SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb vannacht 'gewoon' geslapen hoor.Was boodschappen doen en agressieve bejaarden aan het ontwijken.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
hoop dat je bevredigd bent dan daarmee
Smile, it's free therapy.![]()
Slaap je ook wel eens ongewoon?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:56 schreef aeque het volgende:
Ik heb vannacht 'gewoon' geslapen hoor.Was boodschappen doen en agressieve bejaarden aan het ontwijken.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
No shit. LUL man. echt geslapen enzoquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:56 schreef aeque het volgende:
Do what you love, love what you do!![]()
Enorm wat een genot zegquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
hoop dat je bevredigd bent dan daarmeeMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ha daar hebben we hem weerquote:
Die heb je dan ook weer binnen, die boodschappen. Ik moet nogquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:56 schreef aeque het volgende:
Paul
ik weet gewoon moet de nieuwe generatie dit er in proppen enzo ipv alle bs series die er nu zijn.
tis geschiedenis gewoon
Hoe is het daar, alweer een beetje rustig?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kijk nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:03 schreef kree het volgende:
[..]
jij ook gewoon ff kijken ipv mocro maffia of andereMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
ALweer slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:04 schreef Lovely het volgende:
Lekker lang slapen, mij lukt het niet meerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik doe niet lullig, maar ik kijken dingen wanneer ik wil en nu even geen zin inquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:04 schreef kree het volgende:
[..]
nah doe niet zo lulligff kijken kan geen kwaad?
Hey knul, nog leuke plannen voor het weekend?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar had ik nog niet aan gedacht. Maar ja, dat kanquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij slaapt best veel of niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Droge humor ditquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht. Maar ja, dat kan
Jij wel dan of ook niet meer?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht. Maar ja, dat kanMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
ja als ik dat zou doen ook dan kan ik helft overslaan van fok denk of meer. hahahaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik doe niet lullig, maar ik kijken dingen wanneer ik wil en nu even geen zin in
maar daarom kijk ik nog wel eens, je weet je kunt er niks over zeggen zonder nooit gezien te hebben
als je tijd hebt dus
Kree toch,quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja als ik dat zou doen ook dan kan ik helft overslaan van fok denk of meer. hahaha
maar daarom kijk ik nog wel eens, je weet je kunt er niks over zeggen zonder nooit gezien te hebben![]()
Ik ga echt niet alles kijken om er ook wat over te kunnen zeggen hoor.
Wat mij niet boeit kijk ik ook niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Drukke week gehad maar dit weekend niks op de planning staanquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het daar, alweer een beetje rustig?Lekker rustig.
Smile, it's free therapy.![]()
zo naar ziekenhuisquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey knul, nog leuke plannen voor het weekend?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
snap en ik ook niet hoor, maar toch kijk ik dingen wel eens die gepost worden niet om het me boeit maar om ff te snappen ofzo?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree toch,![]()
Ik ga echt niet alles kijken om er ook wat over te kunnen zeggen hoor.
Wat mij niet boeit kijk ik ook niet.
jij niet dan?Do what you love, love what you do!![]()
OOk wel een lekker. Ik denk ik dit weekend ook niet veel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Drukke week gehad maar dit weekend niks op de planning staanLekker rustig.
Moet zo alleen even plinten uitgaan zoekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is minder, dan maar beter even rustig doenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja![]()
Hoofd is op hol aan het slaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, waarom dat dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope 99,9 % klik ikniet aan wat hier voorbij komtquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:10 schreef kree het volgende:
[..]
snap en ik ook niet hoor, maar toch kijk ik dingen wel eens die gepost worden niet om het me boeit maar om ff te snappen ofzo?
jij niet dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gisteren al een gedeelte maar moest nog naar andere winkel waar ik gisteren geen zin in had.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb je dan ook weer binnen, die boodschappen. Ik moet nog
Moet eerst bedenken wat ik wil gaan eten dit weekendquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Gisteren al een gedeelte maar moest nog naar andere winkel waar ik gisteren geen zin in had.
Hey Justinquote:
Nou ik slaap eigenlijk heel ongeregeld, heel slecht. Zoals gisteravond al vrij vroeg in slaap gevallen, dan uren wakker 's nachts, en vanochtend toch ook weer vroeg op. Maar als ik nu op de bank ga liggen ben ik zo weer vertrokken. Dus dat moet maar niet, genoeg te doen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Erwtensoepquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet eerst bedenken wat ik wil gaan eten dit weekend
quote:o nou beter dat dan dat er iemand inligt of jezelf voor een onderzoek moet
Hee Justin. Zeg Justin, men vraagt zich af hoe het kan dat jij zo weinig gebolkte punten hebt?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je hebt nog appeltaart over?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet eerst bedenken wat ik wil gaan eten dit weekendAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Omdat ik weinig bolk deze maandquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee Justin. Zeg Justin, men vraagt zich af hoe het kan dat jij zo weinig gebolkte punten hebt?![]()
Bewust, of gewoon druk?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah dat is wel vervelend dat je 's nachts wakker ligt.. Dan eerst de dingen doen die je moet doen en dan even relaxen op de bank?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik slaap eigenlijk heel ongeregeld, heel slecht. Zoals gisteravond al vrij vroeg in slaap gevallen, dan uren wakker 's nachts, en vanochtend toch ook weer vroeg op. Maar als ik nu op de bank ga liggen ben ik zo weer vertrokken. Dus dat moet maar niet, genoeg te doen.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Lust Henk niet,quote:
Nou hij lust het wel maar hij wil niet met worst, en hij wil er varkens tong in.
Nou jammer dan krijgt hij hier geen snert.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mijn zusje is er zuster hihiquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]o nou beter dat dan dat er iemand inligt of jezelf voor een onderzoek moet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat is een idee. Ja nu zit ik ook weer te FOK!ken omdat ik even mail moest nalezen. Dat is toch een valkuil hè.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is wel vervelend dat je 's nachts wakker ligt.. Dan eerst de dingen doen die je moet doen en dan even relaxen op de bank?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Snel weer weg klikken danquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een idee. Ja nu zit ik ook weer te FOK!ken omdat ik even mail moest nalezen. Dat is toch een valkuil hè.
oja vergeet die dingen altijd ff planten binnen water geven. buiten kopgen ze zsm sterven ff. maargoedn.Do what you love, love what you do!![]()
Snert met rookworst. Oh heerlijk. Ik heb nog 2 blikken liggen hier.... Echte winterkost. Oh dat ga ik eten vanavond, Snert!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lust Henk niet,
Nou hij lust het wel maar hij wil niet met worst, en hij wil er varkens tong in.
Nou jammer dan krijgt hij hier geen snert.
Gister al Pozza gehad
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb geen appeltaart gemaakt het is een mokkaslagroomtaart gewordenquote:
Maar dat is geen eten he
Ik ga vandaag even wat uitdelen aan kennissen. Wat stukjes wegbrengen zo taart is veel te grootWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A dan is het helemaal leuk om een kijkje te gaan nemenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gisterochtend was het flink koud was in Hillegom maar 4 graden denk? na het zonnetje werd het stukken beter wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Anders je hebt wel van die automatische grondbevochtigers. Heb je er geen omkijken meer naar.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:18 schreef kree het volgende:
oja vergeet die dingen altijd ff planten binnen water geven. buiten kopgen ze zsm sterven ff. maargoedn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kan heel goed op de laptop aan het werk gaan zonder naar FOKK! te gaan. Ik doe dat bijna iedere dag.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een idee. Ja nu zit ik ook weer te FOK!ken omdat ik even mail moest nalezen. Dat is toch een valkuil hè.
Eerst mijn dingen doen en dan naar FOK!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon het huis uitzetten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lust Henk niet,
Nou jammer dan krijgt hij hier geen snert.Hoe doe ik het als padawan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bewust. Even een keer wat rustiger aanOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Het is hier bar koud.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:19 schreef kree het volgende:
[..]
gisterochtend was het flink koud was in Hillegom maar 4 graden denk? na het zonnetje werd het stukken beter wel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Snert uit blik is niet lekkerquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Snert met rookworst. Oh heerlijk. Ik heb nog 2 blikken liggen hier.... Echte winterkost. Oh dat ga ik eten vanavond, Snert!
Gister al Pozza gehad
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen appeltaart gemaakt het is een mokkaslagroomtaart geworden
[ afbeelding ]
Maar dat is geen eten he
Ik ga vandaag even wat uitdelen aan kennissen. Wat stukjes wegbrengen zo taart is veel te groothou niet zo van mokka, maar ziet er wel lekker uit.
Jij hebt discipline.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan heel goed op de laptop aan het werk gaan zonder naar FOKK! te gaan. Ik doe dat bijna iedere dag.
Eerst mijn dingen doen en dan naar FOK!
Ik wat minder.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
moet juist dood in de tuin nu. alleen kamerplantenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Anders je hebt wel van die automatische grondbevochtigers. Heb je er geen omkijken meer naar.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, en vanochtend 2 graden ofzo? Het water op het dak van het schuurtje was zo te zien bevroren.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maandag morgen weer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon het huis uitzetten.
[..]
Hoe doe ik het als padawan?
Ik ben er gek op. Haal bij de ijsboer ook altijd mokka ijsquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:21 schreef aeque het volgende:
[..]hou niet zo van mokka, maar ziet er wel lekker uit.
Vannacht 3 zie ik net daarna weer boven de 10 in de nachtquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en vanochtend 2 graden ofzo? Het water op het dak van het schuurtje was zo te zien bevroren.
Tijdens een vergadering zit ik ook altijd met de laptop, maar ga tussen door ook niet op FOK!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij hebt discipline.
Ik wat minder.
Alleen misschien als er even pauze is. Maar vaak kijk ik dan even snel de notulen na op taalfoutenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Assiequote:
Ik heb een keer een mokka gebakje gehad, omdat jij toen er over had.. opzich wel lekker maar liever ander gebakquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er gek op. Haal bij de ijsboer ook altijd mokka ijs
Was ineens zo stil toen ik t topic opendequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik dacht al wat te voelen een tijdje geleden
Mwa kon wel beter, wakker geworden met hoofdpijnquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Geweldig genotenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaat Liev ineens vol over me heen![]()
![]()
Ik heb je wel geliked toen je over me heen gingquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was ineens zo stil toen ik t topic opende![]()
![]()
Ik zag je likejequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb je wel geliked toen je over me heen ging
Nee, maar dat doe ik ook niet. Als ik op kantoor ben, zit ik soms alleen maar op FOK! tijdens een pauze. Ik doe niets privé op werk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijdens een vergadering zit ik ook altijd met de laptop, maar ga tussen door ook niet op FOK!
Alleen misschien als er even pauze is. Maar vaak kijk ik dan even snel de notulen na op taalfouten
Dat gaat ook niet, heb ik geen tijd voor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Uhhmm doe dat maar nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee okee....
* ToT zet een scheermes tegen z'n oor
Je hebt mokka creme en je hebt mokka slagroom. De creme vind ik ook niet zo lekkerquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb een keer een mokka gebakje gehad, omdat jij toen er over had.. opzich wel lekker maar liever ander gebakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa kon wel beter, wakker geworden met hoofdpijnlekker rustig aan doen vandaag dan maar
![]()
Voelt goed?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaat Liev ineens vol over me heenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had niet door dat het topic dicht was.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaat Liev ineens vol over me heen
Dacht al wat is het ineens rustig
Mokka slagroom nog niet gehad idd..quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt mokka creme en je hebt mokka slagroom. De creme vind ik ook niet zo lekkerMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hey ToT het oor van Aequequote:
Da's niet cool.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa kon wel beter, wakker geworden met hoofdpijn
Rustig aan dus vandaag.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa kon wel beter, wakker geworden met hoofdpijn![]()
![]()
Komt goed, zo even douchen en een tabletje in nemenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]lekker rustig aan doen vandaag dan maar
Straks even de slowcookert aanzetten.
Ben je door het slotje heengegaan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had niet door dat het topic dicht was.
Dacht al wat is het ineens rustigAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zeker niet.. hopelijk zakt t snel af..quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's niet cool.
Rustig aan dus vandaag.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Mokka creme vind ik zo machtig en boterachtig.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mokka slagroom nog niet gehad idd..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je ligt nog op 1 oor?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar als ik er op moet gaan liggen....?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwww beter!
Aukje, kom eens hier met je oor! Ik heb hier een mooi scheermes!
* gebrokenglas komt Lovely een heerlijk kopje thee brengen, met beschuit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt goed, zo even douchen en een tabletje in nemenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat gaat u cookeren?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ssstttttttttquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben je door het slotje heengegaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is geschikt om te slowcookeren?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mokka creme vind ik zo machtig en boterachtig.
Ah dankjewelquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas komt Lovely een heerlijk kopje thee brengen, met beschuit.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is geschikt om te slowcookeren?Uit je slaap gebolktquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe neuh, Mini-ToT kwam voor 7.30 me al uitgebreid knuffelen.![]()
Dat is mooi op tijdquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe neuh, Mini-ToT kwam voor 7.30 me al uitgebreid knuffelen.
Hier zijn een paar heerlijke gerechten die je in de slowcooker kunt bereiden:
• Pulled Pork: Een klassieker die perfect is voor de slowcooker. Het vlees wordt heerlijk mals en smaakvol.
• Hachee: Een traditioneel Nederlands stoofgerecht dat ideaal is voor de koude wintermaanden.
• Indonesische Rendang: Een smaakvolle en kruidige stoofpot van rundvlees, perfect te combineren met rijst en groenten.
• Runderstoofpot: Een heerlijke stoofpot met rundvlees, wortelen en sperziebonen.
• Erwtensoep: Een stevige soep die langzaam kookt en vol van smaak is.
Bron: Bing Copilot AIAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik maak vaak Balinese Rendang in de slome, beetje extra kokosmelk erbijquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier zijn een paar heerlijke gerechten die je in de slowcooker kunt bereiden:
• Pulled Pork: Een klassieker die perfect is voor de slowcooker. Het vlees wordt heerlijk mals en smaakvol1.
• Hachee: Een traditioneel Nederlands stoofgerecht dat ideaal is voor de koude wintermaanden2.
• Indonesische Rendang: Een smaakvolle en kruidige stoofpot van rundvlees, perfect te combineren met rijst en groenten3.
• Runderstoofpot: Een heerlijke stoofpot met rundvlees, wortelen en sperziebonen4.
• Erwtensoep: Een stevige soep die langzaam kookt en vol van smaak is
Bron: Bing Copilot AI![]()
![]()
![]()
![]()
Hee, muis, goedemorgenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Met Balinese kroepoek oeeeehhh![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo dat Dierendagfeestje was wel even uit de poot gelopen zeg
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Als ik mijn ping op stand 1 zet worden gerechten ook langzaam bereid.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vertel? Wat ging er mis?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo dat Dierendagfeestje was wel even uit de poot gelopen zegAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Loop je nu een beetje moeilijk ja?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo dat Dierendagfeestje was wel even uit de poot gelopen zeg![]()
quote:
Ik kan alleen zeggen dat ik laat weer thuis was
Trotste mama van Ambar
Is hij niet naar zijn mama?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe neuh, Mini-ToT kwam voor 7.30 me al uitgebreid knuffelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel veel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is geschikt om te slowcookeren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het maar gezellig was!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan alleen zeggen dat ik laat weer thuis was![]()
Morguhquote:
Met de staart omhoog of tussen de benenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan alleen zeggen dat ik laat weer thuis was
Zeker. Geen ruzie geweest tussen de honden en katten of tussen katten en muizen. Ik heb zelfs een beetje kattenkruidbrownies geprobeerdquote:
Trotste mama van Ambar
Aart Staartjes?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met de staart omhoog of tussen de benen![]()
Tipsquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik mijn ping op stand 1 zet worden gerechten ook langzaam bereid.
♡♡♡♡![]()
Worden spacecakes zo genoemd tegenwoordig?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker. Geen ruzie geweest tussen de honden en katten of tussen katten en muizen. Ik heb zelfs een beetje kattenkruidbrownies geprobeerd![]()
Je dronk een biertje bij iemand thuis en je krijgt er een Tikkie voor?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3, krijg net het Tikkie voor het pils innemen gisteravondTrotste mama van Ambar
O jee dat viel zeker tegenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3, krijg net het Tikkie voor het pils innemen gisteravondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, hier hebben we horecaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je dronk een biertje bij iemand thuis en je krijgt er een Tikkie voor?![]()
Muizenstaartjesquote:
In je huis?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, hier hebben we horeca
Wow
♡♡♡♡![]()
Wat kost een biertje tegenwoordig?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, hier hebben we horecaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
3,75quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat kost een biertje tegenwoordig?![]()
![]()
Och, zulke mensen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3, krijg net het Tikkie voor het pils innemen gisteravondAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo dat is een best biertje, je bent gelijk weer nuchter als je aan het eind van de avond wil betalenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel waarquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het levensmotto van veel mensen♡♡♡♡![]()
Mensen zijn heel slecht in het willen toegeven van hun ongelijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het levensmotto van veel mensenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is waarquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mensen zijn heel slecht in het willen toegeven van hun ongelijk.♡♡♡♡![]()
Jawelquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:48 schreef Dotteke het volgende:
@:JustinK ben je weer volop aan het tellen geslagen![]()
[ afbeelding ]En @Lovely deed ook mee
![]()
![]()
Ze volgt jequote:![]()
Wel goed voor je postaantallen dat getel in de ruimte
Daarom, lekker tellenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze volgt je![]()
Wel goed voor je postaantallen dat getel in de ruimte![]()
![]()
Waar je je dag maar mee wilt vullen, ik doe dan liever lullenquote:
Je staat er weer geliked bijquote:
hihi vullen met lullen hihiquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar je je dag maar mee wilt vullen, ik doe dan liever lullenTrotste mama van Ambar
Ook een leuke hobbyquote:
Ik ben wakker geworden, heb mezelf aangekleed, thee gemaakt en gedronken, ontbeten. Vind ik al wat voor het weekendquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb nog helemaal niets gedaan vandaagTrotste mama van Ambar
Jij houdt wel van lullen hequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar je je dag maar mee wilt vullen, ik doe dan liever lullen![]()
![]()
AmyyyyyyZzZquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb nog helemaal niets gedaan vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker, is al meer dan ik gedaan heb.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben wakker geworden, heb mezelf aangekleed, thee gemaakt en gedronken, ontbeten. Vind ik al wat voor het weekend
Maar zo maar eens in de actiestand gaanCause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Justyyyyquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie dat je alweer langzaam dichterbij komt
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Oeh, daar moet een kop koffie inquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja ga maar vast klaarliggenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Justyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie dat je alweer langzaam dichterbij komt![]()
![]()
Voor jou altijd!quote:
Dat vermoeden had ik alquote:
Met lullen bedoel ik in dit verhaal praten lieve schatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tuurlijk mopquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met lullen bedoel ik in dit verhaal praten lieve schat![]()
![]()
Ik ga eens beginnen met een lamp op te hangen. Wilde ik gisteravond doen, maar zonder stroom had ik geen licht om te zien wat ik deedTrotste mama van Ambar
Ik doe heel soms even mee.. maar snap de lol niet v heel lang nummers noemen..quote:
Das toch niet gezellig..♡♡♡♡![]()
Je moet ook alleen gezellige nummers postenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik doe heel soms even mee.. maar snap de lol niet v heel lang nummers noemen..
Das toch niet gezellig..![]()
![]()
Beetje dom zitten tellen kan iedereenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet ook alleen gezellige nummers posten
van 1 naar 100 en terug hoppaaaaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor bolken hoef je ook niet echt het buskruit te hebben uitgevondenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje dom zitten tellen kan iedereen
van 1 naar 100 en terug hoppaaaaaaa![]()
Maar dan communiceer je niet je wisselt dingen uit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Voor bolken hoef je ook niet echt het buskruit te hebben uitgevonden
Maar van 1 tot 100 tellen tja ik zie de humor er niet van in.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Standjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan communiceer je niet je wisselt dingen uit.
Maar van 1 tot 100 tellen tja ik zie de humor er niet van in.![]()
![]()
![]()
![]()
Gebaren taalquote:
Nou, niets moet. Lekker kalm aan toch? Werk ligt er morgen ook nog wel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb nog helemaal niets gedaan vandaagAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Alles mag, niets moetquote:
Lekker tongetje heb jijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je naar een pretpark?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
ALs jij overal in wil, mag jij overal inquote:weet alleen niet bij wie of wat
Mn hele wereld gaat zo traag
Moeten is dwang en janken is kindergezangquote:
hier heb je een bakkie, niet omdat het moet, maar omdat het mag
Hier niet hoor, hier gaat alles snelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
He die is leuk,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tiedeladomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie twee mensen op het strand
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: