quote:De Premier League 2024/25 is het 33e seizoen van de Premier League en het 126e seizoen van het Engelse hoogste niveau in het algemeen.
Manchester City is de viervoudig regerend kampioen .
Dit seizoen is het de eerste die gebruikmaakt van semi-automatische buitenspeltechnologie, aangezien Premier League-clubs unaniem akkoord gingen met de invoering ervan. Ergens in het najaar na een interlandbreak wordt de technologie in gebruik genomen.
Teams
Twintig teams strijden in de competitie – de beste zeventien teams van het vorige seizoen en de drie teams die promoveerden vanuit het Championship . De gepromoveerde teams zijn Leicester City, Ipswich Town en Southampton. Leicester City en Southampton keerden terug na een afwezigheid van één jaar, terwijl Ipswich Town terugkeerde na een afwezigheid van tweeëntwintig jaar. Ze vervingen Luton Town, Burnley en Sheffield United, die allemaal degradeerden naar het Championship na slechts één jaar in de hoogste klasse, waardoor dit de eerste keer is sinds het seizoen 1997-98 dat alle drie de gepromoveerde teams degradeerden na slechts één seizoen.
Trainer uit het land van Ajax geeft de wereld voetbal-masterclasses.quote:
Cuckedquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:38 schreef Szura het volgende:
Arsenal mazzelt wederom, zowel paal als lat binnen een minuut
Maar wat is die goed geworden zeg.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:14 schreef -XOR- het volgende:
Gravenberch legt de tweede helft wel teveel risico in zijn spel en zijn positionering.
Farmers League.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Uiteraard is Villa niet al te best vandaag om Haggie het laatste zetje naar zijn ondergang te geven
Is dit genoeg om hem te laten zitten ja?quote:
Wereldredding die 2e.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Meer onder de indruk van die reddingen
namen en rugnummers van die debielen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:55 schreef De_Pel het volgende:
Hag heeft een nieuw record gebroken. Slechtste PL-start van ManU ooit. Ondertussen breekt arend record na record in positieve zin. En alsnog zijn er debielen die het afdoen als geluk, toeval, randomstandigheden etc
quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:36 schreef -XOR- het volgende:
Wel sneu voor Haggie dat hij eruit gegooid gaat worden terwijl hij net eindelijk verstaanbaar Engels spreekt.
Zeventien miljoen is zijn ontslag vergoeding blijkbaar hoorde ik op Langs de Lijn. Er zijn dagen dat ik het niet heb liggenquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gelijkspel werd flink gevierd, United is ver afgegleden. Week in, week uit mijlenver van City, Arsenal en Liverpool verwijderd. Het ontslag is onvermijdelijk, maar met al die eigen lievelingen die die heeft binnengehaald, zit zijn opvolger ook met een probleem.
Kijk nog liever een reclameblok uit dan daar m’n Tijd aan te verspillenquote:Op zondag 6 oktober 2024 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
namen en rugnummers van die debielen.
koekoekquote:Op zondag 6 oktober 2024 23:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
[..]
Zeventien miljoen is zijn ontslag vergoeding blijkbaar hoorde ik op Langs de Lijn. Er zijn dagen dat ik het niet heb liggenDus als Mr Ratcliffe dat even wil overmaken is het zo geregeld
Och, daar koop je tegenwoordig nog geen Brubbie voor, á 0 doelpunten in 7 wedstrijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk niet dat dát nou de prioriteit is van de club die onder EtH al bijna ¤ 700.000.000,00 uitgaf.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op maandag 7 oktober 2024 03:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Och, daar koop je tegenwoordig nog geen Brubbie voor, á 0 doelpunten in 7 wedstrijden.Maat dat gaan wij allebei nooit in ons leven verdienenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk niet dat dát nou de prioriteit is van de club die onder EtH al bijna ¤ 700.000.000,00 uitgaf.graag op anoniem
Niet zo pessimistisch.quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maat dat gaan wij allebei nooit in ons leven verdienen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
En dan Tuchel presenteren als z'n opvolgerquote:Op zondag 6 oktober 2024 23:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
[..]
Zeventien miljoen is zijn ontslag vergoeding blijkbaar hoorde ik op Langs de Lijn. Er zijn dagen dat ik het niet heb liggenDus als Mr Ratcliffe dat even wil overmaken is het zo geregeld
Zonder transferperiode gaat geen trainer in willen stappen om brandhout te managen, dus dan zit je met een interimtrainer die er over 2 maanden alsnog weer uitgezet zou moeten worden. Die stap kan je beter overslaan en eerst een opvolger klaarzetten die bij het moment van instappen gelijk de selectie wat kan opleuken.quote:
dit dus. voorbeelden genoeg van recente trainers kerkhoven om iedere kandidaat opvolger nerveus te maken. ook in de eigen gelederen. en ja die 17 miljoen kan je ook ergens anders aan uit geven hèquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zonder transferperiode gaat geen trainer in willen stappen om brandhout te managen, dus dan zit je met een interimtrainer die er over 2 maanden alsnog weer uitgezet zou moeten worden. Die stap kan je beter overslaan en eerst een opvolger klaarzetten die bij het moment van instappen gelijk de selectie wat kan opleuken.
Ik vind dit wel goedkoop hoor. Je gaat me echt niet wijs maken dat er, nadat ze onder EtH 660miljoen (!) hebben uitgegeven, 13 clubs in de PL een betere selectie hebben. Anders gesteld, je kunt het nauwelijks slechter doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zonder transferperiode gaat geen trainer in willen stappen om brandhout te managen
660 miljoen, daar koop je 6 Anthony's voor, heb je nog steeds een kutploeg.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vind dit wel goedkoop hoor. Je gaat me echt niet wijs maken dat er, nadat ze onder EtH 660miljoen (!) hebben uitgegeven, 13 clubs in de PL een betere selectie hebben. Anders gesteld, je kunt het nauwelijks slechter doen.
Daarbij, als je de salarissen en ontslagpremies daar ziet, zijn er ongetwijfeld genoeg vrijwilligers.
Crisisberaad beetje als onze asiel"crisis", als iets al tijden aan de gang is kan het niet ineens een crisis zijn.quote:
Ajacieden met hartproblemen is al een tijdje een ding toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mazroui er een tijdje uit met hartproblemen. Wordt dat nou een ding?
Gebeurt overal. Di Tomasso bij Utrecht. Epi Drost en René Notten bij Twente.quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ajacieden met hartproblemen is al een tijdje een ding toch?
Evander Sno, Daley Blind, Christian Eriksen, Abdelhak Nouri. Nwanku Kanu..quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik ook beetje op. Frappant is 't welquote:Op zondag 13 oktober 2024 08:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Kan toch haast geen toeval meer zijn inderdaad.quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik dacht dat geld het enige was wat geen probleem is daar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:13 schreef TLC het volgende:
ManU moet op de kleintjes letten
https://nos.nl/artikel/25(...)m-kosten-te-besparen
+ geen Kerstfeest meer![]()
![]()
God mag het wetnequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:50 schreef Bartttt het volgende:
Benieuwd of de Viaplay app op de Ziggo box het inmiddels weer doet dit weekend 2 weken geleden was het drama.
16:00 uur. Nu de wekelijkse voor-en nabeschouwing op BBC-1.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:13 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay TV gaat Man Utd straks gratis uitzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |