Ik zie het niet…quote:Met deze vriendin ben ik wel heel erg serieus. Ik zie mij wel heel lang met haar samenzijn
Ja, die stille figuren op de achtergrond zijn juist de meest notoirequote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:09 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Mijn man is nooit een café/disco/club/horeca-ganger geweest en heeft geen idee hoe het er daar aan toegaat.
Ik vind je niet echt realistisch overkomen zoquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je vindt het realistisch van TS en vriendin meer hun eigen leven leiden sinds ze samenwonen?
Je vindt het realistisch dat zijn vriendin na twee maanden samenwonen én jaloers is én hem aanmoedigt om vreemd te gaan?
Je vindt het realistisch dat TS een half uur gezellig met de dame van het koffietentje gaan staan kleppen als hij daar met zijn vriendin is en dat hij er dan van opkijkt dat zijn vriendin dat niet zo leuk vindt?
Je vindt het realistisch dat zijn lerares Spaans heeft voorgesteld om met hem een eindje te gaan fietsen?
Je vindt het realistisch dat TS zegt dat hij serieus denkt dat deze vriendin voor de lange duur kan zijn én dat hij vrijelijk zijn fantasie de loop laat over allerlei vrouwen die hij nog graag wil neuken?
Je vindt het realistisch dat hij ook nog zegt dat hij zijn vriendin geen pijn wil doen en daarom maar op dit forum komt vragen wat wij ervan vinden als hij haar dan maar stiekem gaat bedriegen?
Of zijn vriendin moet gewoon normaal communiceren in plaats te strooien met testjes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jouw vriendin klinkt heel onzeker en lijkt vooral nodig te hebben dat jij als ze zegt dat je maar andere vrouwen moet neuken dat jij dan zegt dat je daar absoluut geen behoefte aan hebt, enz.
Sowieso, als je een jaloers aangelegde vriendin hebt en ook gezellig met andere vrouwen (die volgens jou meer van jou willen) dingen wil ondernemen, dan verwijs ik je gaarne naar la-la-land, want daar gaat zoiets af en toe niet ontploffen in je gezicht.
Sommige vrouwen zijn gewoon écht zoquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:39 schreef Origami94 het volgende:
Of TS is simpel of een goede troll
- TS heeft een relatie
- TS flirt met andere vrouwen die met hem naar bed willen
- TS spreekt af met andere vrouwen die met hem naar bed willen
- TS is in het verleden vreemdgegaan
Of TS flext kan ook. Maar de vraag stellen waarom ze jaloers is is een tikkeltje vreemd
Denk dat Ts in een film is beland afgelopen maanden😜quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:48 schreef MultiBanaan het volgende:
Heb je die Spaans lerares nou al gefiguurzaagd of niet TS?
Hoi. Hier de TS! Ik heb die lerares Spaans inderdaad eens even goed gepakt. Ik vond het erg lekker eerlijk gezegd en ze heeft ook beloofd dat ze haar mondje dicht houdt. Daarna ben ik nog eens even goed naar de hoeren gegaan. Uiteraard alles met condoom!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:48 schreef MultiBanaan het volgende:
Heb je die Spaans lerares nou al gefiguurzaagd of niet TS?
Ja, maar dingen die ik alleen deel met mijn vrouw deel ik niét met iemand anders. Goed verhaaltje hoor, 5/7.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:09 schreef Falluz93 het volgende:
[..]
Hoi. Hier de TS! Ik heb die lerares Spaans inderdaad eens even goed gepakt. Ik vond het erg lekker eerlijk gezegd en ze heeft ook beloofd dat ze haar mondje dicht houdt. Daarna ben ik nog eens even goed naar de hoeren gegaan. Uiteraard alles met condoom!
Ik kan het iedereen aanraden om dit ook gewoon eens te doen. Echt niets om je voor te schamen. Je eet toch ook wel eens met een ander dan je vriendin?
Log uit joh, fantastquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:09 schreef Falluz93 het volgende:
[..]
Hoi. Hier de TS! Ik heb die lerares Spaans inderdaad eens even goed gepakt. Ik vond het erg lekker eerlijk gezegd en ze heeft ook beloofd dat ze haar mondje dicht houdt. Daarna ben ik nog eens even goed naar de hoeren gegaan. Uiteraard alles met condoom!
Ik kan het iedereen aanraden om dit ook gewoon eens te doen. Echt niets om je voor te schamen. Je eet toch ook wel eens met een ander dan je vriendin?
Ik heb het over je hele topicquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:13 schreef Falluz93 het volgende:
[..]
Het is gewoon waar hoor. Waarom zou het niet waar zijn? Zoveel mensen gaan vreemd.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:09 schreef Falluz93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:09 schreef Falluz93 het volgende:
[..]
Ow het is natuurlijk een verzonnen verhaal. Mag naar onzin topic.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:09 schreef Falluz93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:51 schreef TheInnocent het volgende:
Jij bent een en al red flag en jouw vriendin heeft geen zelfrespect. Mag ze lekker op de blaren gaan zitten. Ik had je er allang uitgeschopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |