Ja ook echt eentje, heel pontificaal op de goedkopere groente gelegdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:39 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een enorme broccolistengel ook.
Nog nooit zoiets op, lijkt me wel lekkerquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb de ingrediënten wel in huis, van week eens maken
Ik ben vorig jaar in het plaatsje naast Benalmadena geweest en ik heb ook echt genoten van die kroketjes en al het lekkere eten daar! Veel plezier nog!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Even een klein hapje eten voordat ik de berg opga, Spaanse knoflookgarnalen kroketjes
[ link | afbeelding ]
Update: dit zijn de lekkerste garnalenkroketjes die ik ooit heb gegeten![]()
Hmmm lekker manquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben een nachoschotel aan het maken met oude kaas, chilisaus, gebakken uien en paprika. Met al klaargemaakte guacamole.
Vegetariër op bezoek die gek is op nachos
Dat zijn geen Nederlandse prijzenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:52 schreef Kanaroe het volgende:
Hier een simpel broodje kroket en vanavond wellicht nog wat melba toastjes met Rochebaron en filet américain
Vanmiddag gelunched met vriendin, goede tosti ham-kaas met wat rauwkost, zacht bolletje gerookte zalm met roomkaas en 2 grote cappucino's voor 13 euro, toptentje
Lekker hoor, zacht broodje, goede rundvleeskroket en lekker veel grove mosterdquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zijn geen Nederlandse prijzen![]()
Broodje kroket is ondergewaardeerd, heerlijk
Al had ik er van de week eentje die vegan was, meh, zonde van zo'n godensnack
Ik lust geen garnalen (ook geen mosselen of oesters), maar dit ziet er wel heel goed verzorgd uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Omdat de garnalenkroketjes zo briljant waren bij hetzelfde tentje gamba's pil pil genomen.
De derde keer deze weekOok de beste!
[ link | afbeelding ]
Daarna bij een ander restaurantje deze ook nog op
[ link | afbeelding ]
Eindelijk 'thuis' een heerlijke kop thee op en in slaap gevallen
Zo maareens beneden kijken waar en wat ik ga eten.
Broodje kroket met mosterd uit zo’n zakjequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zijn geen Nederlandse prijzen![]()
Broodje kroket is ondergewaardeerd, heerlijk
Al had ik er van de week eentje die vegan was, meh, zonde van zo'n godensnack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |