https://www.ad.nl/binnenl(...)j-misdrijf~ad7f39f4/quote:Twee doden bij ongeluk A50, inzittenden mogelijk op de vlucht
Twee 21-jarige mannen uit Utrecht zijn in de nacht van woensdag op donderdag om het leven gekomen bij een ernstig auto-ongeluk op de A50 bij het knooppunt Valburg. Eén persoon uit Oss (25) raakte zwaargewond.
De politie onderzoekt of inzittenden betrokken waren bij een misdrijf en op de vlucht waren. Bij de gecrashte auto is volgens bronnen een kluis gevonden.
Ik verwacht meestal geen kluis bij een auto-ongeluk te zien, inderdaad.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Goh een kluis. Je verwacht het niet.
quote:Een 112-correspondent meldt dat hij op de plek van het ongeluk een explosievendeskundige van de politie heeft gezien die een auto checkte vóórdat de hulpdiensten erbij kwamen. Dit duidt erop dat de politie vermoedde dat er mogelijk explosieven in de auto lagen, die gebruikt kunnen worden bij plofkraken. Op een van de foto’s van de 112-correspondent is een stalen kast te zien, die vlakbij een zwaar beschadigde auto ligt. Hij vermoedt dat dit een kluis is die dwars door een voorruit is gegaan.
Jij wel?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Goh een kluis. Je verwacht het niet.
Er staat toch: je verwacht ‘t nietquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij wel?
Nachtelijk ongelukken waarbij kluizen betrokken zijn heel normaal vinden... dan ben ik benieuwd in welke kringen jij je begeeft.
Variant op "kraak de kluis"quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:42 schreef Hyperdude het volgende:
Geplet door je kluis.
Remember guys: bagage en kleine kinderen altijd veilig vervoeren.
Voor bepaalde bevolkingsgroepen is het rijden van de VAG-product het summum van succes uitstralen. Audi is daarbinnen "de top". Wonen vaak in een sociale huurwoning, maar rijden dan wel in een dikke Audi.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:40 schreef Zoddie het volgende:
Het zijn ook echt ALTIJD Audi's....
Waarom?
Dat snap ik wel ja, maar schijnbaar is een KIA te min voor kluis krakers? Ook al steken ze de auto in de fik na de inbraak.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor bepaalde bevolkingsgroepen is het rijden van de VAG-product het summum van succes uitstralen. Audi is daarbinnen "de top". Wonen vaak in een sociale huurwoning, maar rijden dan wel in een dikke Audi.
Zelfs s' nachts een mede-gelovige ophalen in Oss met de korans veilig in de kluis om te gaan bidden en dan eindig je zo. Gelukkig leven moslims voor de dood dat is dan een schrale troost.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:19 schreef Toine51 het volgende:
Laat me raden;
"Het waren zulke lieve jongens, die gerespecteerd werden in hun familie en zich vol overgave met hun geloof bezighielden"
Je wilt natuurlijk wél vluchten in een auto die je niet in de steek laat...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:28 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dat snap ik wel ja, maar schijnbaar is een KIA te min voor kluis krakers? Ook al steken ze de auto in de fik na de inbraak.
quote:Bij de gecrashte auto is een kluis gevonden die bij een inbraak is meegenomen.
Ik heb niet het idee dat er heel waardevolle burgers ons zijn ontvallen. Gelukkig een eenzijdig ongeval.quote:De politie waarschuwt mensen die hem zien om 112 te bellen en de man niet zelf te benaderen.
Gaat 'm meer om de snelheid bij het vluchten. Doorgaans zijn het "RS-versies" met vierwielaandrijving zodat je alleen uit de bocht vliegt als je een totaaldebiel zonder enige voertuigbeheersing bent. Hetgeen hier dus het geval was.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:28 schreef Zoddie het volgende:
Dat snap ik wel ja, maar schijnbaar is een KIA te min voor kluis krakers? Ook al steken ze de auto in de fik na de inbraak.
ik woon in een sociale huurwoningquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor bepaalde bevolkingsgroepen is het rijden van de VAG-product het summum van succes uitstralen. Audi is daarbinnen "de top". Wonen vaak in een sociale huurwoning, maar rijden dan wel in een dikke Audi.
Blijkbaar is er iets ernstig mis met die Audi's , als ze zo vaak spontaan van de weg geraken op wegen waar dat eigenlijk niet kan wanneer je normaal rijdt met een fatsoenlijke auto...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:40 schreef Zoddie het volgende:
Het zijn ook echt ALTIJD Audi's....
Waarom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |