Dankjewel bradabro.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
POSITIEVE IMPACT JAAAAA![]()
Maat wij als KLB SC zijn collectief trots op je bro. Bizar knap gedaan!
Ik had de laatste post. De FOK!-regels niet kennen.quote:
rustig aan tong.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had de laatste post. De FOK!-regels niet kennen.![]()
![]()
Ik vind dit ook belachelijkquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had de laatste post. De FOK!-regels niet kennen.![]()
![]()
Na 25 jaar nog niet weten dat het Tong en tong80 is.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
rustig aan tong.
dat is hier niet aan de orde, het spijt me
Maakt ons helemaal niks geen klote uit. Die regels zitten in jouw hoofd, wat het is zit in jouw hoofd. Niet bij ons.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na 25 jaar nog niet weten dat het Tong en tong80 is.
Wel een beetje saai.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Even over nadenken wat ik ga machen. Er ligt nog een kaasschnitzel dus die sowieso. Misschien frieten en een wat uitgebreidere salade ofzo.
Bek houden tegen tong80 ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:02 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Maakt ons helemaal niks geen klote uit. Die regels zitten in jouw hoofd, wat het is zit in jouw hoofd. Niet bij ons.
Wij leven zoals wij dat willen. Beter toon je respect tonen wij dat ook.
Wat kost zo'n operatie tegenwoordig ?quote:
Ik mag je Niels, maar ik vind dat iedereen een topic mag openen en niet alleen die met laatste post. We zijn hier geen kleuterklas.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Bek houden tegen tong80 ja.
@Bezsenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat kost zo'n operatie tegenwoordig ?
Neehadgeen tel bij mijquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:FlippingCoin heb je foto's genomen?
ja vooral duizendpotenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spijtig. Vind ze altijd wel fascinerende beestjes.
Flippin' fun zouden de Amerikanen zeggenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:45 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Blijft leuk om Flippin' altijd papoea te noemen in NWS.
Harde vlog man, bedankt voor het delen.quote:
Muiltje graag.quote:
Affirmatief.quote:
Ochtendshift. Neem jij het even over aub?quote:
Prima hoor, komt voor elkaar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ochtendshift. Neem jij het even over aub?
De pallets van de linkerkant naar de rechterkant van het magazijn brengen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Prima hoor, komt voor elkaar.
Wat moet ik doen?
Zo weinig mogelijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Prima hoor, komt voor elkaar.
Wat moet ik doen?
Van die ouwe gasten in een stofjas die doen alsof het allemaal van hunnie is. Moeilijk doen over een kutschroefje.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:13 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
De pallets van de linkerkant naar de rechterkant van het magazijn brengen.
Ik ook hč. Een technisch magazijn op mijn 18e gedurende m'n avond-MTS. Veel langer er na ook nog eens ingericht.quote:
Er was zo'n bejaarde omhooggevallen magazijn chef, die zei tegen een Marokkaan: 'Jij deze doos met goede nummer hier neer zet. Jij begrijp ?' De Marokkaan was student in de rechten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:31 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik ook hč. Een technisch magazijn op mijn 18e gedurende m'n avond-MTS. Veel langer er na ook nog eens ingericht.
Ha ha ha. Dat was soms lachen. Ze verstonden geen Engels of Nederlands, laat staan dat ze het begrijpend konden lezen. Soms pallets vol in de verkeerde "straat verzameld" Bijvoorbeeld 60 kratten bier ipv 60 mini Marsjes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:03 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ook makker vroeger.
Je bent Pool of je bent het niet.
Ik had het prima naar m'n zin. Van 7:00 tot 15:00 uur werken. 5 minuten van huis. Paar leuke collega's ook gewoon Havo of hoger etc. Voetbalkwisjes, vrijdagmiddag borrels etc. Prima loon, als je ambitieloos bent. Sommigen hebben nu na 20 jaar nog shampoo of scheermesjes die ze mee naar buiten smokkelden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:07 schreef Tlaloc het volgende:
Orders verzamelenwaren wel echt heerlijk simpele tijden
Ik vond dat ook heerlijk werk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:07 schreef Tlaloc het volgende:
Orders verzamelenwaren wel echt heerlijk simpele tijden
geen plek voor huilebalkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:17 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik zou zoiets best graag willen doen.
Dat heb ik altijd als ik een leuke vrouw heb gevingerd. Of gebeft mijn snor ruikt dan nog heerlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had een stukje worst gesneden (en gegeten) vanmorgen. Mijn handen ruiken al uren naar salami. Erg hinderlijk want het is heerlijk afleidend.
dat heb ik ook als ik een niet leuke vrouw heb gevingerd of gebeftquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:15 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik een leuke vrouw heb gevingerd. Of gebeft mijn snor ruikt dan nog heerlijk
Wtfquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een chick met een vriend loopt me weer eens te dm’en voor aandacht. Man man man.
Ik ben weer te aardig en ga erop in!
Had me nog zo voorgenomen om te negeren.quote:
Is hij MIA?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me af hoe het met vriend @:Mortaxx gaat.
ik leefquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had nog een PM gebroadcast maar heeft niets mogen uithalenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
JAAAAAAAquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Ach het OM is een linkse club die neem ik niet meer serieus
Goed om te horen, vriend.quote:
beetje werken, beetje sporten, beetje een juffie aanduwen je kent het welquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed om te horen, vriend.
Verder nog dingen gaande in je leven?
.quote:
Nou... Ik niet!quote:je kent het wel
Burgerleef.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje werken, beetje sporten, beetje een juffie aanduwen je kent het wel
Ik ga veel minder laatste tijd, twee keer maxquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Al dat beesten in de gym werkt zijn vruchten af. Wat een held
Inspirerend zou ik het wel durven noemen!
Heb daar zelf nooit problemen mee gehad. Het biedt houvast.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij millenials zijn geworden wat we nooit wilden zijn
Heb je nooit op kantoor willen zitten? Wat raarquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben geworden tot wat ik was.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb twee hartaanvallen achter de rug. Zit er maar niet over in.quote:
Ik zat op school, totdat de brandweer me er van af haalde.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je nooit op kantoor willen zitten? Wat raar
Ik was net bezig om een serieus antwoord te gevenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zat op school, totdat de brandweer me er van af haalde.
Wat wilde kleine Solo worden?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik was net bezig om een serieus antwoord te geven
De grootste dealer van de hele buurtquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik was net bezig om een serieus antwoord te geven
Trusten lieve mede FOK!ersquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
De grootste dealer van de hele buurt
Nee grapje. Brandweerman srs
Heb je ook een bullshitjobquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:59 schreef Solotovski het volgende:
Uiteindelijk zit ik als een saaie consultant op kantoor
Mooi dat veel jongens doe droom hebben. Behoefte om mensen te helpen, en stoere auto's rijden denk ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
De grootste dealer van de hele buurt
Nee grapje. Brandweerman srs
Mwah weet ik niet. Als ik een maand niks doe hebben we wel flinke problemenquote:
Ja een aantal jaren terug ging ik nog eens kijken bij de vrijwillige brandweer maar toch niet gedaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi dat veel jongens doe droom hebben. Behoefte om mensen te helpen, en stoere auto's rijden denk ik.
Niet mooi, maar opgedrongen door het vuige patriarchaat. Vanaf nu praten we over brandweermensenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi dat veel jongens doe droom hebben. Behoefte om mensen te helpen, en stoere auto's rijden denk ik.
Je kan altijd nog seriemoordenaar wordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je kan altijd nog seriemoordenaar worden
Een job is een job!quote:
Ik begin met jou!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je kan altijd nog seriemoordenaar worden
Mss als duoquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat ja
Krijg je nog groupies en fans ook
Ben je dan samen ook al seriemoordenaar als je er 2 doet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mss als duo
Altijd leuker om wat samen te doen
Ik zoek je niet op hoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat ja
Krijg je nog groupies en fans ook
What the actual fuck!quote:
Geen idee hoeveel je er moet omleggen voor het labeltjequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben je dan samen ook al seriemoordenaar als je er 2 doet?
2 denk ikquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel je er moet omleggen voor het labeltje
Die regionen ben ik al lang en breed voorbij
De winter komt eraan, nu is de tijd om te carb loaden.quote:
Verklaart waar Sked is gebleven!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel je er moet omleggen voor het labeltje
Die regionen ben ik al lang en breed voorbij
Keiharde beschuldiging!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verklaart waar Sked is gebleven!
Je moest te fit zijn?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja een aantal jaren terug ging ik nog eens kijken bij de vrijwillige brandweer maar toch niet gedaan
Tsja. Dan moet dat maar hč.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 04:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
@:chevycaprice
Zelf het weertj0n opzoeken vandaag
En de apen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Mooie mail van stichting aap
Ze hebben 4 leeuwen uit Oekraīne gered en een nieuw huis gegeven.
Doe sturen jou dm's terwijl ze een vriend hebbenquote:
Wilde dieren in een ander hok opgeslotenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Mooie mail van stichting aap
Ze hebben 4 leeuwen uit Oekraīne gered en een nieuw huis gegeven.
waren geen wilde dieren natuurlijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wilde dieren in een ander hok opgeslotenWat een goede zaak
Blud dacht dat er wilde leeuwen in Oekraīne woonden (lol)quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waren geen wilde dieren natuurlijk
🤦♂️
die jongen woont in den haagquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blud dacht dat er wilde leeuwen in Oekraīne woonden (lol)
Hoe gaat het met Chevy?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb deze maar even weer opgezet om hem af te kijken!
Vind het toch een vrij ongenuanceerd stukkie. Maar natuurlijk kijkt het heerlijk weg en creëert wat opschudding.
Dit vind ik echt niet normaalquote:
Raar genoeg is mijn zoontje een hele andere mening toebedeeld, misschien moet ik hem toch eens laten testen op iets.quote:
Met Chevy gaat het vrij oké maat. Lekker ff chillen van een drukke week. En met jou?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:33 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Chevy?
Ik ben het met jou eens, boks.
Heeft hij een rugzakje?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Raar genoeg is mijn zoontje een hele andere mening toebedeeld, misschien moet ik hem toch eens laten testen op iets.
Ik heb deze plaat op repeat staan:quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met Chevy gaat het vrij oké maat. Lekker ff chillen van een drukke week. En met jou?
Heb je tenminste wat aan je dagquote:
Ja lachen man.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb je tenminste wat aan je dag
Op boviene spongiforme encefalopathie?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Raar genoeg is mijn zoontje een hele andere mening toebedeeld, misschien moet ik hem toch eens laten testen op iets.
Klinkt fancy.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Op boviene spongiforme encefalopathie?
want?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
SPECIFIEK
MEETBAAR
ACCEPTABEL
REALISTISCH
TIJDSGEBONDEN
ONTHOUDT DIT!
Daarmee kan je doelen stellen voor jezelfquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:23 schreef Solotovski het volgende:
2 fire zinger stackers komen er aan
de SMART methode jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarmee kan je doelen stellen voor jezelf
Wat gek zeg.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:47 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ALTIJD rond etenstijd gaat het hier over eten
Het is altijd etenstijd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:47 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ALTIJD rond etenstijd gaat het hier over eten
sounds about rightquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Bezsen @:Fok-it @:FlippingCoin
Mening graag
Ik ben eenzaam.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:07 schreef Näsenbar het volgende:
Zin in mosselfeesten aan de Zeeuwse kust.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:19 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Op FOK! ben je toch nooit alleen?
neequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:30 schreef Näsenbar het volgende:
Is kickboksen niks voor jou @:abid-meher ?
Weet niet, als iemand mijn nek doormidden kan trappen misschienquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:30 schreef Näsenbar het volgende:
Is kickboksen niks voor jou @:abid-meher ?
Welke?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik en abid gaan dezelfde tattoo kopen
Ik heb die gast al tijden niet gezien!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:47 schreef Abid-Meher het volgende:
@:capuchon_jongen
wat doe jij als je sip bent maat?
Ik zit zwaar in de put help mij chevyquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb die gast al tijden niet gezien!
Wat is er loos maatquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:25 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik zit zwaar in de put help mij chevy
Waaromquote:
Tsja. Da's foktop Gquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:36 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wat als het me daar ook aan het huilen maak?
ik ben foked up g aan de drankquote:
Je kan ook magazijnbaantjequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:43 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
ik ben foked up g aan de drank
help jij mij
jij voelt ook dat je hbo hebt en straks niet kan werken op dat niveau ik heb dat nu heel erg ik werk op universitair niveau wat moet ik doen chevy
is dat een octopus simulatorquote:
(lol)quote:
Misschien een leuk idee om in KLB een ontwerpwedstrijd te organiseren?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:53 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
daar kan ik nog niet veel over uitlaten
wat ga jij doenquote:
Is wel een leuk ideequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:52 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee om in KLB een ontwerpwedstrijd te organiseren?
Geen idee eerst maar even afmaken de opleidingquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:53 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
wat ga jij doen
jij doet opleiding voor niks dadelijk oiok
wat doe jij chevy
ik weet het niet meer?
heb je studievertraging?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen idee eerst maar even afmaken de opleiding
quote:
Ook om Arne idd. Maar mijn club is Arsenal.quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:55 schreef Questular het volgende:
Denk (hoop) dat Liverpool dit jaar de titel pakt.
Het is niet aardig om gemeen te doen tegen anderen als je zelf slecht in je vel zit Abid.quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:55 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Alsof een zuipende hoerenloper naar de gym gaat.
Koop een stapel boeken, beter dan een hele dag achter schermen zitten.quote:
Dit idee is goating.quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Koop een stapel boeken, beter dan een hele dag achter schermen zitten.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit idee is goating.
Ik ben dringend toe aan literatuur!
SPOILER: als je nog een career switch wil makenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Een goedemiddag meneer/mevrouw/xquote:
ga naar de gymquote:Op zondag 6 oktober 2024 12:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit idee is goating.
Ik ben dringend toe aan literatuur!
Wat heb ik daaraan?quote:
Denk Fok-itquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:15 schreef Näsenbar het volgende:
Welke KLB-user was er ook alweer met Enzo Knol op vakantie geweest?
Was ik het maar! Wat een droom zou dat zijnquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:15 schreef Näsenbar het volgende:
Welke KLB-user was er ook alweer met Enzo Knol op vakantie geweest?
Hup Gunners. Liever Liv. dan Man. U.quote:
Yeppppppppppquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen weer werken maatjes.
Zwoegen voor de centen.
Ik heb een shirt van Bergkamp en was in 1979 als 16jarige tijdens de legendarische FA-cup finale tegen Man. U. (3-2) in London. Vraag maar eens aan je vrouw naar die wedstrijd. Ik ben begin jaren 70 Arsenal fan geworden door een andere FA-cup finale. Toen werd cult held Charlie George één van m'n favoriete spelers. ":)quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mijn vrouw is voor Arsenal. Jarenlang seizoenskaart gehad met haar vader.
Lekkkerquote:
We gaan even goed aan de bak!quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zwoegen voor de centen.
Kaneel is er ook nogquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zijn hier nog leuke mensen deze dagen of moeten we het doen met kloontjes, tong en chevy
Jaquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kaneel is er ook nog
Verder rustig
Maarja life goes onquote:
Ik zit niet zo vaak/veel in de SC's, meld me wel elke dag.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zijn hier nog leuke mensen deze dagen of moeten we het doen met kloontjes, tong en chevy
kom neukenquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geen idee, normaal helpt dat altijd.quote:
Jammer dat Mortaxx geen zin meer heeft. We verliezen hiermee een steunpilaar van de SC!quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kaneel is er ook nog
Verder rustig
hmquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat Mortaxx geen zin meer heeft. We verliezen hiermee een steunpilaar van de SC!
Fokkie heeft nog niks laten weten over waar hij zit toch?quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
dan stort ik mij maar volledig op de boeken
ik heb aan aardige backlog opgebouwd op mijn verjaardag laatst
Had ik maar jouw positiviteit.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We gaan even goed aan de bak!
Eventjes goede voldoening pakken, en dan 's avonds een heerlijke league race op het programma. ERG VEEL ZIN IN!
Ik niet maatquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zwoegen voor de centen.
Kun je wat van je centjes aan mij overmaken? Dan hoef ik ook niet meerquote:
Is ie wegquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie heeft nog niks laten weten over waar hij zit toch?
Begin oktober zou hij weg gaan, en ik zie hem hier niet meer.quote:
ik ben er meidquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb zonet weer heel veel chocolade en junkfood ingeslagen. Nu even genieten van mijn maltesersquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zal nu wel in Luxemburg vertoeven.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begin oktober zou hij weg gaan, en ik zie hem hier niet meer.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:16 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik heb zonet weer heel veel chocolade en junkfood ingeslagen. Nu even genieten van mijn maltesers
Pas je wel een beetje op met dat spul vriend? Niet teveel nemen in één keer hč!!quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:16 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik heb zonet weer heel veel chocolade en junkfood ingeslagen. Nu even genieten van mijn maltesers
Je hebt gelijk, bedankt maat. Ik wil graag wat afvallen maar is moeilijk door de stress.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Pas je wel een beetje op met dat spul vriend? Niet teveel nemen in één keer hč!!
nope voor zover ik weet nietquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie heeft nog niks laten weten over waar hij zit toch?
Ik zou liegen als ik zeg dat ik weet wat dit is.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.tivolivredenb(...)=ext&utm_medium=arbo
https://www.tivolivredenb(...)/arstidir-17-12-2024
Leuke concertjes die er aan komen.
Toevallig was er van de week een collega die een presentatie gaf die het hierover had als aanknooppunt voor wat werkgerelateerdsquote:Op zondag 6 oktober 2024 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.tivolivredenb(...)=ext&utm_medium=arbo
https://www.tivolivredenb(...)/arstidir-17-12-2024
Leuke concertjes die er aan komen.
Lol ouwe lulquote:Op zondag 6 oktober 2024 19:56 schreef Ama het volgende:
Ohja over twee weken naar concert van Sum 41.
Leuke muziek. Snap dat niet iedereen het kent, en snap dat niet iedereen hier warm van wordt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou liegen als ik zeg dat ik weet wat dit is.
Ik verwacht dat net als bij blink ongeveer iedereen van mijn leeftijd is.quote:
Het genre, Tivoli, of de bands zelf?quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Toevallig was er van de week een collega die een presentatie gaf die het hierover had als aanknooppunt voor wat werkgerelateerds
Denk omdat het niet zo in het rijtje valt van de bandjes die ik luister.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuke muziek. Snap dat niet iedereen het kent, en snap dat niet iedereen hier warm van wordt.
Arstidir dit jaar nog op Castlefest geweest geloof ik.
Die band met die outfitsquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het genre, Tivoli, of de bands zelf?
Ik zie de link naar werk niet.quote:
Nee, jij luistert Joostquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk omdat het niet zo in het rijtje valt van de bandjes die ik luister.
Joostquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie de link naar werk niet.
[..]
Nee, jij luistert Joost
Okequote:Op zondag 6 oktober 2024 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie de link naar werk niet.
[..]
Nee, jij luistert Joost
Is populair onder volwassen mannen die graag fairy cosplay doen volgens mij.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou liegen als ik zeg dat ik weet wat dit is.
NOFX gisteren laatste concert. Die heb ik in de jaren 80 nog paar keer gezien.quote:
Okay papa Questular, andere mensen mogen geen plezier hebben. We moeten allemaal mainstream hobbies als gym en lego hebben. Genoteerd.quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Is populair onder volwassen mannen die graag fairy cosplay doen volgens mij.
Call me Raider call me Wrongquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Call him Mr. Raider call him Mr. Wrong
Call him Mr. Vain
Call him Mr. Raider call him Mr. Wrong
Call him insane
He'd say: I know what I want
and I want it now
I want you cause I'm Mr. Vain
I know what I want and I want it now
I want you cause I'm Mr. Vain
Niks anders dan wat ik al deed uiteraard.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:47 schreef Questular het volgende:
[..]
hé wat vervelend, wat moet jij nu in F1 gaan doen?
Bans aan elkaar rijgen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niks anders dan wat ik al deed uiteraard.
Gebeurt niet meer sinds ik voor Norris benquote:
Werd wel tijd, alleen 'algemene consensus' baart me een beetje zorgen. Want dat is Max is geweldig en de rest is slecht.quote:
Vraag over gesteld in FBquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Werd wel tijd, alleen 'algemene consensus' baart me een beetje zorgen. Want dat is Max is geweldig en de rest is slecht.
Ik vroeg me ook al af wat precies een “verkeerde mening” is. Bestaan diequote:Op maandag 7 oktober 2024 12:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Werd wel tijd, alleen 'algemene consensus' baart me een beetje zorgen. Want dat is Max is geweldig en de rest is slecht.
Niet per se, je hebt meningen die zich op een bepaald spanningsveld begeven ethisch.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af wat precies een “verkeerde mening” is. Bestaan die
Je wisselt vaker van favoriete f1 coureur dan van vriendinnen heb ik zo het idee.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gebeurt niet meer sinds ik voor Norris ben
Mijnadvies? Ga je goud delven ouwe tapirquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:20 schreef Bezsen het volgende:
Fijn dat mijn vriend @:flitsbezorger mijn van advies voorziet.
Je moet wat als je met pensioen bent.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijnadvies? Ga je goud delven ouwe tapir
Wat een rare vergelijking hier op het FOK! forum, waar bijna niemand een vriendin heeft en als ze er al een hebben, houden ze daar aan vast koste wat kost.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Je wisselt vaker van favoriete f1 coureur dan van vriendinnen heb ik zo het idee.
Foute meningen bestaan niet. Ja het voordeel wat je aanhaalt vindt bijna iedereen fout, dat klopt. Maar dat is niet wat wordt bedoeld met die regel denk ikquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:32 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Niet per se, je hebt meningen die zich op een bepaald spanningsveld begeven ethisch.
En dan heb je denk ik meningen die nergens op slaan en onder geestesziek worden geschaard. Bijvoorbeeld: mannen van 50 moeten seks kunnen hebben met 4-jarige.
Maar in het kader van F1 denk ik niet dat je een verkeerde mening kan hebben. Er wordt geen maatschappelijk of organisatorisch beleid gemaakt waar andere zich aan moeten houden. Dus verkeerde keningen zijn meer toebedeeld aan de politiek. Een mening op F1 zal niets uit voortvloeien.
Zo zie ik het een beetje, wat denk jij?
Nee, dat denk ik ook niet, en het gaat om de context. In de context van een F1 forum kan er geen verkeerde mening bestaan.quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Foute meningen bestaan niet. Ja het voordeel wat je aanhaalt vindt bijna iedereen fout, dat klopt. Maar dat is niet wat wordt bedoeld met die regel denk ik
Ik probeerde net eens wat anders. Pakistaanse kip met rijst. Net niet over m'n nek.quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:26 schreef Näsenbar het volgende:
Even een eitje gebakken na het padellen, siuuuuuu maatjes.
Die kip is toch niet meer vers als die helemaal uit Pakistan komt?quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeerde net eens wat anders. Pakistaanse kip met rijst. Net niet over m'n nek.
Was een broertje van Peking eend.quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:41 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Die kip is toch niet meer vers als die helemaal uit Pakistan komt?
GOATING!quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:26 schreef Näsenbar het volgende:
Even een eitje gebakken na het padellen, siuuuuuu maatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |