Mijn broer was in IJsland een paar maanden geleden die heeft ze in het echt gezien. Schijnen hele leuke beestjes te zijnquote:
Ik was te kort daar toen om nog een puffin tocht te maken, volgende keerquote:Op zondag 6 oktober 2024 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn broer was in IJsland een paar maanden geleden die heeft ze in het echt gezien. Schijnen hele leuke beestjes te zijn
Wat in het vat zit....quote:Op zondag 6 oktober 2024 06:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was te kort daar toen om nog een puffin tocht te maken, volgende keer
Leuke beestenquote:Op zondag 6 oktober 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
@:Pullup Dit haalde ik even uit hun fotoboek
[ afbeelding ]
Ja zijn het ook.quote:
Hey Prishaquote:
quote:
Mooie foto, heb jij die gemaakt ?quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:55 schreef Prisha het volgende:
Smoke on the water....
[ link | afbeelding ]
ja vanochtend om 8 uur. Ik liep door het park en je zag overal waar er water was zo'n waas van mist opstijgen. Heel mooi.quote:
Ja is ook prachtigquote:Op zondag 6 oktober 2024 09:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja vanochtend om 8 uur. Ik liep door het park en je zag overal waar er water was zo'n waas van mist opstijgen. Heel mooi.
Prachtig!! Dat zag ik vorige week in de bergenquote:Op zondag 6 oktober 2024 09:55 schreef Prisha het volgende:
Smoke on the water....
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Prachtig!! Dat zag ik vorige week in de bergen
Ook al zo mooiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |