Oh ja dat verhaal herinner ik me ookquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik herinner het me omdat hij dit allemaal betaald had, dat liedje en Jermaine.
Dikke wapenhandelaar had zijn liefje een hit beloofd... en toen heeft hij Jermaine gekocht om dat samen met zijn vrouw te doen

Leuke feitjesquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik herinner het me omdat hij dit allemaal betaald had, dat liedje en Jermaine.
Dikke wapenhandelaar had zijn liefje een hit beloofd... en toen heeft hij Jermaine gekocht om dat samen met zijn vrouw te doen

Aaah! Grrrr... moest dat nou... * Poof * .. weer een herinnering naar de klotequote:

Gewoon even scrollenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
He, dat mag in een spoiler, ik heb een 75 inch monitor hier

Zit je op tv te fokken ?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
He, dat mag in een spoiler, ik heb een 75 inch monitor hier

Niet aan haar lip?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Probeerde ik... maar bleef aan haar wang haken

Dat vond ik ook altijd zo typischquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder zei altijd: "hij scheurt overal uit, behalve uit zijn broek"

Heerlijke muziek, ga de cd weer eens opzettenquote:

Totaal nietquote:

Morguhquote:

Heya morgenquote:

quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before

quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
Auwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww![]()
Een fafootjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.

Fuck Around Find Out. Had ie maar niet zo dichtbij moeten gaan staanquote:

What a way to learnquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Fuck Around Find Out. Had ie maar niet zo dichtbij moeten gaan staan

Youtube heeft ook zo'n kanaal ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Elke dag wel wat nieuws te leren
https://x.com/FAFO_TV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |