Kijk je hebt mensen waarvoor geldt: al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:10 schreef karr-1 het volgende:
Want met een wasbordje zie je er automatisch lekkerder uit? Dat is wel de meest oppervlakkige homo die ik ooit gezien heb
Ik heb geen idee het boeit me vrij weinig. Mijn man en ik hebben geen van beiden een wasbordje en toch houden we het al ruim 23 jaar uit met zijn beiden. Het zal bij sommige mensen best goed staan als je daar gevoelig voor bentquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:22 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Kijk je hebt mensen waarvoor geldt: al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Maar de meeste mense nzien er wel lekker uit met een wasbordje hoor
Ik vind mezelf ook nu met mijn bierpens wel lekker hoor maar de gay scene is nogal competitief hequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee het boeit me vrij weinig. Mijn man en ik hebben geen van beiden een wasbordje en toch houden we het al ruim 23 jaar uit met zijn beiden. Het zal bij sommige mensen best goed staan als je daar gevoelig voor bent
De gay scene is vooral oppervlakkig en gat vooral voor uiterlijk. Iedereen die ook maar iets afwijkt van wat ze als perfect beschouwen wordt afgebrand. Prima hoor, maar niet mijn ding. Gelukkig zijn er vele andere plaatsen om mensen te ontmoeten die zich wel normaal gedragen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:37 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook nu met mijn bierpens wel lekker hoor maar de gay scene is nogal competitief he
Dit is ook wel een heel stereotiepe beeld, want er zijn ook genoeg mensen in de gay scene waravoor uiterlijk helemaal niet zo belangrijk is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:40 schreef karr-1 het volgende:
[..]
De gay scene is vooral oppervlakkig en gat vooral voor uiterlijk. Iedereen die ook maar iets afwijkt van wat ze als perfect beschouwen wordt afgebrand. Prima hoor, maar niet mijn ding. Gelukkig zijn er vele andere plaatsen om mensen te ontmoeten die zich wel normaal gedragen.
Iedere dag een stevige wandeling maken en op je eten letten doen ook al veel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:02 schreef Mrmime het volgende:
Ga iets doen wat je leuk vindt maar wel bij beweegt. Padellen, zwemmen, hardlopen, fietsen, het maakt niks uit. Leuker dan sportschool.
Toen ik met een wasbordje rondliep op het strand kon ik de vrouwen niet meer van me af houden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:10 schreef karr-1 het volgende:
Want met een wasbordje zie je er automatisch lekkerder uit? Dat is wel de meest oppervlakkige homo die ik ooit gezien heb
Ik ben de afgelopen tijd helemaal niet genomen is al meer dan een jaar geledenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:59 schreef matigeuser het volgende:
Je haat jezelf dus niet hard genoeg.
Al die body positivity van de laatste tijd is naar je hoofd gestegen. 'Je bent mooi zoals je bent!' 'Iedereen moet je maar nemen zoals je bent!' Ja, met zo'n instelling blijf je lelijk.
Waar kan je discipline krijgen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
Verder ontbreekt het je aan discipline.
Wat je verder allemaal te piepen hebt is niet relevant.
Mwah ik kook wel meestal zelf, ik houd niet zo van veel zoete troep of de snackbar, maar ik ben wel bourgondisch wat eten betreft. Geen zin om droge kip met broccoli te eten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Iedere dag een stevige wandeling maken en op je eten letten doen ook al veel.
Vooral ook op je eten letten. Je krijgt sowieso niet een wasbordja van alleen maar de juiste oefeningen doen.
bol.com al geprobeerd?quote:
Ik roei maar vooralsnog niet super intensiefquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:02 schreef Mrmime het volgende:
Ga iets doen wat je leuk vindt maar wel bij beweegt. Padellen, zwemmen, hardlopen, fietsen, het maakt niks uit. Leuker dan sportschool.
Een wasbordje krijg je niet met alleen trainen. Je moet ook je vetjes wegwerken en dat doe je met je eten. Als je dat niet doet, wordt het niets.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:28 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Mwah ik kook wel meestal zelf, ik houd niet zo van veel zoete troep of de snackbar, maar ik ben wel bourgondisch wat eten betreft. Geen zin om droge kip met broccoli te eten.
Ik werk wel dus op die tijden gaat het niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:15 schreef Leandra het volgende:
Ik was na onze vakantie in april een beetje aan het prutsen qua naar de sportschool gaan, en toen kwam de zomervakantie en werd het helemaal een bende, maar ik heb vorige maand simpelweg iedere maandag-, woensdag- en vrijdagochtend "sporten" in mijn agenda gezet van 09.00 tot 12.00, en als ik klaar ben pas ik het aan naar de werkelijke tijden (vanmorgen van 11.30 tot 12.30) , en dat helpt wel.
Op woensdag is het ook nog eens een groepstraining waar ik me iedere week weer opnieuw voor moet inschrijven.
Het voorkomt dat ik die ochtenden andere afspraken maak, als ik er echt niet omheen kan verschuif ik het naar dinsdag of donderdag of zaterdag (maar net wat dan wel uitkomt).
Maar goed, niet iedereen heeft die luxe daar 3 ochtenden per week voor te reserveren, aan de andere kant; als ik maandagochtend om 10.30 een andere afspraak heb kan ik ook zorgen dat ik om 08.30 in de sportschool ben.
Nou ja misschien draait ze nachtdienst he. Ik heb s avonds wel tijd om te sporten maar vaak geen puf/energiequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:43 schreef Invisibli het volgende:
Hoe meer ik op fok lees, hoe meer ik ook een uitkering wil.
Even 3 ochtenden sporten..
Of ben je ook zzp?
Zullen we even niet zulke aannames doen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:43 schreef Invisibli het volgende:
Of ben je ook zzp?
3 ochtenden in de week een uurtje sporten, dat het van 09.00 tot 12.00 in mijn agenda staat betekent niet dat ik er ook 3 uur ben, ik pas achteraf de tijden aan naar dat ik er daadwerkelijk was, en dat is vrijwel nooit langer dan een uurtje.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:43 schreef Invisibli het volgende:
Of ben je ook zzp?
Het is ook gewoon een kwestie van doen. En dat doe je op momenten dat het je past.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
3 ochtenden in de week een uurtje sporten, dat het van 09.00 tot 12.00 in mijn agenda staat betekent niet dat ik er ook 3 uur ben, ik pas achteraf de tijden aan naar dat ik er daadwerkelijk was, en dat is vrijwel nooit langer dan een uurtje.
Maar in theorie had het ook 3 middagen of 3 avonden kunnen zijn.
Als je thuiswerkt en vlakbij de sportschool woont heb je al snel de mogelijkheid een uurtje iets anders te doen.
En nog gezond ook.
Gespierd met buikje vind ik ook mooi hoor, dat heet een 'bear' in de gay scene. Het hoeft echt niet per se bodybuilder/anabooltje te zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een wasbordje krijg je niet met alleen trainen. Je moet ook je vetjes wegwerken en dat doe je met je eten. Als je dat niet doet, wordt het niets.
hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:52 schreef SwJ het volgende:
Discipline > motivatie
Motivatie is afhankelijk van je gemoedstoestand. Discipline: ruggengraat, kweek het.
Gewoon gaan. Het is niet moeilijker dan dat.quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:26 schreef CoolGuy het volgende:
Gewoon gaan. Het is niet moeilijker dan dat.
Opstaan. Naar de sportschool gaan. Sporten. Klaar.quote:
Ja, dat is wel waar het op neerkomt. Of je gaat, óf je gaat niet, maar zitten wachten op magische maniertjes waarop je ineens wél de discipline hebt gaat niks brengen.quote:
Ik wist niet dat jij naar de sportschool gingquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Het is niet moeilijker dan dat.
Jij weet wel meer niet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:20 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij naar de sportschool ging
quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:30 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
En hoe krijg je de motivatie daarvoor?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:52 schreef SwJ het volgende:
Discipline > motivatie
Motivatie is afhankelijk van je gemoedstoestand. Discipline: ruggengraat, kweek het.
Wat hij hier zegt. Of je wil, of je wil niet. Prima als je niet wil maar zit dan niet te zeiken.quote:
Nou ja ik doe nou wel een andere sport in team verband dan vind ik het wat gemakkelijker om mij te motiverenquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat hij hier zegt. Of je wil, of je wil niet. Prima als je niet wil maar zit dan niet te zeiken.
Dit heb ik allemaal behalve een pull up bar.quote:Op maandag 7 oktober 2024 23:06 schreef Sjemmert het volgende:
Koop een yoga mat, setje dumbells met een zooi platen, een bankje en misschien nog een pull up bar. Kan je voorlopig prima mee vooruit en hoef je niet naar de sportschool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |