SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
oh gelukkigquote:
Ja, zou zoiets echt nooit vrijwillig uitkiezenquote:
Ik heb geen aanrechtblad met ribbels gelukkig, zat er wel in toen ik ging bekijken maar die is eruit gesloopt gelukkig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zou zoiets echt nooit vrijwillig uitkiezenzeker dat aanrechtblad met ribbels, whyyyyyy
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:59 schreef Ama het volgende: Succes met hier een vaatwasser plaatsen.
[ afbeelding ]
Oh, oke dan niet precies hetzelfdequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen aanrechtblad met ribbels gelukkig, zat er wel in toen ik ging bekijken maar die is eruit gesloopt gelukkig.
Denk dat dat gewoon het goedkoopste is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zou zoiets echt nooit vrijwillig uitkiezenzeker dat aanrechtblad met ribbels, whyyyyyy
Denk ik ook, is ook logischquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat dat gewoon het goedkoopste is.
Dan moet ik de koelkast draaien en heb ik geen plek meer voor dat kastje waar mijn magnetron op staat enz. Die kan in theorie wel staan waar de prullenbak staat maar daar heb ik geen stroom.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:04 schreef mschol het volgende:
[..]
[ [url=]afbeelding[/url] ] past links wel
Ik kom erop terug zodra ik in de ruimte geweest ben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb mijn vraag bedacht voor straks "droom je in de ruimte hetzelfde als op Aarde?"
Het bloedheetkrijgen door met krukken door de binnenstad te sjouwenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
compensatie voor wat
[..]
Snap ikBrrrr
En herkenbaar
[..]
Ik heb precies ditzelfde keukenblok
[..]
Spider-man is niet erg om te hebben
Gewoon uit de vaatwasser leven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die moeten dan ergens anders
Pisbakkenstaal noemen we dat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat dat gewoon het goedkoopste is.
koelkast kan gewoon blijven staan hoor net als dat kastjequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan moet ik de koelkast draaien en heb ik geen plek meer voor dat kastje waar mijn magnetron op staat enz. Die kan in theorie wel staan waar de prullenbak staat maar daar heb ik geen stroom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En iedereen hier die dat nog wel heeft krijgt binnenkort een nieuwe keuken. Ik krijg geen nieuwe keuken maar wel tegels achter het aanrecht en een vensterbank(?).quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, oke dan niet precies hetzelfde
Jaloers
Ik vind hem echt wel tof bedacht, of niet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kom erop terug zodra ik in de ruimte geweest ben.
Ik zie dit echt even niet voor me als je nog de koelkast wil gebruiken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
koelkast kan gewoon blijven staan hoor net als dat kastje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |