Vroeg het een paar maand geleden aan mn dochter toen ze hier was en die zei dat ze alles deed met Revolut , wel van gehoord, maar of dat dan overal werkt ... ook geen idee.. maar meestal is dr verblijf beperkt tot de grotere steden (ook al maken ze soms eens een trip) Ze komt ook in Argentina ...quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ook wel maar voor sommige dingen is contant geld makkelijker.
Kreeg nu een miljoen peso’s in briefjes van duizend. Nog nooit zulke stapels geld vast gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En dat is goed te doen zo te zienquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:13 schreef engine het volgende:
[..]
Quilmesdat is goed te drinken. Bier komt hier in flessen van een liter
Verder ook veel Stella Artois maar Heineken en Amstel heb ik ook al gezien.

Wat drink jezelf dan als je al mag drinken..?quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat is goed te doen zo te zien
Stella gaat ook nog wel, die andere 2 moet je je hont nog niet voeren

Brand vandaagquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat drink jezelf dan als je al mag drinken..?

Recept is wel, grotendeels, hetzelfde. En mjah, hier viesch, daar vieschquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
weer eens wat anders.. Die Nederlandse export bieren komen meestal niet eens van hier

Mogguh!@quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Recept is wel, grotendeels, hetzelfde. En mjah, hier viesch, daar viesch
Binnenkort weer eens Singha oid drinken.
Oh, en heb nog een Budweiser liggen.

ik zeg maar nietsquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Recept is wel, grotendeels, hetzelfde. En mjah, hier viesch, daar viesch
Binnenkort weer eens Singha oid drinken.
Oh, en heb nog een Budweiser liggen.

Ga naar je nest, zure -en meestal- negatieve mutsquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben die kut plaatjes van Sly wel zat dus daarom

Heb jij ooit wel eens een positieve post gepost de laatste tijd of een leuk plaatje ipv alles afkraken .. doe dat maar met de rest , maar laat mij met rust .. Waarom kom je een normaal topic verstoren met een ordinaire post omdat ik een simpele typo maak.. > Blijf uit mn buurt ipv me elke keer te op te zoeken. @MODquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ga naar je nest, zure -en meestal- negatieve muts

Morguh heer Pullupquote:

Hullo Dotquote:

Wat een pracht vogelquote:

Mijn broer was in IJsland een paar maanden geleden die heeft ze in het echt gezien. Schijnen hele leuke beestjes te zijnquote:

Ik was te kort daar toen om nog een puffin tocht te maken, volgende keerquote:Op zondag 6 oktober 2024 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn broer was in IJsland een paar maanden geleden die heeft ze in het echt gezien. Schijnen hele leuke beestjes te zijn

Wat in het vat zit....quote:Op zondag 6 oktober 2024 06:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was te kort daar toen om nog een puffin tocht te maken, volgende keer

Leuke beestenquote:Op zondag 6 oktober 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
@:Pullup Dit haalde ik even uit hun fotoboek
[ afbeelding ]

Ja zijn het ook.quote:

Hey Prishaquote:

quote:

Mooie foto, heb jij die gemaakt ?quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:55 schreef Prisha het volgende:
Smoke on the water....
[ link | afbeelding ]

ja vanochtend om 8 uur. Ik liep door het park en je zag overal waar er water was zo'n waas van mist opstijgen. Heel mooi.quote:

Ja is ook prachtigquote:Op zondag 6 oktober 2024 09:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja vanochtend om 8 uur. Ik liep door het park en je zag overal waar er water was zo'n waas van mist opstijgen. Heel mooi.

Prachtig!! Dat zag ik vorige week in de bergenquote:Op zondag 6 oktober 2024 09:55 schreef Prisha het volgende:
Smoke on the water....
[ link | afbeelding ]

quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Prachtig!! Dat zag ik vorige week in de bergen

Ook al zo mooiequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |