SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Jij bent Belgische, dus in jouw geval klopt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nederlandse vooroudersquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij bent Belgische, dus in jouw geval klopt hetWerewolf
Morguh Greysquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Nou maar nog niet met hier.....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Gaat ons nog wel een keer lukken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maar nog niet met hier.....
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
* gebrokenglas zet bliksemsnel zijn koffiemok neer.....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
GG genotjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maar nog niet met hier.....meneer Aquote:![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas zet bliksemsnel zijn koffiemok neer.....
Allemaal aan de koffiequote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(of thee voor de theedrinkers)Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En denkt tijd voor ontbijtquote:![]()
Greyyyyys
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Das vooral Jusquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Allemaal aan de koffie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(of thee voor de theedrinkers)
Die zie ik niet
Of muis moet thee drinken ‘s morgens?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja hier ook zon, kan het huis even opwarmenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik drink eigenlijk geen koffiequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das vooral Jus
Die zie ik niet
Of muis moet thee drinken ‘s morgens?Trotste mama van Ambar
Better safe than sorry.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das vooral Jus
Die zie ik niet
Of muis moet thee drinken ‘s morgens?
Er ligt ontbijtkoek voor mijn neusquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En denkt tijd voor ontbijt![]()
Greyyyyys
Nu nog opeten
tuurlijk schijnt de zon hierquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Greys![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er bij jou ook zon nu?Hier wel eens voor de verandering
Helemaal niet ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk geen koffie
Wist dat je van thee hield
Maar helemaal geen koffie
Versgeperste sinaasappelsap een optie?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Allemaal aan de koffie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(of thee voor de theedrinkers)
Helemaal nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helemaal niet ?
Wist dat je van thee hield
Maar helemaal geen koffieTrotste mama van Ambar
Mag ik vragen waarom niet ?quote:
Vind je het niet lekker ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hapje voor hapjequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er ligt ontbijtkoek voor mijn neus
Nu nog opeten
[..]
tuurlijk schijnt de zon hier
net al een boterham kaas met stroop gegeten
Smile, it's free therapy.![]()
Ik vind koffiedrinken echt vies. Maar koffie in cake, chocolade etc vind ik wel lekkerquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom niet ?
Vind je het niet lekker ?Trotste mama van Ambar
Moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hapje voor hapje
net al een boterham kaas met stroop gegeten
Ok apartquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind koffiedrinken echt vies. Maar koffie in cake, chocolade etc vind ik wel lekker
Gewoon voor je smaak uit durven komen, ondanks de hoon van de koffieverslaafdenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind koffiedrinken echt vies. Maar koffie in cake, chocolade etc vind ik wel lekker![]()
![]()
Ik vind dat heel normaal!quote:
Koffie
Beetje zoals sommige mensen die geen tomaat lusten maar wel bolognese sausquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
als kind lustte ik ook geen koffie maar wel arretjes cake waarvan de koekjes in koffie waren gesoptquote:Smile, it's free therapy.![]()
Had over de kaas heen gelezenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Wel lekkere kaas
maar nog lekkerder met de stroop
![]()
Maar das niet zo gek hoor
Iets hartigs met iets zoetsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Omg! Wie deed dat!!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als kind lustte ik ook geen koffie maar wel arretjes cake waarvan de koekjes in koffie waren gestopt
Arretjescake mishandeling!!!!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
alleen stroop vind ik minderquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had over de kaas heen gelezen![]()
Maar das niet zo gek hoor
Iets hartigs met iets zoetsquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omg! Wie deed dat!!
Arretjescake mishandeling!!!!![]()
m'n oma! geloof m'n ma ook ken er nog 1 die dat nog doet maar daar eet ik niet meer
![]()
Das toch niet lekkerquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
alleen stroop vind ik minder
[..]![]()
m'n oma! geloof m'n ma ook ken er nog 1 die dat nog doet maar daar eet ik niet meer
![]()
Zompige koekjes in arretjescake![]()
![]()
is hele sterke koffie die ze dan gebruiken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:45 schreef greysbones het volgende:
Geen drank en koffie in toetjes of gebak graagSmile, it's free therapy.![]()
joewel het wordt erin gedipt.. ben nu wel benieuwd naar hoe jij het maaktquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das toch niet lekker
Zompige koekjes in arretjescake![]()
![]()
![]()
Zonder koffie natuurlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
joewel het wordt erin gedipt.. ben nu wel benieuwd naar hoe jij het maakt![]()
Zonder zompige koekjes
Zoals het hoort
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonder koffie natuurlijk
Zonder zompige koekjes
Zoals het hoortzoals het voor jou hoort
Die likkoekjes van verkade?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hoe heten die koffiekoekjes ook alweer..Trotste mama van Ambar
Biscoffquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hoe heten die koffiekoekjes ook alweer..
Bastogne?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is het enige koekje met koffie dat ik lekker vindquote:
met speculoos ken ik het niet. Zit er dan iets van een krokant koekje nog op ook?quote:
ik heb wel soms speculoos crunch voor op de boterhamhelemaal jammie als er dan nog pure hagelslag op gaat
Ik ken ook tiramisu zonder koffie met limoncello en framboosTrotste mama van Ambar
Daar hebben ze mini koekjes van gemaaktquote:
Trotste mama van Ambar
Ja, volgens mij zijn tiramisu en cafe noir de enige koffiedingen die ik lustquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is het enige koekje met koffie dat ik lekker vindCause there is always a wrong to your right 🎶
Ik heb twee maanden voor het eerste arretjescake geproeft.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als kind lustte ik ook geen koffie maar wel arretjes cake waarvan de koekjes in koffie waren gesopt
Ik vind het niet echt iets, zal het niet weer kopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Yep.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
met speculoos ken ik het niet. Zit er dan iets van een krokant koekje nog op ook?
ik heb wel soms speculoos crunch voor op de boterhamhelemaal jammie als er dan nog pure hagelslag op gaat
Serieus, https://be.bolpianos.com/products/steinway-sons-centennial-d-1877Werewolf
Arretjescake moet je zelf makenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb twee maanden voor het eerste arretjescake geproeft.
Ik vind het niet echt iets, zal het niet weer kopen.
Niet kopen
Die zijn vaak echt niet lekkerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh, niet gezien.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar hebben ze mini koekjes van gemaakt
Maar ja, het gaat natuurlijk niet om de grootte@JustinK
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: