SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
oh gelukkigquote:
Ja, zou zoiets echt nooit vrijwillig uitkiezenquote:
Ik heb geen aanrechtblad met ribbels gelukkig, zat er wel in toen ik ging bekijken maar die is eruit gesloopt gelukkig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zou zoiets echt nooit vrijwillig uitkiezenzeker dat aanrechtblad met ribbels, whyyyyyy
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:59 schreef Ama het volgende: Succes met hier een vaatwasser plaatsen.
[ afbeelding ]
Oh, oke dan niet precies hetzelfdequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen aanrechtblad met ribbels gelukkig, zat er wel in toen ik ging bekijken maar die is eruit gesloopt gelukkig.
Denk dat dat gewoon het goedkoopste is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zou zoiets echt nooit vrijwillig uitkiezenzeker dat aanrechtblad met ribbels, whyyyyyy
Denk ik ook, is ook logischquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat dat gewoon het goedkoopste is.
Dan moet ik de koelkast draaien en heb ik geen plek meer voor dat kastje waar mijn magnetron op staat enz. Die kan in theorie wel staan waar de prullenbak staat maar daar heb ik geen stroom.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:04 schreef mschol het volgende:
[..]
[ [url=]afbeelding[/url] ] past links wel
Ik kom erop terug zodra ik in de ruimte geweest ben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb mijn vraag bedacht voor straks "droom je in de ruimte hetzelfde als op Aarde?"
Het bloedheetkrijgen door met krukken door de binnenstad te sjouwenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
compensatie voor wat
[..]
Snap ikBrrrr
En herkenbaar
[..]
Ik heb precies ditzelfde keukenblok
[..]
Spider-man is niet erg om te hebben
Gewoon uit de vaatwasser leven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die moeten dan ergens anders
Pisbakkenstaal noemen we dat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat dat gewoon het goedkoopste is.
koelkast kan gewoon blijven staan hoor net als dat kastjequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan moet ik de koelkast draaien en heb ik geen plek meer voor dat kastje waar mijn magnetron op staat enz. Die kan in theorie wel staan waar de prullenbak staat maar daar heb ik geen stroom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En iedereen hier die dat nog wel heeft krijgt binnenkort een nieuwe keuken. Ik krijg geen nieuwe keuken maar wel tegels achter het aanrecht en een vensterbank(?).quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, oke dan niet precies hetzelfde
Jaloers
Ik vind hem echt wel tof bedacht, of niet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kom erop terug zodra ik in de ruimte geweest ben.
Ik zie dit echt even niet voor me als je nog de koelkast wil gebruiken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
koelkast kan gewoon blijven staan hoor net als dat kastje
Kladiladiquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh gelukkig
over een kwartiertje knal ik de laptop dicht en is het met gierende bandjes naar huis
Ik wil ook een nieuwe keukenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
En iedereen hier die dat nog wel heeft krijgt binnenkort een nieuwe keuken. Ik krijg geen nieuwe keuken maar wel tegels achter het aanrecht en een vensterbank(?).
Ging er wel even over nadenken jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind hem echt wel tof bedacht, of niet?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon uit de vaatwasser leven.
Vergeelde muren? Of ook kastjes?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil ook een nieuwe keuken![]()
mijne is vergeeld
Maar volgens mij is ie nog niet zo oud en verder nog prima, dus dat zit er gok ik niet in voorlopig
je kent tafelmodel vaatwassers niet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie dit echt even niet voor me als je nog de koelkast wil gebruiken.
Doe je van die wrap eroverquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijne is vergeeld
Maar volgens mij is ie nog niet zo oud en verder nog prima, dus dat zit er gok ik niet in voorlopig
Ja ik weet niet volgens mij hebben ze hier geld teveel want ik krijg wel ineens een compleet nieuwe toilet (echt alles daar) terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is. Maar het moet modern worden. Oke.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijne is vergeeld
Juist de kastjesquote:
Zou kunnen maar ik ga dat er niet in investerenquote:
Zou kunnenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik weet niet volgens mij hebben ze hier geld teveel want ik krijg wel ineens een compleet nieuwe toilet (echt alles daar) terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is. Maar het moet modern worden. Oke.
ik heb vandaag gegoogled wat delulu betekentquote:
En?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb vandaag gegoogled wat delulu betekent
Delulu is an internet slang term used to describe the belief that one can influence one's own destiny through sheer willpower. Derived from the English-language word "delusional", the term has its origins in K-pop communities where the term delulu is used to refer to individuals who were in a parasocial relationship with celebrities and had hopes of meeting them someday. The term has subsequently been adopted by Generation Z and Generation Alpha, popularized by viral TikTok trends such as the catchphrase "delulu is the solulu", implying that self-confidence is key to achieving one's dreams, however far-fetched. Solulu and trululu are slang terms for "solution" and "truth" respectively, and they are modeled after delulu.quote:
hehequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:13 schreef Ama het volgende:
Lol ik denk moet nodig de was doen. Wasmand is leeg.
rest niet gelezen, laat dat kladsilady ook maar zittenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:14 schreef gianni61 het volgende:
Delulu is an internet slang term used to describe the belief that one can influence one's own destiny through sheer willpower. Derived from the English-language word "delusional", the term has its origins in K-pop communities
Skibidi toiletquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
rest niet gelezen, laat dat kladsilady ook maar zitten
Klapquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
rest niet gelezen, laat dat kladsilady ook maar zitten
Daar ben je zelf bij!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil nog naar tuin en boodschappen doen, en mn mams bellen.
Maar moet werken tot 17.00. Zou het vandaag lukken om om 17.00 naar huis te gaan?mits geen file
Ohja die in het centrum is weer open. Vanaf oktober bedenk ik me nu. Binnenkort als ik naar een vriendin ga daar in de buurt maar even langs.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:44 schreef mschol het volgende:
[..]
binnenkort eens spieken of de lokale oliebollenkraam er weer staat
Moet ze zelf maken dit jaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:44 schreef mschol het volgende:
[..]
Woensdag al bij onsquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:44 schreef mschol het volgende:
[..]
Welke had je uitgezocht?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:50 schreef kwiwi het volgende:
Heb ik eindelijk de keuze voor een horloge gemaakt, is ie nu uitverkocht![]()
afhankelijk van hoe druk ik het heb dit jaar wil ik ze ook zelf bakken hoor..quote:
elders in de stad heb ik ze wel al zien staanquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woensdag al bij ons![]()
Zo ook maar even heen
krenten, rozijnen, appelquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:53 schreef Ama het volgende:
De Lidl heeft ze wel soms alleen is dat altijd met die gore krenten.
De 7s pro. Was gisteren bij de cardioloog en dat horloge heeft toevallig ook de EKG functie waar ik anders een apart apparaatje voor moet kopen. Nu alleen even kijken of ik 'm hier nog ergens kan vindenquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
afhankelijk van hoe druk ik het heb dit jaar wil ik ze ook zelf bakken hoor..
vind ik ze veel lekkerder
Welke horloge?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:50 schreef kwiwi het volgende:
Doe mij maar gewoon lekker naturel met veel poedersuiker.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
krenten, rozijnen, appellekker gevuld
Je moet een TZK functie hebben. RB is wat minder spannend, maar leuk voor erbij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De 7s pro. Was gisteren bij de cardioloog en dat horloge heeft toevallig ook de EKG functie waar ik anders een apart apparaatje voor moet kopen. Nu alleen even kijken of ik 'm hier nog ergens kan vinden
Neeeejquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:50 schreef kwiwi het volgende:
Dat is wel netjes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nieuw sporthorloge, andere was na 2 jaar kapot en heb het geld teruggekregen.
Ga jij nou maar gewoon oliebollen halenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet een TZK functie hebben. RB is wat minder spannend, maar leuk voor erbij.
zo'n saaie hap wordt het dan.. dan kan je het zeker beter zelf bakkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon lekker naturel met veel poedersuiker.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja zat 2 jaar garantie bij dus mocht ook wel
Ik kan je geen ongelijk geven helaas maar ik ben lui en heb geen frituurpan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:58 schreef mschol het volgende:
[..]
zo'n saaie hap wordt het dan.. dan kan je het zeker beter zelf bakken
beetje deeg maken en frituren maar
lidl heeft ze núquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:53 schreef Ama het volgende:
De Lidl heeft ze wel soms alleen is dat altijd met die gore krenten.
Is die wel betrouwbaar genoeg op het horloge sat je voor ogen had?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De 7s pro. Was gisteren bij de cardioloog en dat horloge heeft toevallig ook de EKG functie waar ik anders een apart apparaatje voor moet kopen. Nu alleen even kijken of ik 'm hier nog ergens kan vinden
Ik ook welquote:
Ja blijkbaar wel. Hij zei op een apple watch zit het ook, en is ook goed genoeg voor hem om inzicht te krijgen wat er gebeurt (heb blijkbaar een lichte hartritmestoornis). Maar heb geen apple watch.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is die wel betrouwbaar genoeg op het horloge sat je voor ogen had?
Ik eet alles naturel.. donuts, oliebollen, er moeten vooral geen rare dingen inzittenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:02 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hmm nee ik heb er graag rozijntjes in
Ah okequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wel. Hij zei op een apple watch zit het ook, en is ook goed genoeg voor hem om inzicht te krijgen wat er gebeurt (heb blijkbaar een lichte hartritmestoornis). Maar heb geen apple watch.
Ja die heb je op de heenweg allemaal weggejaagdquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:02 schreef bitterbal het volgende:
vriendin was met mij mee terug gereden omdat ik op de heenweg zoveel honden had gezien. Was er geen enkele hond
Is altijd zoquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:02 schreef bitterbal het volgende:
vriendin was met mij mee terug gereden omdat ik op de heenweg zoveel honden had gezien. Was er geen enkele hond
ja hoe danquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die heb je op de heenweg allemaal weggejaagd
Wel goed dat het ook echt betrouwbaar is blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee aangeboren, en ik leef nogMaar hij zei hij kan het waarschijnlijk verhelpen.
Misschien is er weer een nieuwe bewoner ergensquote:
Jeetjequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:08 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd of we vannacht weer van die heftige onweer krijgen. Was 1 klap en die was zo erg dat ik bijna ondermijn bed ben gaan zitten
Niet in bed geplast van de schrik?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:08 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd of we vannacht weer van die heftige onweer krijgen. Was 1 klap en die was zo erg dat ik bijna ondermijn bed ben gaan zitten
nee maar 1 hond heeft hierbuiten op balkon wel geplastquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet in bed geplast van de schrik?
Fijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee aangeboren, en ik leef nogMaar hij zei hij kan het waarschijnlijk verhelpen.
Ewlquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar 1 hond heeft hierbuiten op balkon wel geplast
quote:
Je krijgt daar ook nog van die regenbuitjes waarbij het water binnen een halve minuut een meter hoog staat in sommige straten.quote:
ja ben benieuwdquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je krijgt daar ook nog van die regenbuitjes waarbij het water binnen een halve minuut een meter hoog staat in sommige straten.
Kan ze de regenlaarzen mooi gebruikenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je krijgt daar ook nog van die regenbuitjes waarbij het water binnen een halve minuut een meter hoog staat in sommige straten.
Ja bizar is dat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben benieuwddas de verwachting voor november
Komt het vanuit doucheputje en wc omhoog.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben benieuwddas de verwachting voor november
ja misschien wel .. moet het maar mee makenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt het vanuit doucheputje en wc omhoog.
Ga je dit weekend nog iets leuks doen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien wel .. moet het maar mee maken
Morgen strand denk ik. Verder geen plannen. Heb jij je lavalamp al?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je dit weekend nog iets leuks doen?
Nee, dat duurde tot 2 weken stond bij de bestelling.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen strand denk ik. Verder geen plannen. Heb jij je lavalamp al?
oh shit, kan je daar noh iets mee doen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, dat duurde tot 2 weken stond bij de bestelling.
Wel al ander verjaardscadeau gekregen maar daar zat een barst in casettebandje dat ik besteld hadleuk bij een limited edition ook.
Ja?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga morgen misschien ook naar het strand trouwens
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:28 schreef kwiwi het volgende:
Oeps 2 glazen deuren van de serre zijn gebroken tijdens de aanbouw
ja zo. Had eerst nog even een vrij onzinnige vergadering.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon oliebollen halen
Huilenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh shit, kan je daar noh iets mee doen?
Wat bruutquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:33 schreef bitterbal het volgende:
@:ettovanbelgie
ik had vandaag een aanvlieging met een vlinder toen ik op de scooter zat
Zuur zeg, En alles zeker al uitverkocht?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Huilen![]()
En maar even mailen wat ze ermee willen doen. Heb bewust gekozen voor de duurde optie voor het verzenden.
Van hier naar Den Bosch is nog wel verder iddquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:36 schreef UitStraling het volgende:
Van zo'n P Diddy zie je toch op een kilometertje of tien afstand toch al dat het mannetje niet in orde is?
Zit je me nu met van die vieze negers te vergelijken?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van hier naar Den Bosch is nog wel verder idd
quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]Wist je dat een baby sterft van het innemen van een theelepeltje zout
Nopes, dan geef ik mijn kleine neefje maar wat anders voor sinterklaas. Tnx voor de tip.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Dat het in andere landen extermer is betekent niet dat het hier meevaltquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Valt in NL tegenwoordig beetje tegen met chips.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nopes, dan geef ik mijn kleine neefje maar wat anders voor sinterklaas. Tnx voor de tip.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon oliebollen halen
Ik krijg eczeem van te veel pindakaas.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:09 schreef UitStraling het volgende:
Eenden gaan ook pijnlijk dood van al het zout in ons brood, vogels raken lui en verhongeren juist door het bijvoeren in de winter en door alle potten pindakaas in de winter ontploffen de kleine levertjes van pimpelmeesjes en roodborstjes.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder poedersuiker want ik doe aan de lijn![]()
Okee ik dacht dat ik nog poedersuiker in huis had maar dat was dus niet zo
Dan ben je een prachtig zingende merel denk ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg eczeem van te veel pindakaas.
Of een budaborstjequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben je een prachtig zingende merel denk ik.
goeie bolletjes hebben geen poedersuiker nodigquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon meenemenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:17 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb een zak kruidnoten. Zit op kantoor, dus eigenlijk moeten ze wel op nog voor 17u. Halve zak te gaan.
Ooohquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet babies ook niet met theelepeltjes laten spelenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Voor een AR-15 zijn ze ook nog net iets te jong.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet babies ook niet met theelepeltjes laten spelen
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor een AR-15 zijn ze ook nog net iets te jong.
Vanavond op het menu:quote:
Nooit te jong om dat te leren natuurlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor een AR-15 zijn ze ook nog net iets te jong.
Einde vakantie. Maandag weer aan de gleufquote:
wel leuk gehad in de vakantie?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Einde vakantie. Maandag weer aan de gleuf
mja zonder pics geloven wij dit allemaal niet usquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:14 schreef UitStraling het volgende:
Zoete puntpaprika's vullen met een decadente klodder Comté en door een bierbeslag halen om te frituren
Afgetopt met een swirl van lekkere vette dimmysausquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vanavond op het menu:
In calvados geflambeerde budaborst met een crčme van granny smith appel, ganzenlever, ingelegde ama’s en een vlinderpastinaakpurree.
Neequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Afgetopt met een swirl van lekkere vette dimmysaus
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vanavond op het menu:
In calvados geflambeerde budaborst met een crčme van granny smith appel, ganzenlever, ingelegde ama’s en een vlinderpastinaakpurree.
Dos calvadosquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vanavond op het menu:
Met wat voor snacks?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo frietjes halen om mijn verjaardag te vieren
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moet ik ter plaatse denk ik uit gaan kiezen. Meestal raak ik dan in paniek.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Guppy?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ietsjes kleinere vis.
Gewoon alles?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moet ik ter plaatse denk ik uit gaan kiezen. Meestal raak ik dan in paniek.
Zou ik niet in mn eentje op krijgenquote:
de Paedocypris progenetica denk ikquote:
Mag, hoeft nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga gratin eten met kippie en broccoli. Ben alleen nog een gratin recept aan het uitzoeken, gaat daar melk in? Dacht alleen room
kaasquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga gratin eten met kippie en broccoli. Ben alleen nog een gratin recept aan het uitzoeken, gaat daar melk in? Dacht alleen room
Ik ga wel met beetje melk doen, wil geen super vette gratin want heb al genoeg gesnackt deze weekquote:
aardappelsquote:
Ja, zonder kun je toch geen gratin maken.quote:
Vind tandpasta in de gratin toch wat minderquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, zonder kun je toch geen gratin maken.
Tevens:
Overjarige kaas was 1+1 gratis bij de Appie
En tandpasta 2+3 gratis, so i'm good
ja denk ook niet dat ik dat recept zou gebruikenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind tandpasta in de gratin toch wat minder
Is voor later..quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen sushi?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker uit je bek meurenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:53 schreef Nizno het volgende:
sjow.... mn ijsbergsla, tonijn, rode ui, komkommer en aioli prutje is op
uhuhquote:
hou je bek jong, maak ik zelf wel uitquote:300 ml slagroom volvet, geen light!
In Den Haag is een damesstraat; de Geleenstraat.quote:
ADO mag straks deelnemen aan een nieuwe mijlpaal in het betaalde voetbalquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Den Haag is een damesstraat; de Geleenstraat.
Oh?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ADO mag straks deelnemen aan een nieuwe mijlpaal in het betaalde voetbal![]()
![]()
Uitstekende vraag van deze mevrouw!!! Gelijk graag een non-binaire straat en tevens FREE FREE PALESTINE!!quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Den Haag is een damesstraat; de Geleenstraat.
Iedere winkelstraat is toch al een damesstraat.quote:
Nog steeds teleurgesteld dat sluisje mcsluisface het nooit is geworden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uitstekende vraag van deze mevrouw!!! Gelijk graag een non-binaire straat en tevens FREE FREE PALESTINE!!
Waar moeten ze heen dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of gewoon dit voorstellen
De allevrouwenweg![]()
![]()
Ik ben helemaal voorstander van vrouwelijke arbiters bij het mannenvoetbal. Begrijp me niet verkeerd, maar je had geen slechtere club kunnen kiezen (ado) om daar mee te starten denk ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eerste vrouwelijke arbiter
Maakt me niet uit, als ze maar niet hier zijnquote:
Nee. vooral de supporters zullen er wel wat van vinden.. Ik denk dat de spelers wel professioneel genoeg zijn..quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voorstander van vrouwelijke arbiters bij het mannenvoetbal. Begrijp me niet verkeerd, maar je had geen slechtere club kunnen kiezen (ado) om daar mee te starten denk ik.
Al helpt het wel dat ze niet thuisspelen.
Ja dat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. vooral de supporters zullen er wel wat van vinden.. Ik denk dat de spelers wel professioneel genoeg zijn..
Het piemellied kan best wel weer te voorschijn komen....![]()
![]()
![]()
![]()
Zo kansloos en respectloosquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. vooral de supporters zullen er wel wat van vinden.. Ik denk dat de spelers wel professioneel genoeg zijn..
Het piemellied kan best wel weer te voorschijn komen....![]()
![]()
![]()
![]()
Ja weet ik. Maar zo zitten (een deel van de) voetbalsupporters gewoon in elkaar....quote:
Ja is het ook.quote:
Ik ken alleen het nummer over de toenmalige partner van Vd Vaart .quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja is het ook.
Al heeft Ado wel een geschiedenis met een bepaalde dame op de tribune. De befaamde Haagse tieten zeg maar.
@:Bomenverzameling kent dit denk ik wel.
Wedstrijd stilleggen en winst naar de tegenpartij. Korte metten mee maken.quote:
Je vent zou maar hooligan zijn of lekker meeschreeuwen met dat soort spreekkoren want ‘voebal’quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar zo zitten (een deel van de) voetbalsupporters gewoon in elkaar....
Dat was stiekem best grappig. Helemaal met het werkelijk perfect getimede verhaal daarachterquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken alleen het nummer over de toenmalige partner van Vd Vaart .
als kind maakte ik me nog wel eens schuldig aan foute spreekkoren. Later ben ik wel gaan beseffen dat dat echt niet kon...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je vent zou maar hooligan zijn of lekker meeschreeuwen met dat soort spreekkoren want ‘voebal’
Ludieke niet kwetsende spreekkoren kon ik opzich wel waarderen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
als kind maakte ik me nog wel eens schuldig aan foute spreekkoren. Later ben ik wel gaan beseffen dat dat echt niet kon...
Maar ja ik zeg het zelf al... ik was nog jong en zag er het kwetsende niet in....
Ja dat wel, maar bij Menzo zingen er staat een aap in de goal....quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ludieke niet kwetsende spreekkoren kon ik opzich wel waarderen.
Maar heb ze ook horen roepen van; hey grens chemokuurtje??? Als er dan een kale grens langs liep. Dat vond ik echt next level triest.
Ach ik zong als kind ook met liedjes mee die ook niet zo gepast warenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
als kind maakte ik me nog wel eens schuldig aan foute spreekkoren. Later ben ik wel gaan beseffen dat dat echt niet kon...
Maar ja ik zeg het zelf al... ik was nog jong en zag er het kwetsende niet in....
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat liedje van de Ajax-kern over Stefan Postma is wel gewoon goud
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen hadden we gewoon kinderliedjes die nu ook niet meer kunnen. "Moriaantje zo zwart als roet" en zo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach ik zong als kind ook met liedjes mee die ook niet zo gepast waren
“Zie ginds komt de stoomboot”quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach ik zong als kind ook met liedjes mee die ook niet zo gepast waren
Ja schandalig, tegenwoordig zo slecht voor het milieu dat XR de hele teringzooi tegen wil houden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“Zie ginds komt de stoomboot”![]()
Zie ginds komt de waterfiets....quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja schandalig, tegenwoordig zo slecht voor het milieu dat XR de hele teringzooi tegen wil houden.
Was er vanmiddag nog, heel evenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:51 schreef Haags het volgende:
Ik mis mijn andere stadsgenoot @:liesje1979 hier.
Komt die je dan billenkoek geven?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar weer even mijn bed doen voordat ik het vergeet @:cherrylips
Koreaanse kipquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:45 schreef Karzai het volgende:
ik bestel wat ja maar wat, geld zat waarom zou ik toch gaan koken
ja die toko is toch open
mexicaans of de mac ja geef mij een vette bek
keb al bier en heb honger
Die loopt waarschijnlijk Den Haag blauw te makenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:51 schreef Haags het volgende:
Ik mis mijn andere stadsgenoot @:liesje1979 hier.
Nee die kan het geen zak schelen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt die je dan billenkoek geven?
Wat is er in vijf minuten met je kast gebeurd?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
vijf minuten later:
[ afbeelding ]
Kan je nu mooi te beddequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
vijf minuten later:
[ afbeelding ]
Vol pretvlekkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:04 schreef Xilia het volgende:
[..]
Wat is er in vijf minuten met je kast gebeurd?
Stofjes in de luchtquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:04 schreef Xilia het volgende:
[..]
Wat is er in vijf minuten met je kast gebeurd?
*applaudisseert*quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
vijf minuten later:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |