Ik heb trouwens weer een punt
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:48 schreef Homijn het volgende:
Klussenbedrijf AardappelSchotel helpt je zo uit in de puree.![]()
Daar heb je geen hulp van een man voor nodigquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
U kunt uitgebreid opruimen en schoonmaken
Verven
Vloertje leggen
Gordijnen ophangen
Planten verpotten
Bloembollen planten
Fietsketting aanspannen
Naar Ikea om grotere spullen te halen![]()
![]()
Vanmorgen toch al of nu weer?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Oeh, Liev is over me heen gegaan![]()
Vanochtend ging je over mij heen, toen lag ik een tijdje bovenop je, en nu ben je weer over me heen gegaan... geloof ikquote:![]()
![]()
Link!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:00 schreef KoningWouter het volgende:
Weer nieuwe LEGO set besteld op Ali.
Back to the Future auto.![]()
![]()
Geilquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vanochtend ging je over mij heen, toen lag ik een tijdje bovenop je, en nu ben je weer over me heen gegaan... geloof ik![]()
je hebt de smaak goed te pakken. Koop je steeds bouwstenen van 1 bepaald merk daar?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:00 schreef KoningWouter het volgende:
Back to the Future auto.Smile, it's free therapy.![]()
Die is gaafquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
https://nl.aliexpress.com(...)gatewayAdapt=glo2nld![]()
Coolquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:00 schreef KoningWouter het volgende:
Back to the Future auto.![]()
ZO dan, jij gaat lekkerquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:00 schreef KoningWouter het volgende:
Back to the Future auto.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ah okquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vanochtend ging je over mij heen, toen lag ik een tijdje bovenop je, en nu ben je weer over me heen gegaan... geloof ik
Nou zal wel hele maand zo gaan![]()
Ik ga hier niet over klagenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok
Nou zal wel hele maand zo gaan![]()
![]()
![]()
Ik welquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga hier niet over klagen
Genoeg is genoeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nee ik kijk vooral wat ik leuk vind en of het compatibel is met LEGO.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je hebt de smaak goed te pakken. Koop je steeds bouwstenen van 1 bepaald merk daar?
Merk boeit me niet veel. Enige verschil met LEGO is dat er geen naam op de nopjes staat. Voor de rest is het precies hetzelfde.
Heb nu ook een Harry Potter set voor 50 euro die bij LEGO 300 kostDie prijzen zijn voor mij niet leuk meer. Dit is nog leuk om te doen. Bouwen is fantastisch maar bij de echte LEGO kun je niet lekker doorbouwen (althans niet met mijn geld voorraad
)
![]()
Ja ik heb er een nieuwe hobby bij hoor. Zit ook in de familie. Mijn beide ooms hebben een gigantische LEGO collectie.quote:![]()
Moet wel zeggen dat ik hierdoor wel zwaar terugschakel qua uitgaven. Geen paar flessen cola en zo omdat ik daarvoor ook (nep-)LEGO kan kopen.![]()
Wow nice! Ja ik wil ze niet verkopen. Krijgen een mooi plaatsje in mijn huis. Ga op zolder ook planken ophangen zodat ik daar wat sets kwijt kan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb al mijn lego-sets verkocht nadat ik ze gebouwd had.. de meeste met flinke winst![]()
Paar jaar terug alweer dat ik daar vaker setjes kocht. Maar merkte toen wel verschil in de 'merkjes' die er wel eens bijstonden. Dat de nopjes soms niet goed leken te passen of dat er wat meer kleurverschil soms in zat.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee ik kijk vooral wat ik leuk vind en of het compatibel is met LEGO.
Merk boeit me niet veel. Enige verschil met LEGO is dat er geen naam op de nopjes staat. Voor de rest is het precies hetzelfde.
Heb nu ook een Harry Potter set voor 50 euro die bij LEGO 300 kostDie prijzen zijn voor mij niet leuk meer. Dit is nog leuk om te doen. Bouwen is fantastisch maar bij de echte LEGO kun je niet lekker doorbouwen (althans niet met mijn geld voorraad
)
Kost maar een fractie daar van de LEGO dan kun je wel wat setjes kopen.
Smile, it's free therapy.![]()
Mooie hobbyquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow nice! Ja ik wil ze niet verkopen. Krijgen een mooi plaatsje in mijn huis. Ga op zolder ook planken ophangen zodat ik daar wat sets kwijt kan.
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:06 schreef KoningWouter het volgende:
Moet wel zeggen dat ik hierdoor wel zwaar terugschakel qua uitgaven. Geen paar flessen cola en zo omdat ik daarvoor ook (nep-)LEGO kan kopen.
Ja klopt hoor. Heb ook een misvormd stukje in een set gehad. Maar dat doet maar even pijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Paar jaar terug alweer dat ik daar vaker setjes kocht. Maar merkte toen wel verschil in de 'merkjes' die er wel eens bijstonden. Dat de nopjes soms niet goed leken te passen of dat er wat meer kleurverschil soms in zat.
Kost maar een fractie daar van de LEGO dan kun je wel wat setjes kopen.Ik vind bouwen het leukst. Het zoeken en dan bouwen. Dat is me niet 5x de prijs waard. Als we straks wat geld verdienen met de app ga ik wel echte LEGO kopen. Nu moet ik behelpen van de Ali.
![]()
![]()
Je kunt zo'n misvormd stukje graties bij Lego bestellenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja klopt hoor. Heb ook een misvormd stukje in een set gehad. Maar dat doet maar even pijn.Ik vind bouwen het leukst. Het zoeken en dan bouwen. Dat is me niet 5x de prijs waard. Als we straks wat geld verdienen met de app ga ik wel echte LEGO kopen. Nu moet ik behelpen van de Ali.
![]()
![]()
Ja en ik begreep dat jij ook nog alles uit de zakjes haalt en dan pas gaat sorterenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja klopt hoor. Heb ook een misvormd stukje in een set gehad. Maar dat doet maar even pijn.Ik vind bouwen het leukst. Het zoeken en dan bouwen. Dat is me niet 5x de prijs waard. Als we straks wat geld verdienen met de app ga ik wel echte LEGO kopen. Nu moet ik behelpen van de Ali.
![]()
mwoah als je het zo toch ook leuke sets zijn waarom zou je dan het vijfvoudige ervan betalen.Smile, it's free therapy.![]()
Lekker toch, het is alleen zo dure hobbyquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik heb er een nieuwe hobby bij hoor. Zit ook in de familie. Mijn beide ooms hebben een gigantische LEGO collectie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaha oke zeker met het aankoopbewijs erbij? Anders is het wel het proberen waard.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je kunt zo'n misvormd stukje graties bij Lego bestellen![]()
![]()
Nee, het is al wel een jaar of 2 geleden, maar ik hoefde geen enkel bewijs te laten zienquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha oke zeker met het aankoopbewijs erbij? Anders is het wel het proberen waard.![]()
Ik sorteer helemaal niet behalve de grote platen even in een los bakje. Dan gewoon alles op een dienblad en daar doorheen zoeken. Net gokken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en ik begreep dat jij ook nog alles uit de zakjes haalt en dan pas gaat sorteren![]()
mwoah als je het zo toch ook leuke sets zijn waarom zou je dan het vijfvoudige ervan betalen.
Ja is ook zo. Maar voel me nu wel een beetje bezwaard om in het LEGO topic hier op Fok te posten. Ze willen daar liever geen nep LEGO.![]()
[quote]Op zaterdag 5 oktober 2024 16:14 schreef Dotteke het volgende:
KWOOTVERKLOOTquote:[ afbeelding ] Op zaterdag 5 oktober 2024 16:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik heb er een nieuwe hobby bij hoor. Zit ook in de familie. Mijn beide ooms hebben een gigantische LEGO collectie.
Lekker toch, het is alleen zo dure hobby![]()
Is al gerepareerdquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeker. Zelfs van Ali is het al best aan de prijs.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, het is alleen zo dure hobby![]()
IK heb op zolder ook nog een krat met echte lego staan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh die ga ik onthouden. Voelt wel een beetje extreem als fraude maar goed. Nooit geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, het is al wel een jaar of 2 geleden, maar ik hoefde geen enkel bewijs te laten zien![]()
![]()
Ja vooral als je zo hard gaat, dan ben je er ook snel doorheenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker. Zelfs van Ali is het al best aan de prijs.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nep LEGO topic openen een idee?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik sorteer helemaal niet behalve de grote platen even in een los bakje. Dan gewoon alles op een dienblad en daar doorheen zoeken. Net gokken.
Ja is ook zo. Maar voel me nu wel een beetje bezwaard om in het LEGO topic hier op Fok te posten. Ze willen daar liever geen nep LEGO.Smile, it's free therapy.![]()
Ja en dan probeer ik me nog af te remmen. Vind het best zonde hoe snel ik er doorheen race. Maar heb nu al wel 3 mooie sets op mijn bureau staan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral als je zo hard gaat, dan ben je er ook snel doorheen
Deze heb ik ook nog besteld.
Harry Potter![]()
![]()
Is er al maar daar reageert niemand.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nep LEGO topic openen een idee?
Dus ik post gewoon door in het echte LEGO topic. Maar dat vinden ze niet echt leuk heb ik het idee.![]()
![]()
O die is echt mooi zeg.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja en dan probeer ik me nog af te remmen. Vind het best zonde hoe snel ik er doorheen race. Maar heb nu al wel 3 mooie sets op mijn bureau staan.
Deze heb ik ook nog besteld.
[ afbeelding ]
Harry Potter
Pas maar op straks ben je failliet
Tja gewoon doenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is er al maar daar reageert niemand.
Dus ik post gewoon door in het echte LEGO topic. Maar dat vinden ze niet echt leuk heb ik het idee.
Oeps wel oppassen inderdaadquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die is echt mooi zeg.
Pas maar op straks ben je failliet
Maar nee, heb nog super veel eten in huis. Allemaal opgespaard. Nu ik die voorraad aanbreek eet ik veel gezonder dan dat ik voorheen deed. Plus dat ik de helft minder, en buiten rook zie ik allemaal maar als zeer positief.![]()
Waar lego al niet goed voor isquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeps wel oppassen inderdaad
Maar nee, heb nog super veel eten in huis. Allemaal opgespaard. Nu ik die voorraad aanbreek eet ik veel gezonder dan dat ik voorheen deed. Plus dat ik de helft minder, en buiten rook zie ik allemaal maar als zeer positief.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gebakken lever met uitjes en dat op een broodjequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:22 schreef KoningWouter het volgende:
Over eten gesproken:
Vanavond Chili con Carne!
Wat gaan jullie eten vanavond?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk uiteten vandaag.. chili con carne is ook lekker. Zelfgemaakt?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:22 schreef KoningWouter het volgende:
Over eten gesproken:
Vanavond Chili con Carne!
Wat gaan jullie eten vanavond?Smile, it's free therapy.![]()
Ah klinkt lekkerquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebakken lever met uitjes en dat op een broodje![]()
![]()
Met zoonlief?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk uiteten vandaag.. chili con carne is ook lekker. Zelfgemaakt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het ook zo af en toequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh ook altijd fijn! Ja zelfgemaakte chilli con carne. Vanmorgen gehakt uit de bonus weten te halen, groenten, rijst en kruiden heb ik nog in huis.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk uiteten vandaag.. chili con carne is ook lekker. Zelfgemaakt?
Zin in, ga ik een lekker grote pan voor een paar dagen van maken.![]()
![]()
Lekker! Krijg ik nu ook zin in. Binnenkort een keer maken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh ook altijd fijn! Ja zelfgemaakte chilli con carne. Vanmorgen gehakt uit de bonus weten te halen, groenten, rijst en kruiden heb ik nog in huis.
Zin in, ga ik een lekker grote pan voor een paar dagen van maken.
Lekker met rijst of stokbrood![]()
Fijne is dat je het inderdaad voor een paar dagen kunt maken of invriezen.Smile, it's free therapy.![]()
Uit eten is beter. Veel minder rommel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker! Krijg ik nu ook zin in. Binnenkort een keer maken.
Lekker met rijst of stokbrood![]()
Fijne is dat je het inderdaad voor een paar dagen kunt maken of invriezen.![]()
![]()
Jup even overleg net hier gehad. We gaan vandaag uit eten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Uit eten is beter. Veel minder rommel.![]()
Moet ik me wel nog douchen![]()
Dat moet te doen zijn toch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup even overleg net hier gehad. We gaan vandaag uit eten.![]()
Moet ik me wel nog douchen![]()
![]()
![]()
Ik ga nog even bouwen. Tot straks.
Ben alleen bang dat ik een stukje mis. Maar ik blijf goed zoeken. Tot nu toe heb ik nog geen missende stukjes gehad.![]()
Jupquote:![]()
lang niet meer zo'n luie dag gehad als vandaag. Ook wel eens lekker
Lekker genieten. Het is weekend. Ik heb vandaag alles voor morgen gedaan. Dus morgen heb ik een extreem luie dag. Lekker uitslapen, eten en bouwen. Moet alleen even de bak aan straat zetten maar dat is te doenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup![]()
lang niet meer zo'n luie dag gehad als vandaag. Ook wel eens lekker
![]()
![]()
Uh als je alles op 1 hoop gooit kan ik me voorstellen dat je iets niet meteen vind.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:34 schreef KoningWouter het volgende:
Ben alleen bang dat ik een stukje mis. Maar ik blijf goed zoeken. Tot nu toe heb ik nog geen missende stukjes gehad.
Ook nog nooit in die sets gehad dat iets er niet bij zat.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee geen ananas. Ik houd niet zo van dat zoete.![]()
dat gaat er hier dan wel in
bouw ze ik ga me douchen
Wel dat ze er de verkeerde ingestopt hebben. 4x een rood ding van 3 ipv 2. Maar die zitten er nu in en zijn niet hinderlijk. Als ik straks misschien nog wat over heb zet ik daar zo'n sluitstukje op en dan zie je er niets meer van.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uh als je alles op 1 hoop gooit kan ik me voorstellen dat je iets niet meteen vind.
Ook nog nooit in die sets gehad dat iets er niet bij zat.![]()
Douche ze en veel plezier bij het uiteten gaan! Geniet er van.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dat gaat er hier dan wel in
bouw ze ik ga me douchen![]()
Dank je!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Douche ze en veel plezier bij het uiteten gaan! Geniet er van.
Kon zijn met een vriendinquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jamet een ander zou ik daar nu geen zin in hebben
![]()
We missen allemaaal wel een stukje hoorquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:34 schreef KoningWouter het volgende:
Ben alleen bang dat ik een stukje mis. Maar ik blijf goed zoeken. Tot nu toe heb ik nog geen missende stukjes gehad.![]()
![]()
Ik ga de muur schilderen, dus eerst even stofvrij makenquote:
Welke kleur was het geworden?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga de muur schilderen, dus eerst even stofvrij maken![]()
Of nou ja dat gaat het worden, nu al mn meubels naar het midden van de kamer gesleept en muren afgedaan. Even pauze en dan groene verf erop knallenCause there is always a wrong to your right 🎶
Nee saliegroenquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik vond ze ALLEMAAL wel mooiquote:
Misschien achter elkaar, als ik weer genoeg heb van dezeCause there is always a wrong to your right 🎶
Ik moest er wel de halve stad mee doorfietsen want faal PostNL maar ik heb mijn badkamermeubel compleet
Trotste mama van Ambar
Ook nog eens bezorgd bij het verkeerde pakketpunt
Er zit een hele dino aan plastic omheenTrotste mama van Ambar
Een keer raden wat er ook in deze deur zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Aan mijn bloed te proeven zit ik wel goed met ijzerwaardes trouwensTrotste mama van Ambar
We sturen een nieuwe deur op want in de vorige zat een deuk. Top!
Nieuwe deur komt aan, met deuk
Trotste mama van Ambar
Heerlijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
Eten staat al klaar alleen ff opwarmen straks. Zit nog buiten, wat een zaligheid![]()
![]()
Ik ben even naar een tuincentrum geweest, zag ook mooie kerst dingetjesMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Die koop ik niet alleen kruidnoten, speculaas, chocolade letter en schuimpjes en van die muizen en kikkertjes
Ja dat dusquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:51 schreef Lovely het volgende:
Die koop ik niet alleen kruidnoten, speculaas, chocolade letter en schuimpjes en van die muizen en kikkertjes![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:49 schreef JustinK het volgende:
Ik hou het nog even bij de sinterklaas dingetjesquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:51 schreef Lovely het volgende:
Die koop ik niet alleen kruidnoten, speculaas, chocolade letter en schuimpjes en van die muizen en kikkertjes![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:13 schreef Kissingbird het volgende:
verdorie restaurant waar ik heen wil zit al vol![]()
![]()
Reserveren stumpiequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:13 schreef Kissingbird het volgende:
verdorie restaurant waar ik heen wil zit al vol![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ben het natuurlijk zelluf schuld want..niet gereserveerd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:17 schreef Kissingbird het volgende:
verdorie kan ik weer opnieuw gaan zoeken en twijfelen![]()
First World Problems![]()
![]()
Nou hopelijk vind je wel iets waar je lekker kan etenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope dat vind ik echt niet lekker
Thuis. Een boterham.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou hopelijk vind je wel iets waar je lekker kan eten
Wedden?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: