quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
FOK!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:37 schreef AgnesGru het volgende:
Uit welke instelling hebben ze deze lui geplukt
Geile stem alertquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:36 schreef RipCity het volgende:
Cheers
Goed dat deze serveerster terug is.
Dat weet je netjes te verwoordenquote:
Zo ben ikquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet je netjes te verwoorden
Maagverkleining en nu veloverschot?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Bij dit soort wijde bloesjes vraag ik me altijd af of het is om de buik te verbergen
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
godverdomme teringzooi. Die NPO site doet kut, kan niet kijken
iedereen denkt na waarom ze dat kledingstuk dragenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Bij dit soort wijde bloesjes vraag ik me altijd af of het is om de buik te verbergen
wellicht helpt het om in een andere browser te proberenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
godverdomme teringzooi. Die NPO site doet kut, kan niet kijken
Maar dit draagt de halve wereld.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maagverkleining en nu veloverschot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |