SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Pas geleden wel dunne ontlasting gehad twee dagen lang. Toen heb ik dat wel diarree genoemd.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:41 schreef Crack_ het volgende: [..] Ik ga er vanuit dat het dat het is
ook omdat ik niet zou weten wat anders [..] Als het goed is heb je dat inderdaad niet
Dunne ontlasting is ook al vervelend genoeg Het is een beetje vergelijkbaar met mensen die ziek zijn en zeggen dat ze griep hebben, is meestal ook niet zo
![]()
ik ben zo druk bezig geweest mijn halve leven om niet mijn moeder te zijn, dat ik nu dus mijn vader benquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik lijk wat dat betreft echt onwijs op mn moeder, bedenk ik me nu.
Die vroeg ook als je was gevallen als kind en jankend aan kwam lopen 'heb je pijn of ben je geschrokken', joh, weet ik veel? Troost me gewoonDeden jullie moeders dat ook?
Weet niet of mijn moeder dit deed, maar ik ben wel zo autistisch dat ik het zelf zou kunnen doen...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Die vroeg ook als je was gevallen als kind en jankend aan kwam lopen 'heb je pijn of ben je geschrokken', joh, weet ik veel? Troost me gewoonDeden jullie moeders dat ook?
als ik jankte dan kwam meestal al een fles sterilon te voorschijn om de schaafwonden schoon te makenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Oef, maar is dat positief of negatiefquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben zo druk bezig geweest mijn halve leven om niet mijn moeder te zijn, dat ik nu dus mijn vader ben
Jodiumquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik jankte dan kwam meestal al een fles sterilon te voorschijn om de schaafwonden schoon te maken
Doen ze alleen maar prikken in dat kleine gebouw?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:47 schreef Ama het volgende:
Wel grappig want je kan op twee locaties laten prikken en de één is in het ziekenhuis bij de bloed afname en de ander is gewoon een priklocatie ergens in een klein gebouw. Maar iedereen gaat dus naar het ziekenhuis en bij die andere priklocatie is nooit iemand dus je staat daar letterlijk na 1 minuut weer buiten terwijl je in het ziekenhuis een uur moet wachten.
Jepquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doen ze alleen maar prikken in dat kleine gebouw?
Dat heb ik meer met het ziekenhuis eigenlijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Snap ik wel dat mensen daar niet heen willen, teveel negatieve associaties
Ja maar dat is toch verspreid voor de meeste mensen. Sowieso negatieve associaties maar niet specifiek altijd met prikken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heb ik meer met het ziekenhuis eigenlijk.
Zou meer denken dat het 'm zit in of mensen überhaupt weten dat het daar kan en evt. ov opties.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Snap ik wel dat mensen daar niet heen willen, teveel negatieve associaties
Het station zit er praktisch naast.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou meer denken dat het 'm zit in of mensen überhaupt weten dat het daar kan en evt. ov opties.
Daarom ook de "weten mensen het überhaupt" ervoor.quote:
Pfff, twee dagenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pas geleden wel dunne ontlasting gehad twee dagen lang. Toen heb ik dat wel diarree genoemd.
En, is dat beter?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben zo druk bezig geweest mijn halve leven om niet mijn moeder te zijn, dat ik nu dus mijn vader ben
Hmmquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet niet of mijn moeder dit deed, maar ik ben wel zo autistisch dat ik het zelf zou kunnen doen...
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik jankte dan kwam meestal al een fles sterilon te voorschijn om de schaafwonden schoon te maken
Gewoon zeggen dat ze der bek moet houdenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:56 schreef Ama het volgende:
Die vrouw net ook ja je bent nog wel heel erg jong he. Ja dat weet ik zelf ook wel.
"Denk je dat ik het voor m'n lol heb"quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:56 schreef Ama het volgende:
Die vrouw net ook ja je bent nog wel heel erg jong he. Ja dat weet ik zelf ook wel.
.. Dim, alsjeblieftquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:57 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn limonade te sterk aangemaakt
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:57 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn limonade te sterk aangemaakt
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze der bek moet houden
Ja ik dacht ook van is dit nodig om te melden want iemand van mijn leeftijd vindt het echt niet leuk ofzo.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Denk je dat ik het voor m'n lol heb"
Sterilon is er toch gewoon nog?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:58 schreef Xilia het volgende:
Betadine is bruin, sterilon was doorzichtig en is er niet meer dacht ik.
Heeft de persoon vast niet bij stilgestaanquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:58 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Ja ik dacht ook van is dit nodig om te melden want iemand van mijn leeftijd vindt het echt niet leuk ofzo.
Net helemaal zonder morsen naar de bank gehuppeldquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. Dim, alsjeblieftvul dat glas met je tranen, opgelost
Serieus? Hb er een tijd naar gezochtquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sterilon is er toch gewoon nog?
'Jij bent juist oud.'quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:56 schreef Ama het volgende:
hb??quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:00 schreef Xilia het volgende:
[..]
Serieus? Hb er een tijd naar gezocht
Misschien dat ze er als merknaam mee gestopt zijn? Werkzame bestanddeel (chloorhexidine) is niet verboden voor zover ik weet.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:00 schreef Xilia het volgende:
[..]
Serieus? Hb er een tijd naar gezocht
Vat het op als een complimentquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:56 schreef Ama het volgende:
Dat had kruidvat ja, maar kon ik ook niet meer vinden.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien dat ze er als merknaam mee gestopt zijn? Werkzame bestanddeel (chloorhexidine) is niet verboden voor zover ik weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |