SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Pff sta alweer bijna een half uur in de file. Op een tripje van 4 km
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Pff sta alweer bijna een half uur in de file. Op een tripje van 4 km![]()
Lopend was sneller geweest.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Daarom fietsenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Pff sta alweer bijna een half uur in de file. Op een tripje van 4 km![]()
![]()
TT:
je hoort erbij
want we hadden al
clubje
opgerichtTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Voor mensenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
TT:
je hoort erbij
want we hadden al
clubje
opgericht![]()
Kak. Had ik niet in de gaten.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
TT:
je hoort erbij
want we hadden al
clubje
opgericht
Je hebt nog 1 punckt nodig!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
GGZquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ma
[..]
Maar wat als je je als stoeptegel identificeert?Trotste mama van Ambar
Is dat niet té inclusief?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Godverquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paul moet ook een plekje krijgen
Kloptquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou, dat is nogal een oordeel van jeTrotste mama van Ambar
Of als weerwolfjequote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ma
[..]
Maar wat als je je als stoeptegel identificeert?
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Je kan je zelfs identificeren als pantoffeldiertjeTrotste mama van Ambar
Misschien moet je dan alsnog wel naar de ggz, maar dan mag je wel bij het clubje.
Of als een badeend.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan je zelfs identificeren als pantoffeldiertjeActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Daarom gewoon zwaaienquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Goh als ik al letters vergeet, is het erg gesteld.![]()
![]()
Pantoffelheld.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan je zelfs identificeren als pantoffeldiertjeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ach sommigen zetten de nummering van het topic verkeerd. Dus 1 letter vergeten kan gebeuren.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Goh als ik al letters vergeet, is het erg gesteld.
Ik wil soms wat diepgang en iets minder zwaaiTrotste mama van Ambar
Een oldschool Tarzan dusquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil soms wat diepgang en iets minder zwaai![]()
Ja, maar ja ik pakte de auto omdat mn spieren nog wat protesteren. Morgen wel naar het werk lopen, kan ik mn fiets weer meenemen, want was vorige week wel naar huis gelopenquote:
Ja zoietsquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een oldschool Tarzan dusTrotste mama van Ambar
Even naar Kola voor de diepgang.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil soms wat diepgang en iets minder zwaaiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Terug protesteren.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ja ik pakte de auto omdat mn spieren nog wat protesteren. Morgen wel naar het werk lopen, kan ik mn fiets weer meenemen, want was vorige week wel naar huis gelopen
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ja ik pakte de auto omdat mn spieren nog wat protesteren. Morgen wel naar het werk lopen, kan ik mn fiets weer meenemen, want was vorige week wel naar huis gelopen![]()
![]()
Ik las stoutequote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu wel zin in zoute popcorn trouwens
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Die popt dan niet? Of plotseling?quote:
apart smaakje doet me ietwat denken aan cherry coke maar dan met een zachtere smaak.. dat de kers niet zo overheerst en met een vleugje vanille of zo. Best lekkerquote:Smile, it's free therapy.![]()
Ohw klinkt goed. Zal het een keer proberen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
apart smaakje doet me ietwat denken aan cherry coke maar dan met een zachtere smaak.. dat de kers niet zo overheerst en met een vleugje vanille of zo. Best lekker
Ik kon het niet zag er 2 soorten van staan. Van allebei een blikje gekocht.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lang lang geleden wel eens gedronkenSmile, it's free therapy.![]()
Het is pas half 1. Ik houd het netjes.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Knettersuiker. Zou wel een leuke username zijn.
Niet bij het snoep?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:28 schreef Kissingbird het volgende:
In Nederland kun je dat vinden bij de bakspullen.
Knettersuiker
Ook te koop bij de Xenos
Ook met een smaakje?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik kon het niet zag er 2 soorten van staan. Van allebei een blikje gekocht.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hopelijk geen vervelende dingen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even meer dingen aan mijn hoofd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ook bij de bakspullen?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Knettersuiker
Ook te koop bij de Xenos
Ik heb dan liever koffie.
Die sleutel je toch gewoon uit een wit envelopje?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:34 schreef devzero het volgende:
Tumble out of bed and I stumble to the kitchen
Pour myself a cup of ambition
Yea, she's on crack.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: