Dank je wel, maar mijn servies is compleet.quote:
In de OP staat een lijst met gegadigden.quote:Op woensdag 11 december 2024 05:39 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Dank je wel, maar mijn servies is compleet.
Ik heb nog 5 volle boekjes in de aanbieding. Wie o wie?
Zie DM 😊quote:Op woensdag 11 december 2024 07:03 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met 3 boekjes erbij een heel eind ben.
DM dusquote:Op woensdag 11 december 2024 07:03 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik denk dat ik met 3 boekjes erbij een heel eind ben.
alle linkjes van je verwijderdquote:Op woensdag 11 december 2024 11:20 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Jaaaa super, dank jullie wel! Mag ik uit de lijst? Nogmaals bedankt voor al jullie hulp!
Alle linkjes in de op zijn volgens mij nog actueelquote:
Hoeveel zaken ben je langs geweest? En welke regio? Ik wil morgen hier wel even kijken. Regio Utrecht.quote:Op zondag 15 december 2024 19:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Is er bij jullie ook geen enkel wit diner bord te vinden?
In Den Haag en omgeving was alles aangevuld. Daar is het blauw juist populair. Wit volop te krijgen.quote:Op zondag 15 december 2024 19:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Is er bij jullie ook geen enkel wit diner bord te vinden?
Sorry voor de late reactie! Regio Rotterdam. Ze zeggen dat het nu niet leverbaar is maar dat dat wel weer komt.quote:Op zondag 15 december 2024 19:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoeveel zaken ben je langs geweest? En welke regio? Ik wil morgen hier wel even kijken. Regio Utrecht.
Dan zit ik ook niet in de buurt om je te helpen met kijken helaas.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:06 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie! Regio Rotterdam. Ze zeggen dat het nu niet leverbaar is maar dat dat wel weer komt.
Bedankt voor je aanbod!quote:Op donderdag 19 december 2024 13:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan zit ik ook niet in de buurt om je te helpen met kijken helaas.
Succes ieg!
Heb er 7 met je gedeeld.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:09 schreef Patoshik het volgende:
Wie zou mij willen helpen met sparen? Heb nog een paar boekjes nodig om van alles wat te hebben.
Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)c0-933f-964581fcd24f
Kan dat anoniem gedeeld worden? Ik heb 217 zegels, 7 volle boekjes.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:09 schreef Patoshik het volgende:
Wie zou mij willen helpen met sparen? Heb nog een paar boekjes nodig om van alles wat te hebben.
Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)c0-933f-964581fcd24f
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop