Wel een ongewapende.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Geef jij toe dat je geen Palestijnse staat wil erkennen?
Ik heb nooit een inhoudelijke discussie gehad met je over teksten uit welk boek dan ook.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik zelf al lang en breed heb aangegeven geen enkele boodschap te hebben aan religieuze orthodoxen die op basis van eeuwenoude boeken menen te weten wat waarheid is, laat staan dat anderen graag opdringen.
Die vraag stelde ik ook aan jou: wat doe je met bloeddorstige teksen in heilige boeken? Als het zo is, zoals je let doorschemeren, dat deze 'in context' gelezen moeten worden zeg ik a) dat klopt, de historische, niet onverifieerbaar theologische en b) waarom geldt dat dan niet voor andere religieuzen die hun teksten hebben om dergelijke zaken te rechtvaardigen?
Kwam geen antwoord op.
Jazeker wel.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb nooit een inhoudelijke discussie gehad met je over teksten uit welk boek dan ook.
Wie ben ik om het niet te erkennen als de Palestijnen het erkennen?quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik erken per direct een Palestijnse staat.
Erken jij een Israelische?
Pardon?quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wie ben ik om het niet te erkennen als de Palestijnen het erkennen?
Kijk, je draait weer.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wie ben ik om het niet te erkennen als de Palestijnen het erkennen?
zeker. israelische historicus ilan pappe zegt dat , mensen als biden een pro israel bias in hun dna hebben en dat dat niet gaat veranderen. maar de jeugd in de vs brengt hoop en dat is uiteraard het enige land dat er ook echt toe doet wat het conflict betreft. het biedt hoop dat zelfs de helft van de joodse amerikanen onder 40 issrael ziet als een apartheidstaat. echter loopt de politieke establishment altijd achter op at er in de samenleving speelt. zo is het publiek in duitsland, nederland, verenigd koninkrijk, de VS veel kritischer over israel dan de politieke elite, dat nog by default functioneert op de oude koloniale stand. maar de correctie is aanstaande, the future looks bright.quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
De oude generatie heeft nog een schuld wat geërfd is en wat afgelost moest worden.
Het is een schande dat dit koloniale project geen halt is toegeroepen.
Ik zal hen zeggen:quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:03 schreef egayalS het volgende:
zeker. israelische historicus ilan pappe zegt dat , mensen als biden een pro israel bias in hun dna hebben en dat dat niet gaat veranderen. maar de jeugd in de vs brengt hoop en dat is uiteraard het enige land dat er ook echt toe doet wat het conflict betreft. het biedt hoop dat zelfs de helft van de joodse amerikanen onder 40 issrael ziet als een apartheidstaat. echter loopt de politieke establishment altijd achter op at er in de samenleving speelt. zo is het publiek in duitsland, nederland, verenigd koninkrijk, de VS veel kritischer over israel dan de politieke elite, dat nog by default functioneert op de oude koloniale stand. maar de correctie is aanstaande, the future looks bright.
damn dit is best goed gedaan. zal me niet verbazen als het viral gaat, sterker nog ik heb zelf in dit topic de woorden geopperd, dat kinderen van fokkers die israels genocide toejuichen door hun kinderen bevraagd zullen worden wat zij deden, tijdens de genocide.
[ x ]
Dat is wel tragisch ja... Armeense genocide anyone?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:09 schreef Akathisia het volgende:
Erdogan is bekend met de notie 'genocide'?
Not relevant sir!quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is wel tragisch ja... Armeense genocide anyone?
Ga jij dan ook aan jouw kinderen uitleggen wat genocide is? Erdogan weet het iig niet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:03 schreef egayalS het volgende:
[..]
zeker. israelische historicus ilan pappe zegt dat , mensen als biden een pro israel bias in hun dna hebben en dat dat niet gaat veranderen. maar de jeugd in de vs brengt hoop en dat is uiteraard het enige land dat er ook echt toe doet wat het conflict betreft. het biedt hoop dat zelfs de helft van de joodse amerikanen onder 40 issrael ziet als een apartheidstaat. echter loopt de politieke establishment altijd achter op at er in de samenleving speelt. zo is het publiek in duitsland, nederland, verenigd koninkrijk, de VS veel kritischer over israel dan de politieke elite, dat nog by default functioneert op de oude koloniale stand. maar de correctie is aanstaande, the future looks bright.
damn dit is best goed gedaan. zal me niet verbazen als het viral gaat, sterker nog ik heb zelf in dit topic de woorden geopperd, dat kinderen van fokkers die israels genocide toejuichen door hun kinderen bevraagd zullen worden wat zij deden, tijdens de genocide.
[ x ]
Een gluiperd is het.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Goh, het is blijkbaar lastig voor Chadi om te erkennen dat hij Israel weg wil hebben.
Grote mond de hele tijd, maar gewoon kleur bekennen is er niet bij
Ik heb daar geen kaas van gegeten. Weet alleen dat context enorm belangrijk is.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Hadith tekst geloof ik.
Kun je verder op de post ingaan?
Nog steeds geen antwoord op de vraag.quote:
Je bent niet echt in de positie om van iemand te vragen om kleur te verlenen als je het zelf weigert. Je ontkent de palestijnen een staat.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Goh, het is blijkbaar lastig voor Chadi om te erkennen dat hij Israel weg wil hebben.
Grote mond de hele tijd, maar gewoon kleur bekennen is er niet bij
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag, noch die van EttovanBelgie . Duidelijkquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je bent niet echt in de positie om van iemand te vragen om kleur te verlenen als je het zelf weigert. Je ontkent de palestijnen een staat.
Daarnaast kan je ook niet lezen blijkbaar.
Of je bent niet op de hoogte van het Palestijnse standpunt of je bent nog dommer dan je overkomt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord op de vraag.
Vind jij dat Israel het recht heeft te bestaan, of wil je het weg hebben?
Geen woord Frans aan. Dat je deze bij herhaling niet beantwoord zegt genoeg.
Hou maar op joh, het is volledig duidelijk dat jij Israel het bestaansrecht ontkent.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Of je bent niet op de hoogte van het Palestijnse standpunt of je bent nog dommer dan je overkomt.
Je hebt het zelf over kleur verlenen, hoe dom is dat?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Of je bent niet op de hoogte van het Palestijnse standpunt of je bent nog dommer dan je overkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |